Ja, in de lijst met adviezen om te volgen staan mensen die ik al volg ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En GGMM maar dat heeft hij er weer lafjes afgeknipt.
Ik noem hem altijd kinderlokker14.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjappen is dus een smiley. Ik noem '' altijd emo67
Oké, sorry dat ik een grapje maakte over jouw rug.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in de lijst met adviezen om te volgen staan mensen die ik al volg ja.
Ik hoop dat je vooortaan wat meer wil nadenken voordat je iets zegt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjappen is dus een smiley. Ik noem '' altijd emo67
Geeft niet, voortaan weer gewoon davy of stijn nemen aub.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké, sorry dat ik een grapje maakte over jouw rug.
Davy was toch meer van jou. Ik ga voor Rens denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet, voortaan weer gewoon davy of stijn nemen aub.
Beetje makkelijk scoren, maar ach, daar mag ik met davy niet over klagen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Davy was toch meer van jou. Ik ga voor Rens denk ik
Gaat hem voorlopig toch niet lukken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weg als jrstyle meer dan hem heeft gepost in deze sc.
Het zou ook dom zijn om iemand te nemen die wel goed weerwoord weet te geven natuurlijk. Overigens zie ik dat jij en Davy wat meer naar elkaar toe groeien nu jij geen mod meer bent?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren, maar ach, daar mag ik met davy niet over klagen.
Haha alsof jij inhoudelijk ook maar iets teweeg kan brengen t.o.v mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Davy was toch meer van jou. Ik ga voor Rens denk ik
Ach, ik heb tijdens het mod-zijn geleerd met hem om te gaan tot op zekere hoogte. Zolang hij niet over voetbal begint is het best een aardige jongen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zou ook dom zijn om iemand te nemen die wel goed weerwoord weet te geven natuurlijk. Overigens zie ik dat jij en Davy wat meer naar elkaar toe groeien nu jij geen mod meer bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |