quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mening wordt niet geteld als 0.
okequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
dude je kent me toch wel onderhandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
donderstraal gewoon een eind op
Deze hosselmanier zou ik niet aanhoudenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
nee spatiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dude je kent me toch wel onderhand
zeg ze dan nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef Spatieloos het volgende:
Maar jullie hebben gelijk, ik moet aardiger doen tegen xcachet!
Sorry xcachet, ik houd wel van je hoor, maar je bent gewoon zo een leuk doelwit! Maar je weet dat je me niet serieus moet nemen als ik onaardige dingen zeg!
ik hossel nu ook niet!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze hosselmanier zou ik niet aanhouden
Stuur een verbeterde email erachteraan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
kutkutkutkut ik heb een formeel mailtje niet goed afgesloten![]()
groetjes en kusjes van je bbyboi wpquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
kutkutkutkut ik heb een formeel mailtje niet goed afgesloten![]()
Ze leest meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik hossel nu ook niet!!
msacras is er toch niet man!
Ga toch weg joh. Ik lees toch niet of jouw posts sarcasme zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef Spatieloos het volgende:
Maar jullie hebben gelijk, ik moet aardiger doen tegen xcachet!
Sorry xcachet, ik houd wel van je hoor, maar je bent gewoon zo een leuk doelwit! Maar je weet dat je me niet serieus moet nemen als ik onaardige dingen zeg!
Alles wat onaardig is! Dus als jij je beledigd voelt dan was het niet serieus!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga toch weg joh. Ik lees toch niet of jouw posts sarcasme zijn
Post dan gewoon niet? Meisjes beledigen -1quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles wat onaardig is! Dus als jij je beledigd voelt dan was het niet serieus!
Ik houd al op ja!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Post dan gewoon niet? Meisjes beledigen -1
Ik voel me niet beledigt hoor. Maar je praat echt onzin zo nu en dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles wat onaardig is! Dus als jij je beledigd voelt dan was het niet serieus!
weet nietquote:
Okee, ik ga proberen te minderen! Maar alsjeblieft haat me niet!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik voel me niet beledigd hoor. Maar je praat echt onzin zo nu en dan.
Ja nee niet zoquote:
nah wacht wel totdat hij wat terugstuurtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stuur een verbeterde email erachteraan?
hoe dan. moest je niet lachenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja nee niet zo
[..]
nah wacht wel totdat hij wat terugstuurt
Ga zo doorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Ik wil wat onaardigs zeggen! Maar ik doe het niet ja!
Gvdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Ik wil wat onaardigs zeggen! Maar ik doe het niet ja!
Oh ja zoquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ja zo
Volgens mij heb je me al gedist
waaromquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1351280
zielige programma's kijken
Moet je 'Ik heb het nog nooit gedaan' eens terug kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1351280
zielige programma's kijken
In dit geval welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die 2 emoticons horen gewoon niet samen!
Nee dat zette ik na vijf minuten al afquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet je 'Ik heb het nog nooit gedaan' eens terug kijken
lachwekkend programmaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat zette ik na vijf minuten al af
Nee dat is zo grappigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat zette ik na vijf minuten al af
"Als ik wilde had ik het al lang gedaan. Maar zo ben ik niet"quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alida
''Nee die vind ik niet niet fysiek aantrekkelijk''
[ afbeelding ]
Neem het opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet dat programma echt eens gaan kijken, maar ik kan niet tegen uitzendinggemist kwaliteit en ik mis het altijd op tv!
zat ie te F5'en?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:41 schreef xcachet het volgende:
Hahaha LETMEIN zijn ip-adres is geblokkeerd.
ohjaquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:41 schreef xcachet het volgende:
Hahaha LETMEIN zijn ip-adres is geblokkeerd.
Leg uit!quote:
Gaan we weer...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga zo douchen? Wie ook, ik vind het altijd leuk om tegelijkertijd te douchen met iemand.
Ja, maar tochquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hij refreshed toch automatisch? Bij mij iig wel.
Kan je laptop (of heb je geen laptop met backlight?) dat niet aanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
Bij F5 gaat alleen de verlichting van mijn toetsenbord uit :S :S
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
Bij F5 gaat alleen de verlichting van mijn toetsenbord uit :S :S
Houd deze reacties gewoon voor jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit valt toch wel mee, ik ben gwn aan het minderen.
macbook gr. F5 = Cmd+Rquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan je laptop (of heb je geen laptop met backlight?) dat niet aan
Ja man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon niet posten?![]()
Komen de chicks vanzelf
HOEVEEL MOOIE VROUWEN HETEN ER WEL NIET MAAIKE!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA heh
Ik zou het alleen niet durven zeggen buiten Fok!
2, msacras en Outboter.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
HOEVEEL MOOIE VROUWEN HETEN ER WEL NIET MAAIKE!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Zonder. Zo rijk ben ik ook weer nietquote:
En welke samenstelling? RAM enzquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder. Zo rijk ben ik ook weer niet
ehquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan je laptop (of heb je geen laptop met backlight?) dat niet aan
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mieke Maaike van http://www.oncyclopedia.net/wiki/Maaike ?
2,3-GHz quad-core Intel Core i7,quote:
Ja, ik zou minimaal voor 8GB gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2,3-GHz quad-core Intel Core i7,
NVIDIA GeForce GT 650M met 512 MB GDDR5-geheugen
4 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 2 x 2 GB
500-GB seriële ATA, 5400 rpm
Ga er meer RAM van maken, beetje weinig soms nu
Backlight is het licht onder je toetsenbordquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Backlight is het licht onder je toetsenbord
ja weet ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Backlight is het licht onder je toetsenbord
Zelf nieuwe er stoppen is vele malen goedkoper dan het bij apple met meer te bestellenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, ik zou minimaal voor 8GB gaan.
Misschien dat ik de nieuwe macbook air ga aanschaffen
Ik snapte je vraag niet. Je typt altijd zo vaag.quote:
Als je genoeg wilt hebben voor de toekomst moet je er 8GB van makenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelf nieuwe er stoppen is vele malen goedkoper dan het bij apple met meer te bestellen
Dus ik keek het ff aan. Het kan wel, maar denk dat meer het toch echt een stuk beter gaat doen
Ja en waarschijnlijk 5000 euroquote:
Ik typ vaak zinnen die je op verschillende manieren kan interpreterenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik snapte je vraag niet. Je typt altijd zo vaag.
En dat voor een prullenbakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk 5000 euro
Klopt. Maar dat los bestellen is 55 euro. Als je nu naar de applestoregaat en er 4GB bij wil is het +¤105quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je genoeg wilt hebben voor de toekomst moet je er 8GB van maken
Moet je wel ff kijken naar de snelheid van de RAM die je er in gaat zettenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat los bestellen is 55 euro. Als je nu naar de applestoregaat en er 4GB bij wil is het +¤105
Je hoeft mijn reacties niet altijd zo verkeerd op te vatten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ohja dom van me dan mag ik bf3 niet meer spelen
Ik wacht even tot iemand anders ook gaat douchen, eigenlijk was ik het vergeten, bedankt voor het onthouden brb.quote:
Spatiequote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wacht even tot iemand anders ook gaat douchen, eigenlijk was ik het vergeten, bedankt voor het onthouden brb.
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wacht even tot iemand anders ook gaat douchen, eigenlijk was ik het vergeten, bedankt voor het onthouden brb.
Ik ga ook douchenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te reageren op mij hypocriet stuk vretenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hoeft mijn reacties niet altijd zo verkeerd op te vatten?
Laten we aardig doen tegen elkaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te reageren op mij hypocriet stuk vreten
Maar als je niks aardigs kan zeggen tegen LMI hou je je bekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef wietparkiet het volgende:
Oh jawel want ik leef in Nederland waar ik mijn mening mag verkondigen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar als je niks aardigs kan zeggen tegen LMI hou je je bek
nah, ik heb ook het vermogen om zelf na te denkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar als je niks aardigs kan zeggen tegen LMI hou je je bek
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah, ik heb ook het vermogen om zelf na te denken
Zeg dab gewoon niks?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad aardig doen. ik kies ervoor om dat niet te doen
Uh nee?quote:
Overgang weet ik niet, om te slagen wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef TienVingers het volgende:
Is het een landelijke regel dat je bij overgang minimaal een 5 moet staan en dat maar voor één kernvak mag?
jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef TienVingers het volgende:
Is het een landelijke regel dat je bij overgang minimaal een 5 moet staan en dat maar voor één kernvak mag?
Niet opgeven?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan hoef ik niks meer te doen, ik ben dan toch niet meer over.
Dat was in mijn ogen niet gemeen bedoelt?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat was in mijn ogen niet gemeen bedoelt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn reactie was in ieder geval positief bedoeld
Om te slagen. 6,3quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En wat moet je halen?
Is het trouwens herkansing om te slagen of om gewoon hoger te halen
Je kunt het totoquote:
ik denk ook jouw hondquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
Van wie op deze aarde houden jullie het meeste?
Ik mijn hond denk ik.
Is dit een val?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
Ik mijn hond denk ik.
Krabsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
Ik mijn hond denk ik.
krabs!!quote:
Mijn reactie ook niet toch? Ik zeg alleen dat ik dom ben toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
Toch wel mijn oudersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
Ik mijn hond denk ik.
Klinkt wel heeel sarcastisch wpquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn reactie ook niet toch? Ik zeg alleen dat ik dom ben toch?
Geen zinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Loop dan naar de winkel en haal nieuwe
Mezelfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
Ik mijn hond denk ik.
Ja, dat deed ik net ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon met een bot scheermesje scheren, kan makkelijk
Sarcasme is subjectief. het is maar net hoe je het interpreteertquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt wel heeel sarcastisch wpgewoon kappen oke?
ik wou dat ik jou wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Spatieloos het volgende:
Weet iemand zo'n liedje waar de tekst: 'slik dat ben ik' in voor komt?
*bedoeldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
SPOILER: op het strandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: in de sneeuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: op het dakterrasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Ik ehm... Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
Ik mijn hond denk ik.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILER: op het strandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: in de sneeuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: op het dakterrasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kies mij!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ehm... Ik zou het niet weten
Spatieboos![]()
neeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Gister waren mijn grootouders hier en hebben ze het sieradendoosje van mn mama meegenomenzat nog een notitieblokje in waar ze op geschreven had voor mij voordat ze aan het werk ging.
Nieuwe tattoo idee![]()
![]()
Waar is je moeder nu dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gister waren mijn grootouders hier en hebben ze het sieradendoosje van mn mama meegenomenzat nog een notitieblokje in waar ze op geschreven had voor mij voordat ze aan het werk ging.
Nieuwe tattoo ideeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Dat klinkt als een belediging! Doe eens lief.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit is de reden waarom ik voor natuurlijke selectie ben.
Ik vond het al raar dat je dat als tatoo zou nemen.Spatieboos![]()
oke. sorry.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:05 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_voor_vandaag.html
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
afgekeken___
Ik ga leren ofzo :S[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
die beatboxende geitquote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
The only flaw: you're flawlesssss[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Mensen die niet antwoorden op je mail
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Spatieloos het volgende:
de warmte
En geen lekker zonnetje, dit is niet fijn.![]()
![]()
![]()
Weet iemand hoe ik deze videokaart los krijg? Ik zie echt nergens een schroefje meer dat los kan!Spatieboos![]()
veel nieuwere kaarten hebben een weerhaakje aan het eind van de kaart. Gewoon even goed kijken hoe het vast zit. Geen geweld gebruiken, het moet vrij simpel los gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik deze videokaart los krijg? Ik zie echt nergens een schroefje meer dat los kan!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
veel nieuwere kaarten hebben een weerhaakje aan het eind van de kaart. Gewoon even goed kijken hoe het vast zit. Geen geweld gebruiken, het moet vrij simpel los gaan.![]()
Ja dat weet ik wel, maar hij zit echt gewoon muurvast aan de andere kant (aan de kast zelf niet aan het moederbord), en daar zie ik niks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
veel nieuwere kaarten hebben een weerhaakje aan het eind van de kaart. Gewoon even goed kijken hoe het vast zit. Geen geweld gebruiken, het moet vrij simpel los gaan.Spatieboos![]()
quote:![]()
Dat was vorig jaar mijn lievelings-nummer voor een lange tijd.
Maar dit klinkt als een andere versie ?Spatieboos![]()
Even het schroefje van de stofplaatjes losmakenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik deze videokaart los krijg? Ik zie echt nergens een schroefje meer dat los kan!![]()
Vertel me meer, waar zitten die!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Even het schroefje van de stofplaatjes losmakenSpatieboos![]()
Geen idee, maar er staat coolermaster op. Maar bij mijn nieuwere PC ook, en daar gaat de videokaart er wel makkelijk uit. Beide gemaakt door Alternate.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke kast heb je? of wat voor een?Spatieboos![]()
http://puu.sh/3isIa.jpgquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:49 schreef DrNick het volgende:
Kan je iets losmaken bij je PCI-e uitgangen aan de achterkant?
Dit is zomaar van google, maar dat omcirkelde dat moet mee met de videokaart ,maar het kan niet zo ver naar achteren.Spatieboos![]()
Maak eens een pic van de buitenkant?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://puu.sh/3isIa.jpg
Dit is zomaar van google, maar dat omcirkelde dat moet mee met de videokaart ,maar het kan niet zo ver naar achteren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: