Het was weldegelijk een inhoudelijk argument. De reactie van Gordon bewees precies het punt dat zij wilde maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:02 schreef groenen het volgende:
Zij wordt nu geprezen omdat ze in een zogenaamd inhoudelijke discussie roept dat iemand minder coke moet gebruiken?
Normaal gesproken toch niet echt een briljant argument.

dat is toch inherent aan Gordonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:54 schreef Hamilcar het volgende:
Gordon is verschrikkelijk asociaal in zijn doen en laten en als hij dan een keer een tik terug krijgt, is het meteen tranen met tuiten QQ
<3 Ancilla

Ik vind het een treurwilg omdat ze overduidelijk het gebrek aan aandacht vanuit haar pubertijd wil compenseren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:54 schreef Hamilcar het volgende:
Mensen haten Ancilla alleen maar omdat ze 1) knap is en 2) geld verdient met naaktfoto's.

En waar slaat dat op? Precies, nergens. Kansloosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het een treurwilg omdat ze overduidelijk het gebrek aan aandacht vanuit haar pubertijd wil compenseren.
Het heeft iets pré-vlot huismoeders.

Cc, sinds wanneer kun je in de trein wifi krijgen? Ik heb als ik reist met de trein 3Gquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:53 schreef Copycat het volgende:
Ligt het aan de wifi in de trein of zijn alle filmpjes van YT gehaald?
Gelukkig komt zo wel de koffiejongen langs. Met poedermelk ...

Ik zit nu in de trein vanaf Schiphol, met gratis wifi.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Cc, sinds wanneer kun je in de trein wifi krijgen? Ik heb als ik reist met de trein 3G

gordon kan er zelf ook wat van, dus hij moet niet zeiken als het hem een keer gebeurtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:21 schreef Rachilda het volgende:
ik vond het een onder de gordel opmerking van die Ancilla, erg zwak

niet elke trein heeft wifiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cc, sinds wanneer kun je in de trein wifi krijgen? Ik heb als ik reist met de trein 3G

ja dat kloptquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gordon kan er zelf ook wat van, dus hij moet niet zeiken als het hem een keer gebeurt

Je hebt schijnbaar het filmpje niet helemaal goed bekeken. Ze bood namelijk meteen haar excuses aan voor die opmerking.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:25 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje even teruggekeken.
Ik ben geen fan van Gordon, totaal niet, ik vind hem meestal de "schuldige" in een discussie, maar dit keer vond ik hem wel echt "slachtoffer" ik vond die griet toch echt wel heeeel ver gaan met haar opmerking "misschien moet je minder coke gebruiken" brrrr wat een zielig mens en kreng, zij kon duidelijk niet goed uit haar woorden komen en kon zichzelf dus alleen maar verdedigen door zo een walgelijke opmerking te plaatsen, triest

vind dat ze in de column een stuk volwassener en intelligenter overkomt dan die hele Gordon.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:31 schreef static het volgende:
Haar column over het hele gebeuren: http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/22619_lieve_gordon/

Hij had toch niks te verbergen, zei hij? Hij spreekt zichzelf tegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:21 schreef Rachilda het volgende:
ik vond het een onder de gordel opmerking van die Ancilla, erg zwak

quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je hebt schijnbaar het filmpje niet helemaal goed bekeken. Ze bood namelijk meteen haar excuses aan voor die opmerking.
Terwijl Gordon haar voor debiel, imbeciel, en weet ik veel wat nog meer uitmaakte, haar tig keer onderbrak, en ontzettend onbeschoft deed. Bij hem kon er geen excuses vanaf
Ik kan me dan goed voorstellen dat zij ook een keer uit haar slof schiet. Erg volwassen van haar ook dat ze voor haar opmerking haar excuses aanbood.

Ze zei bij Giel dat ze niet alle informatie doorgaf. Dat ze niet loog over zijn cocaïnegebruik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij had toch niks te verbergen, zei hij? Hij spreekt zichzelf tegen.

Yep!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij begon met ongenuanceerd schelden.
Heldenwijf die een relnicht op zijn eigen terrein overtroefde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |