quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Agressieve vorm.
Morgen 13:00 station Zwolle.
Mietjen jy komt tog niet skkl.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Agressieve vorm.
Morgen 13:00 station Zwolle.
ah kjr hibbie met je kjr hoofd ik smack je kjr moerquote:
Ik ben er wel voor in eigenlijk, maar heb nog nooit online gespeeld dus denk dat ik eerst allemaal dingen moet installeren ofzo.quote:
zak patat, ga je vis nuekenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ah kjr hibbie met je kjr hoofd ik smack je kjr moer
Updatetje waarschijnlijk. Kijk maar eventjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor in eigenlijk, maar heb nog nooit online gespeeld dus denk dat ik eerst allemaal dingen moet installeren ofzo.
Caland werd gister uitgescholden voor kj bezem.quote:
Ah zemmel ik pak je later wel in de city kjr kneus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ah kkr hibbie met je kjr hoofd ik smack je kjr moer
Degene die dat postte was vast zelf een bezem.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland werd gister uitgescholden voor kj bezem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 18:00:28 ]
kjbezem kom vrijdag timeless dan ik sla je kapot jongequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah zemmel ik pak je later wel in de city kkr kneus.
Elan a.k.a. Ritmo a.k.a. Loek a.k.a. Aldoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degene die dat postte was vast zelf een bezem.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even brood smeren als een eckte baas.
wie vond het een goed idee dat kapi zijn adoptievader werdquote:
kjr hommoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef ValHallen het volgende:
Ja jongens, moet ik er weer allemaal j's van maken
kjr op johquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef ValHallen het volgende:
Vind je het nog wel leuk om mod te zijn?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef ValHallen het volgende:
Kapi heeft een alcohol probleem, het is tijd voor nieuwe ouders voor Stijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
wie vond het een goed idee dat kapi zijn adoptievader werd
Davy en DP.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kapi heeft een alcohol probleem, het is tijd voor nieuwe ouders voor Stijn.
Haha is cool mi mang. Daarboven bij de wc's?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
kjbezem kom vrijdag timeless dan ik sla je kapot jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |