SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Las iets van 1.2mil voor de 3 groepswedstrijden ongeacht het resultaat
Het blijft buiten de EU he. Dat maakt het als vrijwilligerswerk wel erg prijzig. Laat hen lekker shinen bij A.S. Dragonquote:
Ja, dat kan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan er niet iets over Tahiti in de TT?
Nee. Maar dat heb je ook wel door als je even leest wat de anderen posten.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die dit echt geweldig vindt.
Ik hoop dat ze een transfer krijgen. Ze spelen ook niet slecht ofzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Maar dat heb je ook wel door als je even leest wat de anderen posten.
Nee, dit zijn de mooie dingen in het voetbal.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die dit echt geweldig vindt.
dat zei ik al knuppelquote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Tahiti heeft ooit met 30-0 gewonnenDat doet Nederland hen niet na hoor.
[ afbeelding ]
Nederland heeft 3 WK finales verloren. Dat doet Tahiti Nederland nooit na.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Tahiti heeft ooit met 30-0 gewonnenDat doet Nederland hen niet na hoor.
[ afbeelding ]
En nu?quote:
Je stelt nu 3 verliespartijen gelijk aan een overwinning. Zegt dat niet genoeg?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nederland heeft 3 WK finales verloren. Dat doet Tahiti Nederland nooit na.
Denk dat Nederland ieder minuut een goal maakt tegen Cook islandsquote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nederland heeft 3 WK finales verloren. Dat doet Tahiti Nederland nooit na.
Ik betreur onjuistheden. Als er zoveel wordt gescoord houdt dit automatisch blessuretijd in.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk dat Nederland ieder minuut een goal maakt tegen Cook islands
90-0 dus
Haha goeie xdquote:
Het was zo mooi geweest, Piet de Visser die de talentjes van Tahiti analyseert.quote:
Ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef Tjacka het volgende:
ik wil tahiti tegen een tweede klasser in nederland zien
Je zegt fan te zijn, maar je bent opzoek naar een vernedering?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef Tjacka het volgende:
ik wil tahiti tegen een tweede klasser in nederland zien
Nigeria was beter, mogelijk komen er nog goals in de tweede helft. Valt toch niks over te zeggen dit.quote:
die kunnen ze hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zegt fan te zijn, maar je bent opzoek naar een vernedering?
Nou Jan Mulder met zijn gezeik kan toch wel?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nigeria was beter, mogelijk komen er nog goals in de tweede helft. Valt toch niks over te zeggen dit.
Waarom wel? Het is juist het podium waarop ze nu spelen dat het speciaal maakt. Tegen een 2e klasser is het gewoon bagger van 2 kanten.quote:
Ja, dit. Je moet de romantiek niet kapot willen makenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom wel? Het is juist het podium waarop ze nu spelen dat het speciaal maakt. Tegen een 2e klasser is het gewoon bagger van 2 kanten.
Of die cornerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
Ik had die heerlijke aanval uit de 40ste minuut nog wel een keer willen zien.
ja dat is waar, maar ik weet niet op welk niveau ik ze moet inschattenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom wel? Het is juist het podium waarop ze nu spelen dat het speciaal maakt. Tegen een 2e klasser is het gewoon bagger van 2 kanten.
DIE KEEPERquote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef ValHallen het volgende:
Het doet me een beetje denken aan die ploeg uit Congo die de finale van het WK voor clubteams haalde
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef ValHallen het volgende:
Het doet me een beetje denken aan die ploeg uit Congo die de finale van het WK voor clubteams haalde
Daarom altijd de Afrika cup kijken, geweldig toernooiquote:
Of Trinidad onder Don Leo.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef ValHallen het volgende:
En daar betalen we nou belastinggeld voor.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef TLC het volgende:
Wat is deze ? geen Jan van Halst in de studio met zn kastje om Tahiti te analyseren ?
Te laat aan de wedstrijd beginnen vanwege reclamesquote:Op maandag 17 juni 2013 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
En daar betalen we nou belastinggeld voor.
Wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was ook geniaal ja.
NOS_! Faalmongolen.
De Afrika Cup was wel erg teleurstellend dit jaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daarom altijd de Afrika cup kijken, geweldig toernooi
Hopelijk zijn er volgend jaar op het WK weer wat verrassende ploegen te bewonderen. Zag dat Oezbekistan het behoorlijk goed doet in Azië.
Dat is best gay.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste 20 seconden van de tweede helft gemist.
Is nu een combi van tactisch geschaak met absolute doodschoppen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Afrika Cup was wel erg teleurstellend dit jaar.
Wedstrijd was al begonnen toen NOS inschakelde, vanwege de reclames.quote:
Kloptquote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Afrika Cup was wel erg teleurstellend dit jaar.
Zelfs geen doodschoppen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is nu een combi van tactisch geschaak met absolute doodschoppen.
Ze stonden in de finale tegen Burkina Faso dus ik snap het wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Dat zij de Afrika cup hebben gewonnen snap ik ook niet helemaal..
En Ivoorkust, Egypte, Marokko, Tunesië, Kameroen en Zuid Afrika, kunnen die niet meer voetballen?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze stonden in de finale tegen Burkina Faso dus ik snap het wel.
Dat blijkt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En Ivoorkust, Egypte, Marokko, Tunesië Kameroen en Zuid Afrika, kunnen die niet meer voeballen
Zouden ze hun doelstelling halen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef TLC het volgende:
Zou toch supertof zijn als Tahiti 1 keer weet te scoren![]()
Het lag aan het veld en aan het feit dat alle vrije trappen binnen de 50 meter op doel werden geschoten.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En Ivoorkust, Egypte, Marokko, Tunesië Kameroen en Zuid Afrika, kunnen die niet meer voeballen
Zijn ze dan zomaar in de finale gekomen dan..?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze stonden in de finale tegen Burkina Faso dus ik snap het wel.
Veranderd.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Syntix het volgende:
Welke mongool heeft de "zonder Xabi Alonso" TT verandert![]()
![]()
En welke kneus is commentatordie witte chinees zkr?
Geeneens onwaar. Als de bondscoach Drogba direct op de bank had gezet waren ze wel kampioen geworden.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lag aan het veld en aan het feit dat alle vrije trappen binnen de 50 meter op doel werden geschoten.
een van die mods hierquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Syntix het volgende:
Welke mongool heeft de "zonder Xabi Alonso" TT veranderd![]()
![]()
En welke kneus is commentatordie witte chinees zkr?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |