Linkquote:
Dus jij komt daar wel eens?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:52 schreef msacras het volgende:
[..]
vet
daar komt mijn moeder vandaan, en m'n opa en oma wonen er nog steeds
Sexy foto hoorquote:
Jij niet, Spatieloosquote:
Raken met baksteenquote:
perfect maaikequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
shit ik poste om 00:00:02, als ik niet een typo had moeten verbeteren was t perfect geweest
Hey ik heb je op facebookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
shit ik poste om 00:00:02, als ik niet een typo had moeten verbeteren was t perfect geweest
Gefeliciteerdquote:
shit happensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Waarom moet ik elke nacht om dit tijdstip schijten?
Gewoon, omdat het kan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Deze biologische reactie komt door je versnelde metabolisme #nerdreactionquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
lekker man!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze biologische reactie komt door je versnelde metabolisme #nerdreaction
quote:
niet als je op de wc zit ;squote:
lekker gepoept?quote:
Ik ben blij voor jequote:
FOK!-junkiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:22 schreef Toto69 het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 671 Toto69
002. 521 Spatieloos
003. 471 LETMEIN
004. 403 xcachet
005. 374 Karina
006. 361 JR-Style-93
007. 314 Fok-it
008. 304 DrNick
009. 285 Moeraskat
010. 247 wietparkiet
Ik ben nog nooit eerste geweestquote:
Helemaal into die chickquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga maar es naar bed. Hongaarse gaat slapen dus
Misschien nogfilm kijken, en dan slapen
dus...
tot morgen
Hahahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze is wel geweldig
ze ging op cam mijn naam zeggen:
"Hello Bryan"
echt zo cute
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahahNu moet ik helemaal mee naar Boedapest zeker
Wel 2014 danquote:
Ik post daar veel te weinig voorquote:
Te weinig?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel 2014 dan
[..]
Ik post daar veel te weinig voor
Savonds en snachts vooral. Ik zou echt niet van sochtends tot savonds in SC kunnen zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Te weinig?
Jij bent hier wel vaak te vinden toch
Had ik gisteren wel met wat pauzes tussendoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Savonds en snachts vooral. Ik zou echt niet van sochtends tot savonds in SC kunnen zitten
Daaromquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had ik gisteren wel met wat pauzes tussendoor
Word je wel beetje gaar van na een dag
Maar het is vakantiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DaaromProbeer ook nog andere dingen te doen overdag
Voor mij nietquote:
Oh ik heb geen werk ofzo hoor overdagquote:
Ja en is iedereen nu slapen ofzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik heb geen werk ofzo hoor overdagNouja never mind.
![]()
Heb je examens gedaan?
Welk niveau? En geslaagd?quote:
Die ketting moet alleen echt afquote:
Oh christ ik zie hetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
dat is geen ketting, dat zijn oortjes .
Fox Kidsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.livestream.com/shinnlshin chan
dat is leukquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.livestream.com/shinnlshin chan
Ben je al mod?quote:
Geld overmaken naar rekeningnummer van de hoge heren.quote:
al gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geld overmaken naar rekeningnummer van de hoge heren.
of ze willen gewoon geen neus als modquote:
Hij lijkt beetje op WPquote:
go to sleep, ur drunkquote:
Jij bent wel lekker door de wokquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:20 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Zelhem!Daar woon ik dan weer 13 km vandaan.
Nog 6 minutenquote:
Het mag altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:26 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja. Vandaag toch een dag vrij van het werk dus nu mag het.
AGF?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:27 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Als vakkenvuller in een supermarkt.
Edit: En als verkoopmedewerker op de AGF afdeling.
Lijkt me leuker als vakkenvuller jaquote:
Lijkt me ook leuk, heb je veel meer contact met de klant. Echter hebben we hier alleen dames achter de kassa.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me leuker als vakkenvuller jaIk heb zelf tijdje als kassamiep gewerkt
Ja had je bij ons ook hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:38 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, heb je veel meer contact met de klant. Echter hebben we hier alleen dames achter de kassa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad, al die oudjes die om 9 uur sochtends al hun bloemkool staan af te rekenen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja had je bij ons ook hooren homo`s
En mijn broertje
Haha ja. Dagen van 12 tot 8 vakkenvullen verveelt wel. Heb al vakantie (examens) en maak 35 uur per week. Mag ook blij zijn dat ik een baantje heb: ik ben de enigste van mijn vrienden die werkt omdat de rest gewoon niet aan een baan kan komen in dit dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad, al die oudjes die om 9 uur sochtends al hun bloemkool staan af te rekenen
Jup. werk vinden is tegenwoordig echt een dramaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:44 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Haha ja. Dagen van 12 tot 8 vakkenvullen verveelt wel. Heb al vakantie (examens) en maak 35 uur per week. Mag ook blij zijn dat ik een baantje heb: ik ben de enigste van mijn vrienden die werkt omdat de rest gewoon niet aan een baan kan komen in dit dorp.
ja met de vrienden weekje appelhof op terschellingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. werk vinden is tegenwoordig echt een dramaJe maakt wel veel uren dan
Ga je er nog van op vakantie of dat niet?
Gezelligquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:47 schreef Paksoi het volgende:
[..]
ja met de vrienden weekje appelhof op terschellingmaar de rest van de vakantie gewoon werken
haha ja word wel de eerste keer dus maar eens zien hoe leuk het wordquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezelligweekje bierkratjes opstapelen voor je tent
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:50 schreef Paksoi het volgende:
[..]
haha ja word wel de eerste keer dus maar eens zien hoe leuk het word
Ik ben 16 en ga over 4 weken ook nog naar Turkije maar dan met mijn ouders. Ik zou nog, omdat ik geslaagd was voor mijn examen, een paar dagen naar Londen gaan, maar daar is het nog niet van gekomen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Ach ik ben niet zo van die vakanties maar je moet het wel 1 keer gedaan hebben ja
Oh Turkije is ook wel chillquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:53 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ik ben 16 en ga over 4 weken ook nog naar Turkije maar dan met mijn ouders. Ik zou nog, omdat ik geslaagd was voor mijn examen, een paar dagen naar Londen gaan, maar daar is het nog niet van gekomen.
Hoe oud ben jij of hoe oud is jong?
aha oké, ja Turkije is zeker fijn maar ben niet zo van de toeristische trekpleisters, want Alanya daar waar ik heenga staat aangeschreven als een enorm toeristisch gebied met veel Nederlanders. Was liever naar een ietwat minder toeristische gebied gegaan, maar voordat we al geboekt hadden, hadden we ons daar nog absoluut niet in verdiept want het is pas de eerste keer dat we überhaupt gaan vliegen en zo'n verre reis gaan maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Turkije is ook wel chillall inclusive?
Ik ben 23En hoe oud jong is? geen idee, zit hier nog iemand van 26 dus wat dat betreft niet heul jong
Alanya is behoorlijk toeristisch jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:58 schreef Paksoi het volgende:
[..]
aha oké, ja Turkije is zeker fijn maar ben niet zo van de toeristische trekpleisters, want Alanya daar waar ik heenga staat aangeschreven als een enorm toeristisch gebied met veel Nederlanders. Was liever naar een ietwat minder toeristische gebied gegaan, maar voordat we al geboekt hadden, hadden we ons daar nog absoluut niet in verdiept want het is pas de eerste keer dat we überhaupt gaan vliegen en zo'n verre reis gaan maken.. Maar het zal vast allemaal wel meevallen.
Ja en we wouden graag bij het strand dus dat is dan ook wel te verwachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alanya is behoorlijk toeristisch jaMaar dat heb je eigenlijk altijd wel een beetje aan de Turkse kust. Ben je nog nooit eerder ook wezen vliegen of gewoon dichter bij huis?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:03 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja en we wouden graag bij het strand dus dat is dan ook wel te verwachten.En nee dit word voor mij de eerste keer vliegen
, wij gingen altijd traditiegetrouw elk jaar met de auto op vakantie en dan ook afstanden afleggen waarvoor je eerst 14 uur moet rijden met de auto voordat je er bent. Vaak naar Oostenrijk, Italië en Frankrijk geweest. Frankrijk ooit is 2x in het jaar naar toe geweest maar dat komt omdat mijn tante daar woont en we zo erg cheap kunnen overnachten in een zeer luxe appartement.
Ja nu ik er zo overna denk waren die autoreisjes echt verschrikkelijk. Wij hebben hier nooit een caravan gehad, heb dan ook altijd in een appartement overnacht. Maar goed, morgen vanaf 11:30 uur kan hier de postbode aan de deur staan om mijn pakketje af te leveren, dus ik heb nog iets meer dan 8 uur om te slapen. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]altijd handig om contacten in het buitenland te hebben hehe.
Deden wij vroeger ook wel ja, maar toen wel als we nog echt klein warenTot mijn 14de denk ik. En dan gewoon in 1/2 dagen naar Italie reizen ofzo met de caravan
![]()
En toen ik `nog'' kleiner was zelfs 3 dagen in de auto naar Spanje, dat was echt een hel
Haha ja ik ga zo ook maar eens, trustenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:09 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja nu ik er zo overna denk waren die autoreisjes echt verschrikkelijk. Wij hebben hier nooit een caravan gehad, heb dan ook altijd in een appartement overnacht. Maar goed, morgen vanaf 11:30 uur kan hier de postbode aan de deur staan om mijn pakketje af te leveren, dus ik heb nog iets meer dan 8 uur om te slapen. Slaap lekker!
Ik ga vanavond wel hardlopen, nu geen zin in met die hittequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef supersof het volgende:
Al gesport in de hitte en huis gestofzuigd
Vanavond is het warmer denk ik hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel hardlopen, nu geen zin in met die hitte
Ik ga dan ook pas om half 10-10uur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Vanavond is het warmer denk ik hoor.
Kon je beter daar net gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel hardlopen, nu geen zin in met die hitte
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet ook gewoon eens gaan hardlopen!
Zolang ik morgen ook maar wat hebquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:46 schreef xcachet het volgende:
Neem gewoon een koelbox mee met ijsjes naar de gymzaal.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:46 schreef xcachet het volgende:
Neem gewoon een koelbox mee met ijsjes naar de gymzaal.
Jij wilde m'n fb nog hebben toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:49 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik maar een strand in mijn tuin!
Ik ga maar eens graven dan.
Dan ben je echt een baasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan ga ik daar gewoon zitten zo van; ja wat? We mochten toch eten en drinken meenemen?
Komt goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang ik morgen ook maar wat heb
Zonde van de ijsjes dan!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA en dan mag het niet en dan staat je koelbox af te koelen op de gang!
Zij heeft echt veel foto'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet je ff via sarcasm kijken![]()
Die heeft mij namelijk
Waarom zou dat niet mogen dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA en dan mag het niet en dan staat je koelbox af te koelen op de gang!
Omdat er spiekbriefjes in die koelbox zouden kunnen zitten ofso, weet ik veel! Er is kans op toch.quote:
Nou lekker is datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar sac heeft mij gisternacht toch overtuigd
toegevoegdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar sac heeft mij gisternacht toch overtuigd
Eigenlijk faalde ik beetje via whatsappquote:
Ik kan toch ook op m'n handen hebben geschreven? Moet m'n handen toch ook meenemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat er spiekbriefjes in die koelbox zouden kunnen zitten ofso, weet ik veel! Er is kans op toch.
Ook al je nummerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eigenlijk faalde ik beetje via whatsapp![]()
Had mijn volledige naam in m'n status staan![]()
Ze kon die dus gewoon invullen op fb
Had vannacht toch nog ff snel wat foto's afgeschermd waar ik mij voor schaamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef Spatieloos het volgende:
Heb jij maar 1 foto op heel het internet ofso
Als je dat serieus bedoeld dan moet ik toch even onaardig zijn: VMBOquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan toch ook op m'n handen hebben geschreven? Moet m'n handen toch ook meenemen.
#dronken #selfies #instadrunkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had vannacht toch nog ff snel wat foto's afgeschermd waar ik mij voor schaam
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eigenlijk faalde ik beetje via whatsapp![]()
Had mijn volledige naam in m'n status staan![]()
Ze kon die dus gewoon invullen op fb
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had vannacht toch nog ff snel wat foto's afgeschermd waar ik mij voor schaam
Nee niet doen!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vind je die niet mooi dan?![]()
Ik ga ff op uw fb kijken
ik zou maar eens stoppen met die opmerkingenquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou maar eens stoppen met die opmerkingen
Mensen beoordelen op hun niveau..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je dat serieus bedoeld dan moet ik toch even onaardig zijn: VMBO
Sorry,
Ja, ze worden toch saai.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou maar eens stoppen met die opmerkingen
Neem me nou niet zo serieus!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op hun niveau..
Ik deed vorig jaar ook nog havo. Als ik mijn best had gedaan had ik er vwo aan kunnen plakken. Dus beoordeel mensen niet op hun niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Waarom nu vmbo dan. vwo en vmbo verschillen wel heel ergquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar ook nog havo. Als ik mijn best had gedaan had ik er vwo aan kunnen plakken. Dus beoordeel mensen niet op hun niveau.
Dan beoordeel ik je wel op je doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neem me nou niet zo serieus!Joh? Gein toch maar wat. Jij moet mij dan ook niet serieus nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, Gein maar toch wat. Jij moet mij dan ook WEER niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Joh? Gein toch maar wat. Jij moet mij dan ook niet serieus nemen.
Dus gewoon tussenin gaan zitten, havoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom nu vmbo dan. vwo en vmbo verschillen wel heel erg
Dm evenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom nu vmbo dan. vwo en vmbo verschillen wel heel erg
En daarna vwo, zoals de echte bazen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus gewoon tussenin gaan zitten, havo
Jij was gisteren trouwens 2e gewordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Joh, Gein maar toch wat. Jij moet mij dan ook WEER niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En daarna vwo, zoals de echte bazen!
Ja dus? Dat wou ik, ik wou gewoon hoger dan jij!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij was gisteren trouwens 2e geworden
Ga je dat vandaag nog eens proberen dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dus? Dat wou ik, ik wou gewoon hoger dan jij!
En 2 is mijn 2e lievelings getal!
Dat boeit me niet, ik wil haar gewoon aanbidden en hopen dat ik ooit een vleugje van haar odor ruik!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
msacras is al iemand buiten FOK! aan het hosselen waar ze regelmatig haar mond over open trekt
Waar het hart van vol is...
Weet ik niet, ik heb best wel zin om te zonnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga je dat vandaag nog eens proberen dan?![]()
Moet vanavond werken dus dat zal dan vast wel lukken
quote:Smerige kinderliefde ... Denken zo te zien dat ze al een jaar of 30 zijn.
Of ging jij naar het strand?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb best wel zin om te zonnen.
wtf manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik wil haar gewoon aanbidden en hopen dat ik ooit een vleugje van haar odor ruik!
En met een beetje geluk gaat ze vreemd met mij.
Mijn*quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat zou me school niet op prijs stellen!
Kun je bij mij nu een fotoboek zien dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon naar fotoboek gaan en je profiel aanpassen?
Nou en, is nog steeds raarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet serieus nemen man!
al zal je dat vast niet doen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je bij mij nu een fotoboek zien dan?
Ik heb gewoon goede rare fantasie ja! En het is niet eens origineel, zulke dingen zie je vaak op /b/.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en, is nog steeds raar
Als we dat niet serieus moeten nemen. Dan denk je nog wel hele rare dingen jongetjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en, is nog steeds raar
ga daar dan heen, /b/tard.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon goede rare fantasie ja! En het is niet eens origineel, zulke dingen zie je vaak op /b/.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon goede rare fantasie ja! En het is niet eens origineel, zulke dingen zie je vaak op /b/.
Maar dan nog een tintje erger zoals: I would rub my dick through 100 meters of glass splinters, just to smell a little bit of her fart.
ofsoiets.
Nee dat ben ik niet meerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga daar dan heen, /b/tard.
Kom we doen een wedstrijdje meeste posts, niet alleen voor vandaag, maar gewoon heel dit jaar, we zullen zien 18 jun 2014! Bedankt voor de voorsprong.quote:
Moet ik dit serieus nemenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef xcachet het volgende:
Ik vind dit alles behalve geniaal jonge man. Dit zijn rare gedachtes. Laat je nakijken.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom we doen een wedstrijdje meeste posts, niet alleen voor vandaag, maar gewoon heel dit jaar, we zullen zien 18 jun 2014! Bedankt voor de voorsprong.
Ja dat doe ik dus niet, want dit is gewoon humor, die jij misschien niet snapt. En er is niks zieks aan.quote:
Ga maar meteen naar een psycholoogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Huisarts. Die zal jou wel doorverwijzen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus niet, want dit is gewoon humor, die jij misschien niet snapt. En er is niks zieks aan.
Ik leg het wel even uit. /b/ staat bekend als een hopeloos zootje virgins/maagden. Heel veel mensen zijn daar dus wanhopig, dan maken ze grappen over wat een /b/tard zou zeggen, oftewel zo iets raars als 'I would rub my dick through blalblbalba' Maar overigens denkt niemand echt zo, denk ik.quote:
Stop hier gewoon meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik leg het wel even uit. /b/ staat bekend als een hopeloos zootje virgins/maagden. Heel veel mensen zijn daar dus wanhopig, dan maken ze grappen over wat een /b/tard zou zeggen, oftewel zo iets raars als 'I would rub my dick through blalblbalba' Maar overigens denkt niemand echt zo, denk ik.
Ja maar msacras is er toch nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SL, je bent de creep aan het uithangen. Vinden meisjes nie leuk nie
Ze zijn allebei tof hoor. En als je er 1 wil hosselen, moet je aardig zijn tegen ze allemaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Xcachet's mening boeit niet!
Sof gaat wel, hopen dat ze het niet te serieus neemt.
Zeg vooral gaat wel... Gaat nooit wat worden met jouquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
wat gaat met mij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |