Geen zinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Loop dan naar de winkel en haal nieuwe
Mezelfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
Van wie op deze aarde houden jullie het meeste?
Ik mijn hond denk ik.
Ja, dat deed ik net ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon met een bot scheermesje scheren, kan makkelijk
Sarcasme is subjectief. het is maar net hoe je het interpreteertquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt wel heeel sarcastisch wpgewoon kappen oke?
ik wou dat ik jou wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Spatieloos het volgende:
Weet iemand zo'n liedje waar de tekst: 'slik dat ben ik' in voor komt?
*bedoeldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat was in mijn ogen niet gemeen bedoelt?
quote:
SPOILER: op het strandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: in de sneeuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: op het dakterrasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Ik ehm... Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
Van wie op deze aarde houden jullie het meeste?
Ik mijn hond denk ik.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILER: op het strandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: in de sneeuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: op het dakterrasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kies mij!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ehm... Ik zou het niet weten
Spatieboos![]()
neeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Gister waren mijn grootouders hier en hebben ze het sieradendoosje van mn mama meegenomenzat nog een notitieblokje in waar ze op geschreven had voor mij voordat ze aan het werk ging.
Nieuwe tattoo idee![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: