Nou goed, laten we hopen dat jij gelijk krijgt en we weer eens een Jari Litmanen oppikken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
De topspelers van de concurrenten kopen past juist helemaal niet bij Ajax.
Eigen opleiding of goed scouten in het buitenland of in lagere divisies.
Niet de voor de hand liggende spelers met naam en de hoofdprijs
Meneer dat graag in NL wil blijvenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 19-06-2013 om 08:32:03Dan kom je dus uit op een totaalbedrag van ongeveer 7,5 mln euro. Plus 4 jaar contract twv +/- 1 mln = deal van 11,5 mln. Veul geld in NL reageer retweet
Ik kan me het huidige beleid wel voorstellen, als je alleen Eriksen verkoopt en Maher en voor terug haalt, ga je er toch op achteruit en levert het je geen geld op. Tevens is 1 plek op het middenveld goed op te vangen door de jeugd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:54 schreef J2T het volgende:
Als Maher niet komt, dan hoop ik toch echt dat Eriksen en Siem blijven. Je zou maar Siem, Eriksen en Toby kwijtraken en er niks voor in de plaats halen. Daar ga je dan met je stappen zetten in Europa.
Haha, nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:02 schreef plesner het volgende:
Ik vraag me af wat Ajax allemaal met het opgepotte geld wil gaan doen dan als ze geen dure spelers willen gaan kopen. Zou ondertussen toch wel rond de ¤100 mio moeten zijn.
Volgens Pieter Zwart (Catenaccio.nl), komt dat percentage deels voor de rekening van Sigi Lens die wil cashen. Zaken gaan niet goed voor hem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[quote]Op woensdag 19 juni 2013 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meneer dat graag in NL wil blijven
Met zijn voetbal boven het geld verhaal elke keer
heeft inderdaad de losers te pakkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:06 schreef J2T het volgende:
[..]
Volgens Pieter Zwart (Catenaccio.nl), komt dat percentage deels voor de rekening van Sigi Lens die wil cashen. Zaken gaan niet goed voor hem.
Dit is zijn stal; http://www.proathlete.nl/spelers.html. Als hij niet verdient op Maher heeft ie een probleem.
Nou laten we hopen dat PSV het ook laat rustenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:06 schreef J2T het volgende:
[..]
Volgens Pieter Zwart (Catenaccio.nl), komt dat percentage deels voor de rekening van Sigi Lens die wil cashen. Zaken gaan niet goed voor hem.
Dit is zijn stal; http://www.proathlete.nl/spelers.html. Als hij niet verdient op Maher heeft ie een probleem.
http://www.proathlete.nl/trainers.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:06 schreef J2T het volgende:
Als Ajax serieus voor Duarte gaat en Maher laat schieten, dan hoop ik van harte dat Eriksen en Siem blijven. Een middenveld met Duarte, Schone, Serero, Poulsen is leuk. Maar niet bij Ajax.quote:
12 miljoen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef TIM-846 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ze voor die Duarte gaan betalen dan.
Marcel Brands-adept gespot.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maher gaat zijn geld later dubbel en dwars opleveren.
Fisscher is geen middenvelder, andersen heeft nog bar weinig laten zien. Serero idem dito en klaassen moet eerst fit worden en blijven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:15 schreef Donnis het volgende:
[..]
Duarte is niet beter dan Fischer Andersen Serero Schone en Klaassen. Overbodig dus, aub niet halen. Maher is een toptalentje, kom op Marc, niet zo'n pussy zijn en haal die knul.
Heeft die pizzaeter ook zo´n site?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.proathlete.nl/trainers.html
Die kan Winston ook opsporen!
Daarom. Zelfs in deze selectie voegt Duarte niets toe. Niet halen dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Fisscher is geen middenvelder, andersen heeft nog bar weinig laten zien. Serero idem dito en klaassen moet eerst fit worden en blijven.
Nou, zó exceptioneel vind ik hem nu ook weer niet hoor. Steekt er in Nederland een beetje bovenuit, maar ik denk niet dat deze man echt de wereldtop gaat bestormen.quote:
Wat is dit; neger united?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
Het lijkt ook wel een slechte aflevering van de cosby show![]()
http://www.proathlete.nl/medewerkers.html
Fischer is een aanvallende middenvelder, nu nog niet klaar voor de plek van Eriksen denk ik maar na dit seizoen toch wel een mogelijkheid, daarom is het niet zo eenvoudig, Maher kopen is maar 1 optie, in de voorbereiding zal ook wel meer duidelijk worden waar echt de pijnpunten liggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Fisscher is geen middenvelder, andersen heeft nog bar weinig laten zien. Serero idem dito en klaassen moet eerst fit worden en blijven.
Er staan idd erg weinig blanke tussen in de lijst van spelers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Discriminatie! Als blanke kom je er niet tussen!
Dat valt ook wel mee, alleen tegen PSV in de finale vond ik hem top spelenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, zó exceptioneel vind ik hem nu ook weer niet hoor. Steekt er in Nederland een beetje bovenuit, maar ik denk niet dat deze man echt de wereldtop gaat bestormen.
Oorspronkelijk aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar? Fischer is duidelijk een aanvaller.
Tja, Van Rhijn en Van der Wiel waren ook oorspronkelijk centrale verdedigers, maar daar zou ik ze nu ook niet meer neerzetten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Oorspronkelijk aanvallende middenvelder.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tja, Van Rhijn en Van der Wiel waren ook oorspronkelijk centrale verdedigers, maar daar zou ik ze nu ook niet meer neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |