Zonde van de ijsjes dan!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA en dan mag het niet en dan staat je koelbox af te koelen op de gang!
Zij heeft echt veel foto'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet je ff via sarcasm kijken![]()
Die heeft mij namelijk
Waarom zou dat niet mogen dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA en dan mag het niet en dan staat je koelbox af te koelen op de gang!
Omdat er spiekbriefjes in die koelbox zouden kunnen zitten ofso, weet ik veel! Er is kans op toch.quote:
Nou lekker is datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar sac heeft mij gisternacht toch overtuigd
toegevoegdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar sac heeft mij gisternacht toch overtuigd
Eigenlijk faalde ik beetje via whatsappquote:
Ik kan toch ook op m'n handen hebben geschreven? Moet m'n handen toch ook meenemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat er spiekbriefjes in die koelbox zouden kunnen zitten ofso, weet ik veel! Er is kans op toch.
Ook al je nummerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eigenlijk faalde ik beetje via whatsapp![]()
Had mijn volledige naam in m'n status staan![]()
Ze kon die dus gewoon invullen op fb
Had vannacht toch nog ff snel wat foto's afgeschermd waar ik mij voor schaamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef Spatieloos het volgende:
Heb jij maar 1 foto op heel het internet ofso
Als je dat serieus bedoeld dan moet ik toch even onaardig zijn: VMBOquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan toch ook op m'n handen hebben geschreven? Moet m'n handen toch ook meenemen.
#dronken #selfies #instadrunkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had vannacht toch nog ff snel wat foto's afgeschermd waar ik mij voor schaam
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eigenlijk faalde ik beetje via whatsapp![]()
Had mijn volledige naam in m'n status staan![]()
Ze kon die dus gewoon invullen op fb
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had vannacht toch nog ff snel wat foto's afgeschermd waar ik mij voor schaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |