quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En ik bid niet veur brune bonen.
Ik ga maar eens koken![]()
Soort brandwond van ijs op m'n been en ik heb maar 10 minuten gekoeld?Doet geen pijn, is wel rood en ruw.
Hoop dat je gekoeld hebt met een tussenlaag en niet rechtstreeks op de huid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En ik bid niet veur brune bonen.
Ik ga maar eens koken![]()
Soort brandwond van ijs op m'n been en ik heb maar 10 minuten gekoeld?Doet geen pijn, is wel rood en ruw.
Natuurlijk heb ik met een tussenlaag gekoeldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hoop dat je gekoeld hebt met een tussenlaag en niet rechtstreeks op de huid.
quote:
Valt dit nu ook onder quirky?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik met een tussenlaag gekoelder zat zo'n wit hoesje om. Zie nu trouwens dat er ijs aan de buitenkant zat, dus dat zal het zijn geweest. Volgende keer even op letten!
idd, wat een zeikerd was het soms ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sowieso, Vik had lopen miepen over dat het hardlopende was
what do you mean?quote:
Denk dat 'ie doelde op het feit dat je moet koelen of met je kleren aan of de icepack in een theedoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
what do you mean?
Valt iig in de categorie dingen die mij altijd overkomen
Seriously?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Blij trouwens dat Mar op d'r plek is. Van niet kunnen lopen naar 110kg squats in minder dan een jaar
Dat lijkt mij bijzonder verstandig idd.quote:[..]
Denk dat 'ie doelde op het feit dat je moet koelen of met je kleren aan of de icepack in een theedoek.
ja Mar is een baas!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Blij trouwens dat Mar op d'r plek is. Van niet kunnen lopen naar 110kg squats in minder dan een jaar
[..]
Denk dat 'ie doelde op het feit dat je moet koelen of met je kleren aan of de icepack in een theedoek.
allemaal mensen die weer posten op de dag dat ik aan ze denkquote:
Yup, squats vergelijkbaar met mufasa en 10kg hoger dan ik doe. Curls ook gelijk aan die van mij...quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef sigme het volgende:
Jaja! Ik ben bruin, de pick-up heeft zich goed gehouden en we hebben een kleine olijfboomgaard gekocht.
Hier nog bijzonderheden?
Hehheehe, wat een baas zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, squats vergelijkbaar met mufasa en 10kg hoger dan ik doe. Curls ook gelijk aan die van mij...
Jij wordt apart genoemdquote:
Dat quirky dingen jou dus overkomen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
what do you mean?
Valt iig in de categorie dingen die mij altijd overkomen
Doet ze netjes, idd. Maarreh, hoe is het met jouw fysieke progressie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, squats vergelijkbaar met mufasa en 10kg hoger dan ik doe. Curls ook gelijk aan die van mij...
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef sigme het volgende:
Jaja! Ik ben bruin, de pick-up heeft zich goed gehouden en we hebben een kleine olijfboomgaard gekocht.
Hier nog bijzonderheden?
Moet laatste dingen nog even invoeren, beetje laksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:40 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dat quirky dingen jou dus overkomen.
[..]
Doet ze netjes, idd. Maarreh, hoe is het met jouw fysieke progressie?
Niet want dat was deel van de grap, dat het bonen zijn die hard lopen, zoals uitlopen enzo! *onbegrepen*quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sowieso, Vik had lopen miepen over dat het hardlopende was
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niet want dat was deel van de grap, dat het bonen zijn die hard lopen, zoals uitlopen enzo! *onbegrepen*![]()
Ik post te weinig want ik stond niet in de samenvattingKennelijk teken dat ik dingen te doen heb
![]()
Mar 110 kilo squats!?![]()
Hier ook wat te laks met Fitocrazy.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet laatste dingen nog even invoeren, beetje laks
Van Mar beschouw ik als complete bullshit...
Bovenlichaam nog wel progressie (zag bij jou closegrip BP's, dus die geprobeerd en ging lekker), benen concentreer ik me even op versterken van de banden want dat gaat voor geen meter op het moment en knie nog steeds dikKan wel weer normaal traplopen gelukkig
En de dinsdag opgeschoven naar morgen zodat ik de echte yoga kan proberen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigmeheb je gemist!
Was het echt heel leuk?
Olijfbomen, wat tof!
XM, geeft het inderdaad de tijd. En je bent sowieso een prachtige vrouw dus ... alleen het shoppen is even vervelend.
Morgen lekker verse zelfgemaakte aspergesoep, lang leve slachtafval
Mijn man is net vertrokken naar het werk, zelf ben ik helemaal klaar, nu buiten zitten met laptop en stapel reclame.
Heerlijk dit weer, eindelijk geen pijn, wat fijn
Oh ik bedoelde het niet zo, meer letterlijk dat ik sowieso weinig post de laatste tijd voor m'n gevoelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]gevaar van samenvattingen, ook niet geheel meegekregen hoe de nieuwe sportschool bevalt trouwens.
gadver, dan heb ik die workshop. Hopelijk is het iig in de middag droog als we het bos in moeten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt goed Sigme!
Fijn Maria!
Dit weekend hotelletje in Zwolle , jammer van het herfstweer
Houden we het erin wanneer ons Henk hersteld is van de operatie en alles? Lijkt me wel leuk!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hier ook wat te laks met Fitocrazy.
Geen idee of het bullshit is, het is wel uitzonderlijk. Million dollar woman met superneurofeedback naar d'r benen.
Eerst de benen weer revalideren, dan weer squaten.Of anders ook een-been-werk doen.
Goed bezig! Dat houdt in dat we maar eens samen moeten trainen.
gekkerd!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij Bikkel Nallie... tof!
Heb het alweer koud. Lange broek en zomerjas aan
Oh! Ja! Dank je welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je trouwens dat mailtje met concertinfo gekregen, Maria?
Goezo voor de knie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij Bikkel Nallie... tof!
Heb het alweer koud. Lange broek en zomerjas aan
Had vandaag geen last van mijn knieTofheid
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Goezo voor de knie!zo vervelend als je door je lijf wordt tegen gehouden.
Is goed! Tegen die tijd is jouw knie hersteld en ben ik meer flab kwijt en kan Henk al dartelend tussen ons door springen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Houden we het erin wanneer ons Henk hersteld is van de operatie en alles? Lijkt me wel leuk!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef _Dido_ het volgende:
Janneke vond de natte handdoek ook héérlijk, dank voor de tip
Hehehe, gezelligquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Is goed! Tegen die tijd is jouw knie hersteld en ben ik meer flab kwijt en kan Henk al dartelend tussen ons door springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, spannend ja!
En omg, warm ja!! Niet. Leuk. Gaan zo wat proberen te slapen. Zal wel een succes worden![]()
![]()
![]()
De babyfoon van saartje beweerde dat het op haar kamer (qua temp gelijk aan onze slaapkamer) 34 graden isquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij weet het als geen ander. Jij bent een bikkel
Haha, DE waarheid bestaat natuurlijk niet. Voor mij is het op dit moment de waarheid, omdat ik er veel baat bij heb, maar dat kan zo weer anders zijn. Lichamen veranderen, behoeften ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik heb op aanraden van ik dacht An de Voedselzandloper gekocht, ik dacht jeuh, wetenschappelijk onderbouwd, geen kul, ben benieuwdtoen las ik dat er juist veel controverse omheen was xD zegt niet veel natuurlijk, maar zou graag eens een boekie met De Waarheid hebben, voor zover haalbaar
![]()
En ja ja dat is niet haalbaar, maar toch
Haha ja ik typte het en dacht toen "quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, DE waarheid bestaat natuurlijk niet. Voor mij is het op dit moment de waarheid, omdat ik er veel baat bij heb, maar dat kan zo weer anders zijn. Lichamen veranderen, behoeften ook.
En we hebben ons in de loop der jaren een manier van eten aangekeerd... Het is denk ik logisch dat er weerstand is tegen een andere levensstijl.
Ik ben er zeker niet slechter van geworden. Ik leef het boek ook niet helemaal na, maar ik denk wel bewuster over wat er naar binnen gaat. Het calorieen tellen heb ik nu sinds een week of zes los gelaten, omdat ik meer energie heb en me naar omstandigheden goed voel. Het gaat me om de kwaliteit van het eten en niet om de volume. Dat ik mogelijk al tellend dagelijks niet boven de 1700 kcal kom, kan me dan gestolen worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha ja ik typte het en dacht toen ""
achja kan er sws niet slechter van worden
dit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef An24 het volgende:
Henk, spannend. Ik duim voor een zo gunstig mogelijke uitslag!
^^^^^^^^quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef An24 het volgende:
Henk, spannend. Ik duim voor een zo gunstig mogelijke uitslag!
spannend!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, gezellig
Morgen zal ik vragen of de echoscopist(e) een foto wil maken van mn hart. Volgende week de uitslag.
Drukke en spannende weken zo!
hardlopen mag ze niet, zei ze, toen ik voorstelde een rondje te doen in haar woonplaats/mijn oude woonplaatsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Mufasa208 het volgende:
Ben vooral benieuwd over het hoe, wanneer en de revalidatietijd. Hopelijk een kleine ingreep met een kleine hersteltijd. Straks squat je ook 110Kg, benchpress je 70kg, deadlift je 150 kilo en loop je een halve marathon.
oh ik las niet goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx allemaal! Vandaag krijg ik echo's, volgende week de uitslag.
En dido, ik mag wel hardlopen, maar moest vooral niet overdrijven. Halve marathons moest ik voorlopig maar uit mn hoofd zetten iig. Zou ik nu ook echt niet halen. 5 km is voorlopig mijn max.
Succes vandaag! Weet niet precies hoe en wat en waarvoor, maar hoop dat de uitslagen meevallen volgende week!quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx allemaal! Vandaag krijg ik echo's, volgende week de uitslag.
En dido, ik mag wel hardlopen, maar moest vooral niet overdrijven. Halve marathons moest ik voorlopig maar uit mn hoofd zetten iig. Zou ik nu ook echt niet halen. 5 km is voorlopig mijn max.
Anti-oxidanten, zonlicht en stoppen met roken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef Probability het volgende:
Goodmorning!
Weet iemand wat je aan dat losse vel/vet bij je bovenbenen kan doen?
Moet ik dan meer sporten of gezonder eten? Of is het de leeftijd?
Je geeft alleen maar een tip, je bent nog geen anti-roker, echt niet, don't worry!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Anti-oxidanten, zonlicht en stoppen met roken.
Oh godik begin met zeggen dat anderen moeten stoppen met roken
ik wil geen anti-roker worden
![]()
Ik las iets zeer boeiends over gluteal amnesia, dat als je een zittend beroep hebt je kontspieren superzwak worden, waardoor je als je squat gaat compenseren met je beenspieren, waardoor alleen je quads en hammies groeien en niet je ass. Oplossing is je bilspieren bewust heel vaak aan- en ontspannen, waardoor er een soort spiergeheugen ontstaat en waardoor je als je gaat squatten wel je bilspieren, in plaats van je beenspieren gaat gebruiken. Vond ik wel boeiend, aangezien ik altijd alleen wat merk in m'n quads van het squatten en legpressen en in mn hammies van het deadliften, nooit m'n kont.quote:
Yups, dat ook... als ook de dispositie om vet vast te houden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is het ook niet een kwestie van aanleg?
Ik zit ook vooral, maar heb toch echt wel een (enorme) kont.
Hahahha ik zal het tegen mijn vriend zeggen. Al zijn ze wat dat betreft erg lui en zetten ze de cruise aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:36 schreef the85mc het volgende:
Die moeten dan hun stoel verder naar achter zetten, zodat ze nog net met hun tenen bij t gaspedaal kunnen
Ik doe mijn best, hij heeft wel een klein buikje.. niet erg ofzo maar zei al tegen hem waarom ga je niet mee sporten op zaterdag, aan je conditie werken. Maar dat zoet hij niet echt zitten geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:49 schreef loveli het volgende:
Zorg er maar voor dat 'ie het houdt. Heb een boomlange jonge goedgebouwde chauffeur in minder dan 2 jaar tijd zien veranderen in een boomlange jonge pafferige chauffeur met minimaal 20 kilo overgewicht.
Ik heb het idee dat er behoorlijk wat spiermassa in mijn kont zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:42 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Yups, dat ook... als ook de dispositie om vet vast te houden.
Het maakt voor mij nogal een verschil of ik train of niet. Niet trainen en ik heb een flubberbutt en wel trainen en ik het is a la Jean Claude van Damme.
Maar je kan dus ook gluteal amnesia hebben met vetdispositie vooral op de kont, waarbij de gluteus is geatrofieerd, oftewel verminderd is in spiermassa.
Wat zijn diabetesbillen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:45 schreef loveli het volgende:
Oudere vrouwen met diabetesbillen - mijn angstigste toekomstbeeld.
Het gaat niet om de maat van je kont, maar dat je je kontspieren niet goed gebruikt tijdens oefeningen. Grote kont is vaak toch vet en geen spier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is het ook niet een kwestie van aanleg?
Ik zit ook vooral, maar heb toch echt wel een (enorme) kont.
Dat wil ik ook wel wetenquote:
Laat ik het zo zeggen: ik krijg wel spierpijn in mijn kont van legpress, lunges en squats.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef Novem het volgende:
[..]
Het gaat niet om de maat van je kont, maar dat je je kontspieren niet goed gebruikt tijdens oefeningen. Grote kont is vaak toch vet en geen spier.
Raar smal in het midden *plaatje zoekt*quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten
Ik gok flubberig en vol met putten?
Ah ik snap wat je bedoelt, dat de billen smaller zijn dan de heupen zeg maar en dat ze in een soort puntje naar beneden hangenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef loveli het volgende:
Plaatjes zoeken en eten - slechte combo.
Beetje zoals de voor-tekening, maar dan smaller in het midden:
[ afbeelding ]
Deze lijkt er nog het meest op (linker):
[ afbeelding ]
Bilvet beschermt tegen diabetes.
http://www.gezonderworden(...)rmen-tegen-diabetes/
Vanwege het inademen? /geintrigeerd. Ik zou er in elk geval een glas melk naast houden: licht basisch (waarin oa kaneelzuur op zou moeten lossen) en vet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kaneel lost niet op in water, dus ook niet in speeksel. Daarbij is het niet geheel ongevaarlijk om een lepel kaneel te willen doorslikken.
Oeh! Elke dag?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
XM, zijn King Louie jurkjes niets voor jou? Zijn stretch, leuke motiefjes (alhoewel jij die misschien weer iets te hysterisch vindt, maar ze hebben ook gewoon gestippelde dingen), zitten fijn en als je de uitverkoopexemplaren koopt, zijn ze ook best leuk te betalen.![]()
Tip die ik afgelopen weekend kreeg: op de Noordermarkt in Amsterdam verkopen ze oude collecties met 70% korting. Ik moet ineens dringend naar Amsterdam geloof ik.
Ik twijfel nu of ik ze altijd 3 of 4x moet nemen ga ff bellenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vanwege het inademen? /geintrigeerd. Ik zou er in elk geval een glas melk naast houden: licht basisch (waarin oa kaneelzuur op zou moeten lossen) en vet.
En Go kwak.
[..]
Oeh! Elke dag?
Oooooh wat vet Sigme.
Ik zit op een geconditioneerd lab, dus vind het stiekem een heel goed idee om straks te gaan sporten. Maar die sportschool heeft geloof ik niet dezelfde airco, dus hier zal ik wel spijt van gaan krijgen. En steeds meer mensen vragen of ik ben afgevallen, dus ik ga vandaag maar wat wijder vallende nieuwe shirts kopen
.
Probje, hoe gaat het met je pillen? Kan je ze ook echt 4x per dag onthouden in te nemen en doen ze een beetje hun werk?
Krijg je daar niet van die enorme klapkuiten van?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:37 schreef Perruche het volgende:
Billy: RPM! Daar voel je ook echt je billen mee, superlekker.
Rajahstan vooral.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg Henk, waar ben jij geweest in India? Ik ben van plan om m'n veldwerk plannen om te gooien van de DRC naar Noordoost India, maar kan weinig reiservaringen vinden..
Ja, ik ben heel benieuwd. Ik denk dat het veiliger zal zijn dan de DRC, en er zullen niet veel researchers zijn, wat voor minder 'bias' zorgt. (men, m'n Nederlands...). En het is theoretisch erg interessant voor mijn project. Ik vind het moeilijk om de knoop door te hakken, maar denk dat ik het maar gewoon moet doen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Rajahstan vooral.
Gevlogen op Delhi, door naar Varanasi, Khajuraho, orchha, Agra, een vogel en een tijgerreservaat, Bundi, Udaipur, Jodhpur, Jaisalmer, Bikaner, Pushkar, Jaipur en daarna weer naar Delhi.
Maar dat is dus niet echt Noord Oost India.
Wel een tof land overigens.
Waar wil je precies heen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel benieuwd. Ik denk dat het veiliger zal zijn dan de DRC, en er zullen niet veel researchers zijn, wat voor minder 'bias' zorgt. (men, m'n Nederlands...). En het is theoretisch erg interessant voor mijn project. Ik vind het moeilijk om de knoop door te hakken, maar denk dat ik het maar gewoon moet doen!
Assam, Manipur en Nagaland. Verdere details heb ik eigenlijk nog niet, zit in de beginfase's, weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waar wil je precies heen?
India is wel een enorme cultuurshock, maar je hebt Afrika overleefd, dus dan komt India ook wel goed.![]()
Veiligheid heb ik in India niet echt als een issue ervaren, maar ik was wel in toeristisch gebied natuurlijk. Je hebt je lengte mee iig.
Vraag SeLang eens, die heeft wat meer in India rondgereisd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Assam, Manipur en Nagaland. Verdere details heb ik eigenlijk nog niet, zit in de beginfase's, weer.
Ja, aan SeLang zat ik ook te denken, idd. Thanks!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vraag SeLang eens, die heeft wat meer in India rondgereisd.
Dinosaur_Sr zou je ook wel eens kunnen helpen, alhoewel ik geen idee heb of hij daar is geweest.
Nieuws van de laatste tijd is niet echt fijn. Weet niet of dat in heel India 'heerst', maar ik zou me er niet op m'n gemak voelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Veiligheid heb ik in India niet echt als een issue ervaren, maar ik was wel in toeristisch gebied natuurlijk. Je hebt je lengte mee iig.
Dat is volgens mij een combinatie van vette pech en de verkeerde plaats op het verkeerde tijdstip.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Nieuws van de laatste tijd is niet echt fijn. Weet niet of dat in heel India 'heerst', maar ik zou me er niet op m'n gemak voelen.
Als ik er naartoe ga koop ik vooral kleding op maatquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Overigens zie ik jou ook niet zo snel in India ronddwalen.
ja, de natuur daar lijkt me ook erg mooi. Het heeft me nooit zo aangetrokken India, Afrika trok altijd meer, maar nu ik er meer over lees hoe interessanter het wordt. Mailtje de deur uitgedaan met aanvraag om doel van de beurs die ik al gekregen heb te wijzigen. Dus, het wordt steeds definitiever.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef the85mc het volgende:
Mijn huisgenoot is 2 jaar geleden naar India gegaan. Is hem erg goed bevallen, al zijn de steden wel extreem druk blijkbaar. Hij had toen ook zo'n 10 daags intern iets gedaan dat je met niemand mocht praten/communiceren enzo. Dat was een apart ervaring wat ik zo hoorde.
Ik heb verder veel verhalen erover gehoord en volgens mij wil hij nog wel eens gaan. De steden in India lijken mij niet wat, te druk, te heet enzo. Al lijkt me de regio richting Nepal mij wel echt mooi. Dus ook het noordoosten. Ik zou wel eens naar Lucknow willen gaan. Puur voor de naam![]()
En ik zit weer te klooien met zo'n geografisch programma. Wat een hel zeg. Niks doet het zoals je wil en nu blijkt ook nog eens dat dat ding allemaal verkeerde waardes vanzelf uitrekent. Dus alles handmatig doen
Ja, ArcGis en ArcMap.. Het is denk ik onderdeel van een psychologisch onderzoek. Ze kijken hoe lang het duurt voor je je laptop uit het raam flikkertquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, de natuur daar lijkt me ook erg mooi. Het heeft me nooit zo aangetrokken India, Afrika trok altijd meer, maar nu ik er meer over lees hoe interessanter het wordt. Mailtje de deur uitgedaan met aanvraag om doel van de beurs die ik al gekregen heb te wijzigen. Dus, het wordt steeds definitiever.
Gebruik je ARK-GIS? Ik hoor daar veel klachten over..
ik moet het ook nog steeds leren, en schuif dat steeds voor me uit. Uiteindelijk kun je er zoveel coole dingen mee doen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, ArcGis en ArcMap.. Het is denk ik onderdeel van een psychologisch onderzoek. Ze kijken hoe lang het duurt voor je je laptop uit het raam flikkert
Gelukkig is er een PhD die me graag wil helpenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet het ook nog steeds leren, en schuif dat steeds voor me uit. Uiteindelijk kun je er zoveel coole dingen mee doen...
ik vind het wel best zo. Ging gister kapot, 35 graden buiten en binen in een ruimte zitten met > 20 man, beamer en geen aircoquote:
Nee toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wilde ik gisteren al vragen: maar wat is dat met/over Mar? Ze zal toch niet gefaked hebben dat ze zo ziek was eerst? Of weten mensen hier meer dan ik weet?.
Hier is t trouwens gruwelijk warm
ik snap die reacties van gisteren ook niet helemaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wilde ik gisteren al vragen: maar wat is dat met/over Mar? Ze zal toch niet gefaked hebben dat ze zo ziek was eerst? Of weten mensen hier meer dan ik weet?.
Weet iemand dat? Van RPM?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Krijg je daar niet van die enorme klapkuiten van?
Lijkt me nogal vreemd dat je van pfeiffer en een bevalling jaren helemaal kapot bent, niet kan lopen, helse pijnen hebt met enorme ontstekingswaarden en zelfs je zenuwen door moet laten branden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee toch?
Dacht juist dat het een combinatie van bevallig + pfeiffer + etc was.
En dat dat nu minder was en dat het daardoor stapje voor stapje steeds beter ging en nu dan heel goed.
Niet? Oh...quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Novem het volgende:
[..]
En dan na een warme vakantie binnen een jaar een BB-beest bent.
Als je snel de neiging hebt misschien wel anders niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Weet iemand dat? Van RPM?
En zou dit vooral genetisch zijn of vooral door squats??
https://m.facebook.com/#!(...)160&__user=786369151
Flauw is denk ik niet het goede woord.quote:
Ik denk niet dat mensen hier sceptisch zijn over haar ziekte, maar sceptisch zijn over haar extreem snelle progressie bij krachttraining.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:57 schreef _Dido_ het volgende:
Neuh maar ik kan me voorstellen dat het voor Mar heel naar is om niet geloofd te worden. Ik weet wel dat er mensen zijn die een ziekte verzinnen, maar ik wil graag geloven dat dat hier niet zo isZe was lang een vaste poster hier, ik vind dat ze best wat credit mag krijgen
^ ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen hier sceptisch zijn over haar ziekte, maar sceptisch zijn over haar extreem snelle progressie bij krachttraining.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:02 schreef MarMar het volgende:
...dus geen gekke squads (dan zouden mijn knieschijven ook uit mijn been vliegen)
^^quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:11 schreef Novem het volgende:
Als ze echt binnen 7 maanden 110 kg squat twijfel ik aan haar ziekte.
Als ze wel echt ziek is geweest twijfel ik aan de binnen 7 maanden 110 kg squat.
Ik kan vanaf komend weekend ook eindelijk met mijn lief appenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit ongeduldig buiten in de onweer onder de overkapping te wachten tot de eerste smartphone voor mijn oude lief komt
Wij kunnen straks appen![]()
Jeager wat fijn, geniet ervan.. Berlijn....
Waar ben je dan helemaal heen geweest?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook gewandeld Uniek! Moest nog aan je denken
12 km in 1 uur en 50 min. Best moe ook nu
Maar niet hardgelopen, dit ging prima met de knie gelukkig. Wel lekker ook!
Haha ja, via Franckendael park, richting centrum en dan via weesperplein en museumplein weer terugquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef Novem het volgende:
[..]
Waar ben je dan helemaal heen geweest?De stad rond?
Dat sowieso!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:19 schreef _Dido_ het volgende:
Ik zou naar Bon Jovi gaan
Is er niet een leuk museum in Keulen? Dacht dat hpkw daar al eens iets over had gezegd.
We komen zaterdag aan, dan savonds Bon jovi en zondag een maandag lekker voor de stadquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Perruche het volgende:
Ik zou vooral niet te lang naar keulen gaan, weinig te doen![]()
We'll twee leuke musea enzo. En een dom.
Bon joviquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
We komen zaterdag aan, dan savonds Bon jovi en zondag een maandag lekker voor de stad
Hij is inmiddels de 50 gepasseerd, maar still going strongquote:
Ja, waar was jij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi, ik heb vast een hoop gemist!
Ayway, mn lijstje
O: fruitsalade van appel, meloen en banaan met een beetje honing
T: radijsjes (stuk of 8)
L: snee brood met roerei en rucola, snee brood met hagelslag
T: koffie
D: spruitjes, speklapje, aardappelen met jus.
S: body attack
T: denk nog een koffie en een stuk meloen.
Den Haag, Raalte, niet lekker, gisteren schaamde ik me omdat ik 8 waterijsjes ofzo op heb en een magnumquote:
Haha, tof!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Hij is inmiddels de 50 gepasseerd, maar still going strong
Bon JoviVier keer geweest, laatste keer op het strand in Zeebrugge
BJ komt ook uit New Jerseyquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een middag in Keulen vond ik al te lang. Scheelt wel dat het op een zondag was en alle winkels dus dicht waren.
Over Bon Jovi zeg ik maar niets..
Er komen een hoop goeie rockers uit New Jersey. Bon Jovi ain't one of them.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
BJ komt ook uit New Jersey
Zo, eten op, nu ga ik mijn boek eens uitlezen en dan beginnen in m'n volgende boek
Ehm?? Je hebt gewoon mijn facebook?!? Jij weet dan samen met het handjevol van hier meer dan de meesten hier?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ongeveer dat idd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee toch?
Dacht juist dat het een combinatie van bevallig + pfeiffer + etc was.
En dat dat nu minder was en dat het daardoor stapje voor stapje steeds beter ging en nu dan heel goed.
Ik vroeg me vooral af waarom er e.e.a beweerd werd. Dat kan ik jou vragen, maar dat zul je niet weten, als het goed is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ehm?? Je hebt gewoon mijn facebook?!? Jij weet dan samen met het handjevol van hier meer dan de meesten hier?
Je kan me ook heel prima zelf vragen stellen dunkt me.
Ah k, dan las ik het verkeerd en idd, ik weet het niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vroeg me vooral af waarom er e.e.a beweerd werd. Dat kan ik jou vragen, maar dat zul je niet weten, als het goed is.
Maar geeft niet, wees vooral pissed op mij![]()
Tofquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Mar... kom echt eens eten bij waar je werkt
Zo ben alweer te laat.. terusten
Ik lees eigenlijk nooit in het BB topic, maar ik was verbaasd over je vooruitgang. Heb zelf ook een tijd (maand of 4-5) weinig kunnen bewegen door gescheurde kruisband en ik kon weer helemaal bij 0 beginnen qua beenspieren en conditie. Ik kon letterlijk niet eens 1 kilometer fietsen. Had wel goede triceps door het krukken lopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ah k, dan las ik het verkeerd en idd, ik weet het niet.
Het verbaast me ook vooral dat er blijkbaar vaste plekjes zijn op Fok voor mensen.. . maar sjahlife happens.
Ik dacht dat ik nooit zou lopen, toen dacht ik dat ik nooit zou fietsen, toen dacht ik dat ik nooit zou squatten.. nu weet ik niet waar het eindigt en hoelang het goed blijft gaan, maar ik geniet er wel van
Ja tuurlijk, kom alleen als je er ook bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Toflaat je weten wanneer? Zou leuk zijn als ik dan ook aan het werk ben
Trusten!
Fijn dat je dus wel zo'n medische bijzonderheid bent. En stiekem ben ik erg benieuwd hoe je er nu uit zietquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef MarMar het volgende:
Mijn spieren en pezen zijn niet beschadigd geweest, misschien scheelt dat.. het zijn de botten en de constructie daarvan die het probleem zijn.
En ehm, nou, ik heb wel een lage stem?!? maar die had ik altijd al
Thxquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Fijn dat je dus wel zo'n medische bijzonderheid bent. En stiekem ben ik erg benieuwd hoe je er nu uit ziet![]()
Yogaleswarmte heeft zo zijn voordelen
Tof, dank jequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Thx![]()
Ik post vast wel eens een progressiefoto om te patseren in BB, dan geef ik je wel een seintje
Ik wil ook wel een seintjequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Thx![]()
Ik post vast wel eens een progressiefoto om te patseren in BB, dan geef ik je wel een seintje
Is goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 06:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een seintje
Lijstje!
S: 5 x 1 minuut hardlopen, maandag uppen naar 8 x 1
O: halve bak kwark, walnoten, havermout, theelepel honing
B :halfuur fietsen
T: twee sinaasappels
L: twee bth humus
T: halve bak kwark met ananas
T: appel
B :halfuur fietsen
D: aardappeltortilla met van alles erop
Jillian doe ik momenteel om de dag trouwens: ene dag hardlopen, andere dag Jillian, omdat ik merk dat de nieuwe looptechniek best een grote verandering is.
hier was vanmorgen om half 8 een grasmaaier bezig. En dat op m'n eerste vakantiedag!quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:29 schreef _aurum_ het volgende:
We zijn gewoon allemaal toe aan weekend
Slapies doen
Meestal niet, dus over een tijdje kan Viz gewoon weer opnieuw over me roddelen als hij daar behoefte aan heeftquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:28 schreef Perruche het volgende:
Hey mar, lees jij hier ook nog steeds mee?
Overigens goede morgen, ik was zo moe toen ik wakker werd!
Hard sporten om te compenseren voor die 600 kcals aan crap? Je weet dat je iedere dag zo'n 800 kcals te weinig eet he? Dan kom je heus niet aan van een avondje wijnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:01 schreef Neifile het volgende:
Gisteren:
O: yoghurt
L:sojayoghurt, pompoenpitbroodje
D: groente met wat curry pasta, yoghurt met banaan
T: stuk chocolade
S: rondje krachttraining
Vandaag, same waarschijnlijk. Ik hoop op wat vis of kip. Naja, het kan ook niet van de een op de andere dag ineens ok zijn. Ik denk dat ik voortaan iets van een ei eet 's ochtends.
Vrijdag gaat er met een vriend van me waarschijnlijk een fles wijn doorheen en nog wat ongezonde meuk. Hard sporten dus deze week.
Mja als het nog een keer gebeurt wel ja. Nu ben ik maar weer in bed gaan liggen, en vervolgens door de wekker heen geslapenquote:Op donderdag 20 juni 2013 05:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is prachtig weer Chico. Mooi windstil, 15 graden... Ik zou het doen
En die laatste zin is dus het hele probleem. Ik weet het wel, maar mijn hoofd wil iets anders. 1 praline staat bij mij gelijk aan een kilo aankomen die er direct af moet. Onzin, maar zo werkt het.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:04 schreef Novem het volgende:
[..]
Hard sporten om te compenseren voor die 600 kcals aan crap? Je weet dat je iedere dag zo'n 800 kcals te weinig eet he? Dan kom je heus niet aan van een avondje wijnen.
Maar goed, dat werk natuurlijk niet zo in jouw hoofd, denk ik.
Het zou roddelen zijn als V1z het stiekem zou doen en niet die quote van jou had geplaatst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Meestal niet, dus over een tijdje kan Viz gewoon weer opnieuw over me roddelen als hij daar behoefte aan heeft
Goedemorgen.
Sjah, vraagtekens hebben of domweg sneren, daar zit nog wel wat tussenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zou roddelen zijn als V1z het stiekem zou doen en niet die quote van jou had geplaatst.
Verder maak je een progressie waar zelfs de bodybuilders vraagtekens bij hebben, dus is het toch ook niet zo raar dat er hier mensen zijn die daar vraagtekens bij hebben?
Je zegt het vaker, maar ik zit met de planning vandaag, zonder de port, op 1550 kcal. Aangezien de zakjes koekjes 500 kcal zijn en ik die de afgelopen tijd te vaak op heb, ik maar klein ben, en ik wil afvallen, lijkt me dat toch prima? Ik neem 's ochtends een halve bak kwark (250gr, volle kwark), daarbij nog 150 ml yoghurt ofzo, en mijn porties D zijn ook gewoon groot. Lijkt me toch echt genoeg, niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind dat je veel te weinig eetq al een poosje
Hier viel het mee ja, elders was het zeker wel sneren, wil je dat weten dan kijk je maar in de history van Viz, ik ga dit topic er niet verder mee vervuilenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:32 schreef Novem het volgende:
@ MarMar:
Mwah, zeggen dat je er niet in gelooft op een openbaar forum noem ik niet sneren of roddelen, maar je (gegronde) twijfels uitspreken.
Maar daar zal je wel aan gewend zijn, dat mensen aan je twijfelen, al sinds het eerste topic dat je hier ooit in LIF opende, dus het kan je vast aan je reet roesten wat wij denken, anders blijf je niet doorposten over je lichamelijke achteruitgang/vooruitgang.
Klopt ook helemaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef the85mc het volgende:
Je zult zelf toch ook vinden dat je progressie bijna bizar verloopt. Je weet zelf van waar je bent gekomen. En als je voor het eerst in lange tijd weer zelf kan fietsen,hardlopen, autorijden of whatever je vrijheid geeft, dan voel je je echt een koning. Dat gevoel is priceless. Wat maakt jou t dan uit wat mensen op internet vinden.
Ik heb de aan mij persoonlijk gerichte op een volwassen manier gestelde kritische vraag gemist? Welkom hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ach het is geven en nemen. Kritische vragen moet kunnen, het zou fijn zijn als er eens goed op gereageerd werd.
Ik geloof heilig in de pics or it didn't happen en tot die tijd neem ik die info ter kennisgeving aan.
/my2cents /teamvaiz
Probeer eens een maand écht streng te zijn voor jezelf. Dus eten plannen, geen snoep/taart of andere crap te eten. Zou zelfs proberen om een tijdje niet uit eten te gaan, dan is wat je eet makkelijker te managen....quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Ik doe ook weer eens een lijstje:
O: kwark met frambozen en een handje muesli, koffie verkeerd
S: mn stomste schema: 20 x bench press / 5 min roeien / 20 x pull up / 5 min hardlopen en dat dan 3 keer.
L: paar gebakken eitjes met bacon, kaas en een tomaatje of 2 op brood.![]()
T: worteltjes
D: op de parade, geen idee wat het gaat worden.
Geloof dat ik nu wel klaar ben met troep eten.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ga ik doen. Er zijn geen weekendjes weg of vakanties meer gepland op korte termijn, dus dat niet uit eten gaan wordt een eitje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Probeer eens een maand écht streng te zijn voor jezelf. Dus eten plannen, geen snoep/taart of andere crap te eten. Zou zelfs proberen om een tijdje niet uit eten te gaan, dan is wat je eet makkelijker te managen....
Bovenstaande icm lekker sporten, dan zou je echt wel resultaat moeten zien
Hehehhe, daar heb ik ooit de tell sell reclame van gezienquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef Novem het volgende:
Iemand hier weleens het Insanity programma gedaan?
Wat doe jij nu dan? Bezig met master toch? Ik zit nog wat te oriënteren mocht er geen werk zijn voor mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, ArcGis en ArcMap.. Het is denk ik onderdeel van een psychologisch onderzoek. Ze kijken hoe lang het duurt voor je je laptop uit het raam flikkert
Dat je na nummer 3 nog zin had in nummer 4, 5, 6, 7 en 8quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Den Haag, Raalte, niet lekker, gisteren schaamde ik me omdat ik 8 waterijsjes ofzo op heb en een magnum
Haha oké misschien stop ik er wel meequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Anti-oxidanten, zonlicht en stoppen met roken.
Oh godik begin met zeggen dat anderen moeten stoppen met roken
ik wil geen anti-roker worden
![]()
Daar verbaas ik me bij magnums ook altijd over.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat je na nummer 3 nog zin had in nummer 4, 5, 6, 7 en 8
Krijg je rimpels van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha oké misschien stop ik er wel mee
ik overdreef, ik had er vier op. Nog teveelquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat je na nummer 3 nog zin had in nummer 4, 5, 6, 7 en 8
ik heb 1 magnum op hequote:Op donderdag 20 juni 2013 12:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me bij magnums ook altijd over.
O dan valt het toch wel meequote:Op donderdag 20 juni 2013 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik overdreef, ik had er vier op. Nog teveel![]()
Ik ben zó moe! Ik ga nog ff liggen denk ikvanmorgen yoga en wat in de tuin gewerkt, straks nog boodschappen doen, net gegeten, nu ff niks, ik heb het nodig ook... Stom!
ikke novem, nallie, anna en perruche. Volgens mij zijn ze stiekem dezelfde persoonquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:28 schreef Probability het volgende:
Novem-nallie-anna-aurum vond ik in het begin ook lastig. Ik onthou namen/woorden gek - ik associeer snel
We zijn wel allemaal even fabulous, misschien dat je daardoor in de war raakt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ikke novem, nallie, anna en perruche. Volgens mij zijn ze stiekem dezelfde persoon
nou, dat dus, ik vind mn taille zoveel duidelijker/mooier... Ik hoef btw niet perse meer spieren te zien, wel graag minder buikquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef Novem het volgende:
[..]
We zijn wel allemaal even fabulous, misschien dat je daardoor in de war raakt?
Janies, hot damn! Ik vind nu eigenlijk mooier! Meer een zandloper. Maar snap het wel als je meer spieren wil zien.
Ah op deze foto lijkt het of er niet veel buik zit, moeilijk in te schatten blijkt maar weerquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, dat dus, ik vind mn taille zoveel duidelijker/mooier... Ik hoef btw niet perse meer spieren te zien, wel graag minder buikhier armen omhoog, dus dan valt t minder op
ik ga natuurlijk geen compleet onflatteuze foto's neergooien hier hequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah op deze foto lijkt het of er niet veel buik zit, moeilijk in te schatten blijkt maar weer
Ik heb een teamquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ach het is geven en nemen. Kritische vragen moet kunnen, het zou fijn zijn als er eens goed op gereageerd werd.
Ik geloof heilig in de pics or it didn't happen en tot die tijd neem ik die info ter kennisgeving aan.
/my2cents /teamvaiz
welke? we hebben er tweequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Ziet er goed uit hoor, Janies!leuke kat heb je ook trouwens
[..]
Ik heb een team![]()
Meer taille! Mooi! Komt door het sporten denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Btw
Vorig jaar
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Ok, vorig jaar is erger bewerkt en ik heb het origineel niet meer, maar vond het verschil wel opvallend
Ohquote:
ja, moet wel, ik had dat zelf niet zo in de gaten, maar toen zag ik die oude foto! Dus blijquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Meer taille! Mooi! Komt door het sporten denk ik
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit met anna, an, aurum en Dido en D. Waarbij ik elke keer denk dat D. Dido is en ik het raar vind dat ze bepaalde dingen zegt om erachter te komen dat zij het helemaal niet was![]()
En ik haal moblo en loveli af en toe door elkaar, maar waarom dat is me echt een compleet raadsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]dat verklaart n hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ikke novem, nallie, anna en perruche. Volgens mij zijn ze stiekem dezelfde persoon
Ik had 'm al ontdekt, ook cutequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das Lennyexotic shorthair. De ander is gevlekt en n htk kat
Viz is de kloon van mijn gespleten persoonlijkheid (de andere helft)quote:
Wie is dat dan die opgesloten zit in de kelderquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Viz is de kloon van mijn gespleten persoonlijkheid (de andere helft)
Om mijn persoonlijkheden dichter bij elkaar te brengen doe we beide aan yoga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |