abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:25:04 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127955908
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:40:04 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127956327
Fijn kwak :Y

Ik heb ongeveer 10 broeken weggedonderd waar ik écht nooit meer in ga passen. M'n bekken is echt breder geworden. Kreeg de meeste net over m'n knieën. Resultaat nu dat ik nog 1 broek heb (spijkerbroek waar ik vroeger in verzóóp en nu nog vrij strak zit ;( ) en maar een paar jurkjes. Dat wordt shoppen ;( -O- en ik vind shoppen niet leuk en vooral frustrerend, zeker als je veul maten groter moet gaan kopen.

Ik kan het meer accepteren dan als het zou komen door gevreet, maar tóch. Meh. ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127956508
XM ik had hetzelfde, maar 30 dagen jillian heeft er voor gezorgd dat ik broek weer goed zit en een paar andere strakkere krijg ik tenminste weer dicht.

Geef het wat tijd :* Je meisje is nog maar een paar weken.

En ik was het ook zat dat ik geen kleding meer had. Heb online geshopt bij meerdere winkels en alles lekker thuis gepast. Voelde me gelijk meer zelfverzekerd toen ik weer goed zittende kleding had.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:03:31 #4
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127957102
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O* nais!

Crap :')
:D

En ik bid niet veur brune bonen :{w.

Ik ga maar eens koken *O*

Soort brandwond van ijs op m'n been en ik heb maar 10 minuten gekoeld? :? Doet geen pijn, is wel rood en ruw.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127957365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Soort brandwond van ijs op m'n been en ik heb maar 10 minuten gekoeld? :? Doet geen pijn, is wel rood en ruw.

Hoe ken jij Vik dan?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:10:41 #6
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127957405
:')
And eternity in an hour.
pi_127957418
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Hoop dat je gekoeld hebt met een tussenlaag en niet rechtstreeks op de huid. :X
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:12:10 #8
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127957454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Hoop dat je gekoeld hebt met een tussenlaag en niet rechtstreeks op de huid. :X
Natuurlijk heb ik met een tussenlaag gekoeld :P er zat zo'n wit hoesje om. Zie nu trouwens dat er ijs aan de buitenkant zat, dus dat zal het zijn geweest. Volgende keer even op letten!
And eternity in an hour.
pi_127957498
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:10 schreef _Dido_ het volgende:
:P

Sowieso, Vik had lopen miepen over dat het hardlopende was :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127957573
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:12 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik met een tussenlaag gekoeld :P er zat zo'n wit hoesje om. Zie nu trouwens dat er ijs aan de buitenkant zat, dus dat zal het zijn geweest. Volgende keer even op letten!
Valt dit nu ook onder quirky? :P
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:52:06 #11
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127959122
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

idd, wat een zeikerd was het soms ook.
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:52:45 #12
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127959150
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:15 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Valt dit nu ook onder quirky? :P
what do you mean?

Valt iig in de categorie dingen die mij altijd overkomen :P
And eternity in an hour.
pi_127959456
Blij trouwens dat Mar op d'r plek is. Van niet kunnen lopen naar 110kg squats in minder dan een jaar :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

what do you mean?

Denk dat 'ie doelde op het feit dat je moet koelen of met je kleren aan of de icepack in een theedoek.
pi_127959514
:W
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_127959646
Hoi sig :W
Leuk gehad?
pi_127959764
Jaja! Ik ben bruin, de pick-up heeft zich goed gehouden en we hebben een kleine olijfboomgaard gekocht.

Hier nog bijzonderheden?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_127959851
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Blij trouwens dat Mar op d'r plek is. Van niet kunnen lopen naar 110kg squats in minder dan een jaar :')
Seriously? :D
quote:
[..]

Denk dat 'ie doelde op het feit dat je moet koelen of met je kleren aan of de icepack in een theedoek.
Dat lijkt mij bijzonder verstandig idd.
Wat trouwens ook erg goed werkt in de categorie koelen; gewoon een natte theedoek in de vriezer gooien en die als koel element gebruiken. Kun je nog handig vastknopen ook en dan kun je je ook nog bewegen tijdens het koelen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:11:13 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127959878
Lourdes is er niks bij!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127960029
XM, zijn King Louie jurkjes niets voor jou? Zijn stretch, leuke motiefjes (alhoewel jij die misschien weer iets te hysterisch vindt, maar ze hebben ook gewoon gestippelde dingen), zitten fijn en als je de uitverkoopexemplaren koopt, zijn ze ook best leuk te betalen. :)

Tip die ik afgelopen weekend kreeg: op de Noordermarkt in Amsterdam verkopen ze oude collecties met 70% korting. Ik moet ineens dringend naar Amsterdam geloof ik. :9~
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:19:49 #20
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127960203
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

ja Mar is een baas!

Wb het koelen: ik weet dat ik de icepack niet direct op de huid moet leggen maar er zit dus een soort gaasje bij. Ging tot nu toe altijd goed maar gaasje lag ook in vriezer en daar is ijs aan vast blijven plakken, wat ik te laat door had ;)
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:21:05 #21
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127960251
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef sigme het volgende:
allemaal mensen die weer posten op de dag dat ik aan ze denk :P

Fijn dat je het leuk had!
And eternity in an hour.
pi_127960658
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Seriously? :D
Yup, squats vergelijkbaar met mufasa en 10kg hoger dan ik doe. Curls ook gelijk aan die van mij...

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef sigme het volgende:
Jaja! Ik ben bruin, de pick-up heeft zich goed gehouden en we hebben een kleine olijfboomgaard gekocht.

Hier nog bijzonderheden?
:o dus toch? ^O^ awesome!

Bij mij persoonlijk niet, knie bagger maar werk eindelijk weer eens leuk :)
Doe wel gekke dingen tussendoor als pull-ups en push-ups op 't werk...
Moet het nog even op Fito invoeren :@

A'dam crew is echt in hypermodus, Novem (geen A'dam meer maar a la) retegoed bezig, Perr boekt goede resultaten, Anna met dude in zichtbare buikspieren-race verwikkeld, Nallie helemaal baas (nog meer dan anders ja :o )

Coco dus weer aan de beweging ^O^

Dido hardlopen weer aan het oppakken en bezig met van die gekke schoentjes, daarnaast ook jillian. ^O^

Aurum lekker bezig, d'r dude heeft meer tijd dus die sleuren elkaar aan de beweging. ^O^

Q weer terug en die blijkt cardio-baas te zijn :Y

XMert hangt de mooie moeder uit O+

Chico druk-druk.

Billy heeft niets met iemand en dat moet vrij leuk zijn :)

Co op vacantie maar wel goed aan het bewegen :Y
Puff ook op vakantie :)

Mc aan de echte KT ^O^

Jagar in nieuwe huisje met de Duutser en kat O+ en waarschijnlijk publicatie in toonaangevend blad _O_

GB is ook helemaal in de sportvibe ^O^

En teveel om op te noemen eigenlijk :')
pi_127960903
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup, squats vergelijkbaar met mufasa en 10kg hoger dan ik doe. Curls ook gelijk aan die van mij...
Hehheehe, wat een baas zeg. :D
Dit is een waar wonder van Lourdes proporties. :D
Doe wat je niet durft.
pi_127960925
Ik zit ook in de A'dam crew!
Worry is a misuse of imagination
pi_127961044
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef Probability het volgende:
Ik zit ook in de A'dam crew!
Jij wordt apart genoemd :P
pi_127961114
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

what do you mean?

Dat quirky dingen jou dus overkomen. :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Doet ze netjes, idd. Maarreh, hoe is het met jouw fysieke progressie? :+
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:40:28 #27
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127961122
Samenvattingen van Viz _O_
And eternity in an hour.
pi_127961350
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef sigme het volgende:

Hier nog bijzonderheden?
^O^ Goede berichten en jaloers op de olijfboomgaard.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127961618
XM, wat Skoap zegt! Geef het wat meer tijd. Ik liep de eerste maand in stretchjurkjes en nog positiebroeken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127961804
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:40 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Dat quirky dingen jou dus overkomen. :+

[..]

Doet ze netjes, idd. Maarreh, hoe is het met jouw fysieke progressie? :+
Moet laatste dingen nog even invoeren, beetje laks :@
Van Mar beschouw ik als complete bullshit...

Bovenlichaam nog wel progressie (zag bij jou closegrip BP's, dus die geprobeerd en ging lekker), benen concentreer ik me even op versterken van de banden want dat gaat voor geen meter op het moment en knie nog steeds dik :{ Kan wel weer normaal traplopen gelukkig :)
En de dinsdag opgeschoven naar morgen zodat ik de echte yoga kan proberen :@
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:59:32 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127961994
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet want dat was deel van de grap, dat het bonen zijn die hard lopen, zoals uitlopen enzo! *onbegrepen* ;(

Ik post te weinig want ik stond niet in de samenvatting :D Kennelijk teken dat ik dingen te doen heb :+

Mar 110 kilo squats!? :o
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:01:41 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127962080
Sigme *O* heb je gemist!
Was het echt heel leuk?
Olijfbomen, wat tof!

XM, geeft het inderdaad de tijd. En je bent sowieso een prachtige vrouw dus ... alleen het shoppen is even vervelend.

Morgen lekker verse zelfgemaakte aspergesoep, lang leve slachtafval :D
Mijn man is net vertrokken naar het werk, zelf ben ik helemaal klaar, nu buiten zitten met laptop en stapel reclame.
Heerlijk dit weer, eindelijk geen pijn, wat fijn *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127962131
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Niet want dat was deel van de grap, dat het bonen zijn die hard lopen, zoals uitlopen enzo! *onbegrepen* ;(

Ik post te weinig want ik stond niet in de samenvatting :D Kennelijk teken dat ik dingen te doen heb :+

Mar 110 kilo squats!? :o

:@ gevaar van samenvattingen, ook niet geheel meegekregen hoe de nieuwe sportschool bevalt trouwens. :@
pi_127962530
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Moet laatste dingen nog even invoeren, beetje laks :@
Van Mar beschouw ik als complete bullshit...

Bovenlichaam nog wel progressie (zag bij jou closegrip BP's, dus die geprobeerd en ging lekker), benen concentreer ik me even op versterken van de banden want dat gaat voor geen meter op het moment en knie nog steeds dik :{ Kan wel weer normaal traplopen gelukkig :)
En de dinsdag opgeschoven naar morgen zodat ik de echte yoga kan proberen :@
Hier ook wat te laks met Fitocrazy. :P

Geen idee of het bullshit is, het is wel uitzonderlijk. Million dollar woman met superneurofeedback naar d'r benen. :P

Eerst de benen weer revalideren, dan weer squaten. :Y Of anders ook een-been-werk doen. :)

Goed bezig! Dat houdt in dat we maar eens samen moeten trainen. :D
pi_127962531
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme *O* heb je gemist!
Was het echt heel leuk?
Olijfbomen, wat tof!

XM, geeft het inderdaad de tijd. En je bent sowieso een prachtige vrouw dus ... alleen het shoppen is even vervelend.

Morgen lekker verse zelfgemaakte aspergesoep, lang leve slachtafval :D
Mijn man is net vertrokken naar het werk, zelf ben ik helemaal klaar, nu buiten zitten met laptop en stapel reclame.
Heerlijk dit weer, eindelijk geen pijn, wat fijn *O*
:*

Vakantie was echt uitstekend. Ok, even twee dagen ruzie met liefste, maar datmoet ook af en toe.
Voor de rest: kamperen, zonnen, wandelen in de Ardeche, wandelen langs de Middellandse zee, lekker eten (afgevallen, dat wel), verschillende boomgaardjes bekeken.

Vanaf nu zullen we wel met regelmaat naar S. gaan, die olijfbomen natellen (ik geef meer om de vijgen en amandelen eigenlijk, helaas waren de amandelboomgaarden minder fraai gelegen. Dus moeten we het doen met een paar wilde boompjes en maar wat nieuws aanplanten).
We zitten wel in prachtig wandelgebied, er zijn daar veel goede aangegeven routes in de omgeving. Dus ik hoef me er niet te vervelen als ik m'n e-book uit heb :D.

(De koop moet nog definitief gemaakt worden, dus voorlopig is het nog niet van ons.)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:13:23 #36
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127962610
Cool hoor, sigme! Kun je daar ook mooi hardlopen? :@ :P
And eternity in an hour.
pi_127962618
Sigme, wat onwijs tof. :D . En welkom terug!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_127962745
Wat gaaf Sigme!
pi_127962806
Oef, nu wordt het vakantiegevoel weer aangejaagd. Klinkt tof!
pi_127962915
Hardlopen kan er vast ook wel ja :Y. Beetje heuvel-op heuvel-af. Maar dan moet het er minder warm zijn dan het er nu was. Maar dat is natuurlijk ook het idee: in lente & herfst daarheen. In de winter zal het er wel fris zijn, en in de zomer heet. En tussen het gewone kantoorwerk door natuurlijk, dus korte uitstapjes. Met 3 dagen verlof opnemen heb ik 10 dagen vrij ;).

Ik denk dat ik er ook een mountainbike naartoe ga slepen. Dichtsbijzijnde stadje ligt op 5 km, ideale fietsafstand.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:22:11 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127963028
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@ gevaar van samenvattingen, ook niet geheel meegekregen hoe de nieuwe sportschool bevalt trouwens. :@
Oh ik bedoelde het niet zo, meer letterlijk dat ik sowieso weinig post de laatste tijd voor m'n gevoel :D

Nieuwe sportschool is gelukkig ook fijn O+ Leuke instructeurs *O*

Sigme, klinkt heerlijk allemaal! *O* Zin in reisjes :9
pi_127963185
Heb je trouwens dat mailtje met concertinfo gekregen, Maria?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:26:48 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127963241
Klinkt goed Sigme!

Fijn Maria!

Dit weekend hotelletje in Zwolle , jammer van het herfstweer :r
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:36:46 #44
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127963745
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt goed Sigme!

Fijn Maria!

Dit weekend hotelletje in Zwolle , jammer van het herfstweer :r
gadver, dan heb ik die workshop. Hopelijk is het iig in de middag droog als we het bos in moeten.

Iemand tips voor een improvisorische oplossing om een jurkje in te nemen? Veiligheidsspeld? Jurkje is leuk maar valt wat ruim waardoor ik dikker lijk en ik kom niet meer bij mijn moeder en haar naaimachine voor ik naar Rome ga.
And eternity in an hour.
pi_127963793
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Hier ook wat te laks met Fitocrazy. :P

Geen idee of het bullshit is, het is wel uitzonderlijk. Million dollar woman met superneurofeedback naar d'r benen. :P

Eerst de benen weer revalideren, dan weer squaten. :Y Of anders ook een-been-werk doen. :)

Goed bezig! Dat houdt in dat we maar eens samen moeten trainen. :D
Houden we het erin wanneer ons Henk hersteld is van de operatie en alles? Lijkt me wel leuk! :Y
pi_127964429
Vaiz: wat een samenvatting weer _O_ Ik vind het ook tof dat je yoga gaat doen O+

Sigme: welkom terug! Feli met je stukje grond, erg tof!

En wat tof dat Mar zo goed gaat. Ik lees niet in het BB topic.

En een *O* voor kwak!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:56:12 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127964515
Terugsturen dido en in rome een ander jurkje kopen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_127964630
Wat Tink zegt :Y

Lekker gebokst in een zaal met 35 graden :') soort bikram variant :P
Be someone that makes you happy
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:00:25 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127964692
Jij Bikkel Nallie... tof!

Heb het alweer koud. Lange broek en zomerjas aan :')

Had vandaag geen last van mijn knie :o Tofheid O+
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:01:44 #50
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127964768
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:

gekkerd!

Ik ga zo Janneke even koelte toewuiven :P
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:01:50 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127964776
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je trouwens dat mailtje met concertinfo gekregen, Maria?
Oh! Ja! Dank je wel O+
pi_127964866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:

Had vandaag geen last van mijn knie :o Tofheid O+
Goezo voor de knie! ^O^ zo vervelend als je door je lijf wordt tegen gehouden.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:07:49 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127965057
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Goezo voor de knie! ^O^ zo vervelend als je door je lijf wordt tegen gehouden.
Jij weet het als geen ander. Jij bent een bikkel
pi_127965411
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij wordt apart genoemd :P
Ok :P!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:19:57 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127965607
het is hier ook fakking heet (plat dak, bovenste etage) en overdag de deuren niet open gehad wegens poes die niet alleen naar buiten mag. lekker in de sauna aan mn portfolio gezeten dus.

Vanavond kat in een natte handdoek gewikkeld O+ vond ze heerlijk, en daarna de deuren van t balkon toch open - blijkt ze te schijterig om naar buiten te gaan, weten we dat ook weer. als we er bij zijn kunnen de deuren dus no problemo open :)

Sigme O+ wat klinkt dat heerlijk!
Kwak
pi_127965704
Hier ook een plat dak, dus ik hield m'n hart al vast, maar het is echt heerlijk koel in huis. O+ .
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:22:22 #57
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127965705
Janneke vond de natte handdoek ook héérlijk, dank voor de tip :)
And eternity in an hour.
pi_127965791
Lijstje van vandaag:

O: kwark/yoghurt met muesli
T: koekjes :(
L: maaltijdsalade met aardappel, kip, tomaatjes, verschillende soorten sla
T: appel, banaan
D: 2 bth kaas/augurk
S: 7,5 km hardlopen
T: handje japanse mix.

Morgen geen koekjes meer.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_127965832
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Houden we het erin wanneer ons Henk hersteld is van de operatie en alles? Lijkt me wel leuk! :Y
Is goed! Tegen die tijd is jouw knie hersteld en ben ik meer flab kwijt en kan Henk al dartelend tussen ons door springen. :D
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:25:58 #60
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127965845
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef _Dido_ het volgende:
Janneke vond de natte handdoek ook héérlijk, dank voor de tip :)
:D heb t ook ooit gelezen in t kattentopic, maar geen idee meer wie er mee kwam. was verbaasd dat ze niet blazend wegrende!
Kwak
pi_127965950
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Is goed! Tegen die tijd is jouw knie hersteld en ben ik meer flab kwijt en kan Henk al dartelend tussen ons door springen. :D
Hehehe, gezellig :D
Morgen zal ik vragen of de echoscopist(e) een foto wil maken van mn hart. Volgende week de uitslag.

Drukke en spannende weken zo! *O*
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:31:57 #62
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127966135
Spannend Henk!
Kwak
pi_127966261
Ben vooral benieuwd over het hoe, wanneer en de revalidatietijd. Hopelijk een kleine ingreep met een kleine hersteltijd. Straks squat je ook 110Kg, benchpress je 70kg, deadlift je 150 kilo en loop je een halve marathon. :D
pi_127966276
Sigme, hoe tof!

XM, wat de anderen al zeggen. Ik kan het aan de ene kant ook accepteren (want Saartje O+ ), maar leuk is anders. Maar, idd, geef t de tijd!

Hier gaat t trouwens darm/buiktechnisch gezien heel goed, want geen extreme buikpijnen meer. Aan de andere kant heb ik sterk het idee dat ik toch een (lichte) ontsteking heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk, spannend ja!

En omg, warm ja!! Niet. Leuk. Gaan zo wat proberen te slapen. Zal wel een succes worden :D :') :+
pi_127966371
Haha jaja 110 kg squatten. Lekker hoor.
pi_127966385
Hoax!

Hier in huis is t heul niet warm O+
pi_127966464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Nallie het volgende:
Hoax!

De babyfoon van saartje beweerde dat het op haar kamer (qua temp gelijk aan onze slaapkamer) 34 graden is :') :+
pi_127966627
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Nallie het volgende:
Hoax!

Hier ook niet! En nu bij m'n ouders ook niet!
pi_127966704
Klinkt goed Sigme!

Net terug van sportschool. Ik ga splitschema doen ipv alles achter elkaar :) vandaag borst, schouders, armen. Helemaal naar de klote :D eerder wisselde ik borst, rug benen af waardooe je elke keer met 'frisse' spieren begint. Net trilden mn armen toen ik een beker water pakte :')
pi_127966855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij weet het als geen ander. Jij bent een bikkel
:D :*
pi_127967042
Henk, spannend. Ik duim voor een zo gunstig mogelijke uitslag!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:49:51 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127967096
Oh ik heb op aanraden van ik dacht An de Voedselzandloper gekocht, ik dacht jeuh, wetenschappelijk onderbouwd, geen kul, ben benieuwd :7 toen las ik dat er juist veel controverse omheen was xD zegt niet veel natuurlijk, maar zou graag eens een boekie met De Waarheid hebben, voor zover haalbaar :+

En ja ja dat is niet haalbaar, maar toch :7
pi_127967362
Oeh, ik heb net weer een boot gekocht geloof ik :D Zaterdag even langs.
pi_127968035
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik heb op aanraden van ik dacht An de Voedselzandloper gekocht, ik dacht jeuh, wetenschappelijk onderbouwd, geen kul, ben benieuwd :7 toen las ik dat er juist veel controverse omheen was xD zegt niet veel natuurlijk, maar zou graag eens een boekie met De Waarheid hebben, voor zover haalbaar :+

En ja ja dat is niet haalbaar, maar toch :7
Haha, DE waarheid bestaat natuurlijk niet. Voor mij is het op dit moment de waarheid, omdat ik er veel baat bij heb, maar dat kan zo weer anders zijn. Lichamen veranderen, behoeften ook.

En we hebben ons in de loop der jaren een manier van eten aangeleerd... Het is denk ik logisch dat er weerstand is tegen een andere levensstijl.

[ Bericht 1% gewijzigd door An24 op 18-06-2013 23:19:32 ]
  dinsdag 18 juni 2013 @ 23:17:10 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127968493
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, DE waarheid bestaat natuurlijk niet. Voor mij is het op dit moment de waarheid, omdat ik er veel baat bij heb, maar dat kan zo weer anders zijn. Lichamen veranderen, behoeften ook.

En we hebben ons in de loop der jaren een manier van eten aangekeerd... Het is denk ik logisch dat er weerstand is tegen een andere levensstijl.
Haha ja ik typte het en dacht toen " :') " :D achja kan er sws niet slechter van worden :+
pi_127968825
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha ja ik typte het en dacht toen " :') " :D achja kan er sws niet slechter van worden :+
Ik ben er zeker niet slechter van geworden. Ik leef het boek ook niet helemaal na, maar ik denk wel bewuster over wat er naar binnen gaat. Het calorieen tellen heb ik nu sinds een week of zes los gelaten, omdat ik meer energie heb en me naar omstandigheden goed voel. Het gaat me om de kwaliteit van het eten en niet om de volume. Dat ik mogelijk al tellend dagelijks niet boven de 1700 kcal kom, kan me dan gestolen worden.
pi_127969831
En terug!

Mijn D was uiteindelijk een redelijk gevulde geitenkaas salade met walnoten, druiven, tomaat en 4 stukjes brood / boter. :9 En een ijskoffie na :@

Voel me nu een beetje licht in mijn hoofd, niet zeker waar dat door komt :{ Maar lekker slapen :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_127970928
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef An24 het volgende:
dit!
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 00:15:00 #79
70532 loveli
N
pi_127971350
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef An24 het volgende:
^^^^^^^^
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 00:15:20 #80
70532 loveli
N
pi_127971361
Sigme, WB!! Tof van de boomgaard.
crap in = crap out
  woensdag 19 juni 2013 @ 05:56:55 #81
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127974348
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, gezellig :D
Morgen zal ik vragen of de echoscopist(e) een foto wil maken van mn hart. Volgende week de uitslag.

Drukke en spannende weken zo! *O*
spannend!

* _Dido_ duimt.

Wat een warme nacht :') zo maar eens Jilliannen, dan hoeft dat vanavond niet meer. Overigens skip ik nog steeds weleens een dag, boeit me niet meer zo :P Ik ga dit er toch wel in houden, een aantal dagen per week.
And eternity in an hour.
  woensdag 19 juni 2013 @ 06:00:14 #82
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127974352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Mufasa208 het volgende:
Ben vooral benieuwd over het hoe, wanneer en de revalidatietijd. Hopelijk een kleine ingreep met een kleine hersteltijd. Straks squat je ook 110Kg, benchpress je 70kg, deadlift je 150 kilo en loop je een halve marathon. :D
hardlopen mag ze niet, zei ze, toen ik voorstelde een rondje te doen in haar woonplaats/mijn oude woonplaats :P
And eternity in an hour.
pi_127974477
Henk, succes vandaag! Ik duim mee :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127974688
Tnx allemaal! Vandaag krijg ik echo's, volgende week de uitslag. :)

En dido, ik mag wel hardlopen, maar moest vooral niet overdrijven. Halve marathons moest ik voorlopig maar uit mn hoofd zetten iig. Zou ik nu ook echt niet halen. 5 km is voorlopig mijn max.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 19 juni 2013 @ 07:32:01 #85
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127974730
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

En dido, ik mag wel hardlopen, maar moest vooral niet overdrijven. Halve marathons moest ik voorlopig maar uit mn hoofd zetten iig. Zou ik nu ook echt niet halen. 5 km is voorlopig mijn max.
oh ik las niet goed _O- dacht dat het over iemand anders ging. Vroeg enzo :z
And eternity in an hour.
pi_127974911
Gister yin yoga

Au voel m'n pezen/banden vandaag
pi_127974942
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Succes vandaag! Weet niet precies hoe en wat en waarvoor, maar hoop dat de uitslagen meevallen volgende week!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127974945
Morning! Weer onderweg vandaag. En morgen ook. En overmorgen! Yiehoo.
  woensdag 19 juni 2013 @ 07:59:48 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127974971
*duimen aan het werk voor Henk, Piet, Klaas en Wim ook*

An naar omstandigheden? Ik iets gemist? :@ :*
pi_127975397
Goedemorgen :O

Sterkte Perr!
Ontbijt :9 jammer altijd als t op is :')
pi_127975509
Succes vandaag Henk!

Tering, wat ben ik moe :') vanavond bootcampen, gelukkig niet zo heet vandaag rond die tijd, 23 graden ofzo.

Lijstje van vandaag is the usual, met een banaantje voor mijn S en als D asperges, haricot verts en erwten met citroen en feta en een omelet van 2 eieren.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_127975531
Hopelijk valt t mee HPKW! Ik dacht dat je van een echo altijd direct uitslag kreeg, maar blijkbaar dus niet..
pi_127975556
Mogguh!

Kwark met bevroren blauwe bessen gehad als ontbijt, lekker fris :9
pi_127975625
Was trouwens al 24 graden vanmorgen, wtf?! :o
pi_127975750
Lekker warm O+ eindelijk!

Lekkere D novem :9

Ik heb een grapefruitsap op en was al om zes uur op :'). En me ingeschreven voor alle lessen volgende week @ de gym!
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 09:02:51 #96
70532 loveli
N
pi_127975904
mogge
crap in = crap out
pi_127976040
Mogguh! *koffie inschenkt*
pi_127976214
Goodmorning!

Weet iemand wat je aan dat losse vel/vet bij je bovenbenen kan doen?

Moet ik dan meer sporten of gezonder eten? Of is het de leeftijd?
pi_127976228
Goedemorgen, de dag begonnen met een bak kwark met jam en aardbeiden met 2 schepjes muesli. Yummie!

Net ook mijn abbonement bij weightwatchers opgezegd, ik keek niet meer op de site en dan vind ik het zonde van de 15 euro per maand. Die kan ik beter besteden.
Nu gewoon doorblijven gaan, normaal en gezond te leren eten en lekker blijven sporten, uiteindelijk moeten die kilootjes er toch afgaan denk ik!

Nou ik ga maar eens tandenpoetsen en richting het werk, totaal geen zin.. En het begint hier al te rommelen in de lucht :(
pi_127976319
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef Probability het volgende:
Goodmorning!

Weet iemand wat je aan dat losse vel/vet bij je bovenbenen kan doen?

Moet ik dan meer sporten of gezonder eten? Of is het de leeftijd?
Anti-oxidanten, zonlicht en stoppen met roken.

Oh god :@ ik begin met zeggen dat anderen moeten stoppen met roken ;( ik wil geen anti-roker worden :X
pi_127976434
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh god :@ ik begin met zeggen dat anderen moeten stoppen met roken ;( ik wil geen anti-roker worden :X
Je geeft alleen maar een tip, je bent nog geen anti-roker, echt niet, don't worry! :P
pi_127976481
En squatten natuurlijk!
pi_127976581
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef the85mc het volgende:
En squatten natuurlijk!
Ik las iets zeer boeiends over gluteal amnesia, dat als je een zittend beroep hebt je kontspieren superzwak worden, waardoor je als je squat gaat compenseren met je beenspieren, waardoor alleen je quads en hammies groeien en niet je ass. Oplossing is je bilspieren bewust heel vaak aan- en ontspannen, waardoor er een soort spiergeheugen ontstaat en waardoor je als je gaat squatten wel je bilspieren, in plaats van je beenspieren gaat gebruiken. Vond ik wel boeiend, aangezien ik altijd alleen wat merk in m'n quads van het squatten en legpressen en in mn hammies van het deadliften, nooit m'n kont.
pi_127976709
Goed punt idd!

Dat zie je ook vaak bij vrachtwagenchauffeurs, die hebben geen kont.
pi_127976769
Is het ook niet een kwestie van aanleg?
Ik zit ook vooral, maar heb toch echt wel een (enorme) kont. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_127976790
Die moeten dan hun stoel verder naar achter zetten, zodat ze nog net met hun tenen bij t gaspedaal kunnen >:)
pi_127976939
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Yups, dat ook... als ook de dispositie om vet vast te houden.

Het maakt voor mij nogal een verschil of ik train of niet. Niet trainen en ik heb een flubberbutt en wel trainen en ik het is a la Jean Claude van Damme. _O-

Maar je kan dus ook gluteal amnesia hebben met vetdispositie vooral op de kont, waarbij de gluteus is geatrofieerd, oftewel verminderd is in spiermassa.
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 09:45:23 #108
70532 loveli
N
pi_127977016
Oudere vrouwen met diabetesbillen - mijn angstigste toekomstbeeld.
crap in = crap out
pi_127977023
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:36 schreef the85mc het volgende:
Die moeten dan hun stoel verder naar achter zetten, zodat ze nog net met hun tenen bij t gaspedaal kunnen >:)
Hahahha ik zal het tegen mijn vriend zeggen. Al zijn ze wat dat betreft erg lui en zetten ze de cruise aan :P

Al heeft hij wel een lekker kontje!
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 09:49:29 #110
70532 loveli
N
pi_127977132
Zorg er maar voor dat 'ie het houdt. Heb een boomlange jonge goedgebouwde chauffeur in minder dan 2 jaar tijd zien veranderen in een boomlange jonge pafferige chauffeur met minimaal 20 kilo overgewicht.
crap in = crap out
pi_127977358
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:49 schreef loveli het volgende:
Zorg er maar voor dat 'ie het houdt. Heb een boomlange jonge goedgebouwde chauffeur in minder dan 2 jaar tijd zien veranderen in een boomlange jonge pafferige chauffeur met minimaal 20 kilo overgewicht.
Ik doe mijn best, hij heeft wel een klein buikje.. niet erg ofzo maar zei al tegen hem waarom ga je niet mee sporten op zaterdag, aan je conditie werken. Maar dat zoet hij niet echt zitten geloof ik.
En nu heeft hij ook wel zwaar werk maar dat vraagt vooral veel van zijn spieren. Maar goed, misschien krijg ik hem nog zover. Hij neemt al fruit mee naar het werk sinds we samenwonen en bruin brood. Langzaaaamm..........
pi_127977655
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:42 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Yups, dat ook... als ook de dispositie om vet vast te houden.

Het maakt voor mij nogal een verschil of ik train of niet. Niet trainen en ik heb een flubberbutt en wel trainen en ik het is a la Jean Claude van Damme. _O-

Maar je kan dus ook gluteal amnesia hebben met vetdispositie vooral op de kont, waarbij de gluteus is geatrofieerd, oftewel verminderd is in spiermassa.
Ik heb het idee dat er behoorlijk wat spiermassa in mijn kont zit. :P
Niet zo'n groot verschil als bij jou overigens. *)
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:45 schreef loveli het volgende:
Oudere vrouwen met diabetesbillen - mijn angstigste toekomstbeeld.
Wat zijn diabetesbillen?
Doe wat je niet durft.
pi_127977657
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het gaat niet om de maat van je kont, maar dat je je kontspieren niet goed gebruikt tijdens oefeningen. Grote kont is vaak toch vet en geen spier.
pi_127977779
Al de kont dat ik heb is spier, maar is niet heel veel ;(
pi_127977855
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Wat zijn diabetesbillen?
Dat wil ik ook wel weten :D

Ik gok flubberig en vol met putten? :9
pi_127978019
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef Novem het volgende:

[..]

Het gaat niet om de maat van je kont, maar dat je je kontspieren niet goed gebruikt tijdens oefeningen. Grote kont is vaak toch vet en geen spier.
Laat ik het zo zeggen: ik krijg wel spierpijn in mijn kont van legpress, lunges en squats.
Verder zit er natuurlijk ook behoorlijk wat vet, maar ben gelukkig geen appeltje. :)
Doe wat je niet durft.
pi_127978483
Billen :9

Planning:

O: kwark met appel, havermout, chiazaad en pompoenpitten
T: koffie verkeerd, paar druiven
L: speltbh kip, speltbh pindakaas, salade van tomaat, komkommer, paprika en wat linzen
T: 25 gr nootjes
S: beetje afhankelijk van t weer. Wilde gaan wandelen met stukjes hardlopen. Anders oefeningen en hiit op de hometrainer
D: vegaburger met gegrilde groenten en een eitje ofzo
T: stukje pure choco bij de thee
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 10:34:20 #118
70532 loveli
N
pi_127978496
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef Novem het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel weten :D

Ik gok flubberig en vol met putten? :9
Raar smal in het midden *plaatje zoekt*
crap in = crap out
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:36:12 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127978556
Bolle bootay parade!
pi_127978588
Billy: RPM! Daar voel je ook echt je billen mee, superlekker.
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 10:59:25 #121
70532 loveli
N
pi_127979345
Plaatjes zoeken en eten - slechte combo.

Beetje zoals de voor-tekening, maar dan smaller in het midden:

Deze lijkt er nog het meest op (linker):

Bilvet beschermt tegen diabetes.
http://www.gezonderworden(...)rmen-tegen-diabetes/
crap in = crap out
pi_127979827
Dat plaatje van die varkens _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127979859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef loveli het volgende:
Plaatjes zoeken en eten - slechte combo.

Beetje zoals de voor-tekening, maar dan smaller in het midden:
[ afbeelding ]

Deze lijkt er nog het meest op (linker):
[ afbeelding ]

Bilvet beschermt tegen diabetes.
http://www.gezonderworden(...)rmen-tegen-diabetes/
Ah ik snap wat je bedoelt, dat de billen smaller zijn dan de heupen zeg maar en dat ze in een soort puntje naar beneden hangen :9

Ik ging ook ff googelen en de foto's die naar boven kwamen :r
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 11:15:41 #124
70532 loveli
N
pi_127979930
En vooral dat puntje en daarnaast nog een stuk zijbil.
crap in = crap out
pi_127980152
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kaneel lost niet op in water, dus ook niet in speeksel. Daarbij is het niet geheel ongevaarlijk om een lepel kaneel te willen doorslikken.
Vanwege het inademen? /geintrigeerd. Ik zou er in elk geval een glas melk naast houden: licht basisch (waarin oa kaneelzuur op zou moeten lossen) en vet.

En Go kwak *O*.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
XM, zijn King Louie jurkjes niets voor jou? Zijn stretch, leuke motiefjes (alhoewel jij die misschien weer iets te hysterisch vindt, maar ze hebben ook gewoon gestippelde dingen), zitten fijn en als je de uitverkoopexemplaren koopt, zijn ze ook best leuk te betalen. :)

Tip die ik afgelopen weekend kreeg: op de Noordermarkt in Amsterdam verkopen ze oude collecties met 70% korting. Ik moet ineens dringend naar Amsterdam geloof ik. :9~
Oeh! Elke dag?

Oooooh wat vet Sigme :D.

Ik zit op een geconditioneerd lab, dus vind het stiekem een heel goed idee om straks te gaan sporten. Maar die sportschool heeft geloof ik niet dezelfde airco, dus hier zal ik wel spijt van gaan krijgen :+. En steeds meer mensen vragen of ik ben afgevallen, dus ik ga vandaag maar wat wijder vallende nieuwe shirts kopen :P.

Probje, hoe gaat het met je pillen? Kan je ze ook echt 4x per dag onthouden in te nemen en doen ze een beetje hun werk? :)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_127980359
Volgens mij alleen op zaterdag Chico!
Doe wat je niet durft.
pi_127980793
Zeg Henk, waar ben jij geweest in India? Ik ben van plan om m'n veldwerk plannen om te gooien van de DRC naar Noordoost India, maar kan weinig reiservaringen vinden..
pi_127981303
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vanwege het inademen? /geintrigeerd. Ik zou er in elk geval een glas melk naast houden: licht basisch (waarin oa kaneelzuur op zou moeten lossen) en vet.

En Go kwak *O*.

[..]

Oeh! Elke dag?

Oooooh wat vet Sigme :D.

Ik zit op een geconditioneerd lab, dus vind het stiekem een heel goed idee om straks te gaan sporten. Maar die sportschool heeft geloof ik niet dezelfde airco, dus hier zal ik wel spijt van gaan krijgen :+. En steeds meer mensen vragen of ik ben afgevallen, dus ik ga vandaag maar wat wijder vallende nieuwe shirts kopen :P.

Probje, hoe gaat het met je pillen? Kan je ze ook echt 4x per dag onthouden in te nemen en doen ze een beetje hun werk? :)
Ik twijfel nu of ik ze altijd 3 of 4x moet nemen ga ff bellen
pi_127981353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:37 schreef Perruche het volgende:
Billy: RPM! Daar voel je ook echt je billen mee, superlekker.
Krijg je daar niet van die enorme klapkuiten van?
pi_127981394
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg Henk, waar ben jij geweest in India? Ik ben van plan om m'n veldwerk plannen om te gooien van de DRC naar Noordoost India, maar kan weinig reiservaringen vinden..
Rajahstan vooral.
Gevlogen op Delhi, door naar Varanasi, Khajuraho, orchha, Agra, een vogel en een tijgerreservaat, Bundi, Udaipur, Jodhpur, Jaisalmer, Bikaner, Pushkar, Jaipur en daarna weer naar Delhi.

Maar dat is dus niet echt Noord Oost India.
Wel een tof land overigens. O+
Doe wat je niet durft.
pi_127981648
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Rajahstan vooral.
Gevlogen op Delhi, door naar Varanasi, Khajuraho, orchha, Agra, een vogel en een tijgerreservaat, Bundi, Udaipur, Jodhpur, Jaisalmer, Bikaner, Pushkar, Jaipur en daarna weer naar Delhi.

Maar dat is dus niet echt Noord Oost India.
Wel een tof land overigens. O+
Ja, ik ben heel benieuwd. Ik denk dat het veiliger zal zijn dan de DRC, en er zullen niet veel researchers zijn, wat voor minder 'bias' zorgt. (men, m'n Nederlands...). En het is theoretisch erg interessant voor mijn project. Ik vind het moeilijk om de knoop door te hakken, maar denk dat ik het maar gewoon moet doen!
pi_127981783
Vooringenomenheid :)
pi_127981814
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef V1z0R het volgende:
Vooringenomenheid :)
en onderzoekers...

Tack!
pi_127981859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, ik ben heel benieuwd. Ik denk dat het veiliger zal zijn dan de DRC, en er zullen niet veel researchers zijn, wat voor minder 'bias' zorgt. (men, m'n Nederlands...). En het is theoretisch erg interessant voor mijn project. Ik vind het moeilijk om de knoop door te hakken, maar denk dat ik het maar gewoon moet doen!
Waar wil je precies heen?
India is wel een enorme cultuurshock, maar je hebt Afrika overleefd, dus dan komt India ook wel goed. :)
Veiligheid heb ik in India niet echt als een issue ervaren, maar ik was wel in toeristisch gebied natuurlijk. Je hebt je lengte mee iig. :)
Doe wat je niet durft.
pi_127981977
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Waar wil je precies heen?
India is wel een enorme cultuurshock, maar je hebt Afrika overleefd, dus dan komt India ook wel goed. :)
Veiligheid heb ik in India niet echt als een issue ervaren, maar ik was wel in toeristisch gebied natuurlijk. Je hebt je lengte mee iig. :)
Assam, Manipur en Nagaland. Verdere details heb ik eigenlijk nog niet, zit in de beginfase's, weer.
pi_127982193
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Assam, Manipur en Nagaland. Verdere details heb ik eigenlijk nog niet, zit in de beginfase's, weer.
Vraag SeLang eens, die heeft wat meer in India rondgereisd.
Dinosaur_Sr zou je ook wel eens kunnen helpen, alhoewel ik geen idee heb of hij daar is geweest.
Doe wat je niet durft.
pi_127982250
quote:
3s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Vraag SeLang eens, die heeft wat meer in India rondgereisd.
Dinosaur_Sr zou je ook wel eens kunnen helpen, alhoewel ik geen idee heb of hij daar is geweest.
Ja, aan SeLang zat ik ook te denken, idd. Thanks! :)
pi_127982685
Mogguh!

Eigen bedje slaapt het lekkerst O+

Planning:

O: omelet
T: theelepel pindakaas
L: gemengde salade met kip
T: havermoutshake
T: bietensap
D: tartaartje, zoete aardappel, aubergine
S: rondje rennen
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 12:22:34 #139
70532 loveli
N
pi_127982739
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Nieuws van de laatste tijd is niet echt fijn. Weet niet of dat in heel India 'heerst', maar ik zou me er niet op m'n gemak voelen.
crap in = crap out
pi_127983064
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Nieuws van de laatste tijd is niet echt fijn. Weet niet of dat in heel India 'heerst', maar ik zou me er niet op m'n gemak voelen.
Dat is volgens mij een combinatie van vette pech en de verkeerde plaats op het verkeerde tijdstip.

De truc is om vriendelijk te blijven, je degelijk te kleden en ervoor te zorgen dat je in het donker niet in je eentje rare plaatsen gaat opzoeken.

Overigens zie ik jou ook niet zo snel in India ronddwalen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_127983477
Mijn huisgenoot is 2 jaar geleden naar India gegaan. Is hem erg goed bevallen, al zijn de steden wel extreem druk blijkbaar. Hij had toen ook zo'n 10 daags intern iets gedaan dat je met niemand mocht praten/communiceren enzo. Dat was een apart ervaring wat ik zo hoorde.
Ik heb verder veel verhalen erover gehoord en volgens mij wil hij nog wel eens gaan. De steden in India lijken mij niet wat, te druk, te heet enzo. Al lijkt me de regio richting Nepal mij wel echt mooi. Dus ook het noordoosten. Ik zou wel eens naar Lucknow willen gaan. Puur voor de naam :+

En ik zit weer te klooien met zo'n geografisch programma. Wat een hel zeg. Niks doet het zoals je wil en nu blijkt ook nog eens dat dat ding allemaal verkeerde waardes vanzelf uitrekent. Dus alles handmatig doen :(
pi_127983703
It ain't half hot, mum O+
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 12:54:02 #143
70532 loveli
N
pi_127983960
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Overigens zie ik jou ook niet zo snel in India ronddwalen. :D
Als ik er naartoe ga koop ik vooral kleding op maat O+
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 12:55:51 #144
70532 loveli
N
pi_127984038
En weet niet of het uitmaakt dat je rare plaatsen in je eentje mijdt als je bedenkt dat die vrouw op klaarlichte dag in een overvolle trein verkracht werd..
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 13:05:46 #145
70532 loveli
N
pi_127984383
Hm.. zie dat ik wat nieuwsberichten door elkaar heb gehaald.
crap in = crap out
pi_127984492
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef the85mc het volgende:
Mijn huisgenoot is 2 jaar geleden naar India gegaan. Is hem erg goed bevallen, al zijn de steden wel extreem druk blijkbaar. Hij had toen ook zo'n 10 daags intern iets gedaan dat je met niemand mocht praten/communiceren enzo. Dat was een apart ervaring wat ik zo hoorde.
Ik heb verder veel verhalen erover gehoord en volgens mij wil hij nog wel eens gaan. De steden in India lijken mij niet wat, te druk, te heet enzo. Al lijkt me de regio richting Nepal mij wel echt mooi. Dus ook het noordoosten. Ik zou wel eens naar Lucknow willen gaan. Puur voor de naam :+

En ik zit weer te klooien met zo'n geografisch programma. Wat een hel zeg. Niks doet het zoals je wil en nu blijkt ook nog eens dat dat ding allemaal verkeerde waardes vanzelf uitrekent. Dus alles handmatig doen :(
ja, de natuur daar lijkt me ook erg mooi. Het heeft me nooit zo aangetrokken India, Afrika trok altijd meer, maar nu ik er meer over lees hoe interessanter het wordt. Mailtje de deur uitgedaan met aanvraag om doel van de beurs die ik al gekregen heb te wijzigen. Dus, het wordt steeds definitiever.

Gebruik je ARK-GIS? Ik hoor daar veel klachten over..
pi_127984653
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, de natuur daar lijkt me ook erg mooi. Het heeft me nooit zo aangetrokken India, Afrika trok altijd meer, maar nu ik er meer over lees hoe interessanter het wordt. Mailtje de deur uitgedaan met aanvraag om doel van de beurs die ik al gekregen heb te wijzigen. Dus, het wordt steeds definitiever.

Gebruik je ARK-GIS? Ik hoor daar veel klachten over..
Ja, ArcGis en ArcMap.. Het is denk ik onderdeel van een psychologisch onderzoek. Ze kijken hoe lang het duurt voor je je laptop uit het raam flikkert ;)
pi_127984777
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, ArcGis en ArcMap.. Het is denk ik onderdeel van een psychologisch onderzoek. Ze kijken hoe lang het duurt voor je je laptop uit het raam flikkert ;)
ik moet het ook nog steeds leren, en schuif dat steeds voor me uit. Uiteindelijk kun je er zoveel coole dingen mee doen...
pi_127984862
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik moet het ook nog steeds leren, en schuif dat steeds voor me uit. Uiteindelijk kun je er zoveel coole dingen mee doen...
Gelukkig is er een PhD die me graag wil helpen O+ Het stomme is dat ik een jaar of 4 geleden er best goed in was. Daarna er niks meer mee gedaan en nu ben ik alles vergeten. En ok, een brakke dataset helpt ook niet mee.

Ik gebruik het trouwens om aan de hand van landuse kaarten te voorspellen waar toekomstige ethanolfabrieken gebouwd gaan worden. Dus density en proximity analyses doen. Best interessant vind ik.
pi_127984882
Update:
O: dubbele bth ham/sla, grapefruitsap
T: havermoutkoekje
L: dubbele bth ham/sla
T: yoghurt(200 gr) met een sinaasappel erin
D: ?
T: appel

[ Bericht 20% gewijzigd door Perruche op 19-06-2013 14:45:29 ]
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:18:53 #151
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127984918
Hallo!

Lekker bezig @ work!

Lijstjesdrop:

S: Jillian
T: halve meloen
B: halfuur fietsen
O: halve bak kwark met walnoten en havermout
L: bth humus, bth pindakaas
T: halve bak kwark met ananas
B: halfuur fietsen
D: waarschijnlijk volkoren spaghetti met gehakt, groente en rode pestosaus
And eternity in an hour.
pi_127986772
Ook een lijstje:

L: 3 bth, bak salade met rauwkost, kikkererwten, stukjes feta
T: appel, misschien een banaan
D: pastasalade
pi_127988722
Waar blijft die zon?
pi_127988888
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:50 schreef Probability het volgende:
Waar blijft die zon?
hij is hier!
pi_127988895
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:50 schreef Probability het volgende:
Waar blijft die zon?
ik vind het wel best zo. Ging gister kapot, 35 graden buiten en binen in een ruimte zitten met > 20 man, beamer en geen airco :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127989039
Oh, wilde ik gisteren al vragen: maar wat is dat met/over Mar? Ze zal toch niet gefaked hebben dat ze zo ziek was eerst? Of weten mensen hier meer dan ik weet?.

Hier is t trouwens gruwelijk warm :Y
pi_127989172
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hij is hier!
Geef eens terug! Jij hebt al sneeuw :P
pi_127989371
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wilde ik gisteren al vragen: maar wat is dat met/over Mar? Ze zal toch niet gefaked hebben dat ze zo ziek was eerst? Of weten mensen hier meer dan ik weet?.

Nee toch?

Dacht juist dat het een combinatie van bevallig + pfeiffer + etc was.

En dat dat nu minder was en dat het daardoor stapje voor stapje steeds beter ging en nu dan heel goed.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:09:03 #159
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127989476
quote:

ik snap die reacties van gisteren ook niet helemaal.
Zie Mar er ook niet voor aan te faken. Volgens mij is het echt een medisch wonder :Y ben blij voor haar!
And eternity in an hour.
pi_127989620
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Krijg je daar niet van die enorme klapkuiten van?
Weet iemand dat? Van RPM?

En zou dit vooral genetisch zijn of vooral door squats??

https://m.facebook.com/#!(...)160&__user=786369151
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 15:18:39 #161
70532 loveli
N
pi_127989808
Genetica. En attentionwhore, als ik dat mag zeggen.
crap in = crap out
pi_127989990
Haha shit.
pi_127990170
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee toch?

En dat dat nu minder was en dat het daardoor stapje voor stapje steeds beter ging en nu dan heel goed.
Lijkt me nogal vreemd dat je van pfeiffer en een bevalling jaren helemaal kapot bent, niet kan lopen, helse pijnen hebt met enorme ontstekingswaarden en zelfs je zenuwen door moet laten branden.

En dan na een warme vakantie binnen een jaar een BB-beest bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 19-06-2013 16:01:05 ]
pi_127990287
ik zeg maar zo, pics/youtube filmpje or it didn't happen :s)
pi_127990302
zo, ik heb mezelf vakantie gegeven. Ik kan me niet meer concentreren, en alles wat ik af wou ronden voor vakantie heb ik klaar. Nog even een to-do lijst maken, en morgen naar kantoor om een aantal dingen uit te printen, op te ruimen en iemand vinden die voor de planten kan zorgen.

Pas mid-juli weer werken! *O* *O*
pi_127990482
quote:
3s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Novem het volgende:

[..]

En dan na een warme vakantie binnen een jaar een BB-beest bent.
Niet? Oh... -O-
Wilde net een vakantie naar de tropen plannen.. Nou laat dan maar :P
pi_127990535
Lekker Jag!

Ik ga over half uurtje ermee kappen. Zit hier weg te smelten.
Voorlopig nog geen regen volgens buienradar dus lekker een stuk lopen straks :D

En eens met Novem :+
pi_127991100
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Weet iemand dat? Van RPM?

En zou dit vooral genetisch zijn of vooral door squats??

https://m.facebook.com/#!(...)160&__user=786369151

Als je snel de neiging hebt misschien wel anders niet.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:48:44 #169
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127991168
Beetje flauw, die reacties hier.
And eternity in an hour.
pi_127991384
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:48 schreef _Dido_ het volgende:
Beetje flauw, die reacties hier.
Flauw is denk ik niet het goede woord.

Mensen zijn sceptisch. Is het raar dat mensen sceptisch zijn; ik vind van niet.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:57:14 #171
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127991551
Neuh maar ik kan me voorstellen dat het voor Mar heel naar is om niet geloofd te worden. Ik weet wel dat er mensen zijn die een ziekte verzinnen, maar ik wil graag geloven dat dat hier niet zo is :) Ze was lang een vaste poster hier, ik vind dat ze best wat credit mag krijgen :)
And eternity in an hour.
pi_127991721
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:57 schreef _Dido_ het volgende:
Neuh maar ik kan me voorstellen dat het voor Mar heel naar is om niet geloofd te worden. Ik weet wel dat er mensen zijn die een ziekte verzinnen, maar ik wil graag geloven dat dat hier niet zo is :) Ze was lang een vaste poster hier, ik vind dat ze best wat credit mag krijgen :)
Ik denk niet dat mensen hier sceptisch zijn over haar ziekte, maar sceptisch zijn over haar extreem snelle progressie bij krachttraining.
Doe wat je niet durft.
pi_127991827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen hier sceptisch zijn over haar ziekte, maar sceptisch zijn over haar extreem snelle progressie bij krachttraining.
^ dit

8-9mnd geleden was het nog "ik kan niet squatten want dan vliegt m'n knieschijf eruit"...
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:02 schreef MarMar het volgende:
...dus geen gekke squads (dan zouden mijn knieschijven ook uit mijn been vliegen :P )
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:11:20 #174
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127992140
Oké dat maakt het alweer anders :) Kloppen de gewichten dan niet, volgens jullie?
And eternity in an hour.
pi_127992150
Als ze echt binnen 7 maanden 110 kg squat twijfel ik aan haar ziekte.

Als ze wel echt ziek is geweest twijfel ik aan de binnen 7 maanden 110 kg squat.
pi_127992237
Het is hier gewoon 26 graden binnen, blegh! Ik ga zo eerst maar eens lekker tomaat en komkommer halen, en dan vriendlief ophalen, vanavond lekker met zijn 2en naar een sushiworkshop dus vanavond een omeletje eten met heel veel groente, want zal ook wel van de sushi snoepen!

Zijn er hier al wel eens mensen in keulen geweest, en zo ja hebben jullie nog leuke tips?
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:19:23 #177
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127992407
Ik zou naar Bon Jovi gaan :Y

Is er niet een leuk museum in Keulen? Dacht dat hpkw daar al eens iets over had gezegd.
And eternity in an hour.
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:21:31 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127992481
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:11 schreef Novem het volgende:
Als ze echt binnen 7 maanden 110 kg squat twijfel ik aan haar ziekte.

Als ze wel echt ziek is geweest twijfel ik aan de binnen 7 maanden 110 kg squat.
^^
pi_127993171
Ik zou vooral niet te lang naar keulen gaan, weinig te doen :P

We'll twee leuke musea enzo. En een dom.
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:43:04 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127993343
Mar is dan maar een medisch wonder, vind haar een echte doorzetster!

Lijst:
O: boterham achterham, beschuit kaas, beker melk
T: Grote zware ijsbergsla met augurkjes, uien, kruiden, tonijn, gekookt ei, 2 tomaten e.d.
B: 10 km wandelen zonder kniepijn *O*
L: boterham kaas, 1 liter zelfgemaakte aspergesoep met room en ham
T: halve meloen, perzik, appel, peer, blokje choco
D: gekookte wortelen, kipfilet, roergebakken chineze kool/ui/champ/ui/knof/ketjap/sojasaus/, komkommersalade
T: kwark en vla
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:48:12 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127993546
Zit ongeduldig buiten in de onweer onder de overkapping te wachten tot de eerste smartphone voor mijn oude lief komt *O*
Wij kunnen straks appen *O* :D

Jeager wat fijn, geniet ervan.. Berlijn....
pi_127993643
Berlijn is tof! Ik wil ook weer terug :D

Nog 8 weken en dan vakantie /aftellen w/ w/
pi_127995202
Lastig onderwerp over Mar.

Het is denk ik zoals Novem zegt: de waarheid zal ergens in het midden liggen. Aan de andere kant: als ik kijk wat ik al in een jaar bereikt heb. Vorige jaar kreeg ik mijn hele onderlijf echt niet van de grond :') Er zijn wel meer medische bijzonderheden in de wereld. Ik hoop dat mar er eentje van is.
pi_127995212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit ongeduldig buiten in de onweer onder de overkapping te wachten tot de eerste smartphone voor mijn oude lief komt *O*
Wij kunnen straks appen *O* :D

Jeager wat fijn, geniet ervan.. Berlijn....
Ik kan vanaf komend weekend ook eindelijk met mijn lief appen *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_127995215
en goede middag....nog steeds :W
pi_127995440
Eindpresentatie van mn thesis is over 3 weken 8-)
pi_127997398
Ik heb ook gewandeld Uniek! Moest nog aan je denken :P
12 km in 1 uur en 50 min. Best moe ook nu :')
Maar niet hardgelopen, dit ging prima met de knie gelukkig. Wel lekker ook!
pi_127997441
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook gewandeld Uniek! Moest nog aan je denken :P
12 km in 1 uur en 50 min. Best moe ook nu :')
Maar niet hardgelopen, dit ging prima met de knie gelukkig. Wel lekker ook!
Waar ben je dan helemaal heen geweest? :D De stad rond?
pi_127997502
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef Novem het volgende:

[..]

Waar ben je dan helemaal heen geweest? :D De stad rond?
Haha ja, via Franckendael park, richting centrum en dan via weesperplein en museumplein weer terug :)
pi_127997988
quote:
12s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:19 schreef _Dido_ het volgende:
Ik zou naar Bon Jovi gaan :Y

Is er niet een leuk museum in Keulen? Dacht dat hpkw daar al eens iets over had gezegd.
Dat sowieso!!
pi_127998049
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Perruche het volgende:
Ik zou vooral niet te lang naar keulen gaan, weinig te doen :P

We'll twee leuke musea enzo. En een dom.
We komen zaterdag aan, dan savonds Bon jovi en zondag een maandag lekker voor de stad :D
pi_127998691
Haha, wij hadden twee dagen totaal en dat vonden w e al te lang in keulen...
pi_127998820
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

We komen zaterdag aan, dan savonds Bon jovi en zondag een maandag lekker voor de stad :D
Bon jovi :D Doet die gast het nog? :D
pi_127999161
Hoi, ik heb vast een hoop gemist!

Ayway, mn lijstje

O: fruitsalade van appel, meloen en banaan met een beetje honing
T: radijsjes (stuk of 8)
L: snee brood met roerei en rucola, snee brood met hagelslag
T: koffie
D: spruitjes, speklapje, aardappelen met jus.
S: body attack
T: denk nog een koffie en een stuk meloen.
compact en kleverig.
pi_127999210
Ben ooit naar Bon Jovi geweest met mn vader en beste vriendin toen ik 14 was ofzo O+
compact en kleverig.
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:21:45 #196
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127999230
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Bon jovi :D Doet die gast het nog? :D
Hij is inmiddels de 50 gepasseerd, maar still going strong :Y

Bon Jovi O+ Vier keer geweest, laatste keer op het strand in Zeebrugge O+
And eternity in an hour.
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:22:26 #197
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127999260
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi, ik heb vast een hoop gemist!

Ayway, mn lijstje

O: fruitsalade van appel, meloen en banaan met een beetje honing
T: radijsjes (stuk of 8)
L: snee brood met roerei en rucola, snee brood met hagelslag
T: koffie
D: spruitjes, speklapje, aardappelen met jus.
S: body attack
T: denk nog een koffie en een stuk meloen.
Ja, waar was jij? :P
And eternity in an hour.
pi_127999314
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ja, waar was jij? :P
Den Haag, Raalte, niet lekker, gisteren schaamde ik me omdat ik 8 waterijsjes ofzo op heb en een magnum :@
compact en kleverig.
pi_127999537
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:21 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Hij is inmiddels de 50 gepasseerd, maar still going strong :Y

Bon Jovi O+ Vier keer geweest, laatste keer op het strand in Zeebrugge O+
Haha, tof!
pi_127999538
Naja we hebben een lekker hotelletje aan de Rijn met een bad dus ik vermaak me wel die 2 dagen!
pi_127999610
En ja An hij doet het nog steeds, pas een nieuwd cd uitgebracht! Die ben ik nu maar aan het oefenen ;)
pi_128000413
Een middag in Keulen vond ik al te lang. Scheelt wel dat het op een zondag was en alle winkels dus dicht waren.

Over Bon Jovi zeg ik maar niets. :+.
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:00:05 #203
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128000907
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een middag in Keulen vond ik al te lang. Scheelt wel dat het op een zondag was en alle winkels dus dicht waren.

Over Bon Jovi zeg ik maar niets. :+.
BJ komt ook uit New Jersey :+

Zo, eten op, nu ga ik mijn boek eens uitlezen en dan beginnen in m'n volgende boek :)
And eternity in an hour.
pi_128001057
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

BJ komt ook uit New Jersey :+

Zo, eten op, nu ga ik mijn boek eens uitlezen en dan beginnen in m'n volgende boek :)
Er komen een hoop goeie rockers uit New Jersey. Bon Jovi ain't one of them.
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:25:01 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128001983
Keulen is geweldig. Fijne brauhausen, goede restaurants, bijzondere winkels, goed nachtleven. Je moet er alleen wel de weg weten.
pi_128002134
quote:

Ehm?? Je hebt gewoon mijn facebook?!? Jij weet dan samen met het handjevol van hier meer dan de meesten hier?
Je kan me ook heel prima zelf vragen stellen dunkt me.
pi_128002181
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee toch?

Ongeveer dat idd.
pi_128002729
pi_128002977
Meh, voel me een beetje slapjes. }:|
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_128004466
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ehm?? Je hebt gewoon mijn facebook?!? Jij weet dan samen met het handjevol van hier meer dan de meesten hier?
Je kan me ook heel prima zelf vragen stellen dunkt me.
Ik vroeg me vooral af waarom er e.e.a beweerd werd. Dat kan ik jou vragen, maar dat zul je niet weten, als het goed is.

Maar geeft niet, wees vooral pissed op mij :Y :*
pi_128005065
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vroeg me vooral af waarom er e.e.a beweerd werd. Dat kan ik jou vragen, maar dat zul je niet weten, als het goed is.

Maar geeft niet, wees vooral pissed op mij :Y :*
Ah k, dan las ik het verkeerd en idd, ik weet het niet.

Het verbaast me ook vooral dat er blijkbaar vaste plekjes zijn op Fok voor mensen.. . maar sjah :) life happens.
Ik dacht dat ik nooit zou lopen, toen dacht ik dat ik nooit zou fietsen, toen dacht ik dat ik nooit zou squatten.. nu weet ik niet waar het eindigt en hoelang het goed blijft gaan, maar ik geniet er wel van :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 21:39:20 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128006543
Hoi Mar... kom echt eens eten bij waar je werkt *O*

Zo ben alweer te laat.. terusten
pi_128006681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Mar... kom echt eens eten bij waar je werkt *O*

Zo ben alweer te laat.. terusten
Tof :) laat je weten wanneer? Zou leuk zijn als ik dan ook aan het werk ben :D
Trusten! :*
pi_128006899
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ah k, dan las ik het verkeerd en idd, ik weet het niet.

Het verbaast me ook vooral dat er blijkbaar vaste plekjes zijn op Fok voor mensen.. . maar sjah :) life happens.
Ik dacht dat ik nooit zou lopen, toen dacht ik dat ik nooit zou fietsen, toen dacht ik dat ik nooit zou squatten.. nu weet ik niet waar het eindigt en hoelang het goed blijft gaan, maar ik geniet er wel van :)
Ik lees eigenlijk nooit in het BB topic, maar ik was verbaasd over je vooruitgang. Heb zelf ook een tijd (maand of 4-5) weinig kunnen bewegen door gescheurde kruisband en ik kon weer helemaal bij 0 beginnen qua beenspieren en conditie. Ik kon letterlijk niet eens 1 kilometer fietsen. Had wel goede triceps door het krukken lopen :+
Maar mooi dat je zo snel zoveel verbetering haalt in zo'n korte tijd. En zonder kuren/roids neem ik aan?
pi_128007131
Mijn spieren en pezen zijn niet beschadigd geweest, misschien scheelt dat.. het zijn de botten en de constructie daarvan die het probleem zijn.

En ehm, nou, ik heb wel een lage stem?!? maar die had ik altijd al
pi_128007352
En baardgroei O~)
pi_128007504
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef the85mc het volgende:
En baardgroei O~)
Soms 1 haar :( dat is gewoon ouderdom.
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:31:16 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128010113
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Tof :) laat je weten wanneer? Zou leuk zijn als ik dan ook aan het werk ben :D
Trusten! :*
Ja tuurlijk, kom alleen als je er ook bent
pi_128010315
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef MarMar het volgende:
Mijn spieren en pezen zijn niet beschadigd geweest, misschien scheelt dat.. het zijn de botten en de constructie daarvan die het probleem zijn.

En ehm, nou, ik heb wel een lage stem?!? maar die had ik altijd al
Fijn dat je dus wel zo'n medische bijzonderheid bent. En stiekem ben ik erg benieuwd hoe je er nu uit ziet :@

Yogales O+ warmte heeft zo zijn voordelen :P
pi_128010730
Dat vond ik dus een nadeel :@

En ik ben echt lomp blijkt maar weer, vanavond ging verder dan vorige week, veel verder. Afgesproken volgende week weer te doen :)
pi_128010756
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Fijn dat je dus wel zo'n medische bijzonderheid bent. En stiekem ben ik erg benieuwd hoe je er nu uit ziet :@

Yogales O+ warmte heeft zo zijn voordelen :P
Thx :)

Ik post vast wel eens een progressiefoto om te patseren in BB, dan geef ik je wel een seintje ;)
pi_128010855
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik post vast wel eens een progressiefoto om te patseren in BB, dan geef ik je wel een seintje ;)
Tof, dank je :*

En succes natuurlijk *O*
pi_128021802
Hoi oO<. Ik geloof dat ik wel klaar ben met wakker liggen. Overweeg om me maar gewoon aan te kleden en buiten te gaan rondlopen ofzo.
  donderdag 20 juni 2013 @ 05:10:01 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128021812
Het is prachtig weer Chico. Mooi windstil, 15 graden... Ik zou het doen :D
pi_128021979
Mogge.

Ook een crapnacht gehad, vaak wakker geworden.

Lijst:

O - yoghurt/havermout/lijnzaad/bramen&pruim/honing
L - 3 speltbth. 1 met tonijn, 1 met hummus, 0.5 met ossenworst, 0,5 met 30+ kaas
T - 25 gram amandelen
D - uit. Zal waarschijnlijk wat vissigs kiezen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 06:58:11 #226
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128021990
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik wil ook wel een seintje :P

Lijstje!

S: 5 x 1 minuut hardlopen, maandag uppen naar 8 x 1 :)
O: halve bak kwark, walnoten, havermout, theelepel honing
B :halfuur fietsen
T: twee sinaasappels
L: twee bth humus
D: aardappeltortilla met van alles erop :9

Jillian doe ik momenteel om de dag trouwens: ene dag hardlopen, andere dag Jillian, omdat ik merk dat de nieuwe looptechniek best een grote verandering is.
And eternity in an hour.
  Vis een optie? donderdag 20 juni 2013 @ 07:24:05 #227
70532 loveli
N
pi_128022094
mogge
crap in = crap out
pi_128022171
^^ is het al weekend? Het was weer veel te vroeg vanmorgen :')
pi_128022384
:O
  donderdag 20 juni 2013 @ 08:07:55 #230
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128022399
Nog twee daagjes _Aurum_ *O*

Morgenmiddag lekker vrij O+
And eternity in an hour.
pi_128022451
Planning voor vandaag

O: snee brood met leverworst en rucola, snee met stroop
S: yoga
L: salade van spinazie, ui en kippenlevertjes
T: bakje kwark met banaan en meloen
D: stamppot met spekjes, oude kaas, bosuitjes en ijsbergsla
S: rondje cardio en kt
T: koffie.

Eerste keer stroop sinds vorige week donderdag of vrijdag btw
compact en kleverig.
pi_128022464
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 06:58 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik wil ook wel een seintje :P

Lijstje!

S: 5 x 1 minuut hardlopen, maandag uppen naar 8 x 1 :)
O: halve bak kwark, walnoten, havermout, theelepel honing
T: twee sinaasappels
L: twee bth humus
D: aardappeltortilla met van alles erop :9

Jillian doe ik momenteel om de dag trouwens: ene dag hardlopen, andere dag Jillian, omdat ik merk dat de nieuwe looptechniek best een grote verandering is.
Is goed :) :*
pi_128022601
Hey mar, lees jij hier ook nog steeds mee?

Overigens goede morgen, ik was zo moe toen ik wakker werd!
pi_128022615
We zijn gewoon allemaal toe aan weekend :D

Slapies doen O+
pi_128022829
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:29 schreef _aurum_ het volgende:
We zijn gewoon allemaal toe aan weekend :D

Slapies doen O+
hier was vanmorgen om half 8 een grasmaaier bezig. En dat op m'n eerste vakantiedag!
pi_128023049
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:28 schreef Perruche het volgende:
Hey mar, lees jij hier ook nog steeds mee?

Overigens goede morgen, ik was zo moe toen ik wakker werd!
Meestal niet, dus over een tijdje kan Viz gewoon weer opnieuw over me roddelen als hij daar behoefte aan heeft :)

Goedemorgen.
  Vis een optie? donderdag 20 juni 2013 @ 08:59:43 #237
70532 loveli
N
pi_128023067
crap in = crap out
pi_128023068
:O
pi_128023107
Gisteren:
O: yoghurt
L:sojayoghurt, pompoenpitbroodje
D: groente met wat curry pasta, yoghurt met banaan
T: stuk chocolade
S: rondje krachttraining

Vandaag, same waarschijnlijk. Ik hoop op wat vis of kip. Naja, het kan ook niet van de een op de andere dag ineens ok zijn. Ik denk dat ik voortaan iets van een ei eet 's ochtends.

Vrijdag gaat er met een vriend van me waarschijnlijk een fles wijn doorheen en nog wat ongezonde meuk. Hard sporten dus deze week.
pi_128023155
quote:
15s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:01 schreef Neifile het volgende:
Gisteren:
O: yoghurt
L:sojayoghurt, pompoenpitbroodje
D: groente met wat curry pasta, yoghurt met banaan
T: stuk chocolade
S: rondje krachttraining

Vandaag, same waarschijnlijk. Ik hoop op wat vis of kip. Naja, het kan ook niet van de een op de andere dag ineens ok zijn. Ik denk dat ik voortaan iets van een ei eet 's ochtends.

Vrijdag gaat er met een vriend van me waarschijnlijk een fles wijn doorheen en nog wat ongezonde meuk. Hard sporten dus deze week.
Hard sporten om te compenseren voor die 600 kcals aan crap? Je weet dat je iedere dag zo'n 800 kcals te weinig eet he? Dan kom je heus niet aan van een avondje wijnen.

Maar goed, dat werk natuurlijk niet zo in jouw hoofd, denk ik.
pi_128023341
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 05:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is prachtig weer Chico. Mooi windstil, 15 graden... Ik zou het doen :D
Mja als het nog een keer gebeurt wel ja. Nu ben ik maar weer in bed gaan liggen, en vervolgens door de wekker heen geslapen :').
pi_128023671
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:04 schreef Novem het volgende:

[..]

Hard sporten om te compenseren voor die 600 kcals aan crap? Je weet dat je iedere dag zo'n 800 kcals te weinig eet he? Dan kom je heus niet aan van een avondje wijnen.

Maar goed, dat werk natuurlijk niet zo in jouw hoofd, denk ik.
En die laatste zin is dus het hele probleem. Ik weet het wel, maar mijn hoofd wil iets anders. 1 praline staat bij mij gelijk aan een kilo aankomen die er direct af moet. Onzin, maar zo werkt het.
pi_128023991
Eindstand gisteren:
O: dubbele bth ham/sla
T: grapefruitsap en haverkoekje
L: dubbele bth ham/sla, yoghurt met sinaasappel
T: ijsje 2 bolletjes, hand noten (niet de goede soort)
D: stuk stokbrood, salade, vis, gnocci, olijven
T: twee wijn
pi_128024214
Morgen! Koffie alweer op en nu slechte trek. Vergeten fruit mee te nemen.. Mijm spierpijn trekt van schouders/traps steeds meer naar mijn nek.. Heb daar zelden spierpijn.
pi_128024645
Eindstand van gisteren
O: kwark/yoghurt en muesli
L: bak salade, 3 bth
T: appel halve appel, want hij was vies. Wat koekjes.
D: pastasalade met veel groente, grolsch stender citroen
T: meloen

Planning:
L: maaltijdsalade met aardappel en kip
T: banaan
D: 2 bth kaas/augurk
S: hardlopen, intervaltraining
T: misschien een glaasje port
  donderdag 20 juni 2013 @ 10:18:39 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128024780
Vind dat je veel te weinig eetq al een poosje
pi_128024818
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:58 schreef MarMar het volgende:

[..]

Meestal niet, dus over een tijdje kan Viz gewoon weer opnieuw over me roddelen als hij daar behoefte aan heeft :)

Goedemorgen.
Het zou roddelen zijn als V1z het stiekem zou doen en niet die quote van jou had geplaatst.
Verder maak je een progressie waar zelfs de bodybuilders vraagtekens bij hebben, dus is het toch ook niet zo raar dat er hier mensen zijn die daar vraagtekens bij hebben? :?
Doe wat je niet durft.
pi_128024879
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het zou roddelen zijn als V1z het stiekem zou doen en niet die quote van jou had geplaatst.
Verder maak je een progressie waar zelfs de bodybuilders vraagtekens bij hebben, dus is het toch ook niet zo raar dat er hier mensen zijn die daar vraagtekens bij hebben? :?
Sjah, vraagtekens hebben of domweg sneren, daar zit nog wel wat tussen :) Ik had niet zo verwacht dat de bb-ers zich nog beter weten te gedragen dan Viz.
pi_128025150
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind dat je veel te weinig eetq al een poosje
Je zegt het vaker, maar ik zit met de planning vandaag, zonder de port, op 1550 kcal. Aangezien de zakjes koekjes 500 kcal zijn en ik die de afgelopen tijd te vaak op heb, ik maar klein ben, en ik wil afvallen, lijkt me dat toch prima? Ik neem 's ochtends een halve bak kwark (250gr, volle kwark), daarbij nog 150 ml yoghurt ofzo, en mijn porties D zijn ook gewoon groot. Lijkt me toch echt genoeg, niet?
pi_128025154
@ MarMar:

Mwah, zeggen dat je er niet in gelooft op een openbaar forum noem ik niet sneren of roddelen, maar je (gegronde) twijfels uitspreken.

Maar daar zal je wel aan gewend zijn, dat mensen aan je twijfelen, al sinds het eerste topic dat je hier ooit in LIF opende, dus het kan je vast aan je reet roesten wat wij denken, anders blijf je niet doorposten over je lichamelijke achteruitgang/vooruitgang.
pi_128025270
Je zult zelf toch ook vinden dat je progressie bijna bizar verloopt. Je weet zelf van waar je bent gekomen. En als je voor het eerst in lange tijd weer zelf kan fietsen,hardlopen, autorijden of whatever je vrijheid geeft, dan voel je je echt een koning. Dat gevoel is priceless. Wat maakt jou t dan uit wat mensen op internet vinden.
pi_128025409
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:32 schreef Novem het volgende:
@ MarMar:

Mwah, zeggen dat je er niet in gelooft op een openbaar forum noem ik niet sneren of roddelen, maar je (gegronde) twijfels uitspreken.

Maar daar zal je wel aan gewend zijn, dat mensen aan je twijfelen, al sinds het eerste topic dat je hier ooit in LIF opende, dus het kan je vast aan je reet roesten wat wij denken, anders blijf je niet doorposten over je lichamelijke achteruitgang/vooruitgang.
Hier viel het mee ja, elders was het zeker wel sneren, wil je dat weten dan kijk je maar in de history van Viz, ik ga dit topic er niet verder mee vervuilen :)

Geen idee trouwens wat het eerste topic was wat ik "hier in LIF" opende, ik ben niet zo van de hokjes en het registreren wat ik precies waar post, voor mij is het gewoon fok.nl en past het een toevallig in de ene categorie en het ander in de andere.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef the85mc het volgende:
Je zult zelf toch ook vinden dat je progressie bijna bizar verloopt. Je weet zelf van waar je bent gekomen. En als je voor het eerst in lange tijd weer zelf kan fietsen,hardlopen, autorijden of whatever je vrijheid geeft, dan voel je je echt een koning. Dat gevoel is priceless. Wat maakt jou t dan uit wat mensen op internet vinden.
Klopt ook helemaal :) toch valt het me van bepaalde personen meer tegen dan van anderen, maar that's life, dat gebeurt altijd, wat je ook doet.
pi_128025589
Ach het is geven en nemen. Kritische vragen moet kunnen, het zou fijn zijn als er eens goed op gereageerd werd.

Ik geloof heilig in de pics or it didn't happen en tot die tijd neem ik die info ter kennisgeving aan.

/my2cents /teamvaiz
pi_128025659
en ik gooi er nog ff een lijstje in:

O: omelet
T: halve bak kwark
L: gemengde salade met kip en olijfjes O+
T: havermoutshake
T: bietensap
S: fitness
D: gewokte rijst, vis en groente
T: 1/2 bak kwark
pi_128025850
Ja! Ik doe ook weer eens een lijstje:
O: kwark met frambozen en een handje muesli, koffie verkeerd
S: mn stomste schema: 20 x bench press / 5 min roeien / 20 x pull up / 5 min hardlopen en dat dan 3 keer.
L: paar gebakken eitjes met bacon, kaas en een tomaatje of 2 op brood. :)
T: worteltjes
D: op de parade, geen idee wat het gaat worden.

Geloof dat ik nu wel klaar ben met troep eten.
Doe wat je niet durft.
pi_128025921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ach het is geven en nemen. Kritische vragen moet kunnen, het zou fijn zijn als er eens goed op gereageerd werd.

Ik geloof heilig in de pics or it didn't happen en tot die tijd neem ik die info ter kennisgeving aan.

/my2cents /teamvaiz
Ik heb de aan mij persoonlijk gerichte op een volwassen manier gestelde kritische vraag gemist? Welkom hoor.
pi_128026418
Dit is het laatste wat ik erover zeg, maar jij loopt allerlei randvoorwaarden te stellen in de manier waarop er met jou gecommuniceerd moet worden.

Ik heb Vaiz zijn posts gevonden, gelezen en de manier waarop jij op hem reageert...daar lusten de honden geen brood van.

Je moet van mij niks, maar ik neem je verhaaltjes met grote korrel groot pak zout.

Ik geloof in het al oude picsfilmpjes or it didn't happen.

En dan ben ik maar cynisch, does not care.
pi_128026462
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Ik doe ook weer eens een lijstje:
O: kwark met frambozen en een handje muesli, koffie verkeerd
S: mn stomste schema: 20 x bench press / 5 min roeien / 20 x pull up / 5 min hardlopen en dat dan 3 keer.
L: paar gebakken eitjes met bacon, kaas en een tomaatje of 2 op brood. :)
T: worteltjes
D: op de parade, geen idee wat het gaat worden.

Geloof dat ik nu wel klaar ben met troep eten.
Probeer eens een maand écht streng te zijn voor jezelf. Dus eten plannen, geen snoep/taart of andere crap te eten. Zou zelfs proberen om een tijdje niet uit eten te gaan, dan is wat je eet makkelijker te managen....

Bovenstaande icm lekker sporten, dan zou je echt wel resultaat moeten zien w/
  donderdag 20 juni 2013 @ 11:19:59 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128026712
Nadat er drie weken voor mij gekookt is + regelmatig geplande sport zonder verdere noemenswaardige verplichtingen moet ik het nu weer zelf doen. -O-
Algemene planning voor de komende tijd:

- koffie pas in de middag rond de middagdip
- meer, veel meer water drinken
- iedere dag aan beweging doen, maar niet overdrijven: afwisselen tussen strechen, spieropbouwende oefeningen zonder gewichten, nordic walking (ja, met die stomme stokken ja - mijn onderarmen zijn weer strak *O* en mijn buik is plat *O* - dankzij die stomme stokken), fietsen, aerobics oid. later misschien ook nog yoga of pilates
- 2x per maand massage
- proberen veel groente te blijven eten
- minder noten, want daarvan eet ik er te veel

Lijstje / planning vandaag
o. bakje kwark (125 ml) met limoensap + speltboterham met jam en kwark
s. drie kwartier fietsen - rustig tempo
t. bakje havermout met kiwi + 6 tomaatjes
l. omelet + gerookte zalm + rode bietjes + meerrettichdressing
t. sinaasappel
d. iets met groente en kip denk ik
pi_128026863
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Probeer eens een maand écht streng te zijn voor jezelf. Dus eten plannen, geen snoep/taart of andere crap te eten. Zou zelfs proberen om een tijdje niet uit eten te gaan, dan is wat je eet makkelijker te managen....

Bovenstaande icm lekker sporten, dan zou je echt wel resultaat moeten zien w/
Daar heb je helemaal gelijk in. Ga ik doen. Er zijn geen weekendjes weg of vakanties meer gepland op korte termijn, dus dat niet uit eten gaan wordt een eitje.
Speciaal voor jou (:P) zal ik zelfs de lucky charms de komende tijd negeren. :D
Doe wat je niet durft.
pi_128027093
Yoga ging niet zo lekker vandaag, kon mn ademhaling niet vasthouden en raakte daardoor steeds mn evenwicht kwijt.
Ik viel wel in slaap bij de meditatie en droomde over vallende roze bleosems waarna ik wakker schrok en me ineens realiseerde waar ik was :')
compact en kleverig.
pi_128027417
Iemand hier weleens het Insanity programma gedaan?
pi_128027447
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:39 schreef Novem het volgende:
Iemand hier weleens het Insanity programma gedaan?
Hehehhe, daar heb ik ooit de tell sell reclame van gezien :D
Geloof graag dat het erg effectief is, alleen zou ik wat meer uithijgtijd tussendoor moeten hebben. :P
Doe wat je niet durft.
pi_128028213
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wat doe jij nu dan? Bezig met master toch? Ik zit nog wat te oriënteren mocht er geen werk zijn voor mij :') ArcGis is echt zo irritant vaak, maar als het werkt _O_ heerlijk.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_128028351
Ik moet een sport doel hebben - dus niet afvallen of zo want dat is meer een gevolg. Een wedstrijd wil ik ook niet, dat vind ik te massaal.

Ik wil yoga, bokstraining en een klein beetje hardlopen doen maar niet meer dan 5km. Dus ook geen hardloop doel.

Lastig :)!
pi_128029152
O en over mensen in een rolstoel: je hoeft er niet de hele tijd in te zitten en veel mensen kunnen ook nog stukjes lopen - om er een nodig te hebben.

Het is niet direct dat je als meneer Hawking bent.

Nou ja en verder geloof ik eigenlijk altijd iedereen. Dus aan mij heb je ook niet zo veel :P
pi_128029228
:?
pi_128029262
Hawking, gok ik.
Ja doei.
pi_128029357
Novem-nallie-anna-aurum vond ik in het begin ook lastig. Ik onthou namen/woorden gek - ik associeer snel

[ Bericht 2% gewijzigd door Probability op 20-06-2013 12:39:41 ]
pi_128029760
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Den Haag, Raalte, niet lekker, gisteren schaamde ik me omdat ik 8 waterijsjes ofzo op heb en een magnum :@
Dat je na nummer 3 nog zin had in nummer 4, 5, 6, 7 en 8 :P
pi_128029926
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Haha oké misschien stop ik er wel mee
  Vis een optie? donderdag 20 juni 2013 @ 12:45:51 #272
70532 loveli
N
pi_128030036
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Daar verbaas ik me bij magnums ook altijd over.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 20 juni 2013 @ 12:46:36 #273
70532 loveli
N
pi_128030053
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha oké misschien stop ik er wel mee
Krijg je rimpels van.
crap in = crap out
pi_128030144
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Krijg je rimpels van.
Rimpels horen bij het leven
pi_128030182
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:38 schreef Probability het volgende:

[..]

ik overdreef, ik had er vier op. Nog teveel :@

Ik ben zó moe! Ik ga nog ff liggen denk ik :X vanmorgen yoga en wat in de tuin gewerkt, straks nog boodschappen doen, net gegeten, nu ff niks, ik heb het nodig ook... Stom!
compact en kleverig.
pi_128030223
quote:
18s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Daar verbaas ik me bij magnums ook altijd over.
ik heb 1 magnum op he :o en eentje is eigenlijk te groot, ik had aan de helft ook genoeg gehad... Mar goed, weggooien doe je dan ook weer niet :{
compact en kleverig.
pi_128030242
Viz ook aan de yoga, leuk!
pi_128030260
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Krijg je rimpels van.
huh?
compact en kleverig.
pi_128030265
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik overdreef, ik had er vier op. Nog teveel :@

Ik ben zó moe! Ik ga nog ff liggen denk ik :X vanmorgen yoga en wat in de tuin gewerkt, straks nog boodschappen doen, net gegeten, nu ff niks, ik heb het nodig ook... Stom!
O dan valt het toch wel mee
pi_128030316
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:52 schreef Probability het volgende:

[..]

O dan valt het toch wel mee
en een magnum.
Ik vond het teveel iig, achteraf :')
compact en kleverig.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:54:50 #281
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128030366
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:28 schreef Probability het volgende:
Novem-nallie-anna-aurum vond ik in het begin ook lastig. Ik onthou namen/woorden gek - ik associeer snel
ikke novem, nallie, anna en perruche. Volgens mij zijn ze stiekem dezelfde persoon :P
And eternity in an hour.
pi_128030415
Nee joh
pi_128030587
Btw

Vorig jaar

Nu

Ok, vorig jaar is erger bewerkt en ik heb het origineel niet meer, maar vond het verschil wel opvallend :@
compact en kleverig.
pi_128030711
Ik zit met anna, an, aurum en Dido en D. Waarbij ik elke keer denk dat D. Dido is en ik het raar vind dat ze bepaalde dingen zegt om erachter te komen dat zij het helemaal niet was :+
En ik haal moblo en loveli af en toe door elkaar, maar waarom dat is me echt een compleet raadsel :@
compact en kleverig.
pi_128030717
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ikke novem, nallie, anna en perruche. Volgens mij zijn ze stiekem dezelfde persoon :P
We zijn wel allemaal even fabulous, misschien dat je daardoor in de war raakt?

Janies, hot damn! Ik vind nu eigenlijk mooier! Meer een zandloper. Maar snap het wel als je meer spieren wil zien.
pi_128030780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef Novem het volgende:

[..]

We zijn wel allemaal even fabulous, misschien dat je daardoor in de war raakt?

Janies, hot damn! Ik vind nu eigenlijk mooier! Meer een zandloper. Maar snap het wel als je meer spieren wil zien.
nou, dat dus, ik vind mn taille zoveel duidelijker/mooier... Ik hoef btw niet perse meer spieren te zien, wel graag minder buik :') hier armen omhoog, dus dan valt t minder op :@
compact en kleverig.
pi_128030809
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou, dat dus, ik vind mn taille zoveel duidelijker/mooier... Ik hoef btw niet perse meer spieren te zien, wel graag minder buik :') hier armen omhoog, dus dan valt t minder op :@
Ah op deze foto lijkt het of er niet veel buik zit, moeilijk in te schatten blijkt maar weer :D
pi_128030983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:05 schreef Novem het volgende:

[..]

Ah op deze foto lijkt het of er niet veel buik zit, moeilijk in te schatten blijkt maar weer :D
ik ga natuurlijk geen compleet onflatteuze foto's neergooien hier he
Maar t ging me vooral om mn taille, die is echt duidelijk smaller en dat vind ik leuk :+
compact en kleverig.
pi_128030995
Ziet er goed uit hoor, Janies! ^O^ leuke kat heb je ook trouwens :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef _aurum_ het volgende:

/my2cents /teamvaiz
Ik heb een team :7 8-)
pi_128031090
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Ziet er goed uit hoor, Janies! ^O^ leuke kat heb je ook trouwens :Y

[..]

Ik heb een team :7 8-)
welke? we hebben er twee :P
compact en kleverig.
pi_128031111
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Btw

Vorig jaar

[ afbeelding ]

Nu
[ afbeelding ]

Ok, vorig jaar is erger bewerkt en ik heb het origineel niet meer, maar vond het verschil wel opvallend :@
Meer taille! Mooi! Komt door het sporten denk ik
pi_128031118
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

welke? we hebben er twee :P
Oh :@ ik zag alleen een zwarte
pi_128031131
En jij hebt echt geen kinderen doei
pi_128031250
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Meer taille! Mooi! Komt door het sporten denk ik
ja, moet wel, ik had dat zelf niet zo in de gaten, maar toen zag ik die oude foto! Dus blij :')

En ik heb twee dochters.
Eentje schaamt zich steeds voor me.

Snap er niks van :?
compact en kleverig.
  Vis een optie? donderdag 20 juni 2013 @ 13:17:34 #295
70532 loveli
N
pi_128031276
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit met anna, an, aurum en Dido en D. Waarbij ik elke keer denk dat D. Dido is en ik het raar vind dat ze bepaalde dingen zegt om erachter te komen dat zij het helemaal niet was :+
En ik haal moblo en loveli af en toe door elkaar, maar waarom dat is me echt een compleet raadsel :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_128031298
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh :@ ik zag alleen een zwarte
das Lenny O+ exotic shorthair. De ander is gevlekt en n htk kat O+
compact en kleverig.
pi_128031332
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
dat verklaart n hoop :7
compact en kleverig.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:19:34 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128031371
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D Op die gedachte betrapt ik mijzelf ook weleens bij hen :D
pi_128031403
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

das Lenny O+ exotic shorthair. De ander is gevlekt en n htk kat O+
Ik had 'm al ontdekt, ook cute :Y

Mad paintskills heb je trouwens ^O^ :D
pi_128031413
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat verklaart n hoop :7
Viz is de kloon van mijn gespleten persoonlijkheid (de andere helft)

Om mijn persoonlijkheden dichter bij elkaar te brengen doe we beide aan yoga
pi_128031489
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Viz is de kloon van mijn gespleten persoonlijkheid (de andere helft)

Om mijn persoonlijkheden dichter bij elkaar te brengen doe we beide aan yoga
Wie is dat dan die opgesloten zit in de kelder :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')