cool. dat ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je er absurd veel van eet en dat lang vol houdt misschien.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uhm. ja 1x de voorkant en tijdje de voorkant liggen bakken en toen 1x de achterkant. en vervolgens gaan douchen en niet echt meer liggen bakken. wel nog even in de zon gelegen maar toen heb ik me niet ingesmeerd
had wel een hele dikke laag olie gebruikt
nee ik doe dat gewoon uit pure frustratie omdat ik zo graag wil kleuren, maar het lukt nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet goed voor je huid meisje.
Dat is dom...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik doe dat gewoon uit pure frustratie omdat ik zo graag wil kleuren, maar het lukt niet
ik heb het gelezen. maarja heb er niet zoveel aanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dom...
Lees dat artikel nou maar ik heb al 2x een link voor je neergezet.
okequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb het gelezen. maarja heb er niet zoveel aan
Hmm een rauwe wortel in de smoothie? Is dat niet te hard, kan dat wel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:58 schreef SiennaForrest het volgende:
Nou ja, inderdaad wortels eten kan je huid wat kleuring geven, maar ja dat oranje dat is wel gek hoor. Misschien een klein tintje dan, naast een extra zonnebad, en wat goede scrubs!
Oh en even een wortel mee in de smoothy doen, naast een tomaatje dus, dan is het wel lekker!En natuurlijk wat aardbeitjes, een banaan en wat bio-garde...
Wortelsap drinken.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm een rauwe wortel in de smoothie? Is dat niet te hard, kan dat wel?
Ik doe het er regelmatig doorheen, even goed blenderen en je hebt een nog gezondere smoothy. Door vezels kan het wel dikker worden, dus bij deze smoothy beter geen appel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm een rauwe wortel in de smoothie? Is dat niet te hard, kan dat wel?
Dit is helemaal een topper.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
*zomerfruit-smoothy-filmpje*
Yep, deze is lekker! Ik heb hem al een paar keer gemaaktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:09 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Dit is helemaal een topper.Heb pas bij een aardbeienkwekerij, bij zo'n zelfplukdag, 5 kilo aardbeien gehaald. Allemaal ingevroren, heerlijk voor in de smoothy. Oh en nog een paar kilo frambozen, superfood!
Top! Zeker met dit soort weer is het lekker om er bevroren fruit door te doen, zo maak je in een handomdraai een heerlijke & gezonde milkshake!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yep, deze is lekker! Ik heb hem al een paar keer gemaaktniet om bruin te worden overigens
Ik zal hem ook even hier CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) neerzetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Top! Zeker met dit soort weer is het lekker om er bevroren fruit door te doen, zo maak je in een handomdraai een heerlijke & gezonde milkshake!
Bon plan!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zal hem ook even hier CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) neerzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |