Lees dan gewoon goed. Ik heb godver nog iedere dag dat er zon was uren in de zon gelegen. Niks geen kleur, Niet rood niet bruin. NIKSquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dan wordt je oranje, gekkieDe zon schijnt, ga op de normale manier bruinen
Oh. Dan dagelijks een wortel eten (echt niet meer anders wordt je oranje hoor!!) en jezelf insmeren met olie ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lees dan gewoon goed. Ik heb godver nog iedere dag dat er zon was uren in de zon gelegen. Niks geen kleur, Niet rood niet bruin. NIKS
uhu.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oh. Dan dagelijks een wortel eten (echt niet meer anders wordt je oranje hoor!!) en jezelf insmeren met olie ofzo.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uhu.vandaag van 12 tot 16 met olie in de zon gelegen...
ja ik heb het ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]!! gvd, wat ben jij voor kleurloos monster
Heel verstandig om met dit weer op het heetste deel van de dag dat te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
blijkbaar maakt het bij mij niet uit want ik ben niet verbrandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heel verstandig met dit weer om op het heetste deel van de dag dat te doen.
Ja, dan is het goed hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
blijkbaar maakt het bij mij niet uit want ik ben niet verbrand
Er zit wel een waarheid in hoorquote:
http://www.theperfectyou.nl/alles-over-zonnebrandcreme/quote:Eet naast een wortel of tomaat ook elke dag een kom havermout, handje hazelnoten en een volkoren boterham. Hierin zit namelijk koper, deze heeft een ondersteunend effect op kleursynthese.
En vannacht janken dat je niet kunt slapen omdat je verbrand bent....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er zat factor 6 inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vannacht janken dat je niet kunt slapen omdat je verbrand bent....
Als je werkelijk geen kleur had dan was je op een dag als vandaag al in een uurtje verbrand als je geen beschermingsfactor had gebruikt, dus als jij 4 uur in de olie kunt liggen bakken dan ben je niet kleurloos.
Maar ga in de tuin aan het werk, of fietsen, mensen die dat veel doen zijn ook altijd belachelijk bruin.
Als je er absurd veel van eet en dat lang vol houdt misschien.quote:
uhm. ja 1x de voorkant en tijdje de voorkant liggen bakken en toen 1x de achterkant. en vervolgens gaan douchen en niet echt meer liggen bakken. wel nog even in de zon gelegen maar toen heb ik me niet ingesmeerdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan smeer je je zeker 1x in en dan niet meer?
daar heb ik geen geld voorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Of je pakt een vliegtuig en vlieg naar evenaar voor paar dagjes.. je wordt daar echt goed doorbakken.
cool. dat ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je er absurd veel van eet en dat lang vol houdt misschien.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uhm. ja 1x de voorkant en tijdje de voorkant liggen bakken en toen 1x de achterkant. en vervolgens gaan douchen en niet echt meer liggen bakken. wel nog even in de zon gelegen maar toen heb ik me niet ingesmeerd
had wel een hele dikke laag olie gebruikt
nee ik doe dat gewoon uit pure frustratie omdat ik zo graag wil kleuren, maar het lukt nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet goed voor je huid meisje.
Dat is dom...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik doe dat gewoon uit pure frustratie omdat ik zo graag wil kleuren, maar het lukt niet
ik heb het gelezen. maarja heb er niet zoveel aanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dom...
Lees dat artikel nou maar ik heb al 2x een link voor je neergezet.
okequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb het gelezen. maarja heb er niet zoveel aan
Hmm een rauwe wortel in de smoothie? Is dat niet te hard, kan dat wel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:58 schreef SiennaForrest het volgende:
Nou ja, inderdaad wortels eten kan je huid wat kleuring geven, maar ja dat oranje dat is wel gek hoor. Misschien een klein tintje dan, naast een extra zonnebad, en wat goede scrubs!
Oh en even een wortel mee in de smoothy doen, naast een tomaatje dus, dan is het wel lekker!En natuurlijk wat aardbeitjes, een banaan en wat bio-garde...
Wortelsap drinken.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm een rauwe wortel in de smoothie? Is dat niet te hard, kan dat wel?
Ik doe het er regelmatig doorheen, even goed blenderen en je hebt een nog gezondere smoothy. Door vezels kan het wel dikker worden, dus bij deze smoothy beter geen appel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm een rauwe wortel in de smoothie? Is dat niet te hard, kan dat wel?
Dit is helemaal een topper.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
*zomerfruit-smoothy-filmpje*
Yep, deze is lekker! Ik heb hem al een paar keer gemaaktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:09 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Dit is helemaal een topper.Heb pas bij een aardbeienkwekerij, bij zo'n zelfplukdag, 5 kilo aardbeien gehaald. Allemaal ingevroren, heerlijk voor in de smoothy. Oh en nog een paar kilo frambozen, superfood!
Top! Zeker met dit soort weer is het lekker om er bevroren fruit door te doen, zo maak je in een handomdraai een heerlijke & gezonde milkshake!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yep, deze is lekker! Ik heb hem al een paar keer gemaaktniet om bruin te worden overigens
Ik zal hem ook even hier CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) neerzetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Top! Zeker met dit soort weer is het lekker om er bevroren fruit door te doen, zo maak je in een handomdraai een heerlijke & gezonde milkshake!
Bon plan!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zal hem ook even hier CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) neerzetten.
Tnx. Zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zal hem ook even hier CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) neerzetten.
Haha zou het echt zoveel uitmaken zonder zonnebrand? :pquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En een goede anti zonnebrand!
Dat soort spul verkopen ze ook bij de tuinen, maar verwacht er niet te veel van. Zonde geld...quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:26 schreef trovey het volgende:
Ga je wel oranje van worden als je teveel eet, vraag maar aan mijn broer...die had als baby een gezond oranje kleurtje toen mijn ouders als beginnende ouders dachten er goed aan te doen vooral veel wortels te geven.Is vanzelf weer bijgetrokken toen zijn menu werd aangepast.
Het is is nog waar ook.quote:
Ik geloof jequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is is nog waar ook.Nee, serieus.
Ik heb daarna nooit zoveel wortel gekregen misschien blijf ik daardoor altijd roomblank.quote:
Hahaha. Teveel blanke vlaquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb daarna nooit zoveel wortel gekregen misschien blijf ik daardoor altijd roomblank.
Melkquote:
Klazien uut Zalk post.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat oranje worden komt door de caroteen.![]()
Als je écht goed bruin wil worden nog een paar tips, maar ik zou me wel goed insmeren als ik
jou was, factor 6 doet niet veel
Tips om sneller bruin te worden!
Het klinkt misschien een beetje raar, maar eet elke dag een wortel of tomaatje. Door het eten van wortels en tomaten krijg je een bruinere huid.
Beweeg! Door te sporten in de zon wordt je extra bruin. Te warm om te joggen, gooi dan een balletje over in het water.
Scrubben, scrubben, scrubben! Scrub jezelf een dag voordat je de zon ingaat. De dode huidcellen beletten namelijk dat de zonnestralen in de huid doordringen. Daarnaast is het ook beter voor de huid, als je de dode cellen verwijdert kunnen de werkzame bestanddelen van crèmes namelijk beter in je huid doordringen.
Eet naast een wortel of tomaat ook elke dag een kom havermout, handje hazelnoten en een volkoren boterham. Hierin zit namelijk koper, deze heeft een ondersteunend effect op kleursynthese.
Ga naar het strand of zwembad. Water en zand reflecteren namelijk het zonlicht waardoor je veel sneller bruin wordt.
Nog beter dan wortelen en tomaten is om de boter of olie tijdens het koken te vervangen voor rode palmolie. Deze bevat namelijk maar liefst 10 keer meer bètacaroteen dan wortels.
Neem L-Tyrosine als voedingssupplement. L-Tyrosine is een eiwit dat de productie van melanine stimuleert. Hierdoor wordt je sneller bruin.
Gebruik een zonnebrandproduct met Phototan erin. Deze bevatten ook een stof die de aanmaak van melanine stimuleert.
http://www.theperfectyou.nl/alles-over-zonnebrandcreme/
Ik eet elke dag tomaat...geen enkel resultaat.quote:
quote:
Ik eet me ook ongans aan tomaten maar ik zie ook niksquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik eet elke dag tomaat...geen enkel resultaat.
Ik heb de pest aan in de zon zittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ik eet me ook ongans aan tomaten maar ik zie ook niksmaar misschien in combinatie
met veel zonnebaden dat het wel helpt, en aangezien ik dat niet doe en altijd factor 50
gebruik zal ook wel een reden zijn dat ik niet bruin ben/wordt
De rest van de site heeft wel nuttige info hoor...
http://www.theperfectyou.nl/alles-over-zonnebrandcreme/
Mijn broer heeft een bril sinds zijn 10e jaar dus dat verhaal kan ook in de prullenbak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Las wel dat wortels goed zijn voor de ogen
Dan heeft je broer geen wortels gegetenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn boer heeft een bril sinds zijn 10e jaar dus dat verhaal kan ook in de prullenbak.
Kijk even naar een reactie van mij eerder in dit topic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat\n heeft je bbroer geen wortels gegeten
Heb nog nooit een konijn een bril zien dragen
Je gaat nu écht elke dag worteltjes eten om bruin te worden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:37 schreef -supergirl- het volgende:
Oke ik heb ze nu gekookt. Heb het rauw proberen te eten maar vind er echt niks aan.![]()
Gekookt zijn ze goed te doen.
Maar even een vraagje: is het niet zo dat dan de caroteen ineens verdwijnt ofzo, als ik ze kook? Dus dat stofje waar je bruin van zou moeten worden.
Okee tnxquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je gaat nu écht elke dag worteltjes eten om bruin te worden?
Als je té veel eet wordt je écht oranje hoor!![]()
Dat kan je zien aan je handpalmen, als die oranje worden eet je te veel worteltjes![]()
Maar verder zijn ze wel heel gezond dus ieder dag een paar worteltjes kan geen kwaad
zover ik weet.
Nee, als je worteltjes kookt gaat de caroteen niet weg, het is zelfs beter om ze even te koken
dan wordt de caroteen beter opgenomen door je lichaam.![]()
Als ik het fout heb moet iemand mij maar even corrigeren.
Ja pas inderdaad op dat je niet oranje wordt! Verder is het sowieso volgens mij ook goed als zonbescherming deels toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je gaat nu écht elke dag worteltjes eten om bruin te worden?
Als je té veel eet wordt je écht oranje hoor!![]()
Dat kan je zien aan je handpalmen, als die oranje worden eet je te veel worteltjes![]()
Maar verder zijn ze wel heel gezond dus ieder dag een paar worteltjes kan geen kwaad
zover ik weet.
Nee, als je worteltjes kookt gaat de caroteen niet weg, het is zelfs beter om ze even te koken
dan wordt de caroteen beter opgenomen door je lichaam.![]()
Als ik het fout heb moet iemand mij maar even corrigeren.
Ja, maar ik zou het niet zien als vervanging van een anti zonnebrandcreme hoor, die zou ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef mle het volgende:
[..]
Ja pas inderdaad op dat je niet oranje wordt! Verder is het sowieso volgens mij ook goed als zonbescherming deels toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |