Lees dan gewoon goed. Ik heb godver nog iedere dag dat er zon was uren in de zon gelegen. Niks geen kleur, Niet rood niet bruin. NIKSquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dan wordt je oranje, gekkieDe zon schijnt, ga op de normale manier bruinen
Oh. Dan dagelijks een wortel eten (echt niet meer anders wordt je oranje hoor!!) en jezelf insmeren met olie ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lees dan gewoon goed. Ik heb godver nog iedere dag dat er zon was uren in de zon gelegen. Niks geen kleur, Niet rood niet bruin. NIKS
uhu.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oh. Dan dagelijks een wortel eten (echt niet meer anders wordt je oranje hoor!!) en jezelf insmeren met olie ofzo.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uhu.vandaag van 12 tot 16 met olie in de zon gelegen...
ja ik heb het ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]!! gvd, wat ben jij voor kleurloos monster
Heel verstandig om met dit weer op het heetste deel van de dag dat te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
blijkbaar maakt het bij mij niet uit want ik ben niet verbrandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heel verstandig met dit weer om op het heetste deel van de dag dat te doen.
Ja, dan is het goed hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
blijkbaar maakt het bij mij niet uit want ik ben niet verbrand
Er zit wel een waarheid in hoorquote:
http://www.theperfectyou.nl/alles-over-zonnebrandcreme/quote:Eet naast een wortel of tomaat ook elke dag een kom havermout, handje hazelnoten en een volkoren boterham. Hierin zit namelijk koper, deze heeft een ondersteunend effect op kleursynthese.
En vannacht janken dat je niet kunt slapen omdat je verbrand bent....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er zat factor 6 inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vannacht janken dat je niet kunt slapen omdat je verbrand bent....
Als je werkelijk geen kleur had dan was je op een dag als vandaag al in een uurtje verbrand als je geen beschermingsfactor had gebruikt, dus als jij 4 uur in de olie kunt liggen bakken dan ben je niet kleurloos.
Maar ga in de tuin aan het werk, of fietsen, mensen die dat veel doen zijn ook altijd belachelijk bruin.
Als je er absurd veel van eet en dat lang vol houdt misschien.quote:
uhm. ja 1x de voorkant en tijdje de voorkant liggen bakken en toen 1x de achterkant. en vervolgens gaan douchen en niet echt meer liggen bakken. wel nog even in de zon gelegen maar toen heb ik me niet ingesmeerdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan smeer je je zeker 1x in en dan niet meer?
daar heb ik geen geld voorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
Of je pakt een vliegtuig en vlieg naar evenaar voor paar dagjes.. je wordt daar echt goed doorbakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |