Dit gaat dus zo als een laaiend vuurtje over teh internet!quote:
Die ga je de komende dagen niet meer horen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Hoe zullen al die sukkels nu voelen die dit beschermde?
Present, maar ik ben teleurgesteld in microsoft. om de vraag van mrstylo te beantwoorden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef peleetje het volgende:
[..]
Die ga je de komende dagen niet meer horen!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef peleetje het volgende:
[..]
Die ga je de komende dagen niet meer horen!
Ach van dat family plan wist niemand (ook ms niet) wat precies de bedoeling was.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef Krediax het volgende:
[..]
Present, maar ik ben teleurgesteld in microsoft. om de vraag van mrstylo te beantwoorden.
geen family plan meer
Blu's, maar disk swappen doen we inmiddels alweer 3 generaties, niet janken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat disk swappen is wel weer kut eigenlijk. Die disks zijn toch bluray disk of nog steeds dvd9 disks? Nu weet ik het niet meer.
Die dikke blijft hilarischquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mensen zijn bang voor een gebrek aan privacy, meer betalen voor minder goede hardware en meerdere onnodige restricties.
Sorryquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Blu's, maar disk swappen doen we inmiddels alweer 3 generaties, niet janken.
Daar verkijk je je nog op hadden ze toch vrij duidelijk gemaakt, maar goed:quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ach van dat family plan wist niemand (ook ms niet) wat precies de bedoeling was.
quote:
Waar staat dit officieel trouwens?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef Krediax het volgende:
[..]
Present, maar ik ben teleurgesteld in microsoft. om de vraag van mrstylo te beantwoorden.
geen family plan meer
Ow... ik dacht dat ze daar zelf ook nog de ballen van begrepen. Omdat de communicatie vanuit MS nog onduidelijk was over de 'meeste' onderwerpen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef Krediax het volgende:
[..]
Daar verkijk je je nog op hadden ze toch vrij duidelijk gemaakt, maar goed:
[..]
ga jij trouwens even je excuses aanbieden voor je slechte grap van vanavondquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waar staat dit officieel trouwens?
Ik heb het idd nog niet officeel gezien maar geen zin om nu te zoeken, lijkt me wel echt als ik alle reacies zo ziequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Haha het topic mag weer openquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ga jij trouwens even je excuses aanbieden voor je slechte grap van vanavond
Have faith! Alhoewel ik nog steeds denk dat er echt massive ip restricties liggen op die family sharing. Verder ben ik trouwens ook nog niet op de hoogte (en MS volgens mij ook niet) wat het nu precies inhoudt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:30 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik heb het idd nog niet officeel gezien maar geen zin om nu te zoeken, lijkt me wel echt als ik alle reacies zo zie
http://news.xbox.com/2013/06/updatequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe zou je het hardware-matig willen doen dan? Elke chip is te flashen dus het is OF een simpele firmware aanpassing of een softwarematige aanpassing in 1 van de OS-lagen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Disorder het volgende:
Wat ik graag zou willen weten is het volgende: Hoe wordt de DRM eruit gehaald? Is dit software-matig of hardware-matig? Als het software-matig is kan de beslissing over een tijdje evengoed weer 180 graden de andere kant op gaan.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar staat niet letterlijk dat het family plan is geschrapt toch?
quote:Downloaded titles cannot be shared or resold
Familyplan hing wel helemaal op de online-check en de drm-verificatie... wellicht dat het later nog in een gewijzigde vorm terugkomt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar staat niet letterlijk dat het family plan is geschrapt toch?
Ik zou me er niet zo'n zorgen over maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Krediax het volgende:
Oke perfect op de hoogte misschien niet maar artikel op nu.nl + wat googlen + de site gaf me wel een aardig beeld dacht ik zo
en games met disc hebben de disc nodigquote:
Het hele idee achter de x1 hing op cloud en drm en always online en weet ik veel wat (zie dat interview met Joe ook), en dat is blijkbaar ook allemaal niet meer nodig nuquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Familyplan hing wel helemaal op de online-check en de drm-verificatie... wellicht dat het later nog in een gewijzigde vorm terugkomt.
Ah ok dan kan het wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en games met disc hebben de disc nodig
Goodwill kan je enkel langzaam opbouwen maar in 1 klap verliezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben skeptisch, maar zou het wel goed vinden van MS. Scoren ze behoorlijk wat goodwill mee.
waarom zouden ze dat nu nog doen als de concurrentie het niet doetquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef donald_dick het volgende:
aw, fuck it, ik ga me pc wel upgraden. Met Steam kan ik wel straks mijn games delen
om voor te blijven lopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat nu nog doen als de concurrentie het niet doet
Heb je niet het hele family planquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Kensuke het volgende:
Family plan zou nog steeds met digitale games kunnen. Jammer dat ze het compleet schrappen.
Ze verneuken zo ook een beetje hun eigen visie met een box build for the future. Met dat family plan en meer digitaal aan gaan bieden van content, cloud, tv en kinect. Door dit te doen stap je daar vanaf en dat is dom imo, beter hadden ze het verbeterd. Nu lijkt je nog meer op PS en die is goedkoper en heeft iets betere hardware.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Krediax het volgende:
[..]
Heb je niet het hele family plan![]()
De xbox moet wel wat extra`s toevoegen lijkt mij anders verliest het van de ps4 op kracht.
Vind ik dus ook, het family plan was echt iets waar de xbox zich van de ps4 verschilde, nu ze dat ook weghalen heb je eigenlijk hetzelfde allen idd duurder en minder krachtig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ze verneuken zo ook een beetje hun eigen visie met een box build for the future. Met dat family plan en meer digitaal aan gaan bieden van content, cloud, tv en kinect. Door dit te doen stap je daar vanaf en dat is dom imo, beter hadden ze het verbeterd. Nu lijkt je nog meer op PS en die is goedkoper en heeft iets betere hardware.
Inderdaad want Kinect gaat de Xbone niet verkopen aan gamers tot nog toe. Ik hoop dat ze binnenkort nog naar buiten brengen dat ze nog wel met dat Steam idee aan de gang gaan en niet helemaal laten vallen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef Krediax het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, het family plan was echt iets waar de xbox zich van de ps4 verschilde, nu ze dat ook weghalen heb je eigenlijk hetzelfde allen idd duurder en minder krachtig.
Het steam idee opzich lieten ze toch niet vallen? Je kan nog wel je spellen digitaal kopen en wss hebben ze daar al een aardige infrastructuur voor gemaakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:06 schreef CaasS het volgende:
[..]
Inderdaad want Kinect gaat de Xbone niet verkopen aan gamers tot nog toe. Ik hoop dat ze binnenkort nog naar buiten brengen dat ze nog wel met dat Steam idee aan de gang gaan en niet helemaal laten vallen.
There’s a few things we won’t be able to deliver as a result of this change," Marc Whitten, v.p. of Xbox Live told Kotaku, "One of the things we were very exicted about was 'wherever we go my games are always with me.' Now, of course, your physical games won’t show up that way. The content you bought digitally will. But you’ll have to bring your discs with you to have your games with you. Similarly, the sharing library [is something] we won’t be able to deliver at launch."quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef Krediax het volgende:
[..]
Het steam idee opzich lieten ze toch niet vallen? Je kan nog wel je spellen digitaal kopen en wss hebben ze daar al een aardige infrastructuur voor gemaakt.
Ik hoop gewoon dat ze family plan toelaten. desnoods gewoon juist alleen voor het digitale zoals eerder juist was besproken als optie voor de ps4 in het vs topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |