Dit dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:27 schreef Rodawa het volgende:
een toompje is het aanbindingsstukje tussen je penis en dat velletje, net als onder je tong!
thumbs up so people can see!!!!!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Wat is het met je dikke pens?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef JenHermes het volgende:
Met dit warme weer wil ik graag zo snel mogelijk een korte broek aan. Nadat ik toenstraks thuis kwam, spoedde ik me haastig naar boven om zo snel mogelijk die lange zweetbroek uit te doen
Wat ik even vergeten was dat ik 45 minuten lang zwetend als een otter in me auto heb gezeten
(met alle ramen open) Blijkbaar is het zweet opgedroogd en is mijn penis aan mn broek gaan plakken door het opgedroogde zweet.
Toen ik ook daadwerkelijk dolblij mijn lange zweetpens uit deed, bleef mn pik aan mn broek plakken en scheurde dus zo het toompje af![]()
Klacht: gescheurd toompje door penis die aan broek blijft plakken door zweet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]1 simpele paint kan zo veel pijn doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Met zweetpens bedoel ik die lange broek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat is het met je dikke pens?En was een normaal stuk ondergoed weer te duur of zo? Eigen schuld, zere lul
ow! sweatpants? zijn dat niet van yogabroeken voor dames? nuja, moet jij wetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Met zweetpens bedoel ik die lange broek.
En:
Ik had bewust geen ondergoed aangedaan omdat ik wist dat het warm zou worden
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ik kneep mijn billen een beetje samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 17:35:59 ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
1 simpele paint kan zo veel pijn doen
Ik voel jullie, broeders.quote:
Hahaha, dat is dus bij mij gebeurt 2 jaar terug, ik rende als een kip zonder kop door de slaapkamer! en maar bloeden.. ik wist niet waar ik het moest zoeken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:30 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit dus.
Als een vrouw te droog of te strak is, kan het toompje ook bij penetratie gaan scheuren.
Maar dit wisten jullie natuurlijk nog niet want 86% hier is maagd tot hun 52ste
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat voor misvormde pik heb jij dat je met je toompje aan je broek blijft plakken
OH WACHT DAT KRIJGT IE OOK HELEMAAL NIET hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:08 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]Echt he!
Wordt voorlopig geen seks voor TS. Oh, wacht...
Gatverdamme!!! Ranzig!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik had bewust geen ondergoed aangedaan omdat ik wist dat het warm zou worden
Een vrouw mag zeker wel zonder onderbroek rondlopen in een kort rokje?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Hallo,
Wat er bij jou is gescheurd is het toompje. Dat komt veel vaker voor bij jongens, dus je bent niet de enige. Het kan verder ook geen kwaad. Op een dag zal hij helemaal scheuren en komt de voorhuid losser. je hoeft er niet mee naar de huisarts maar als je dat zelf wil moet je dat zeker doen, maar ik denk dat hij het zelfde zegt. Zorg er wel voor dat je de eikel goed schoon houdt. Sterkte ermee.
Deze mangquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef mini891 het volgende:
Je moet je lul wassen na het beren. Dan plakt je zaad niet aan je broek vast. Dat is wat er gebeurd is. Niks geen zweet.
Not sure if srs !!---quote:
85 jij gemenerikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:30 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit dus.
Als een vrouw te droog of te strak is, kan het toompje ook bij penetratie gaan scheuren.
Maar dit wisten jullie natuurlijk nog niet want 86% hier is maagd tot hun 52ste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |