Wat is er mis met Facebook Messenger?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een idee voor een app zoals viber voor de Ipod die niet Facebook messenger heet. Kik is al genoemd
Niet veelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat is er mis met Facebook Messenger?
Omg wat is je probleem met FBM?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een idee voor een app zoals viber voor de Ipod die niet Facebook messenger heet. Kik is al genoemd
Ja, en wel heel de wereld heeft Kik of Viber? Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nope, sws zijn mensen willekeurig op wie ze op FB hebben
Moet je daar geen Facebook voor nodig? Kan mij best wel voorstellen dat mensen geen zin hebben om een profiel aan te maken puur voor dat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omg wat is je probleem met FBM?Het doet echt EXACT wat jij wilt. Echt exact.
1. Nee, niet nodig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Moet je daar geen Facebook voor nodig? Kan mij best wel voorstellen dat mensen geen zin hebben om een profiel aan te maken puur voor dat.
Wattsapp is geen optie met ipodquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, en wel heel de wereld heeft Kik of Viber? Natuurlijk niet.
Whatsapp en Facebook zijn de diensten met de grootste userbase en daarom de twee beste opties.
Voor Viber heb je wel een nummer nodigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Nee, niet nodig.
2. Al zou het wel nodig zijn, bij Kik moet je toch ook een account aanmaken? Als het niet met je telefoonnummer werkt (want die heb je niet bij een iPod), heb je een account nodig.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wattsapp is geen optie met ipod
Precies, en dat is is nou de reden dat iedereen je hier FBM aanraadt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor Viber heb je wel een nummer nodig
Dat is wel nice dan. Dan is FBM inderdaad een realistischere oplossing.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Nee, niet nodig.
2. Al zou het wel nodig zijn, bij Kik moet je toch ook een account aanmaken? Als het niet met je telefoonnummer werkt (want die heb je niet bij een iPod), heb je een account nodig.
Maar waarom niet? Hoe moeten mensen jou kunnen helpen als je je bezwaren niet aangeeft?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Optie die geen FBM heet stond er
Omdat ik iets zoek wat niet via FB werktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Hoe moeten mensen jou kunnen helpen als je je bezwaren niet aangeeft?
Zoals al 1000x aangegeven is, het werkt ook zonder FB.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat ik iets zoek wat niet via FB werkt
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom geen FB?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
FB wat zonder FB werkt, hier lijkt me iets niet te kloppenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zoals al 1000x aangegeven is, het werkt ook zonder FB.
Toch is het zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
FB wat zonder FB werkt, hier lijkt me iets niet te kloppen
Klopt wel. Lees maar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
FB wat zonder FB werkt, hier lijkt me iets niet te kloppen
Watsapp nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom geen FB?
Nogmaals, FB is niks meer dan een account. Ook Kik of eBuddy XMS werkt met een account. Dat werkt niet anders.
In principe werkt elk alternatief op dezelfde wijze namelijk.
Whatsapp gebruikt je telefoonnummer, je iPod heeft geen telefoonnummer. Derhalve moet je altijd een account aanmaken op een iPod, hoe je het ook wendt of keert.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou nu negeer ik 'm weer zoals ik al met al zijn andere nutteloze posts deed. Ik raad iedereen aan dat te doen.
Het kan zelfs intern. Of je backup verstandig is op zo'n manier is maar de vraag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:37 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben nog een noob wat Mac betreft; heb je voor een Time Machine backup een extern apparaat nodig?
elke andere partitie is ook goed. Kan ook naar een netwerksharequote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:37 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben nog een noob wat Mac betreft; heb je voor een Time Machine backup een extern apparaat nodig?
Dat is hackwerk, waarbij het van de een op de andere dag kan stoppen met werken als aple het protocol een beetje tweaked.quote:
Ja klopt wel. Ik heb de Conceptronic CH3MNAS en daar werkt het niet, maar op de CH3SNAS bijv weer wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is hackwerk, waarbij het van de een op de andere dag kan stoppen met werken als aple het protocol een beetje tweaked.
De enige netwerkshare die ondersteund wordt is de timecapsule. Dus "kan ook naar een netwerkshare" is een tikkie kort door de bocht.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is hackwerk, waarbij het van de een op de andere dag kan stoppen met werken als aple het protocol een beetje tweaked.
De enige netwerkshare die ondersteund wordt is de timecapsule. Dus "kan ook naar een netwerkshare" is een tikkie kort door de bocht.
Nou ik was verantwoordelijk voor de productontwikkeling van Sitecom en bij de ontwikkeling van de NAS liepen we toch regelmatig tegen issues aan met timemachine backup In een periode van 3 maanden is het protocol 2 maal gewijzigd. (Toegegeven, daar zat de overgang van SL naar Lion bij).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:54 schreef Matty___ het volgende:
[..]ja want ze veranderen het om het jaar.
vanaf 10.9 is toch alleen nog maar SMB.
Technisch onbekwaam te zijn wil niet zeggen dat het niet kan. Kwestie van juiste keuzes maken
kunt volgens mij zelf een gemount spare image gebruiken en het image dan werkens weg zetten.
Hoe zien Notes, Contacts, Game Center, Reminders eruit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, heb zonet even de Developers Preview van Mavericks naast Mountain Lion geīnstalleerd.
Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden; sommige elementen zijn / zien er beter uit dan Mountain Lion (login scherm, Safari, Maps, SysPrefs, Calendar, Activity Monitor) maar bij o.a. Notes, Contacts en Launchpad weet ik nog niet wat ik ervan moet vinden. Misschien even wennen
Misschien niet elke maar elke NAS die netatalk draait daar werkt het gewoon. Daar waar jij op doelde was volgens mij binnen paar weken opgelost via een update op de afpd service.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik was verantwoordelijk voor de productontwikkeling van Sitecom en bij de ontwikkeling van de NAS liepen we toch regelmatig tegen issues aan met timemachine backup In een periode van 3 maanden is het protocol 2 maal gewijzigd. (Toegegeven, daar zat de overgang van SL naar Lion bij).
Hoe dan ook, het is simpelweg niet zo eenvoudig als naar ELKE netwerkshare schrijven. En het is voor de meeste gebruikers al snel onapple's gekut.
Nee in Lion stapte apple over naar een andere authenticatie methode (DHX2)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Misschien niet elke maar elke NAS die netatalk draait daar werkt het gewoon. Daar waar jij op doelde was volgens mij binnen paar weken opgelost via een update op de afpd service.
Ja... tot dat apple wat aanpast. En apple gebruikers een freenas laten samenstellen. Je bent toch met me eens dat het NIET het gebruiksgemak heeft die de gemiddelde apple gebruiker verwacht?? En het werkt dus ook NIET zomaar met een netwerk share.quote:Bij sitecom denk ik ook niet aan een goede NAS maar meer aan routers en switches. Zelfbouw nas ala FreeNAS of een wat betere SOHO NAS (qnap bv) ondersteund dat gewoon.
quote:I've got a sinology DS211j - love it, and I did try it with time machine
(like a few NAS's that I've owned before this one).
The good news:
Synology supports it
It works
The bad:
Apple doesn't support it
Occasionally it "Just Doesn't Work"TM
Not often, but just enough to make you think -
do you really want your BACKUP on this?
Reminders en Game Center zien er nog steeds hetzelfde uit. Kan, natuurlijk, want het is nog een Developers Preview (en de eerste nog wel). Apps waar tabbladen in zitten heb ik geanimeerdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe zien Notes, Contacts, Game Center, Reminders eruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |