Maar naar goed Nederlands gebruik wordt er geluisterd naar ieder belangengroepje, en wordt voor een redelijk aantal van die groepjes ook nog eens een reparatieregeling opgetuigd met als gevolg dat de meest overzichtelijke regels binnen de kortste keren zo ondoorzichtig worden als de pest. En alle winst weer is verdwenen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, het eerste belangenclubje heeft zich al gemeld. Wil je het belastingstelsel een keer vereenvoudigen dan zul je die belangenclubjes toch echt even terzijde moeten schuiven.
Dat dus. Het is gewoon klote. Er zullen altijd mensen zijn die er door een nieuw regeltje op achteruit gaan, terwijl anderen er op vooruit gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar naar goed Nederlands gebruik wordt er geluisterd naar ieder belangengroepje, en wordt voor een redelijk aantal van die groepjes ook nog eens een reparatieregeling opgetuigd met als gevolg dat de meest overzichtelijke regels binnen de kortste keren zo ondoorzichtig worden als de pest. En alle winst weer is verdwenen.
Is toch ook bezit?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:31 schreef arjan1212 het volgende:
het eigen huis naar box 3 ben ik mordiceus tegen
dat betekend dat iemand die in een huis van 150.000 euro woont 100 euro per maand extra belasting moet betalen
Linkse belastingplannen. Die zijn pas schaamteloos.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:13 schreef Klopkoek het volgende:
smerig rechts belastingplan is dit. schaamteloos gewoon
Mensonterend, tevens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Linkse belastingplannen. Die zijn pas schaamteloos.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Linkse belastingplannen. Die zijn pas schaamteloos.
Je praat erover alsof dit een paar parels voor de zwijnen zijn. Wat strooigoed om het gepeupel koest te houden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:51 schreef GSbrder het volgende:
Prima plannen. Je ontkomt bijna niet aan een zgn. rijkenschijf, want als Dijkhuizen c.s. dit niet hadden voorgesteld, zou iedereen denken dat dit een rijkenplannetje was.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Geen verrassing natuurlijk van iemand die nadenkt over dwangarbeid, genocide en eugenetica.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:21 schreef 99.999 het volgende:
Heren, houden we het een beetje on topic aub?
Nee ¤100 minder terug krijgt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:31 schreef arjan1212 het volgende:
het eigen huis naar box 3 ben ik mordiceus tegen
dat betekend dat iemand die in een huis van 150.000 euro woont 100 euro per maand extra belasting moet betalen
Ah, de dorpsgek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:24 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is er goed aan om de huurtoeslag aan de verhuurders te geven? Dat is het Engelse systeem en niet nastrevenswaardig in mijn optiek.
de firma's Philip Morris en Schultenbrau zullen daar inderdaad niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:24 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is er goed aan om de huurtoeslag aan de verhuurders te geven? Dat is het Engelse systeem en niet nastrevenswaardig in mijn optiek.
At your service. Heb je het rapport uberhaupt gelezen of is het weer je gangbare manier van reageren?quote:
Heb je het rapport gelezen of blaat je weer je gebruikelijke het-moet-eerlijker-grote-overheid-heffen-boven-wat-ik-vind-dat-mensen-mogen-hebben riedel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:33 schreef Klopkoek het volgende:
ah eriksd zijn belediging blijft gewoon staan.
ik ben weer weg hier. takkeforum blijft dit toch
en ja, misschien is wat moralisme tav huurders wel goed (alhoewel de rijke graaiers in de financiële sector er ook wat van kunnen, het is weer net 1900 zoals in de film Titanic mooi wordt geportretteerd met allerlei lieden die gewichtig en verheven doen maar ondertussen zelf drie maîtresses hebben; met alle trauma's van dien) maar dat moet je dus niet aan een private partij over laten. dan krijg je een meester-slaaf relatie, net als in Engeland dus. aantasting van fundamentele rechten en criminalisering van de onderklasse
Pareltjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:33 schreef Klopkoek het volgende:
alhoewel de rijke graaiers in de financiële sector er ook wat van kunnen, het is weer net 1900 zoals in de film Titanic mooi wordt geportretteerd met allerlei lieden die gewichtig en verheven doen maar ondertussen zelf drie maîtresses hebben; met alle trauma's van dien.
Wie denk je wel niet dat je bent? Als je maar één second denkt dat ik gedwee ga antwoorden dan heb je het mis.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je het rapport gelezen of blaat je weer je gebruikelijke het-moet-eerlijker-grote-overheid-heffen-boven-wat-ik-vind-dat-mensen-mogen-hebben riedel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |