Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Hoe vaak gebeurd dat niet? Als hij echt graag naar PSV wil kan hij met minder genoegen nemen natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Geen idee hoe vaak het gebeurt want je hoort namelijk alleen als men er wel van af wil zien, niet als een speler er niet van af ziet. Dus je weet het totaalplaatje niet. Als het in mijn contract zou staan dan zou ik het ook gewoon willen, dan had AZ daar maar niet mee akkoord moeten gaan. Daarentegen zou ik dan ook snappen als er uiteindelijk hierdoor geen transfer gaat komen. Tja, en wat ik dan zou doen zou ik niet weten.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
En waar baseer jij dat op? Op zijn 1-jarige contract? Op zijn enorme Europese ervaring? Op zijn prijzenkast?
Die jongen staat aan het begin van zijn carrière, heeft nog heel wat te bewijzen. Ja het talent dat druipt er vanaf, maar hij wordt ook enorm gehypet. Hij moet nog maar eerst laten zien dat hij zoveel geld waard is. Gaat echt nergens over.
quote:
En met de verkoop van Mertens en Toivonen heb je nog genoeg geld te besteden voor Bruma, Viergever en een rechtsback.
Viergever (vDijk& vd Hoorn) moet je niet eens willen. Die moeten eerst nog serieuze stappen maken willen ze in aanmerking komen voor een transfer naar PSV.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Geen idee hoe vaak het gebeurt want je hoort namelijk alleen als men er wel van af wil zien, niet als een speler er niet van af ziet. Dus je weet het totaalplaatje niet. Als het in mijn contract zou staan dan zou ik het ook gewoon willen, dan had AZ daar maar niet mee akkoord moeten gaan. Daarentegen zou ik dan ook snappen als er uiteindelijk hierdoor geen transfer gaat komen. Tja, en wat ik dan zou doen zou ik niet weten.
Uiteraard, wat ik bedoel was dat je met enige regelmaat hoort dat een speler er van af ziet. Ze doen het natuurlijk niet allemaal. Maher moet nu de keuze maken wat hij belangrijker vindt, spelen voor plek 10 of top 3 en of dit een paar ton waard is. (Mits Ajax niet gewoon het bedrag op tafel legt, dan is het klaar natuurlijk)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Bruma schijnt sowieso lastig te worden omdat zijn salaris eisen hoger dan 1 miljoen liggen.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Hij eist veel voor iemand die weinig gepresteerd heeft.
U MAD?
quote:
Nee, salaris kan wel (iets) onder de 1mio komen te liggen. De transfersom is een ander verhaal.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Ze willen 5 miljoen voor hem toch?
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Is inderdaad wel heel veel
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 13:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
En waar baseer jij dat op? Op zijn 1-jarige contract? Op zijn enorme Europese ervaring? Op zijn prijzenkast?
Die jongen staat aan het begin van zijn carrière, heeft nog heel wat te bewijzen. Ja het talent dat druipt er vanaf, maar hij wordt ook enorm gehypet. Hij moet nog maar eerst laten zien dat hij zoveel geld waard is. Gaat echt nergens over.
[..]
hij heeft nog een 2 jarig contract.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Is net zoveel als een Wijnaldum. Valt toch wel mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Ahja, njah, 1-jarig, 2-jarig, 't is goed
quote:
Wel een groot verschil hoor.
quote:
Goed, maar maakt 'm nog steeds geen 9mio waard wel?
8 miljoen? Dat koste van bommel per jaar aan gele kaarten
quote:
Vind ik niet. Maar spelers worden sowieso overgewaardeerd omdat een club ze ten koste van alles willen hebben.
Ook Rayhi gaat waarschijnlijk (eindelijk) bijtekenen deze week
quote:
En Naciri. Daar ben ik wel enthousiast over.
quote:
Als je 5M voor Wijnaldum betaalt...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Lens: Niet wat ik voor ogen had
Jeremain Lens maakt de overstap naar Dinamo Kiev. De spits van PSV had echter liever uitgekomen in de Premier League of Bundesliga. "Dit was niet de stap die ik voor ogen had”, vertelt hij eerlijk op de website van zijn management de Sports Entertainment Group.
"Mijn doel was om in de Premier League of in de Bundesliga actief te zijn", vervolgt Lens. Toch is de spits erg gelukkig met zijn overgang. "De mensen van Dinamo bleven aandringen op een gesprek. Vervolgens ben ik in Kiev gaan kijken. De stad, de faciliteiten van de club, de technische staf, het stadion dat plaats biedt aan 70.000 mensen, allemaal zaken die mijn beeldvorming weer veranderden."
Interesse van middenmoters
"In de Premier League was concrete interesse van middenmoters, maar die kunnen niet tippen aan de financiële en sportieve mogelijkheden die Dinamo biedt", vindt Lens. "Die afweging heb ik moeten maken. Niet om de prijzen spelen in een schitterende competitie of bij een topclub spelen in een minder sterke, maar aantoonbaar sterkere competitie dan de eredivisie. Ik kwam tot de conclusie dat dit voor mij op dit moment de juiste stap in mijn carrière is.”
Spelen om de prijzen
Lens ziet zijn overgang naar Oekraïne als een vooruitgang. "De competitie daar is niet minder dan de Nederlandse. Ik speel Europees voetbal en bondscoach Van Gaal heeft laten weten dat ik gewoon voor Oranje blijf uitkomen als ik mijn niveau haal", aldus Lens. "Dinamo speelt bovendien ieder jaar om de prijzen.
Vind het geen gekke stap van Lens.. Dinamo Kiev is een grote club, de competitie is inderdaad niet minder dan de Nederlandse en er zit genoeg geld daar.. Vroeger zou zo'n transfer nooit hebben plaatsgevonden, dat is dan wel weer jammer.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Zelden een goed teken...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 juni 2013 @ 19:15:38
rubbereend
JUICHEN
Bruma

staat al jaren stil in zijn ontwikkeling en wil wel een sloot geld. En Chelsea vraagt de hoofdprijs.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Tja, hij weet ook dat hij met Brands om tafel zit.
Ze moeten hem niet halen. Kan nooit wat worden.
quote:
Zachte G harde L gast
quote:
Scheepers en Van Nistelrooy gaan aanvallers PSV trainen
Twan Scheepers gaat een nieuw driejarig contract tekenen als spitsentrainer bij PSV. De voormalige aanvaller van de Eindhovenaren zal daarbij af en toe gezelschap krijgen van Ruud van Nistelrooy.
Waar Van Nistelrooy zich op vrijblijvende basis gaat bemoeien met de aanvallers van PSV om zo ervaring op te doen voor het trainersvak, krijgt Scheepers de verantwoordelijk over de voorhoede van zowel het A-team, Jong PSV als van de A1-junioren. Scheepers was tot dusver jeugdtrainer op De Herdgang, waar hij als speler te bewonderen was tussen 1989/90 en 1991/92.
Met de toevoeging van Scheepers aan de technische staf krijgen de nieuwe plannen van de clubleiding om ex-voetballers bij de eerste selectie van hoofdtrainer Phillip Cocu te betrekken steeds meer vorm. In dat kader moet ook Ruud Hesp naar Eindhoven komen. De voormalige doelman van Oranje trainde afgelopen seizoen nog de keepers bij FC Groningen. (Thijs Slegers)
Land of the free. Home of the brave.
Kenju
Say It!!??
quote:
Een farce natuurlijk. VN komt een paar keer kijken kennelijk. Weet sowieso niet wat hij moet toevoegen als iemand die zelf vooral op intuïtie voetbalde en slechts 3 jaar in Eindhoven heeft rondgelopen. Sowieso belachelijk dat hij benaderd is; typische symboolbeleid. Dat hele Ajax-idee om oud-spelers te betrekken heeft 0 meerwaarde. Het moeten gewoon capabele trainers zijn. Zijn het oud-spelers, leuk. Maar niet meer dan dat. Dat hele idee van cultuurbewaking gaat nergens over wanneer het gaat over mensen die zelf geen flauw benul hebben van wat de cultuur is, of daar feitelijk de grootst mogelijk schijt aan hebben.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Coelho
BigGreenEgg
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef Kenju het volgende:[..]
Een farce natuurlijk. VN komt een paar keer kijken kennelijk. Weet sowieso niet wat hij moet toevoegen als iemand die zelf vooral op intuïtie voetbalde en slechts 3 jaar in Eindhoven heeft rondgelopen. Sowieso belachelijk dat hij benaderd is; typische symboolbeleid. Dat hele Ajax-idee om oud-spelers te betrekken heeft 0 meerwaarde. Het moeten gewoon capabele trainers zijn. Zijn het oud-spelers, leuk. Maar niet meer dan dat. Dat hele idee van cultuurbewaking gaat nergens over wanneer het gaat over mensen die zelf geen flauw benul hebben van wat de cultuur is, of daar feitelijk de grootst mogelijk schijt aan hebben.
Ik vind je wel erg negatief over de persoon RvN. Een jongen uit Brabant die altijd zijn hart in Eindhoven had liggen. Dat hij niet terugkwam lag net zo goed aan het toen zittende bestuurders met Reker die er een puinhoop van had gemaakt als aan hemzelf. Om 'm daar nou zijn leven lang over te achtervolgen vind ik persoonlijk onzin. Hij heeft ons veel mooie dingen laten zien. Vind hem het prototype sympathiek en down to earth. Daar kunnen veel spelers van de huidige groep een voorbeeld aan nemen.
quote:
Een farce natuurlijk. VN komt een paar keer kijken kennelijk.
Weet sowieso niet wat hij moet toevoegen als iemand die zelf vooral op intuïtie voetbalde en slechts 3 jaar in Eindhoven heeft rondgelopen. Sowieso belachelijk dat hij benaderd is; typische symboolbeleid. Dat hele Ajax-idee om oud-spelers te betrekken heeft 0 meerwaarde. Het moeten gewoon capabele trainers zijn. Zijn het oud-spelers, leuk. Maar niet meer dan dat. Dat hele idee van cultuurbewaking gaat nergens over wanneer het gaat over mensen die zelf geen flauw benul hebben van wat de cultuur is, of daar feitelijk de grootst mogelijk schijt aan hebben.
Iemand die langzaamaan steeds beter is geworden en daardoor ook via Den Bosch, Heerenveen en PSV uiteindelijk bij topclubs terecht is gekomen, is niet iemand die zomaar alles via intuïtie heeft bereikt. Bovendien vind ik hem niet iemand die alles op intuïtie deed.
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 01:23 schreef alf89 het volgende:[..]
Iemand die langzaamaan steeds beter is geworden en daardoor ook via Den Bosch, Heerenveen en PSV uiteindelijk bij topclubs terecht is gekomen, is niet iemand die zomaar alles via intuïtie heeft bereikt. Bovendien vind ik hem niet iemand die alles op intuïtie deed.
Klopt, hij heeft hard gewerkt aan zichzelf om beter te worden, in zijn tijd bij Den Bosch al. Heb dat een keer op tv gezien, toen liet hij oude schriften zien van z'n Den Bosch tijd. Hij schreef schriften vol met korte en lange termijn doelen, dingen die hij moest verbeteren aan zichzelf etc. En daar ging hij elke dag mee aan de slag, trainde ook extra. Hij begrijpt wel degelijk wat voor instelling er nodig is om de top te bereiken. En jonge spelers kijken toch tegen zo'n speler op, die nemen dingen van zo iemand veel sneller aan.
[ Bericht 3% gewijzigd door BankAardappel op 19-06-2013 03:22:25 ]
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 00:39 schreef Coelho het volgende:[..]
Ik vind je wel erg negatief over de persoon RvN. Een jongen uit Brabant die altijd zijn hart in Eindhoven had liggen. Dat hij niet terugkwam lag net zo goed aan het toen zittende bestuurders met Reker die er een puinhoop van had gemaakt als aan hemzelf. Om 'm daar nou zijn leven lang over te achtervolgen vind ik persoonlijk onzin. Hij heeft ons veel mooie dingen laten zien. Vind hem het prototype sympathiek en down to earth. Daar kunnen veel spelers van de huidige groep een voorbeeld aan nemen.
Alles wat je zegt is eigenlijk onzin. Hij had zijn hart in Eindhoven liggen? Waar haal je dat vandaan? Verder haal je de verschillende periodes door elkaar. Het laatste contact was een flinke tijd na Reker. Reker is feitelijk nooit onderdeel van het VN verhaal geweest. Maar goed, over de rattigheid van VN richting de supporters en de club is al genoeg gezegd. Ook over zijn zgn. sympathieke karakter. Ik stel voor dat je je wat beter op de hoogte brengt van de persoon VN.
VN kan nooit 100% sympathiek zijn want om de top te halen moet je altijd een beetje hard en egoistisch zijn.
Volgens de Telegraaf (

) vindt Ajax Maher te duur, maar gaat PSV in gesprek met AZ. Ben benieuwd of Ajax, net als bij Narsingh, weer met een ultiem bod komt wanneer het puntje bij het paaltje komt.
quote:
Met name in de jeugd is het wel belangrijk dat er mensen zijn tegen wie voetballers een beetje opkijken en zichzelf aan kunnen optrekken. Dan is RVN wel een uitgelezen mogelijkheid. Van dat oogpunt kan ik het wel begrijpen. Over zijn trainerscapaciteiten kan ik niets zeggen.
quote:
Van Nistelrooij is van kinds af aan altijd PSV-supporter geweest. Diverse vrienden van mij kennen hem persoonlijk en hebben hem al heel vaak horen zeggen dat PSV voor hem DE club is waar hij het meeste gevoel bij heeft. Hij is echter ook vreselijk ambitieus en wil zo lang en zo vaak mogelijk op het hoogste niveau presteren. Toen hij zei dat hij naar PSV terug wilde meende hij dat ook, maar zijn ambitie was sterker, bovendien leek het PSV van zijn periode in niets op het PSV uit de periode dat een terugkeer reëel was. Overigens wilde de directie van PSV toen ook niet zo heel hard dat hij terugkwam.
En over die PSV-cultuur. Dat gaat niet over een manier van voetballen zoals bij Ajax. PSV heeft van oudsher geen vast systeem ofzo. Het gaat om een bepaalde sfeer die echte supporters en mensen binnen de club begrijpen en die de laatste jaren verloren is gegaan. Nistelrooij past daar prima tussen en is bijna de verpersoonlijking van de combinatie van ambitie, gemoedelijkheid, professionaliteit, vriendelijkheid en kracht die de club uit moet stralen.
Hij heeft maar één fout gemaakt, en dat is bij zijn vertrek roepen dat hij terug zou komen. Dat was een vergissing, het uiteindelijke niet terugkomen is eigenlijk logisch als je hem een beetje kent.
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 08:43 schreef Lange_Lans het volgende:Volgens de Telegraaf (

) vindt Ajax Maher te duur, maar gaat PSV in gesprek met AZ. Ben benieuwd of Ajax, net als bij Narsingh, weer met een ultiem bod komt wanneer het puntje bij het paaltje komt.
Zal me misschien ook niks verbazen als Maher straks helemaal nergens heen gaat. Zijn contract staat (hopelijk) alles in de weg
quote:
Laat hem inderdaad blijven of naar Londen vertrekken. Ik zie het ook niet zitten. Ben ook benieuwd hoe ze dan gaan spelen. Wat gaat er bijvoorbeeld met Wijnaldum en Hiljemark gebeuren? Toivonen zit er ook nog. Mertens is ook (nog) niet weg. Al melden Italiaanse en Belgische media hierover wel een akkoord.
Kereltjes als Maher die eisen dat ze een dik percentage van de transfersommen krijgen spelen al niet meer voor hun plezier en voor de club, maar puur voor de premies en het geld. De vraag is of je zo iemand als hem wil hebben als PSV zijnde.
En als ik op het EK Strootman met Maher vergeleek dan heb ik toch liever Strootman een jaartje extra bij PSV. Veel meer talent dan Maher.
U MAD?
Hier twijfel ik wel over. Nu heeft Thijs helemaal geen verstand van voetbal, maar dit is een aparte uitspraak.
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Van Nistelrooij is van kinds af aan altijd PSV-supporter geweest. Diverse vrienden van mij kennen hem persoonlijk en hebben hem al heel vaak horen zeggen dat PSV voor hem DE club is waar hij het meeste gevoel bij heeft. Hij is echter ook vreselijk ambitieus en wil zo lang en zo vaak mogelijk op het hoogste niveau presteren. Toen hij zei dat hij naar PSV terug wilde meende hij dat ook, maar zijn ambitie was sterker, bovendien leek het PSV van zijn periode in niets op het PSV uit de periode dat een terugkeer reëel was. Overigens wilde de directie van PSV toen ook niet zo heel hard dat hij terugkwam.
En over die PSV-cultuur. Dat gaat niet over een manier van voetballen zoals bij Ajax. PSV heeft van oudsher geen vast systeem ofzo. Het gaat om een bepaalde sfeer die echte supporters en mensen binnen de club begrijpen en die de laatste jaren verloren is gegaan. Nistelrooij past daar prima tussen en is bijna de verpersoonlijking van de combinatie van ambitie, gemoedelijkheid, professionaliteit, vriendelijkheid en kracht die de club uit moet stralen.
Hij heeft maar één fout gemaakt, en dat is bij zijn vertrek roepen dat hij terug zou komen. Dat was een vergissing, het uiteindelijke niet terugkomen is eigenlijk logisch als je hem een beetje kent.
Klopt. Naar mijn mening was het een behoorlijke Judasactie in het begin. Alleen na wat verhalen gehoord te hebben, en nu ongeveer wetend hoe de steel in de pan zit heb ik 't 'm eigenlijk wel 'vergeven'. Helemaal als hij straks toekomstige spitsjes komt trainen. . Al vind ik op vrijwillige basis nogal vaag. Hopelijk inderdaad om eerst gewoon wat ervaring op te doen, zodat hij later vaker aanwezig is. (lees: onder contract staat

)
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 09:30 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Laat hem inderdaad blijven of naar Londen vertrekken. Ik zie het ook niet zitten. Ben ook benieuwd hoe ze dan gaan spelen. Wat gaat er bijvoorbeeld met Wijnaldum en Hiljemark gebeuren? Toivonen zit er ook nog. Mertens is ook (nog) niet weg. Al melden Italiaanse en Belgische media hierover wel een akkoord.
Wijnaldum willen ze graag verkopen volgens mij, Hiljemark die krijgt gewoon nog z'n kans hoop ik.
Ik verwacht eigenlijk niet dat Toivonen en Mertens hier nog zijn na de vakantie. Al weet je bij Toivonen nooit..
En als dat zo is, moet er alles aan gedaan worden om Strootman te behouden.
Al kan je bij een ultiem bod natuurlijk nooit 'nee' zeggen.
Depay-matavz-narsingh
---------maher
---hiljemark--wijnaldum
Willems-bruma-marcelo-manolev
---------zoet
Ik zie psv zomaar met dit elftal in de vCL spelen
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 09:57 schreef Doublepain het volgende:Depay-matavz-narsingh
---------maher
---hiljemark--wijnaldum
---------zoet

Grapje zeker.
Edit: oh wacht, verkeerd gelezen. Dacht dat jij dit elftal aan het werk wou zien
U MAD?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 09:57 schreef Doublepain het volgende:Depay-matavz-narsingh
---------maher
---hiljemark--wijnaldum
---------zoet
Narsingh recht uit de ziekenboeg de CL in
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
mrstylo
Swaggy P
quote:
PSV had gisteren amper afscheid genomen van de naar Dinamo Kiev vertrokken Jeremain Lens of de club meldde zich officieel bij AZ voor Adam Maher. Deze week zitten de Eindhovense en Alkmaarse club om de tafel om een transfer van de international te bespreken.
Als ooit een transfer bij werkelijk alle betrokken partijen tot grote vreugde heeft geleid, is dat wel bij de overgang van Jeremain Lens naar Dinamo Kiev. Niet alleen gaat de aanvaller in Oekraïne veel geld verdienen, hij is bovendien verlost van PSV. En met de negen miljoen euro aan transfergelden kan de Eindhovense club een nieuwe poging doen om Adam Maher bij AZ los te weken.
De inkt op het 4-jarige contract van Lens was gisteren amper opgedroogd of PSV meldde zich - net als in de winterstop - officieel in Alkmaar voor de middenvelder. De onderhandelingen tussen beide clubs zullen deze week starten.
'Ik heb contact gehad met Marcel Brands van PSV', bevestigt diens collega in Alkmaar, technisch directeur Earnest Stewart aan AD Sportwereld. Ook algemeen directeur Toon Gerbrands sprak gisteren met Brands. Beiden hebben PSV laten weten wel eerst een officieel bod op papier te willen hebben.
Na het mislukte EK voor spelers onder 21 jaar viert Adam Maher momenteel vakantie. De jonge international was onbereikbaar voor commentaar op de nieuwste ontwikkelingen. Eerder had Maher reeds laten weten AZ te willen verlaten voor een binnenlandse transfer. Als mogelijke nieuwe clubs heeft de middenvelder altijd Ajax of PSV genoemd.
08u41
En dit is het fucking AD.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Dat was niet zeker, kon zomaar zijn dat hij eerder fit was.