quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En ik bid niet veur brune bonen.
Ik ga maar eens koken![]()
Soort brandwond van ijs op m'n been en ik heb maar 10 minuten gekoeld?Doet geen pijn, is wel rood en ruw.
Hoop dat je gekoeld hebt met een tussenlaag en niet rechtstreeks op de huid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En ik bid niet veur brune bonen.
Ik ga maar eens koken![]()
Soort brandwond van ijs op m'n been en ik heb maar 10 minuten gekoeld?Doet geen pijn, is wel rood en ruw.
Natuurlijk heb ik met een tussenlaag gekoeldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hoop dat je gekoeld hebt met een tussenlaag en niet rechtstreeks op de huid.
quote:
Valt dit nu ook onder quirky?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik met een tussenlaag gekoelder zat zo'n wit hoesje om. Zie nu trouwens dat er ijs aan de buitenkant zat, dus dat zal het zijn geweest. Volgende keer even op letten!
idd, wat een zeikerd was het soms ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sowieso, Vik had lopen miepen over dat het hardlopende was
what do you mean?quote:
Denk dat 'ie doelde op het feit dat je moet koelen of met je kleren aan of de icepack in een theedoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
what do you mean?
Valt iig in de categorie dingen die mij altijd overkomen
Seriously?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Blij trouwens dat Mar op d'r plek is. Van niet kunnen lopen naar 110kg squats in minder dan een jaar
Dat lijkt mij bijzonder verstandig idd.quote:[..]
Denk dat 'ie doelde op het feit dat je moet koelen of met je kleren aan of de icepack in een theedoek.
ja Mar is een baas!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Blij trouwens dat Mar op d'r plek is. Van niet kunnen lopen naar 110kg squats in minder dan een jaar
[..]
Denk dat 'ie doelde op het feit dat je moet koelen of met je kleren aan of de icepack in een theedoek.
allemaal mensen die weer posten op de dag dat ik aan ze denkquote:
Yup, squats vergelijkbaar met mufasa en 10kg hoger dan ik doe. Curls ook gelijk aan die van mij...quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef sigme het volgende:
Jaja! Ik ben bruin, de pick-up heeft zich goed gehouden en we hebben een kleine olijfboomgaard gekocht.
Hier nog bijzonderheden?
Hehheehe, wat een baas zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, squats vergelijkbaar met mufasa en 10kg hoger dan ik doe. Curls ook gelijk aan die van mij...
Jij wordt apart genoemdquote:
Dat quirky dingen jou dus overkomen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
what do you mean?
Valt iig in de categorie dingen die mij altijd overkomen
Doet ze netjes, idd. Maarreh, hoe is het met jouw fysieke progressie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, squats vergelijkbaar met mufasa en 10kg hoger dan ik doe. Curls ook gelijk aan die van mij...
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef sigme het volgende:
Jaja! Ik ben bruin, de pick-up heeft zich goed gehouden en we hebben een kleine olijfboomgaard gekocht.
Hier nog bijzonderheden?
Moet laatste dingen nog even invoeren, beetje laksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:40 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dat quirky dingen jou dus overkomen.
[..]
Doet ze netjes, idd. Maarreh, hoe is het met jouw fysieke progressie?
Niet want dat was deel van de grap, dat het bonen zijn die hard lopen, zoals uitlopen enzo! *onbegrepen*quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sowieso, Vik had lopen miepen over dat het hardlopende was
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niet want dat was deel van de grap, dat het bonen zijn die hard lopen, zoals uitlopen enzo! *onbegrepen*![]()
Ik post te weinig want ik stond niet in de samenvattingKennelijk teken dat ik dingen te doen heb
![]()
Mar 110 kilo squats!?![]()
Hier ook wat te laks met Fitocrazy.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet laatste dingen nog even invoeren, beetje laks
Van Mar beschouw ik als complete bullshit...
Bovenlichaam nog wel progressie (zag bij jou closegrip BP's, dus die geprobeerd en ging lekker), benen concentreer ik me even op versterken van de banden want dat gaat voor geen meter op het moment en knie nog steeds dikKan wel weer normaal traplopen gelukkig
En de dinsdag opgeschoven naar morgen zodat ik de echte yoga kan proberen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigmeheb je gemist!
Was het echt heel leuk?
Olijfbomen, wat tof!
XM, geeft het inderdaad de tijd. En je bent sowieso een prachtige vrouw dus ... alleen het shoppen is even vervelend.
Morgen lekker verse zelfgemaakte aspergesoep, lang leve slachtafval
Mijn man is net vertrokken naar het werk, zelf ben ik helemaal klaar, nu buiten zitten met laptop en stapel reclame.
Heerlijk dit weer, eindelijk geen pijn, wat fijn
Oh ik bedoelde het niet zo, meer letterlijk dat ik sowieso weinig post de laatste tijd voor m'n gevoelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]gevaar van samenvattingen, ook niet geheel meegekregen hoe de nieuwe sportschool bevalt trouwens.
gadver, dan heb ik die workshop. Hopelijk is het iig in de middag droog als we het bos in moeten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt goed Sigme!
Fijn Maria!
Dit weekend hotelletje in Zwolle , jammer van het herfstweer
Houden we het erin wanneer ons Henk hersteld is van de operatie en alles? Lijkt me wel leuk!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hier ook wat te laks met Fitocrazy.
Geen idee of het bullshit is, het is wel uitzonderlijk. Million dollar woman met superneurofeedback naar d'r benen.
Eerst de benen weer revalideren, dan weer squaten.Of anders ook een-been-werk doen.
Goed bezig! Dat houdt in dat we maar eens samen moeten trainen.
gekkerd!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij Bikkel Nallie... tof!
Heb het alweer koud. Lange broek en zomerjas aan
Oh! Ja! Dank je welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je trouwens dat mailtje met concertinfo gekregen, Maria?
Goezo voor de knie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij Bikkel Nallie... tof!
Heb het alweer koud. Lange broek en zomerjas aan
Had vandaag geen last van mijn knieTofheid
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Goezo voor de knie!zo vervelend als je door je lijf wordt tegen gehouden.
Is goed! Tegen die tijd is jouw knie hersteld en ben ik meer flab kwijt en kan Henk al dartelend tussen ons door springen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Houden we het erin wanneer ons Henk hersteld is van de operatie en alles? Lijkt me wel leuk!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef _Dido_ het volgende:
Janneke vond de natte handdoek ook héérlijk, dank voor de tip
Hehehe, gezelligquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Is goed! Tegen die tijd is jouw knie hersteld en ben ik meer flab kwijt en kan Henk al dartelend tussen ons door springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, spannend ja!
En omg, warm ja!! Niet. Leuk. Gaan zo wat proberen te slapen. Zal wel een succes worden![]()
![]()
![]()
De babyfoon van saartje beweerde dat het op haar kamer (qua temp gelijk aan onze slaapkamer) 34 graden isquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij weet het als geen ander. Jij bent een bikkel
Haha, DE waarheid bestaat natuurlijk niet. Voor mij is het op dit moment de waarheid, omdat ik er veel baat bij heb, maar dat kan zo weer anders zijn. Lichamen veranderen, behoeften ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik heb op aanraden van ik dacht An de Voedselzandloper gekocht, ik dacht jeuh, wetenschappelijk onderbouwd, geen kul, ben benieuwdtoen las ik dat er juist veel controverse omheen was xD zegt niet veel natuurlijk, maar zou graag eens een boekie met De Waarheid hebben, voor zover haalbaar
![]()
En ja ja dat is niet haalbaar, maar toch
Haha ja ik typte het en dacht toen "quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, DE waarheid bestaat natuurlijk niet. Voor mij is het op dit moment de waarheid, omdat ik er veel baat bij heb, maar dat kan zo weer anders zijn. Lichamen veranderen, behoeften ook.
En we hebben ons in de loop der jaren een manier van eten aangekeerd... Het is denk ik logisch dat er weerstand is tegen een andere levensstijl.
Ik ben er zeker niet slechter van geworden. Ik leef het boek ook niet helemaal na, maar ik denk wel bewuster over wat er naar binnen gaat. Het calorieen tellen heb ik nu sinds een week of zes los gelaten, omdat ik meer energie heb en me naar omstandigheden goed voel. Het gaat me om de kwaliteit van het eten en niet om de volume. Dat ik mogelijk al tellend dagelijks niet boven de 1700 kcal kom, kan me dan gestolen worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha ja ik typte het en dacht toen ""
achja kan er sws niet slechter van worden
dit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef An24 het volgende:
Henk, spannend. Ik duim voor een zo gunstig mogelijke uitslag!
^^^^^^^^quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef An24 het volgende:
Henk, spannend. Ik duim voor een zo gunstig mogelijke uitslag!
spannend!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, gezellig
Morgen zal ik vragen of de echoscopist(e) een foto wil maken van mn hart. Volgende week de uitslag.
Drukke en spannende weken zo!
hardlopen mag ze niet, zei ze, toen ik voorstelde een rondje te doen in haar woonplaats/mijn oude woonplaatsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Mufasa208 het volgende:
Ben vooral benieuwd over het hoe, wanneer en de revalidatietijd. Hopelijk een kleine ingreep met een kleine hersteltijd. Straks squat je ook 110Kg, benchpress je 70kg, deadlift je 150 kilo en loop je een halve marathon.
oh ik las niet goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx allemaal! Vandaag krijg ik echo's, volgende week de uitslag.
En dido, ik mag wel hardlopen, maar moest vooral niet overdrijven. Halve marathons moest ik voorlopig maar uit mn hoofd zetten iig. Zou ik nu ook echt niet halen. 5 km is voorlopig mijn max.
Succes vandaag! Weet niet precies hoe en wat en waarvoor, maar hoop dat de uitslagen meevallen volgende week!quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx allemaal! Vandaag krijg ik echo's, volgende week de uitslag.
En dido, ik mag wel hardlopen, maar moest vooral niet overdrijven. Halve marathons moest ik voorlopig maar uit mn hoofd zetten iig. Zou ik nu ook echt niet halen. 5 km is voorlopig mijn max.
Anti-oxidanten, zonlicht en stoppen met roken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef Probability het volgende:
Goodmorning!
Weet iemand wat je aan dat losse vel/vet bij je bovenbenen kan doen?
Moet ik dan meer sporten of gezonder eten? Of is het de leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |