Serieus? Terwijl Boula al die tijd in het buitenland gevoetbald heeft? Dat vind ik echt héél knapquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze spreekt zelfs vloeiend nederlands, in haar tijd met boulah geleerd
Ze had toch een leuke vriend waar ze mee kon oefenen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Terwijl Boula al die tijd in het buitenland gevoetbald heeft? Dat vind ik echt héél knap![]()
![]()
Omdat de meeste mensen haar meisjesnaam niet kennen. Bovendien mag je als gescheiden vrouw nog de naam van je ex-man dragen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom heet ze eigenlijk nog steeds Boulahrouz?
Pff, als ik gescheiden zou zijn, zou ik er ook wel helemaal klaar mee zijn. DAn hoef ik zijn achternaam echt niet meerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen haar meisjesnaam niet kennen. Bovendien mag je als gescheiden vrouw nog de naam van je ex-man dragen.
Ja, het zal vast schelen als ze haar meisjesnaam weer aanneemt terwijl ze verkering heeft met van der Vaartquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Pff, als ik gescheiden zou zijn, zou ik er ook wel helemaal klaar mee zijn. DAn hoef ik zijn achternaam echt niet meerOok al kennen ze me dan niet meer. Lekker rustig
Wie zegt ze zichzelf nog zo noemt? Ze wordt vooral zo genoemd volgens mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom heet ze eigenlijk nog steeds Boulahrouz?
Nou je mag je huiswerk idd wel even opnieuw doen. Sylvie heeft dat zelf tegen Bild gezegd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat is door derden toch naar buiten gebracht? en niet door Sylvie? of heb ik dat gemist
Heeft Sylvie dat zelf tegen Bild gezegd of heeft Bild ons gezegd dat Sylvie dat zelf tegen Bild gezegd heeft?quote:
Het was al vergeven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:45 schreef Cynix ® het volgende:
Vergeef je me dan mijn sloofje-opmerking?
Ja dat laatste, maar als het niet waar is dan ontken je dat toch? In plaats daarvan gaat ze in interviews vertellen hoe moeilijk ze het wel niet had, en dat ze een zonnebril moest dragen omdat haar ogen dik waren van al het huilenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heeft Sylvie dat zelf tegen Bild gezegd of heeft Bild ons gezegd dat Sylvie dat zelf tegen Bild gezegd heeft?
Dat is toch eigenlijk niks voor onze Syl, zo met de Franse slagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:58 schreef hexje het volgende:
En later bleek dus dat ze haar spleet liet dichtkitten door een Fransman.
Whehequote:
he bahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:58 schreef hexje het volgende:
En later bleek dus dat ze haar spleet liet dichtkitten door een Fransman.
Het voelt een beetje als een slecht gescripte soap, er werd van alles gesuggereerd, maar uiteindelijk gebeurde er weinig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe
Ik ben een beetje afgeknapt op de gate. Van Kampert en Gogogirl, en Syl en de Fransoos.
Ik dacht ook dat Raf meer ingetogen was en Sylvie de aandachtstrekker, en nu zoekt hij zelf (althans zo lijkt het) de media op?
Maar fijn dat ze allemaal happy zijn.
Nou, ik vind de wending van Raf naar Saab toch wel een hele apartequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het voelt een beetje als een slecht gescripte soap, er werd van alles gesuggereerd, maar uiteindelijk gebeurde er weinig.
Da's waar dat heb ik ook heel hard geroepenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, ik vind de wending van Raf naar Saab toch wel een hele aparte, maar ik had echt never nooit verwacht dat Raf alles publiekelijk zou gaan doen. Niet dat hij dat niet mag ofzo, maar gewoon niet verwacht.
"We" riepen toch allemaal dat hij weer zo'n nuchter gewoon meisje zou zoeken, zoals die jeugdliefde? Dat hij dingen in de media gooit had ik niet gegokt. Maar Saab had ook niet zien aankomen, dus och
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |