Ja, daar ben ik geweest, maar daar hadden ze alleen die converter plugs + adapter, en zo'n adapter heeft ze niet nodig want die heeft ze al.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:23 schreef Iwanius het volgende:
En anders kun je ook de Media Markt binnenlopen. Die hebben alles wat de APR ook voert in het assortiment. Mycom of Dixons is ook nog een optie.
KLIK DIE DOWNLOAD LINK.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik geweest, maar daar hadden ze alleen die converter plugs + adapter, en zo'n adapter heeft ze niet nodig want die heeft ze al.
Uhm..quote:
http://apple.stackexchange.com/a/17585quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Junkie het volgende:
Ik zit te twijfelen om een AppleTV te kopen. Nu ik in Belfast zit kan ik ook gebruik maken van Netflix.
Maar wil hem dan ook soms gebruiken zonder TV/monitor aangesloten gebruiken om audio te streamen. En heb gehoord dat hij dat niet doet omdat hij iets op z'n HDMI poort moet hebben. Klopt dat?
Lijkt mij ook.quote:En weten jullie of MEK OSX MELFRIKS straks nog hardware eisen heeft om het 2e draadloze scherm te gebruiken? Ik heb een MacBookPro 2011 en die kan wel mirroring doen. Lijkt me dat de eis is?
Plaatsvervangende schaamte hierquote:
Wowquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef Dimens het volgende:
Wat een baas ben ik toch. MacBook Air welk ik twee jaar geleden heb gekocht voor ¤719.-, verkocht voor ¤700,-. Direct de nieuwste MacBook Air besteld. Maar ¤300,- bij betalen.
Marktplaats ja. Een of andere man die er blijkbaar niet zoveel verstand van had en er een moest hebben. Prima, ik zou het niet doen. Ik had eerder verwacht dat ik er zo'n ¤ 500,- nog voor kon krijgen maar had hem neergezet op marktplaats voor ¤ 700.-. Dit met in mijn achterhoofd als gedachte dat mensen meestal toch wel ¤ 200,- minder zouden bieden en ik had toch geen haast met de verkoop.quote:
Heerlijk is dat hé? Ik neem aan dat je hem zelf ook tweedehands gekocht had, of had je een superdeal ergens gescoord?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef Dimens het volgende:
Wat een baas ben ik toch. MacBook Air welk ik twee jaar geleden heb gekocht voor ¤719.-, verkocht voor ¤700,-. Direct de nieuwste MacBook Air besteld. Maar ¤300,- bij betalen.
Ik heb hem nieuw gekocht. Toen werkte ik nog bij de BCC en kreeg ik 10% korting. Ik wist dat oude modellen nog wel verkocht werden, maar niet meer in de winkels lagen dus heb ik in het systeem van BCC toen gekeken naar oude modellen en die laptop was nog te koop en flink afgeprijsd naar ¤800,-. Toen nog die korting eraf.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heerlijk is dat hé? Ik neem aan dat je hem zelf ook tweedehands gekocht had, of had je een superdeal ergens gescoord?
Ach, ik hoef sowieso niet elk jaar up te graden. Ik heb nu weer een upgrade gedaan door mijn iPhone 4 te verkopen en heb een nieuw abonnement met een iPhone 5 waar ik goedkoper en beter mee uit ben.quote:Jammer dat Apple niet meer aan 12 % korting én een bijna gratis ipod touch erbij doet maar je afscheept met 8% en een karige app store gift card. Dat waren nog eens tijden om elk jaar weer gratis te upgraden.
Ik heb gisteren opgehaald in de Apple Store. Tof dingetje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://apple.stackexchange.com/a/17585
[..]
Lijkt mij ook.
Die de meeste niet gebruikte. Heel veel pro's staan as it is out of the box bij design bureautjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Niet all in one, maar wel 4 disk bays ipv 0 en ruimte voor meerdere PCI-Express-kaarten voor uitbreiding.
Voor hen is de nieuwe Mac Pro ook niet geschikt, want hij komt standaard met twee van die retedure monstervideokaarten die niet standaard waren bij de vorige.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die de meeste niet gebruikte. Heel veel pro's staan as it is out of the box bij design bureautjes.
Ja? Heb je wel eens een full sized box ontwikkeld in indesign?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Voor hen is de nieuwe Mac Pro ook niet geschikt, want hij komt standaard met twee van die retedure monstervideokaarten die niet standaard waren bij de vorige.
Mjah ik vind het allemaal niet zo slecht eigenlijk. Maar goed, ik ben de doelgroep niet.quote:Wat ik trouwens wel een goede ontwikkeling vind: en Mac Pro hoort superkrachtig te zijn, en die kracht komt tegenwoordig steeds efficiënter uit GPUs ipv CPUs. Maar dat hij klein moet zijn zou echt heel laag op het lijstje van eisen moeten komen.
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Heb je wel eens een full sized box ontwikkeld in indesign?
[..]
Indesign doet bijzonder weinig met je videokaart hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja? Heb je wel eens een full sized box ontwikkeld in indesign?
Dat hele CS4 was toch behoorlijk zwaar voor je videokaart dacht ik?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Indesign doet bijzonder weinig met je videokaart hoor.
Er zijn maar een paar Adobe pakketten die echt lekker met je videokaart omgaan, (Premiere/After Effects) de rest heeft een paar kleine optimalisaties die niet echt bijzonder veel toevoegen. Indesign heeft meer aan een vlotte processor en veel werkgeheugen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat hele CS4 was toch behoorlijk zwaar voor je videokaart dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |