Ja, dat dacht ik inderdaad ook al!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja!Cool
Hebben we toch nog een beetje dezelfde smaak! Die jas ziet er zo fijn uit dat ik hem zelf ook wel zou willen haha..
Welke maat heb jij besteld? Ik 104... Hoop dat het past dan!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:45 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik inderdaad ook al!
Eigenlijk wil ik allees dees, maar heb geen zin zoveel verzendkosten te betalen. Maar ook geen zin om voor 50 euro te bestellenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
Voor moonkids kun je hier goed kijken !
http://www.boozt.com/eu/e(...)0&order=arrival_date
Beter nog dan op hun eigen site![]()
Niet heel bijzonder maar wel 50 %
Ja! Daar zou ik ook wel een setje van willen, met zo'n bolero en een rokje dan! Kan alleen in Elise's maat geen leuk setje vinden..quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:49 schreef octopussy het volgende:
Vind dat ByKyra spul ook zo leuk wat nu bij Limango is
Ohnee!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Kleurdoos het volgende:
voor een jongen had ik deze gedaan
http://www.baba-babywear.(...)ct_id=21&print_id=80
Die is leukquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik allees dees, maar heb geen zin zoveel verzendkosten te betalen. Maar ook geen zin om voor 50 euro te bestellen![]()
[ afbeelding ]
Zeker leuk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef laziness het volgende:
Dit is een leuk verjaardagsjurkje en nu nog in de sale ook
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een Anne jurkje!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:07 schreef Fannetje het volgende:
Die is leuk lazi! Waar te koop?
al gevonden
Dat zou mooi zijn. Wie oh wie?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
Als ik ga bestellen geef ik een gil. Maar denk niet dat ik daar wat ga kopen binnen afzienbare tijd. Misschien iemand anders ?
True. Maar ik vind 'm ook wel weer erg zomers voor in september.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:33 schreef laziness het volgende:
Een blauwe bolero? Dat is wel erg leuk!
Nee hoor ik twijfelkont ook altijd zo lang.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef Fannetje het volgende:
[..]
True. Maar ik vind 'm ook wel weer erg zomers voor in september.
Wat kan ik het mezelf moeilijk maken he?
Waar te koop??? En tot welke maat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:01 schreef laziness het volgende:
Dit is een leuk verjaardagsjurkje en nu nog in de sale ook
[ afbeelding ]
http://www.sterrenopstelt(...)kje-ballonnen-d1316/quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar te koop??? En tot welke maat?
Ik heb getwijfeld over die goudgele Cakewalk-jas voor Saar, maar durf het niet aan qua maat. Geen idee wat ze gaat doen qua groei. En Cakewalk viel vorig jaar heel klein dus toen ze maat 74 droeg had ik al een 86 qua winterjas te pakken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik exact dezelfde heb gekochtBij Limango?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net Lindex voor mijn jongenskind besteld:![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:58 schreef Gulara het volgende:
Haha, kom ik hier vragen of de kleren van lindex groot of klein vallen. Heeft twentemeisje precies datgene besteld wat ik op m'n lijstje heb staan!
maarrrrr ze hebben ook een hoop leuke in de outlet of bij pimpyourkids, verzenden is dan wat goedkoper geloof ik en sale helemaal, ik zag een effen grijze en effen blauwe salopette voor 16,70 zonder bedrukkingquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ohnee!
Tijdens het posten valt het oog van mijn vriend op mijn scherm en hij vindt 'm ook tof
Oh! Ik vind nu pas de effen salopetjes daarZe noemen het een jumpsuit, vandaar.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben ook in september jarig en ik herinner me alleen maar zonnige kinderfeestjes in zomerjurkjes (of broek/hemdjes) en zwempartijtjes in het buitenzwembad. Maar je moet het inderdaad treffen.
Had ik nou al gezegd dat ze bij H&M ineens superleuke jurkjes hebben? Zie ze niet op de website maar k vond ze erg schattig, mouwloos met elastiek in de taille en dan van dunne katoen. Met gekleurde driehoekjes enzo. En uiteraard goedkoop. Ging ze bijna voor mijn zwangere vriendin kopen, ik moet daar echt eens mee ophouden!
Lex werd geboren op ongeveer de warmste dag van 2011 28 sept. en ik ben van 23 sept, meestal een beetje tussenweerquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben ook in september jarig en ik herinner me alleen maar zonnige kinderfeestjes in zomerjurkjes (of broek/hemdjes) en zwempartijtjes in het buitenzwembad. Maar je moet het inderdaad treffen.
Had ik nou al gezegd dat ze bij H&M ineens superleuke jurkjes hebben? Zie ze niet op de website maar k vond ze erg schattig, mouwloos met elastiek in de taille en dan van dunne katoen. Met gekleurde driehoekjes enzo. En uiteraard goedkoop. Ging ze bijna voor mijn zwangere vriendin kopen, ik moet daar echt eens mee ophouden!
Ja die kreeg ik van de week in mijn mail maar nog steeds best duur voor een shirtje plus verzendkosten vanuit belgie vond ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:45 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.baba-babywear.be/outlet/ ff hier kijken
Ik denk dat ik die elders heb gezien, wel vandaag! ff zoeken nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef Suikertante het volgende:
Ik zie het, maar die grijze en donkerblauwe zie ik niet, of waren dat wintersalopettes?
Ah mijn laatste aankoop was 2011 dus vandaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind de verzendkosten nu meevallen trouwens, toen ik t appeljurkje kocht, betaalde ik 9 euro aan verzenden (in t begin)
nu 3,30
De salopetten vallen ook lang vind ik. Zowel romp als pijpenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet nu écht gaan koken hoor. Maar vanavond ga ik bestellen. Ik heb ze al tien keer bijna besteld en ik wil er gewoon twee. Ze vielen ruim toch? Dan past hij 62-68 nog heel lang, weet je hoe nuttig deze aankoop gaat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het normaal tot iets groot vallen. En die bovenste twee van TM heb ik ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:58 schreef Gulara het volgende:
Haha, kom ik hier vragen of de kleren van lindex groot of klein vallen. Heeft twentemeisje precies datgene besteld wat ik op m'n lijstje heb staan!
Zoeken naar knoopsgatelastiek broekjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Welke merken broeken valt smal voor jongetjes? Mijn baby zit qua breedte in 62 maar lengte moet eigenlijk wel 68 zijn.
Ow dear... Die van mij is 7,5 week en past al in sommige 62-jes.... Schril contrast trouwens met Saar, die is 2 jaar en 3 maanden en zit nog half in maat 80quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Bedankt voor de tips. Zachte broekjes vind ik inderdaad nog het fijnst, maar een soepel spijkerbroekje is ook prima. De band smaller maken bij de buik helpt al, maar ik vind het echt niet mooi staan als de broekspijpen wijd zijn. Skinny's it is.
Hij is vandaag 7 maanden en ik moet nu echt van zijn laatste 56 broekje afscheid nemen![]()
Dat is wel snel ja! Maar spekkige beentjes en armpjes zijn wel cute.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ow dear... Die van mij is 7,5 week en past al in sommige 62-jes.... Schril contrast trouwens met Saar, die is 2 jaar en 3 maanden en zit nog half in maat 80.
Ojee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:16 schreef L4cs4p het volgende:
Breekt even in
Zara uitverkoop begint om 00:00
Ik vind prenatal vrij smal en lang.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:08 schreef DJMomo het volgende:
Smalle zachte broekjes voor boys: imps & elfs, noppies, nameit, obaibi, mexx
Ja vond ik ook, vrij aan de prijs nog. Jammer want ik vind dat spaceboy tshirt erg leuk voor mn oudste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik van de week in mijn mail maar nog steeds best duur voor een shirtje plus verzendkosten vanuit belgie vond ik.
de verzendkosten zijn nu dus veel minder, en ook veel NL webshops die nu baba verkopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, vrij aan de prijs nog. Jammer want ik vind dat spaceboy tshirt erg leuk voor mn oudste.
Als je er twee wilt is het 't dubbele volgens mij zelfsquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, vrij aan de prijs nog. Jammer want ik vind dat spaceboy tshirt erg leuk voor mn oudste.
dan betaal je idd iets van 6 nogwat, maar 3 euro nogwat vind ik niet veel vanuit belgie..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je er twee wilt is het 't dubbele volgens mij zelfs
Weet ik, maar ik vind 17,50 voor een tshirt gewoon nog wat aan de prijs. Voor mij behoorlijk boven budget iigquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de verzendkosten zijn nu dus veel minder, en ook veel NL webshops die nu baba verkopen
en jommes, vanaf 00:00 sale bij Zara!
ik kan natuurlijk ook nog even...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:17 schreef Suikertante het volgende:
Vind ik ook. Dat Ella straks vijftien eerste pakjes heeft laten we maar even buiten beschouwing.
mn rekening schreeuwt ROOOOOOOOOOODquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je nog wel geld op je rekening staan kd? Wel een leuk pakje.
En de kast schreeuwt VOL of niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mn rekening schreeuwt ROOOOOOOOOOOD
maar! Ik koop al weken niets meer voor mijzelf, dus och
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
i know, mn vruchtwater borrelt er van
Dunne broekjes zijn geweldig! Wij doen toch niet aan Hollandse winters.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik vind het normaal tot iets groot vallen. En die bovenste twee van TM heb ik ook.Broekje is wel dun trouwens! Niet voor Hollandse winters kopen dus
Nou kruipen vast wel dus dan wil je ook wel wat warme broekjes hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef Suikertante het volgende:
F loopt toch nog niet in de winter, dus die heeft eigenlijk helemaal geen winterbroekjes nodig. Behalve voor in de draagzak misschien (maar dan kan hij ook kousen aan)
Ik wilde ook gaan voorpretten bij Zara maar helaas..!
Je bent er bijna.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:54 schreef Lamb29 het volgende:
:/ grom daar wilde ik eigenlijk niet voor wakker blijven
Hmm, daar had ik even niet aan gedachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou kruipen vast wel dus dan wil je ook wel wat warme broekjes hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |