Tnx. Zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zal hem ook even hier CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) neerzetten.
Haha zou het echt zoveel uitmaken zonder zonnebrand? :pquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En een goede anti zonnebrand!
Dat soort spul verkopen ze ook bij de tuinen, maar verwacht er niet te veel van. Zonde geld...quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:26 schreef trovey het volgende:
Ga je wel oranje van worden als je teveel eet, vraag maar aan mijn broer...die had als baby een gezond oranje kleurtje toen mijn ouders als beginnende ouders dachten er goed aan te doen vooral veel wortels te geven.Is vanzelf weer bijgetrokken toen zijn menu werd aangepast.
Het is is nog waar ook.quote:
Ik geloof jequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is is nog waar ook.Nee, serieus.
Ik heb daarna nooit zoveel wortel gekregen misschien blijf ik daardoor altijd roomblank.quote:
Hahaha. Teveel blanke vlaquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb daarna nooit zoveel wortel gekregen misschien blijf ik daardoor altijd roomblank.
Melkquote:
Klazien uut Zalk post.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat oranje worden komt door de caroteen.![]()
Als je écht goed bruin wil worden nog een paar tips, maar ik zou me wel goed insmeren als ik
jou was, factor 6 doet niet veel
Tips om sneller bruin te worden!
Het klinkt misschien een beetje raar, maar eet elke dag een wortel of tomaatje. Door het eten van wortels en tomaten krijg je een bruinere huid.
Beweeg! Door te sporten in de zon wordt je extra bruin. Te warm om te joggen, gooi dan een balletje over in het water.
Scrubben, scrubben, scrubben! Scrub jezelf een dag voordat je de zon ingaat. De dode huidcellen beletten namelijk dat de zonnestralen in de huid doordringen. Daarnaast is het ook beter voor de huid, als je de dode cellen verwijdert kunnen de werkzame bestanddelen van crèmes namelijk beter in je huid doordringen.
Eet naast een wortel of tomaat ook elke dag een kom havermout, handje hazelnoten en een volkoren boterham. Hierin zit namelijk koper, deze heeft een ondersteunend effect op kleursynthese.
Ga naar het strand of zwembad. Water en zand reflecteren namelijk het zonlicht waardoor je veel sneller bruin wordt.
Nog beter dan wortelen en tomaten is om de boter of olie tijdens het koken te vervangen voor rode palmolie. Deze bevat namelijk maar liefst 10 keer meer bètacaroteen dan wortels.
Neem L-Tyrosine als voedingssupplement. L-Tyrosine is een eiwit dat de productie van melanine stimuleert. Hierdoor wordt je sneller bruin.
Gebruik een zonnebrandproduct met Phototan erin. Deze bevatten ook een stof die de aanmaak van melanine stimuleert.
http://www.theperfectyou.nl/alles-over-zonnebrandcreme/
Ik eet elke dag tomaat...geen enkel resultaat.quote:
quote:
Ik eet me ook ongans aan tomaten maar ik zie ook niksquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik eet elke dag tomaat...geen enkel resultaat.
Ik heb de pest aan in de zon zittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ik eet me ook ongans aan tomaten maar ik zie ook niksmaar misschien in combinatie
met veel zonnebaden dat het wel helpt, en aangezien ik dat niet doe en altijd factor 50
gebruik zal ook wel een reden zijn dat ik niet bruin ben/wordt
De rest van de site heeft wel nuttige info hoor...
http://www.theperfectyou.nl/alles-over-zonnebrandcreme/
Mijn broer heeft een bril sinds zijn 10e jaar dus dat verhaal kan ook in de prullenbak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Las wel dat wortels goed zijn voor de ogen
Dan heeft je broer geen wortels gegetenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn boer heeft een bril sinds zijn 10e jaar dus dat verhaal kan ook in de prullenbak.
Kijk even naar een reactie van mij eerder in dit topic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat\n heeft je bbroer geen wortels gegeten
Heb nog nooit een konijn een bril zien dragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |