Nee niet doen!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vind je die niet mooi dan?![]()
Ik ga ff op uw fb kijken
ik zou maar eens stoppen met die opmerkingenquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou maar eens stoppen met die opmerkingen
Mensen beoordelen op hun niveau..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je dat serieus bedoeld dan moet ik toch even onaardig zijn: VMBO
Sorry,
Ja, ze worden toch saai.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou maar eens stoppen met die opmerkingen
Neem me nou niet zo serieus!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op hun niveau..
Ik deed vorig jaar ook nog havo. Als ik mijn best had gedaan had ik er vwo aan kunnen plakken. Dus beoordeel mensen niet op hun niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Waarom nu vmbo dan. vwo en vmbo verschillen wel heel ergquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar ook nog havo. Als ik mijn best had gedaan had ik er vwo aan kunnen plakken. Dus beoordeel mensen niet op hun niveau.
Dan beoordeel ik je wel op je doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neem me nou niet zo serieus!Joh? Gein toch maar wat. Jij moet mij dan ook niet serieus nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, Gein maar toch wat. Jij moet mij dan ook WEER niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Joh? Gein toch maar wat. Jij moet mij dan ook niet serieus nemen.
Dus gewoon tussenin gaan zitten, havoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom nu vmbo dan. vwo en vmbo verschillen wel heel erg
Dm evenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom nu vmbo dan. vwo en vmbo verschillen wel heel erg
En daarna vwo, zoals de echte bazen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus gewoon tussenin gaan zitten, havo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |