Je hoeft mijn reacties niet altijd zo verkeerd op te vatten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ohja dom van me dan mag ik bf3 niet meer spelen
Ik wacht even tot iemand anders ook gaat douchen, eigenlijk was ik het vergeten, bedankt voor het onthouden brb.quote:
Spatiequote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wacht even tot iemand anders ook gaat douchen, eigenlijk was ik het vergeten, bedankt voor het onthouden brb.
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wacht even tot iemand anders ook gaat douchen, eigenlijk was ik het vergeten, bedankt voor het onthouden brb.
Ik ga ook douchenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te reageren op mij hypocriet stuk vretenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hoeft mijn reacties niet altijd zo verkeerd op te vatten?
Laten we aardig doen tegen elkaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te reageren op mij hypocriet stuk vreten
Maar als je niks aardigs kan zeggen tegen LMI hou je je bekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef wietparkiet het volgende:
Oh jawel want ik leef in Nederland waar ik mijn mening mag verkondigen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar als je niks aardigs kan zeggen tegen LMI hou je je bek
nah, ik heb ook het vermogen om zelf na te denkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar als je niks aardigs kan zeggen tegen LMI hou je je bek
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah, ik heb ook het vermogen om zelf na te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |