Ik leg het wel even uit. /b/ staat bekend als een hopeloos zootje virgins/maagden. Heel veel mensen zijn daar dus wanhopig, dan maken ze grappen over wat een /b/tard zou zeggen, oftewel zo iets raars als 'I would rub my dick through blalblbalba' Maar overigens denkt niemand echt zo, denk ik.quote:
Stop hier gewoon meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik leg het wel even uit. /b/ staat bekend als een hopeloos zootje virgins/maagden. Heel veel mensen zijn daar dus wanhopig, dan maken ze grappen over wat een /b/tard zou zeggen, oftewel zo iets raars als 'I would rub my dick through blalblbalba' Maar overigens denkt niemand echt zo, denk ik.
Ja maar msacras is er toch nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SL, je bent de creep aan het uithangen. Vinden meisjes nie leuk nie
Ze zijn allebei tof hoor. En als je er 1 wil hosselen, moet je aardig zijn tegen ze allemaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Xcachet's mening boeit niet!
Sof gaat wel, hopen dat ze het niet te serieus neemt.
Zeg vooral gaat wel... Gaat nooit wat worden met jouquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
wat gaat met mij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |