Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Kan je prima zeggen, het is alleen maar net hoe je het brengtquote:
Heo / wat / wie/ wanneer etc.. verderquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je prima zeggen, het is alleen maar net hoe je het brengt
Niet verkeerd, maar ook niet bijzonderquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Syntix het volgende:
Die blonde bij die honden is niet zo verkeerd toch Alex?
Mwoahquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gaat ziek hard deze reeks trouwens
Naast het centraal station geloof ikquote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef CaptainCab het volgende:
Weet iemand waar in Eindhoven Marc woont? Dan ga ik even kijken. Ik maak me zorgen
ik heb ook maandag altijd een top 10 positie bij de dagcijfersquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gaat ziek hard deze reeks trouwens
1e wereldproblemen..quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Pff te veel gewerkt, te weinig geslapen.. en toch dit af moeten kijken
jij kon haar...? schaakmat zetten? poesje likken? fietsband plakken?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef Grijsbaard het volgende:
Maar dat wijf die bij Marc kwam was gewoon een actrice.. ik kon haar
Mjah ik houd mijn mond maar.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb ook maandag altijd een top 10 positie bij de dagcijfers
.. vrouwenvlees proevenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij kon haar...? schaakmat zetten? poesje likken? fietsband plakken?
Ik wist ook niet dat het FOK!kers waren. Wel stereotypen iigquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie nu pas al die foto's in de OP?
Niet bijzonder? Mooie meid juist, maar ook iets te hoog gegrepen voor beginneling Alex.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar ook niet bijzonder
Ze mot hem niet meer en nu is hij helemaal wanhopig en stalkerig.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben weg geweest, kan nu pas kijken.
Kan iemand mij de stand van zaken geven over Marc geven?
Hij is eenzaam, zielig, depressief, in een dipjequote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Depressiefquote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik ook. Neuken?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
ZOu bij mij niet werken, ik ben bang voor honden.
Nee, ik acteer ook wel eens zegmaar.. Dus vandaar.. Het is een beetje "ons kent ons".. Maar zoiets als dit zou ik noooit doen!!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij kon haar...? schaakmat zetten? poesje likken? fietsband plakken?
Ze werden pas fokker toen ze dit topic lazenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat het FOK!kers waren. Wel stereotypen iig
Ben pas zelf fokker geworden rond aflevering 3 of 4quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat het FOK!kers waren. Wel stereotypen iig
Ah, wel het ideale drama scriptquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mot hem niet meer en nu is hij helemaal wanhopig en stalkerig.
Ah vandaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze werden pas fokker toen ze dit topic lazen
Hij is ten einde raadquote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kan iemand mij de stand van zaken geven over Marc ?
Jij kent haar dus.. zeg dat dan!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nee, ik acteer ook wel eens zegmaar.. Dus vandaar.. Het is een beetje "ons kent ons".. Maar zoiets als dit zou ik noooit doen!!
Geef hem nog een maandjequote:
Geef hem nog een maandjequote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar komt er aan toch, je bent een chick aan het hosselen via sms?
mwoa, lang haar dikke tetten thats it. Alex kan haar wel krijgen hoor, paar kilootjes dr af wat meer swag erbijquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Niet bijzonder? Mooie meid juist, maar ook iets te hoog gegrepen voor beginneling Alex.
Hoe was je eerste keer?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ben pas zelf fokker geworden rond aflevering 3 of 4
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog geen idee of zij de eerste wordtquote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar jij bent 15/16 toch?
ESF was erg... ik was kapotquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb meegeholpen aan meerdere records, i ben een fokbaas
Jawel, gewoon nog iets meer je best doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
[..]
Nog geen idee of zij de eerste wordt
Ik vraag me altijd af, wat vinden je familie en vrienden er van als je aan zo'n programma meedoet? Lijkt me heel awkward op familiebijeenkomsten enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ben pas zelf fokker geworden rond aflevering 3 of 4
En ik maar de hele tijd roepen dat het downies zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar verder past het hier natuurlijk perfect
Dat zijn we allemaalquote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En ik maar de hele tijd roepen dat het downies zijn
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb meegeholpen aan meerdere records, i ben een fokbaas
Ze zeggeb er weining over, mijn ouders vinden het moedig mijn vrienden kan het geen ruk schelenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, wat vinden je familie en vrienden er van als je aan zo'n programma meedoet? Lijkt me heel awkward op familiebijeenkomsten enzo
No means yes in rape language.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
Alex kan prima vrouwen versieren zodra het hem allemaal geen reet meer interesseert hoe ze reageren...
TV SC heeft wel een record gehad hoorquote:
Record was eigenlijk dat ABO topic, maar dat was gepland. Volgens mij was idd ESF het record. En ik maar plaatjes en zooi weghalen want ik was mod die avond.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat wwas het record toch
320 posts omdat het topic het niet aan kan
Maar jij staat ook niet zo voor lul. Tegenover de andere.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ze zeggeb er weining over, mijn ouders vinden het moedig mijn vrienden kan het geen ruk schelen
en de foks vinden je baasquote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ze zeggeb er weining over, mijn ouders vinden het moedig mijn vrienden kan het geen ruk schelen
Waarom zou je de moeite doen. alsof mensen dat gaan teruglezenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Record was eigenlijk dat ABO topic, maar dat was gepland. Volgens mij was idd ESF het record. En ik maar plaatjes en zooi weghalen want ik was mod die avond.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Record was eigenlijk dat ABO topic, maar dat was gepland. Volgens mij was idd ESF het record. En ik maar plaatjes en zooi weghalen want ik was mod die avond.
Lol hahaquote:
google welquote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zou je de moeite doen. alsof mensen dat gaan teruglezen
Tja, goede vraag eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zou je de moeite doen. alsof mensen dat gaan teruglezen
Hehe, in alle eerlijkheid vriend van mij is twee jaar ouder. Ook nog maagd, twee anderen zijn in de beging/midden twintig reeks en ook nog maagd.quote:
Het zit in de vriendengroep.. wel nicequote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hehe, in alle eerlijkheid vriend van mij is twee jaar ouder. Ook nog maagd, twee anderen zijn in de beging/midden twintig reeks en ook nog maagd.
alles, behalve als j e het expliciet uitzetquote:
Met z'n legopoppetjes-kapselquote:
zorg dat jij de eerste bentquote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hehe, in alle eerlijkheid vriend van mij is twee jaar ouder. Ook nog maagd, twee anderen zijn in de beging/midden twintig reeks en ook nog maagd.
Wij zien het niet als een groot probleem, gewoon iets van ons iets wat ons vormtquote:
Uh 10x Johan Derksen niet he dat boeit google echt niet hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alles, behalve als j e het expliciet uitzet
Dat is een nep nerd :pquote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nerd scoorde ook een leuke chick dus houdt hoop!
johan misschien welquote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh 10x Johan Derksen niet he dat boeit google echt niet hoor.
Yep, kan zomaar doorslaan.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Het lijkt wel een date voor een trio!!
Hoeveel talent heb je nou nodig om zoiets als Take Me Out te doen? Dan moet je gewoon lekker zijn en goed kunnen pratenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Blij dat hij opgerot is bij take me out, talentloze mongool
die is wel lekker maar te erlegen in beddenk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
WTF is deze, geef me dan Avithal maar
een een surinamerquote:
Nee man, vlug zijn, gevat, leuke grapjes maken. Eddy Zoey kan het, Kooiemans nietquote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoeveel talent heb je nou nodig om zoiets als Take Me Out te doen? Dan moet je gewoon lekker zijn en goed kunnen praten
Volgens mij heeft die vriending ook iets van, doe eens normaal meidquote:
hij was presenttir en je gender staat verkeerdquote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoeveel talent heb je nou nodig om zoiets als Take Me Out te doen? Dan moet je gewoon lekker zijn en goed kunnen praten
Die Jessica? Lijkt me eerder Marokkaans ofzo?quote:
Ik in een biertjequote:
Jaquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die vriending ook iets van, doe eens normaal meid
nee, hindoestaansquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Die Jessica? Lijkt me eerder Marokkaans ofzo?
Je zal maar vriendinnen met dat stuk chagrijn zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die vriending ook iets van, doe eens normaal meid
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef CaptainCab het volgende:
Die 2 mannen hadden eigenlijk ja ingevuld voor haar vriendin
Shotgun techniek. Overal een ja invullenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Huh 2 die ja invulden? Die houden zeker van SM of zo
Die wilde haar droog in der poepertje neuken om der een keer goed pijn te doenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Huh 2 die ja invulden? Die houden zeker van SM of zo
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef CaptainCab het volgende:
Ah. Nou ze is wel leuk. Waarschijnlijk dan ook de reden dat zij geen maagd meer isquote:
dit jaquote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef CaptainCab het volgende:
Ah je bent weleens op zo een speeddate geweest dusquote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Shotgun techniek. Overal een ja invullen
Het is een ongeïnteresseerd chagrijnig stuk vreten.quote:
Nee, een column over gelezenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah je bent weleens op zo een speeddate geweest dus
ik vind haar niks.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is die vriendin die Turkse?
mannen gaan werken, die doen dit soort dingen nietquote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Cue_ het volgende:
Geen mannen erbij?.. goh wat toevallig van RTL
In het echt ook. Ze was ook toen in het derde jaar verkozen tot Queen of the prom herinner ik me nog.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Cue_ het volgende:
Geen mannen erbij?.. goh wat toevallig van RTL
jij ookquote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is een ongeïnteresseerd chagrijnig stuk vreten.
okquote:
Kon je echt niks beters bedenken?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:19 schreef AlanGarner het volgende:
Hahaha die Alex heeft echt een geweldig talent om precies te zeggen wat je NIET moet zeggen![]()
quote:
Stating the obvious! Als je het niet serieus brengt kan het best wel leuk zijn!quote:
De mijne wel!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
Over hondjes gesproken.. doggiestyle is zeker jouw favoriete positie of niet? huhuhuhhuhuhuuuu
nuhurdquote:
Hou je ook van doggy? Leuke doggies? *hint*quote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stating the obvious! Als je het niet serieus brengt kan het best wel leuk zijn!
Gewoon op de knietjes gaan zittenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Door de hont komt hij van zijn maagdelijkheid afDat klinkt wel heel fout.
mijn eerdere opmerking over buttfuck he..quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Door de hont komt hij van zijn maagdelijkheid afDat klinkt wel heel fout.
Arme hondquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef AlanGarner het volgende:
Nu dat ik een hond heb denk ik toch dat ik sneller van m'n maagdelijkheid afkom![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef AlanGarner het volgende:
Nu dat ik een hond heb denk ik toch dat ik sneller van m'n maagdelijkheid afkom![]()
Uiteraard was dat niet vrijwilligquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Cue_ het volgende:
Zij zoent hem 'vrijwillig' .. terwijl hij met z'n beentje trapt
Die benen, haha. Net zo'n zenuwachtige puber jongen die voor het eerst een zoen krijgt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Cue_ het volgende:
Zij zoent hem 'vrijwillig' .. terwijl hij met z'n beentje trapt
een date die het overleeft is een date die je nog kan neukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |