Voor Viber heb je wel een nummer nodigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Nee, niet nodig.
2. Al zou het wel nodig zijn, bij Kik moet je toch ook een account aanmaken? Als het niet met je telefoonnummer werkt (want die heb je niet bij een iPod), heb je een account nodig.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wattsapp is geen optie met ipod
Precies, en dat is is nou de reden dat iedereen je hier FBM aanraadt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor Viber heb je wel een nummer nodig
Dat is wel nice dan. Dan is FBM inderdaad een realistischere oplossing.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Nee, niet nodig.
2. Al zou het wel nodig zijn, bij Kik moet je toch ook een account aanmaken? Als het niet met je telefoonnummer werkt (want die heb je niet bij een iPod), heb je een account nodig.
Maar waarom niet? Hoe moeten mensen jou kunnen helpen als je je bezwaren niet aangeeft?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Optie die geen FBM heet stond er
Omdat ik iets zoek wat niet via FB werktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Hoe moeten mensen jou kunnen helpen als je je bezwaren niet aangeeft?
Zoals al 1000x aangegeven is, het werkt ook zonder FB.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat ik iets zoek wat niet via FB werkt
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom geen FB?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
FB wat zonder FB werkt, hier lijkt me iets niet te kloppenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zoals al 1000x aangegeven is, het werkt ook zonder FB.
Toch is het zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
FB wat zonder FB werkt, hier lijkt me iets niet te kloppen
Klopt wel. Lees maar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
FB wat zonder FB werkt, hier lijkt me iets niet te kloppen
Watsapp nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom geen FB?
Nogmaals, FB is niks meer dan een account. Ook Kik of eBuddy XMS werkt met een account. Dat werkt niet anders.
In principe werkt elk alternatief op dezelfde wijze namelijk.
Whatsapp gebruikt je telefoonnummer, je iPod heeft geen telefoonnummer. Derhalve moet je altijd een account aanmaken op een iPod, hoe je het ook wendt of keert.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou nu negeer ik 'm weer zoals ik al met al zijn andere nutteloze posts deed. Ik raad iedereen aan dat te doen.
Het kan zelfs intern. Of je backup verstandig is op zo'n manier is maar de vraag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:37 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben nog een noob wat Mac betreft; heb je voor een Time Machine backup een extern apparaat nodig?
elke andere partitie is ook goed. Kan ook naar een netwerksharequote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:37 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben nog een noob wat Mac betreft; heb je voor een Time Machine backup een extern apparaat nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |