quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef Spatieloos het volgende:
de warmte
En geen lekker zonnetje, dit is niet fijn.
veel nieuwere kaarten hebben een weerhaakje aan het eind van de kaart. Gewoon even goed kijken hoe het vast zit. Geen geweld gebruiken, het moet vrij simpel los gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik deze videokaart los krijg? Ik zie echt nergens een schroefje meer dat los kan!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
veel nieuwere kaarten hebben een weerhaakje aan het eind van de kaart. Gewoon even goed kijken hoe het vast zit. Geen geweld gebruiken, het moet vrij simpel los gaan.
Ja dat weet ik wel, maar hij zit echt gewoon muurvast aan de andere kant (aan de kast zelf niet aan het moederbord), en daar zie ik niks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
veel nieuwere kaarten hebben een weerhaakje aan het eind van de kaart. Gewoon even goed kijken hoe het vast zit. Geen geweld gebruiken, het moet vrij simpel los gaan.
quote:
Even het schroefje van de stofplaatjes losmakenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik deze videokaart los krijg? Ik zie echt nergens een schroefje meer dat los kan!
Vertel me meer, waar zitten die!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Even het schroefje van de stofplaatjes losmaken
Geen idee, maar er staat coolermaster op. Maar bij mijn nieuwere PC ook, en daar gaat de videokaart er wel makkelijk uit. Beide gemaakt door Alternate.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke kast heb je? of wat voor een?
http://puu.sh/3isIa.jpgquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:49 schreef DrNick het volgende:
Kan je iets losmaken bij je PCI-e uitgangen aan de achterkant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |