quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja had je bij ons ook hooren homo`s
En mijn broertje
Haha ja. Dagen van 12 tot 8 vakkenvullen verveelt wel. Heb al vakantie (examens) en maak 35 uur per week. Mag ook blij zijn dat ik een baantje heb: ik ben de enigste van mijn vrienden die werkt omdat de rest gewoon niet aan een baan kan komen in dit dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad, al die oudjes die om 9 uur sochtends al hun bloemkool staan af te rekenen
Jup. werk vinden is tegenwoordig echt een dramaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:44 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Haha ja. Dagen van 12 tot 8 vakkenvullen verveelt wel. Heb al vakantie (examens) en maak 35 uur per week. Mag ook blij zijn dat ik een baantje heb: ik ben de enigste van mijn vrienden die werkt omdat de rest gewoon niet aan een baan kan komen in dit dorp.
ja met de vrienden weekje appelhof op terschellingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. werk vinden is tegenwoordig echt een dramaJe maakt wel veel uren dan
Ga je er nog van op vakantie of dat niet?
Gezelligquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:47 schreef Paksoi het volgende:
[..]
ja met de vrienden weekje appelhof op terschellingmaar de rest van de vakantie gewoon werken
haha ja word wel de eerste keer dus maar eens zien hoe leuk het wordquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezelligweekje bierkratjes opstapelen voor je tent
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:50 schreef Paksoi het volgende:
[..]
haha ja word wel de eerste keer dus maar eens zien hoe leuk het word
Ik ben 16 en ga over 4 weken ook nog naar Turkije maar dan met mijn ouders. Ik zou nog, omdat ik geslaagd was voor mijn examen, een paar dagen naar Londen gaan, maar daar is het nog niet van gekomen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Ach ik ben niet zo van die vakanties maar je moet het wel 1 keer gedaan hebben ja
Oh Turkije is ook wel chillquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:53 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ik ben 16 en ga over 4 weken ook nog naar Turkije maar dan met mijn ouders. Ik zou nog, omdat ik geslaagd was voor mijn examen, een paar dagen naar Londen gaan, maar daar is het nog niet van gekomen.
Hoe oud ben jij of hoe oud is jong?
aha oké, ja Turkije is zeker fijn maar ben niet zo van de toeristische trekpleisters, want Alanya daar waar ik heenga staat aangeschreven als een enorm toeristisch gebied met veel Nederlanders. Was liever naar een ietwat minder toeristische gebied gegaan, maar voordat we al geboekt hadden, hadden we ons daar nog absoluut niet in verdiept want het is pas de eerste keer dat we überhaupt gaan vliegen en zo'n verre reis gaan maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Turkije is ook wel chillall inclusive?
Ik ben 23En hoe oud jong is? geen idee, zit hier nog iemand van 26 dus wat dat betreft niet heul jong
Alanya is behoorlijk toeristisch jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:58 schreef Paksoi het volgende:
[..]
aha oké, ja Turkije is zeker fijn maar ben niet zo van de toeristische trekpleisters, want Alanya daar waar ik heenga staat aangeschreven als een enorm toeristisch gebied met veel Nederlanders. Was liever naar een ietwat minder toeristische gebied gegaan, maar voordat we al geboekt hadden, hadden we ons daar nog absoluut niet in verdiept want het is pas de eerste keer dat we überhaupt gaan vliegen en zo'n verre reis gaan maken.. Maar het zal vast allemaal wel meevallen.
Ja en we wouden graag bij het strand dus dat is dan ook wel te verwachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alanya is behoorlijk toeristisch jaMaar dat heb je eigenlijk altijd wel een beetje aan de Turkse kust. Ben je nog nooit eerder ook wezen vliegen of gewoon dichter bij huis?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:03 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja en we wouden graag bij het strand dus dat is dan ook wel te verwachten.En nee dit word voor mij de eerste keer vliegen
, wij gingen altijd traditiegetrouw elk jaar met de auto op vakantie en dan ook afstanden afleggen waarvoor je eerst 14 uur moet rijden met de auto voordat je er bent. Vaak naar Oostenrijk, Italië en Frankrijk geweest. Frankrijk ooit is 2x in het jaar naar toe geweest maar dat komt omdat mijn tante daar woont en we zo erg cheap kunnen overnachten in een zeer luxe appartement.
Ja nu ik er zo overna denk waren die autoreisjes echt verschrikkelijk. Wij hebben hier nooit een caravan gehad, heb dan ook altijd in een appartement overnacht. Maar goed, morgen vanaf 11:30 uur kan hier de postbode aan de deur staan om mijn pakketje af te leveren, dus ik heb nog iets meer dan 8 uur om te slapen. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]altijd handig om contacten in het buitenland te hebben hehe.
Deden wij vroeger ook wel ja, maar toen wel als we nog echt klein warenTot mijn 14de denk ik. En dan gewoon in 1/2 dagen naar Italie reizen ofzo met de caravan
![]()
En toen ik `nog'' kleiner was zelfs 3 dagen in de auto naar Spanje, dat was echt een hel
Haha ja ik ga zo ook maar eens, trustenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 03:09 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ja nu ik er zo overna denk waren die autoreisjes echt verschrikkelijk. Wij hebben hier nooit een caravan gehad, heb dan ook altijd in een appartement overnacht. Maar goed, morgen vanaf 11:30 uur kan hier de postbode aan de deur staan om mijn pakketje af te leveren, dus ik heb nog iets meer dan 8 uur om te slapen. Slaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |