jammer dat ze niet meer post was echt een aanwinst kon goed op rens en stijntje passenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm. Kan opzich, al is ze beter op andere gebieden.
ik kan je tooltje niet gebruikenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik dat liedje ook in mijn kop zitten.
Ik hoef niet inhoudelijk te reageren, ik hoef alleen maar te wachten op je volgende oliedomme actiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha alsof jij inhoudelijk ook maar iets teweeg kan brengen t.o.v mij.
Vrouwen in de SC werkt niet man. Op C_A na dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer dat ze niet meer post was echt een aanwinst kon goed op rens en stijntje passen
Al vraag ik me af of hij nog diepere dalen gaat hebben na z'n Picornie-actie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoef niet inhoudelijk te reageren, ik hoef alleen maar te wachten op je volgende oliedomme actie
En Jojo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vrouwen in de SC werkt niet man. Op C_A na dan.
Gewoon deze 1 keer luisteren en je hebt at in je kop zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik dat liedje ook in mijn kop zitten.
Wedje leggen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al vraag ik me af of hij nog diepere dalen gaat hebben na z'n Picornie-actie.
Haha goede mod ben je man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoef niet inhoudelijk te reageren, ik hoef alleen maar te wachten op je volgende oliedomme actie
Ze moeten even door de beginfase heen, je vriendinnetje zat op een gegeven moment gewoon "in the clear".quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, maar jojo is exmod, dat is status aparte.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
En Jojo.
oké jojoortje gaat dit niet pikkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat vond ik wel grappig eigenlijk, deed me voor als een Feyenoorder. Wel grappig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
En Jojo.
http://www.vevo.com/watch(...)version/USUV71300526quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon deze 1 keer luisteren en je hebt at in je kop zitten
en Daisy![]()
Jojo is idd apart.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, maar jojo is exmod, dat is status aparte.
sukkelnerdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja ik heb het verneukt, bij een update de database met toegangsadressen verwijderd.
Ja de naam van die database was 'asasdfasdfdfopwefugwtcxzvby' dus dacht dat ik hem niet hoefde te backuppen.quote:
heeft hij zich neer laten knuppelen?quote:
Ik kan er niks aan doen dat jij het belachelijk vindt. Gelukkig zijn er ook nog mensen die me wel waarderen. En verder boeit het me ook vrij weinigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat jij je steeds belachelijk maakt
wie dan????????????quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij het belachelijk vindt. Gelukkig zijn er ook nog mensen die me wel waarderen. En verder boeit het me ook vrij weinig.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.vevo.com/watch(...)version/USUV71300526
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |