Is goed. Ik sla je met de sigarettenautomaat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha is cool mi mang. Daarboven bij de wc's?
Is best te doen, beetje jammer dat ik ook op taalgebruik moet letten. Maarja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het nog wel leuk om mod te zijn?
rene heeft de handen al vol aan zichzelf, saind is ook al alcoholist, ik ben een ambtenaar, bij happel wordt hij dik, psv'ers zijn geen succes,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kapi heeft een alcohol probleem, het is tijd voor nieuwe ouders voor Stijn.
Dat lijkt me dus niks om de hele tijd politieagentje te moeten spelen hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is best te doen, beetje jammer dat ik ook op taalgebruik moet letten. Maarja.
Valt de meeste tijd wel mee. Het zijn dezelfde users die het doen dus mijn ogen zijn getraind op het alleen lezen van die posts.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus niks om de hele tijd politieagentje te moeten spelen hier.
Lekker dan, seasons is niet mijn sterkste kant.quote:
Hij drinkt geen bier, ik wil geen hommo als zoon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Adames het volgende:
[..]
rene heeft de handen al vol aan zichzelf, saind is ook al alcoholist, ik ben een ambtenaar, bij happel wordt hij dik, psv'ers zijn geen succes,
dan blijft er toch niet veel anders over dan jij.
Sta ik in dat lijstje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Valt de meeste tijd wel mee. Het zijn dezelfde users die het doen dus mijn ogen zijn getraind op het alleen lezen van die posts.
Ik snap niks van dat FUT, nooit geprobeerd. Maar gewoon normaal online is toch het leukste? Gewoon normale teams...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekker dan, seasons is niet mijn sterkste kant.
Was je op het naaktstrand?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef Typisch het volgende:
Er waren aardig wat mooie dames op het strand vandaag.
Einde bericht
RACISTquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk lees ik alleen de posts van Sjaak. Bij de rest typ ik maar wat op goed geluk.
FUT speelt wat beter voor mijn gevoel. Maar normaal online is ook goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat FUT, nooit geprobeerd. Maar gewoon normaal online is toch het leukste? Gewoon normale teams...
FUT is een eigen team samenstellen toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
FUT speelt wat beter voor mijn gevoel. Maar normaal online is ook goed.
FUT speelt meer arcade. En dat is kut.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
FUT speelt wat beter voor mijn gevoel. Maar normaal online is ook goed.
Ja, volgens de FUT SC een kutteamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
FUT is een eigen team samenstellen toch?
Die 8'jes cultuur ook van tegenwoordig...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:07 schreef ajacied4lf het volgende:
BAM! BAM! BAM! Een 8 op mijn tentamen van laatst.
Vandaag een gozer op het strand, hij had iemand aangereden.quote:
FUT is niks voor mij. Heb geen tijd om zo'n team op te bouwen. Speel even snel 2 games en vind het meestal weer genoeg.quote:
Vette middag zo te horen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vandaag een gozer op het strand, hij had iemand aangereden.
''Ja jonge, had iemand aangereden. Gelukkig was ik deze keer niet dronken en het was haar fout. Gelukkig was zo'n zwart joekel man. ''
Twee minuten later zegt die zelfde gast: ''Yooo Winston!''
En dat was dus een grote negert.
Dit was mijn verhaal.
Lees DM.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jajaaa. Heb je wel een PSN account?![]()
Rens 410 toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als zijn achternaam een cijfer is, ja.
Ja, in de lijst met adviezen om te volgen staan mensen die ik al volg ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En GGMM maar dat heeft hij er weer lafjes afgeknipt.
Ik noem hem altijd kinderlokker14.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjappen is dus een smiley. Ik noem '' altijd emo67
Oké, sorry dat ik een grapje maakte over jouw rug.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in de lijst met adviezen om te volgen staan mensen die ik al volg ja.
Ik hoop dat je vooortaan wat meer wil nadenken voordat je iets zegt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjappen is dus een smiley. Ik noem '' altijd emo67
Geeft niet, voortaan weer gewoon davy of stijn nemen aub.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké, sorry dat ik een grapje maakte over jouw rug.
Davy was toch meer van jou. Ik ga voor Rens denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet, voortaan weer gewoon davy of stijn nemen aub.
Beetje makkelijk scoren, maar ach, daar mag ik met davy niet over klagen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Davy was toch meer van jou. Ik ga voor Rens denk ik
Gaat hem voorlopig toch niet lukken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weg als jrstyle meer dan hem heeft gepost in deze sc.
Het zou ook dom zijn om iemand te nemen die wel goed weerwoord weet te geven natuurlijk. Overigens zie ik dat jij en Davy wat meer naar elkaar toe groeien nu jij geen mod meer bent?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren, maar ach, daar mag ik met davy niet over klagen.
Haha alsof jij inhoudelijk ook maar iets teweeg kan brengen t.o.v mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Davy was toch meer van jou. Ik ga voor Rens denk ik
Ach, ik heb tijdens het mod-zijn geleerd met hem om te gaan tot op zekere hoogte. Zolang hij niet over voetbal begint is het best een aardige jongen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zou ook dom zijn om iemand te nemen die wel goed weerwoord weet te geven natuurlijk. Overigens zie ik dat jij en Davy wat meer naar elkaar toe groeien nu jij geen mod meer bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |