Hier ben ik mijn allerbeste Roos, leuk dat je aan me denktquote:
Was dat maar waar, nee helaas ik ben vorig jaar eindelijk afgestudeerd en verkeer nu ongeveer in de fase van Jef Alberts toen ie 20 jaar voor de start van de soap onderaan de meubelfabriek begon.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het is zomer. Misschien op vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Het is niet te hopen dat jou hetzelfde lot als Jef te wachten staat, en 40 jaar later achter de bar biertjes staat te tappen, iedere dag een andere daghap op het krijtbord kerft en je bemoeit met zaken die je eigenlijk geen donder aangaan - want ja, meer zit er voor hem niet inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Was dat maar waar, nee helaas ik ben vorig jaar eindelijk afgestudeerd en verkeer nu ongeveer in de fase van Jef Alberts toen ie 20 jaar voor de start van de soap onderaan de meubelfabriek begon.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:37 schreef GTFransST het volgende:
Morgen interessante wending:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
Shortie:Hebben jullie nu het live-topic weer gekaapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:37 schreef GTFransST het volgende:
Morgen interessante wending:ik heb de aflevering voor morgen gedownload. Zo eerst maar even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou waarschijnlijk iemand in huren en zelf de beste speciaalbiertjes drinken en lekker wat sigaren wegroken in de rookruimte (die ik aan zou leggen). Niet eens een onprettig vooruitzicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat jou hetzelfde lot als Jef te wachten staat, en 40 jaar later achter de bar biertjes staat te tappen, iedere dag een andere daghap op het krijtbord kerft en je bemoeit met zaken die je eigenlijk geen donder aangaan - want ja, meer zit er voor hem niet in
Ja, zag ik ook maar ik dacht dat het wellicht met de aangewezen zitplekken te maken had. Dus niet 1 op de schoot bij de ander ofzo. Begrijp het ook niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zeg, zien jullie op die persfoto ook '1 person only' op de twee deuren op dat vliegtuig staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekaapt? Hoezo? In dit topic kunnen we het over zowel vroeger als nu hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nu het live-topic weer gekaapt?
Jammer dat er bar weinig gepost wordt waardoor het zijn doel mist.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gekaapt? Hoezo? In dit topic kunnen we het over zowel vroeger als nu hebben.Nooit gezegd dat we het hier énkel over vroeger moesten hebben, die mensen van dat live-topic wilden persé een topic waarin enkel over nu zou worden gesproken.
Ik vind het niet meer dan logisch als ik eerlijk ben. Die hele topicreeks is enkel en alleen ontstaan omdat, neem me niet kwalijk in advance, een paar butthurts vonden dat hier (in het CENTRALE topic, zoals het bedoeld was) er teveel werd gesproken over de oude reeks, terwijl dat op dat moment gewoon kwam doordat er net een 'nieuw' oud seizoen op DVD uitgekomen was. Dus besloten zij het heft in eigen hand te nemen met zo'n actie als een live-topic. En dat topic loopt eigenlijk ook enkel en alleen maar iedere werkdag van 20:00 tot 20:30quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat er bar weinig gepost wordt waardoor het zijn doel mist.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gekaapt? Hoezo? In dit topic kunnen we het over zowel vroeger als nu hebben.Nooit gezegd dat we het hier énkel over vroeger moesten hebben, die mensen van dat live-topic wilden persé een topic waarin enkel over nu zou worden gesproken.
Nog niet eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Benieuwd als er niemand uitgaat hoeveel dagen de persoon met de kapote paracute nodig heeft om te herstellen. Ik gok op drie.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog niet eensEn Mega Toby vergeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Whehe....quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
Hoi HvBquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier ben ik mijn allerbeste Roos, leuk dat je aan me denkt![]()
Vond je de YMCA ook niet prachtig?quote:Ik kijk het nog steeds en lees alles mee hoor, maar heb het best wel druk en heb er eigenlijk niet zo heel veel over te melden. De spoilers leken me best spannend, dus in de aanloop naar de cliff zal ik weer iets vaker van me laten horen.
Ga je later ook achter de bar?quote:[..]
Was dat maar waar, nee helaas ik ben vorig jaar eindelijk afgestudeerd en verkeer nu ongeveer in de fase van Jef Alberts toen ie 20 jaar voor de start van de soap onderaan de meubelfabriek begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |