abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:25:04 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127955908
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:40:04 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127956327
Fijn kwak :Y

Ik heb ongeveer 10 broeken weggedonderd waar ik écht nooit meer in ga passen. M'n bekken is echt breder geworden. Kreeg de meeste net over m'n knieën. Resultaat nu dat ik nog 1 broek heb (spijkerbroek waar ik vroeger in verzóóp en nu nog vrij strak zit ;( ) en maar een paar jurkjes. Dat wordt shoppen ;( -O- en ik vind shoppen niet leuk en vooral frustrerend, zeker als je veul maten groter moet gaan kopen.

Ik kan het meer accepteren dan als het zou komen door gevreet, maar tóch. Meh. ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127956508
XM ik had hetzelfde, maar 30 dagen jillian heeft er voor gezorgd dat ik broek weer goed zit en een paar andere strakkere krijg ik tenminste weer dicht.

Geef het wat tijd :* Je meisje is nog maar een paar weken.

En ik was het ook zat dat ik geen kleding meer had. Heb online geshopt bij meerdere winkels en alles lekker thuis gepast. Voelde me gelijk meer zelfverzekerd toen ik weer goed zittende kleding had.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:03:31 #4
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127957102
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O* nais!

Crap :')
:D

En ik bid niet veur brune bonen :{w.

Ik ga maar eens koken *O*

Soort brandwond van ijs op m'n been en ik heb maar 10 minuten gekoeld? :? Doet geen pijn, is wel rood en ruw.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127957365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Soort brandwond van ijs op m'n been en ik heb maar 10 minuten gekoeld? :? Doet geen pijn, is wel rood en ruw.

Hoe ken jij Vik dan?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:10:41 #6
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127957405
:')
And eternity in an hour.
pi_127957418
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Hoop dat je gekoeld hebt met een tussenlaag en niet rechtstreeks op de huid. :X
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:12:10 #8
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127957454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Hoop dat je gekoeld hebt met een tussenlaag en niet rechtstreeks op de huid. :X
Natuurlijk heb ik met een tussenlaag gekoeld :P er zat zo'n wit hoesje om. Zie nu trouwens dat er ijs aan de buitenkant zat, dus dat zal het zijn geweest. Volgende keer even op letten!
And eternity in an hour.
pi_127957498
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:10 schreef _Dido_ het volgende:
:P

Sowieso, Vik had lopen miepen over dat het hardlopende was :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127957573
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:12 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik met een tussenlaag gekoeld :P er zat zo'n wit hoesje om. Zie nu trouwens dat er ijs aan de buitenkant zat, dus dat zal het zijn geweest. Volgende keer even op letten!
Valt dit nu ook onder quirky? :P
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:52:06 #11
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127959122
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

idd, wat een zeikerd was het soms ook.
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:52:45 #12
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127959150
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:15 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Valt dit nu ook onder quirky? :P
what do you mean?

Valt iig in de categorie dingen die mij altijd overkomen :P
And eternity in an hour.
pi_127959456
Blij trouwens dat Mar op d'r plek is. Van niet kunnen lopen naar 110kg squats in minder dan een jaar :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

what do you mean?

Denk dat 'ie doelde op het feit dat je moet koelen of met je kleren aan of de icepack in een theedoek.
pi_127959514
:W
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_127959646
Hoi sig :W
Leuk gehad?
pi_127959764
Jaja! Ik ben bruin, de pick-up heeft zich goed gehouden en we hebben een kleine olijfboomgaard gekocht.

Hier nog bijzonderheden?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_127959851
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Blij trouwens dat Mar op d'r plek is. Van niet kunnen lopen naar 110kg squats in minder dan een jaar :')
Seriously? :D
quote:
[..]

Denk dat 'ie doelde op het feit dat je moet koelen of met je kleren aan of de icepack in een theedoek.
Dat lijkt mij bijzonder verstandig idd.
Wat trouwens ook erg goed werkt in de categorie koelen; gewoon een natte theedoek in de vriezer gooien en die als koel element gebruiken. Kun je nog handig vastknopen ook en dan kun je je ook nog bewegen tijdens het koelen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:11:13 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127959878
Lourdes is er niks bij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127960029
XM, zijn King Louie jurkjes niets voor jou? Zijn stretch, leuke motiefjes (alhoewel jij die misschien weer iets te hysterisch vindt, maar ze hebben ook gewoon gestippelde dingen), zitten fijn en als je de uitverkoopexemplaren koopt, zijn ze ook best leuk te betalen. :)

Tip die ik afgelopen weekend kreeg: op de Noordermarkt in Amsterdam verkopen ze oude collecties met 70% korting. Ik moet ineens dringend naar Amsterdam geloof ik. :9~
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:19:49 #20
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127960203
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

ja Mar is een baas!

Wb het koelen: ik weet dat ik de icepack niet direct op de huid moet leggen maar er zit dus een soort gaasje bij. Ging tot nu toe altijd goed maar gaasje lag ook in vriezer en daar is ijs aan vast blijven plakken, wat ik te laat door had ;)
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:21:05 #21
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127960251
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef sigme het volgende:
:W
allemaal mensen die weer posten op de dag dat ik aan ze denk :P

Fijn dat je het leuk had!
And eternity in an hour.
pi_127960658
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Seriously? :D
Yup, squats vergelijkbaar met mufasa en 10kg hoger dan ik doe. Curls ook gelijk aan die van mij...

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef sigme het volgende:
Jaja! Ik ben bruin, de pick-up heeft zich goed gehouden en we hebben een kleine olijfboomgaard gekocht.

Hier nog bijzonderheden?
:o dus toch? ^O^ awesome!

Bij mij persoonlijk niet, knie bagger maar werk eindelijk weer eens leuk :)
Doe wel gekke dingen tussendoor als pull-ups en push-ups op 't werk...
Moet het nog even op Fito invoeren :@

A'dam crew is echt in hypermodus, Novem (geen A'dam meer maar a la) retegoed bezig, Perr boekt goede resultaten, Anna met dude in zichtbare buikspieren-race verwikkeld, Nallie helemaal baas (nog meer dan anders ja :o )

Coco dus weer aan de beweging ^O^

Dido hardlopen weer aan het oppakken en bezig met van die gekke schoentjes, daarnaast ook jillian. ^O^

Aurum lekker bezig, d'r dude heeft meer tijd dus die sleuren elkaar aan de beweging. ^O^

Q weer terug en die blijkt cardio-baas te zijn :Y

XMert hangt de mooie moeder uit O+

Chico druk-druk.

Billy heeft niets met iemand en dat moet vrij leuk zijn :)

Co op vacantie maar wel goed aan het bewegen :Y
Puff ook op vakantie :)

Mc aan de echte KT ^O^

Jagar in nieuwe huisje met de Duutser en kat O+ en waarschijnlijk publicatie in toonaangevend blad _O_

GB is ook helemaal in de sportvibe ^O^

En teveel om op te noemen eigenlijk :')
pi_127960903
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup, squats vergelijkbaar met mufasa en 10kg hoger dan ik doe. Curls ook gelijk aan die van mij...
Hehheehe, wat een baas zeg. :D
Dit is een waar wonder van Lourdes proporties. :D
Doe wat je niet durft.
pi_127960925
Ik zit ook in de A'dam crew!
Worry is a misuse of imagination
pi_127961044
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef Probability het volgende:
Ik zit ook in de A'dam crew!
Jij wordt apart genoemd :P
pi_127961114
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

what do you mean?

Dat quirky dingen jou dus overkomen. :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Doet ze netjes, idd. Maarreh, hoe is het met jouw fysieke progressie? :+
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:40:28 #27
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127961122
Samenvattingen van Viz _O_
And eternity in an hour.
pi_127961350
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef sigme het volgende:

Hier nog bijzonderheden?
^O^ Goede berichten en jaloers op de olijfboomgaard.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127961618
XM, wat Skoap zegt! Geef het wat meer tijd. Ik liep de eerste maand in stretchjurkjes en nog positiebroeken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127961804
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:40 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Dat quirky dingen jou dus overkomen. :+

[..]

Doet ze netjes, idd. Maarreh, hoe is het met jouw fysieke progressie? :+
Moet laatste dingen nog even invoeren, beetje laks :@
Van Mar beschouw ik als complete bullshit...

Bovenlichaam nog wel progressie (zag bij jou closegrip BP's, dus die geprobeerd en ging lekker), benen concentreer ik me even op versterken van de banden want dat gaat voor geen meter op het moment en knie nog steeds dik :{ Kan wel weer normaal traplopen gelukkig :)
En de dinsdag opgeschoven naar morgen zodat ik de echte yoga kan proberen :@
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:59:32 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127961994
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet want dat was deel van de grap, dat het bonen zijn die hard lopen, zoals uitlopen enzo! *onbegrepen* ;(

Ik post te weinig want ik stond niet in de samenvatting :D Kennelijk teken dat ik dingen te doen heb :+

Mar 110 kilo squats!? :o
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:01:41 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127962080
Sigme *O* heb je gemist!
Was het echt heel leuk?
Olijfbomen, wat tof!

XM, geeft het inderdaad de tijd. En je bent sowieso een prachtige vrouw dus ... alleen het shoppen is even vervelend.

Morgen lekker verse zelfgemaakte aspergesoep, lang leve slachtafval :D
Mijn man is net vertrokken naar het werk, zelf ben ik helemaal klaar, nu buiten zitten met laptop en stapel reclame.
Heerlijk dit weer, eindelijk geen pijn, wat fijn *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127962131
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Niet want dat was deel van de grap, dat het bonen zijn die hard lopen, zoals uitlopen enzo! *onbegrepen* ;(

Ik post te weinig want ik stond niet in de samenvatting :D Kennelijk teken dat ik dingen te doen heb :+

Mar 110 kilo squats!? :o

:@ gevaar van samenvattingen, ook niet geheel meegekregen hoe de nieuwe sportschool bevalt trouwens. :@
pi_127962530
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Moet laatste dingen nog even invoeren, beetje laks :@
Van Mar beschouw ik als complete bullshit...

Bovenlichaam nog wel progressie (zag bij jou closegrip BP's, dus die geprobeerd en ging lekker), benen concentreer ik me even op versterken van de banden want dat gaat voor geen meter op het moment en knie nog steeds dik :{ Kan wel weer normaal traplopen gelukkig :)
En de dinsdag opgeschoven naar morgen zodat ik de echte yoga kan proberen :@
Hier ook wat te laks met Fitocrazy. :P

Geen idee of het bullshit is, het is wel uitzonderlijk. Million dollar woman met superneurofeedback naar d'r benen. :P

Eerst de benen weer revalideren, dan weer squaten. :Y Of anders ook een-been-werk doen. :)

Goed bezig! Dat houdt in dat we maar eens samen moeten trainen. :D
pi_127962531
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme *O* heb je gemist!
Was het echt heel leuk?
Olijfbomen, wat tof!

XM, geeft het inderdaad de tijd. En je bent sowieso een prachtige vrouw dus ... alleen het shoppen is even vervelend.

Morgen lekker verse zelfgemaakte aspergesoep, lang leve slachtafval :D
Mijn man is net vertrokken naar het werk, zelf ben ik helemaal klaar, nu buiten zitten met laptop en stapel reclame.
Heerlijk dit weer, eindelijk geen pijn, wat fijn *O*
:*

Vakantie was echt uitstekend. Ok, even twee dagen ruzie met liefste, maar datmoet ook af en toe.
Voor de rest: kamperen, zonnen, wandelen in de Ardeche, wandelen langs de Middellandse zee, lekker eten (afgevallen, dat wel), verschillende boomgaardjes bekeken.

Vanaf nu zullen we wel met regelmaat naar S. gaan, die olijfbomen natellen (ik geef meer om de vijgen en amandelen eigenlijk, helaas waren de amandelboomgaarden minder fraai gelegen. Dus moeten we het doen met een paar wilde boompjes en maar wat nieuws aanplanten).
We zitten wel in prachtig wandelgebied, er zijn daar veel goede aangegeven routes in de omgeving. Dus ik hoef me er niet te vervelen als ik m'n e-book uit heb :D.

(De koop moet nog definitief gemaakt worden, dus voorlopig is het nog niet van ons.)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:13:23 #36
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127962610
Cool hoor, sigme! Kun je daar ook mooi hardlopen? :@ :P
And eternity in an hour.
pi_127962618
Sigme, wat onwijs tof. :D . En welkom terug!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_127962745
Wat gaaf Sigme!
pi_127962806
Oef, nu wordt het vakantiegevoel weer aangejaagd. Klinkt tof!
pi_127962915
Hardlopen kan er vast ook wel ja :Y. Beetje heuvel-op heuvel-af. Maar dan moet het er minder warm zijn dan het er nu was. Maar dat is natuurlijk ook het idee: in lente & herfst daarheen. In de winter zal het er wel fris zijn, en in de zomer heet. En tussen het gewone kantoorwerk door natuurlijk, dus korte uitstapjes. Met 3 dagen verlof opnemen heb ik 10 dagen vrij ;).

Ik denk dat ik er ook een mountainbike naartoe ga slepen. Dichtsbijzijnde stadje ligt op 5 km, ideale fietsafstand.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:22:11 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127963028
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@ gevaar van samenvattingen, ook niet geheel meegekregen hoe de nieuwe sportschool bevalt trouwens. :@
Oh ik bedoelde het niet zo, meer letterlijk dat ik sowieso weinig post de laatste tijd voor m'n gevoel :D

Nieuwe sportschool is gelukkig ook fijn O+ Leuke instructeurs *O*

Sigme, klinkt heerlijk allemaal! *O* Zin in reisjes :9
pi_127963185
Heb je trouwens dat mailtje met concertinfo gekregen, Maria?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:26:48 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127963241
Klinkt goed Sigme!

Fijn Maria!

Dit weekend hotelletje in Zwolle , jammer van het herfstweer :r
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:36:46 #44
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127963745
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt goed Sigme!

Fijn Maria!

Dit weekend hotelletje in Zwolle , jammer van het herfstweer :r
gadver, dan heb ik die workshop. Hopelijk is het iig in de middag droog als we het bos in moeten.

Iemand tips voor een improvisorische oplossing om een jurkje in te nemen? Veiligheidsspeld? Jurkje is leuk maar valt wat ruim waardoor ik dikker lijk en ik kom niet meer bij mijn moeder en haar naaimachine voor ik naar Rome ga.
And eternity in an hour.
pi_127963793
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Hier ook wat te laks met Fitocrazy. :P

Geen idee of het bullshit is, het is wel uitzonderlijk. Million dollar woman met superneurofeedback naar d'r benen. :P

Eerst de benen weer revalideren, dan weer squaten. :Y Of anders ook een-been-werk doen. :)

Goed bezig! Dat houdt in dat we maar eens samen moeten trainen. :D
Houden we het erin wanneer ons Henk hersteld is van de operatie en alles? Lijkt me wel leuk! :Y
pi_127964429
Vaiz: wat een samenvatting weer _O_ Ik vind het ook tof dat je yoga gaat doen O+

Sigme: welkom terug! Feli met je stukje grond, erg tof!

En wat tof dat Mar zo goed gaat. Ik lees niet in het BB topic.

En een *O* voor kwak!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:56:12 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127964515
Terugsturen dido en in rome een ander jurkje kopen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_127964630
Wat Tink zegt :Y

Lekker gebokst in een zaal met 35 graden :') soort bikram variant :P
Be someone that makes you happy
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:00:25 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127964692
Jij Bikkel Nallie... tof!

Heb het alweer koud. Lange broek en zomerjas aan :')

Had vandaag geen last van mijn knie :o Tofheid O+
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:01:44 #50
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127964768
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:

gekkerd!

Ik ga zo Janneke even koelte toewuiven :P
And eternity in an hour.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:01:50 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127964776
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je trouwens dat mailtje met concertinfo gekregen, Maria?
Oh! Ja! Dank je wel O+
pi_127964866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:

Had vandaag geen last van mijn knie :o Tofheid O+
Goezo voor de knie! ^O^ zo vervelend als je door je lijf wordt tegen gehouden.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:07:49 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127965057
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Goezo voor de knie! ^O^ zo vervelend als je door je lijf wordt tegen gehouden.
Jij weet het als geen ander. Jij bent een bikkel
pi_127965411
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij wordt apart genoemd :P
Ok :P!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:19:57 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127965607
het is hier ook fakking heet (plat dak, bovenste etage) en overdag de deuren niet open gehad wegens poes die niet alleen naar buiten mag. lekker in de sauna aan mn portfolio gezeten dus.

Vanavond kat in een natte handdoek gewikkeld O+ vond ze heerlijk, en daarna de deuren van t balkon toch open - blijkt ze te schijterig om naar buiten te gaan, weten we dat ook weer. als we er bij zijn kunnen de deuren dus no problemo open :)

Sigme O+ wat klinkt dat heerlijk!
Kwak
pi_127965704
Hier ook een plat dak, dus ik hield m'n hart al vast, maar het is echt heerlijk koel in huis. O+ .
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:22:22 #57
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127965705
Janneke vond de natte handdoek ook héérlijk, dank voor de tip :)
And eternity in an hour.
pi_127965791
Lijstje van vandaag:

O: kwark/yoghurt met muesli
T: koekjes :(
L: maaltijdsalade met aardappel, kip, tomaatjes, verschillende soorten sla
T: appel, banaan
D: 2 bth kaas/augurk
S: 7,5 km hardlopen
T: handje japanse mix.

Morgen geen koekjes meer.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_127965832
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Houden we het erin wanneer ons Henk hersteld is van de operatie en alles? Lijkt me wel leuk! :Y
Is goed! Tegen die tijd is jouw knie hersteld en ben ik meer flab kwijt en kan Henk al dartelend tussen ons door springen. :D
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:25:58 #60
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127965845
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef _Dido_ het volgende:
Janneke vond de natte handdoek ook héérlijk, dank voor de tip :)
:D heb t ook ooit gelezen in t kattentopic, maar geen idee meer wie er mee kwam. was verbaasd dat ze niet blazend wegrende!
Kwak
pi_127965950
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Is goed! Tegen die tijd is jouw knie hersteld en ben ik meer flab kwijt en kan Henk al dartelend tussen ons door springen. :D
Hehehe, gezellig :D
Morgen zal ik vragen of de echoscopist(e) een foto wil maken van mn hart. Volgende week de uitslag.

Drukke en spannende weken zo! *O*
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:31:57 #62
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127966135
Spannend Henk!
Kwak
pi_127966261
Ben vooral benieuwd over het hoe, wanneer en de revalidatietijd. Hopelijk een kleine ingreep met een kleine hersteltijd. Straks squat je ook 110Kg, benchpress je 70kg, deadlift je 150 kilo en loop je een halve marathon. :D
pi_127966276
Sigme, hoe tof!

XM, wat de anderen al zeggen. Ik kan het aan de ene kant ook accepteren (want Saartje O+ ), maar leuk is anders. Maar, idd, geef t de tijd!

Hier gaat t trouwens darm/buiktechnisch gezien heel goed, want geen extreme buikpijnen meer. Aan de andere kant heb ik sterk het idee dat ik toch een (lichte) ontsteking heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk, spannend ja!

En omg, warm ja!! Niet. Leuk. Gaan zo wat proberen te slapen. Zal wel een succes worden :D :') :+
pi_127966371
Haha jaja 110 kg squatten. Lekker hoor.
pi_127966385
Hoax!

Hier in huis is t heul niet warm O+
pi_127966464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Nallie het volgende:
Hoax!

De babyfoon van saartje beweerde dat het op haar kamer (qua temp gelijk aan onze slaapkamer) 34 graden is :') :+
pi_127966627
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef Nallie het volgende:
Hoax!

Hier ook niet! En nu bij m'n ouders ook niet!
pi_127966704
Klinkt goed Sigme!

Net terug van sportschool. Ik ga splitschema doen ipv alles achter elkaar :) vandaag borst, schouders, armen. Helemaal naar de klote :D eerder wisselde ik borst, rug benen af waardooe je elke keer met 'frisse' spieren begint. Net trilden mn armen toen ik een beker water pakte :')
pi_127966855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij weet het als geen ander. Jij bent een bikkel
:D :*
pi_127967042
Henk, spannend. Ik duim voor een zo gunstig mogelijke uitslag!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:49:51 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127967096
Oh ik heb op aanraden van ik dacht An de Voedselzandloper gekocht, ik dacht jeuh, wetenschappelijk onderbouwd, geen kul, ben benieuwd :7 toen las ik dat er juist veel controverse omheen was xD zegt niet veel natuurlijk, maar zou graag eens een boekie met De Waarheid hebben, voor zover haalbaar :+

En ja ja dat is niet haalbaar, maar toch :7
pi_127967362
Oeh, ik heb net weer een boot gekocht geloof ik :D Zaterdag even langs.
pi_127968035
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik heb op aanraden van ik dacht An de Voedselzandloper gekocht, ik dacht jeuh, wetenschappelijk onderbouwd, geen kul, ben benieuwd :7 toen las ik dat er juist veel controverse omheen was xD zegt niet veel natuurlijk, maar zou graag eens een boekie met De Waarheid hebben, voor zover haalbaar :+

En ja ja dat is niet haalbaar, maar toch :7
Haha, DE waarheid bestaat natuurlijk niet. Voor mij is het op dit moment de waarheid, omdat ik er veel baat bij heb, maar dat kan zo weer anders zijn. Lichamen veranderen, behoeften ook.

En we hebben ons in de loop der jaren een manier van eten aangeleerd... Het is denk ik logisch dat er weerstand is tegen een andere levensstijl.

[ Bericht 1% gewijzigd door An24 op 18-06-2013 23:19:32 ]
  dinsdag 18 juni 2013 @ 23:17:10 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127968493
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, DE waarheid bestaat natuurlijk niet. Voor mij is het op dit moment de waarheid, omdat ik er veel baat bij heb, maar dat kan zo weer anders zijn. Lichamen veranderen, behoeften ook.

En we hebben ons in de loop der jaren een manier van eten aangekeerd... Het is denk ik logisch dat er weerstand is tegen een andere levensstijl.
Haha ja ik typte het en dacht toen " :') " :D achja kan er sws niet slechter van worden :+
pi_127968825
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha ja ik typte het en dacht toen " :') " :D achja kan er sws niet slechter van worden :+
Ik ben er zeker niet slechter van geworden. Ik leef het boek ook niet helemaal na, maar ik denk wel bewuster over wat er naar binnen gaat. Het calorieen tellen heb ik nu sinds een week of zes los gelaten, omdat ik meer energie heb en me naar omstandigheden goed voel. Het gaat me om de kwaliteit van het eten en niet om de volume. Dat ik mogelijk al tellend dagelijks niet boven de 1700 kcal kom, kan me dan gestolen worden.
pi_127969831
En terug!

Mijn D was uiteindelijk een redelijk gevulde geitenkaas salade met walnoten, druiven, tomaat en 4 stukjes brood / boter. :9 En een ijskoffie na :@

Voel me nu een beetje licht in mijn hoofd, niet zeker waar dat door komt :{ Maar lekker slapen :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_127970928
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef An24 het volgende:
dit!
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 00:15:00 #79
70532 loveli
N
pi_127971350
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef An24 het volgende:
^^^^^^^^
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 00:15:20 #80
70532 loveli
N
pi_127971361
Sigme, WB!! Tof van de boomgaard.
crap in = crap out
  woensdag 19 juni 2013 @ 05:56:55 #81
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127974348
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, gezellig :D
Morgen zal ik vragen of de echoscopist(e) een foto wil maken van mn hart. Volgende week de uitslag.

Drukke en spannende weken zo! *O*
spannend!

* _Dido_ duimt.

Wat een warme nacht :') zo maar eens Jilliannen, dan hoeft dat vanavond niet meer. Overigens skip ik nog steeds weleens een dag, boeit me niet meer zo :P Ik ga dit er toch wel in houden, een aantal dagen per week.
And eternity in an hour.
  woensdag 19 juni 2013 @ 06:00:14 #82
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127974352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Mufasa208 het volgende:
Ben vooral benieuwd over het hoe, wanneer en de revalidatietijd. Hopelijk een kleine ingreep met een kleine hersteltijd. Straks squat je ook 110Kg, benchpress je 70kg, deadlift je 150 kilo en loop je een halve marathon. :D
hardlopen mag ze niet, zei ze, toen ik voorstelde een rondje te doen in haar woonplaats/mijn oude woonplaats :P
And eternity in an hour.
pi_127974477
Henk, succes vandaag! Ik duim mee :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127974688
Tnx allemaal! Vandaag krijg ik echo's, volgende week de uitslag. :)

En dido, ik mag wel hardlopen, maar moest vooral niet overdrijven. Halve marathons moest ik voorlopig maar uit mn hoofd zetten iig. Zou ik nu ook echt niet halen. 5 km is voorlopig mijn max.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 19 juni 2013 @ 07:32:01 #85
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127974730
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

En dido, ik mag wel hardlopen, maar moest vooral niet overdrijven. Halve marathons moest ik voorlopig maar uit mn hoofd zetten iig. Zou ik nu ook echt niet halen. 5 km is voorlopig mijn max.
oh ik las niet goed _O- dacht dat het over iemand anders ging. Vroeg enzo :z
And eternity in an hour.
pi_127974911
Gister yin yoga

Au voel m'n pezen/banden vandaag
pi_127974942
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Succes vandaag! Weet niet precies hoe en wat en waarvoor, maar hoop dat de uitslagen meevallen volgende week!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127974945
Morning! Weer onderweg vandaag. En morgen ook. En overmorgen! Yiehoo.
  woensdag 19 juni 2013 @ 07:59:48 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127974971
*duimen aan het werk voor Henk, Piet, Klaas en Wim ook*

An naar omstandigheden? Ik iets gemist? :@ :*
pi_127975397
Goedemorgen :O

Sterkte Perr!
Ontbijt :9 jammer altijd als t op is :')
pi_127975509
Succes vandaag Henk!

Tering, wat ben ik moe :') vanavond bootcampen, gelukkig niet zo heet vandaag rond die tijd, 23 graden ofzo.

Lijstje van vandaag is the usual, met een banaantje voor mijn S en als D asperges, haricot verts en erwten met citroen en feta en een omelet van 2 eieren.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_127975531
Hopelijk valt t mee HPKW! Ik dacht dat je van een echo altijd direct uitslag kreeg, maar blijkbaar dus niet..
pi_127975556
Mogguh!

Kwark met bevroren blauwe bessen gehad als ontbijt, lekker fris :9
pi_127975625
Was trouwens al 24 graden vanmorgen, wtf?! :o
pi_127975750
Lekker warm O+ eindelijk!

Lekkere D novem :9

Ik heb een grapefruitsap op en was al om zes uur op :'). En me ingeschreven voor alle lessen volgende week @ de gym!
  Vis een optie? woensdag 19 juni 2013 @ 09:02:51 #96
70532 loveli
N
pi_127975904
mogge
crap in = crap out
pi_127976040
Mogguh! *koffie inschenkt*
pi_127976214
Goodmorning!

Weet iemand wat je aan dat losse vel/vet bij je bovenbenen kan doen?

Moet ik dan meer sporten of gezonder eten? Of is het de leeftijd?
pi_127976228
Goedemorgen, de dag begonnen met een bak kwark met jam en aardbeiden met 2 schepjes muesli. Yummie!

Net ook mijn abbonement bij weightwatchers opgezegd, ik keek niet meer op de site en dan vind ik het zonde van de 15 euro per maand. Die kan ik beter besteden.
Nu gewoon doorblijven gaan, normaal en gezond te leren eten en lekker blijven sporten, uiteindelijk moeten die kilootjes er toch afgaan denk ik!

Nou ik ga maar eens tandenpoetsen en richting het werk, totaal geen zin.. En het begint hier al te rommelen in de lucht :(
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127976319
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef Probability het volgende:
Goodmorning!

Weet iemand wat je aan dat losse vel/vet bij je bovenbenen kan doen?

Moet ik dan meer sporten of gezonder eten? Of is het de leeftijd?
Anti-oxidanten, zonlicht en stoppen met roken.

Oh god :@ ik begin met zeggen dat anderen moeten stoppen met roken ;( ik wil geen anti-roker worden :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')