PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
hij heeft het eindelijk gevonden!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
hij heeft het eindelijk gevonden!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Blijkbaar loopt het.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Shygirl18 het volgende:
Messi als eenzame spits en Aguero op CAM
Ja, ook wel bekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
Kids, a song by MGMT on Spotify.
MGMT heeft veel toffere nummers maar dit is wat toegankelijker voor de mensen hier
Goed zo. Je hebt de grap ontleed.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuurlijk loopt het, anders hadden ze niet 85+ pace.
Gast luisteren wij alleen maar dezelfde muziek ofzo? Beetje eng hahaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
MGMT heeft veel toffere nummers maar dit is wat toegankelijker voor de mensen hier
Chiddy bang heeft die sample gebruikt maar je maakt een grapje neem ik aan.quote:
Het speelt goed dus mondje dicht jijquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Shygirl18 het volgende:
Messi als eenzame spits en Aguero op CAM
Die kent toch iedereen hier wel neem ik aanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
De Megaforce edition is wel beterquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Megaforce edition is wel beter
Heb je last.fm? Dan kan ik een antwoord geven op je vraag.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gast luisteren wij alleen maar dezelfde muziek ofzo? Beetje eng haha
Nah die heb ik te vaak gehoord en ben een beetje klaar met dat toeter stukquote:
Ja maar ik durf geen andere MGMT nummers te postenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kent toch iedereen hier wel neem ik aan
nee nooitquote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Kamikazie het volgende:
Mja wordt er nog ooit is clubs gedaan op de xbox?
Nope, dat niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je last.fm? Dan kan ik een antwoord geven op je vraag.
Nog best leukquote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook wel bekend.Ken je deze versie ook?
Time To Pretend, a song by MGMT on Spotify.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja maar ik durf geen andere MGMT nummers te posten
Deze vind ik dan ook beter van Project X:quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah die heb ik te vaak gehoord en ben een beetje klaar met dat toeter stuk
En het eerste schot op goal.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tahiti begint wel goed, meteen de bal over de zijlijn
Hahaha zo zien mijn Spotify playlists er zo ongeveer uit inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Reeemi
Neem maar een kijkje dan
Kan ik betalen met FUT coins?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
Zoekt er trouwens nog iemand een kamer? De kamer naast Lindje komt vrij.
Nice. Had dus gelijk met mijn post dat je een toffe gast bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahaha zo zien mijn Spotify playlists er zo ongeveer uit inderdaadAlleen Temper Trap en Broken Bells ken ik niet.
dubstep was eerst een toffe scene met toffe mensen, totdat de emo's en gothics het kwamen verziekenquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice. Had dus gelijk met mijn post dat je een toffe gast bent.
Temper Trap en Broken Bells zijn vrij onbekend inderdaad. Vooral Broken Bells is tof imo, met de zanger van The Shins (als je die kent).
Is dat ook dubstep wat ik postte?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
dubstep was eerst een toffe scene met toffe mensen, totdat de emo's en gothics het kwamen verzieken
Ik ken Temper Trap van hun nummer uit FUT10quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Temper Trap en Broken Bells zijn vrij onbekend inderdaad.
Uiteraard.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken Temper Trap van hun nummer uit FUT10
Ik zie net dat ik Sweet Disposition wel ken.. Zal wel dezelfde zijn?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel dubstep te noemen. Maar ik zag het eigenlijk al aan de titel, want Rusko is wel een redelijk bekende dubstep producer.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat ook dubstep wat ik postte?Ik kan dat soort dingen altijd slecht uit elkaar houden
Ik ken 3 genres. Draaglijk, ondraaglijk en episch.
Niet eens.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik Sweet Disposition wel ken.. Zal wel dezelfde zijn?
Leuk nummerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Even checkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit zie ik nu op de web app. EA[ afbeelding ]
Dat nummer uit FUT10 was Science of Fear. Mooi nummer hoor.
ik vind het eng dat je zulke dingen nog weetquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
De naam Vahirua kwam mij al bekend voor. Nu weet ik waarom: ik had hem in 1 van mijn starter packs vorig jaarhttp://www.futhead.com/12/player/105/ Prima stats overigens.
Dat soort dingen vergeet ik niet zo snel meer, ik heb hem zelfs nog in mijn generations, volgens mij heb ik hem de hele tijd in mijn club gehouden. Overigens kunnen we nu wel blij zijn want beide spelers die hebben gescoord voor Nigeria zitten in FUT.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik vind het eng dat je zulke dingen nog weet
Boy of the Season?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef zerokil het volgende:
FUT11 Starters pack, Thiago Silva BOTS
Stond in top 50 van de Beste traders, mooie tijden.
Ik mag toch hopen dat Emenike niet mee doet ?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat soort dingen vergeet ik niet zo snel meer, ik heb hem zelfs nog in mijn generations, volgens mij heb ik hem de hele tijd in mijn club gehouden. Overigens kunnen we nu wel blij zijn want beide spelers die hebben gescoord voor Nigeria zitten in FUT.
Hij is niet geselecteerd. Oduamadi heeft wel gescoord en hij heeft 94 pace.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Emenike niet mee doet ?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is niet geselecteerd. Oduamadi heeft wel gescoord en hij heeft 94 pace.
Nee doet niet mee:quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Emenike niet mee doet ?
Geen idee, maar hij was altijd maar 250k ofzo. In FM 08 t/m 10 dacht ik.quote:
Een baas is datquote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even een leuk team met De Lucas proberen te maken.
Dan ligt er ook wel mooi 30/40 miljoen in kas hequote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Fuszy het volgende:
Als PSV zowel Toivonen als Matavz, Mertens, lens en Strootman weet te verkopen. Wie gaat ze dan vervangen?
Van Bommel is ook al weg op het middenveld. Maher zal wel naar Ajax gaan.
Locadia, Depay, Hiljemark kunnen toch wel een keer gaan spelen. Narsingh weer fit en je kan wat spelers kopen natuurlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Fuszy het volgende:
Als PSV zowel Toivonen als Matavz, Mertens, lens en Strootman weet te verkopen. Wie gaat ze dan vervangen?
Van Bommel is ook al weg op het middenveld. Maher zal wel naar Ajax gaan.
Nadeel is wel dat iedereen dan weet dat je geld te besteden hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ligt er ook wel mooi 30/40 miljoen in kas he
Kan je wel wat leuks voor kopen.
Ja natuurlijk. Vraag me dan wel af wie ze gaan kopenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ligt er ook wel mooi 30/40 miljoen in kas he
Kan je wel wat leuks voor kopen.
Zouden ze alles op die drie gooien? Drie jonge gasten.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Locadia, Depay, Hiljemark kunnen toch wel een keer gaan spelen. Narsingh weer fit en je kan wat spelers kopen natuurlijk
Toornstra, kunnen ze weer veel betalenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Vraag me dan wel af wie ze gaan kopen
Tja ik ben geen scoutquote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Vraag me dan wel af wie ze gaan kopen
Bij Ajax zijn ze ook niet zo oud en toen Feyenoord met Pelle en Immers kwam waren ook weinig mensen enthousiast (Boetius ook nog jong).quote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zouden ze alles op die drie gooien? Drie jonge gasten.
Paar keer je dag niet en de supporters staan bij de poort
Die speelde al wel bij Spartak ofzo. Is ook niet de kleinste ploegquote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja ik ben geen scout
Hoop dat ze met wat leuke onbekende spelers komen, wie had er nou van Bony gehoord voordat hij naar Vitesse ging he
Speelde bij praagquote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die speelde al wel bij Spartak ofzo. Is ook niet de kleinste ploeg
Sparta Praagquote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die speelde al wel bij Spartak ofzo. Is ook niet de kleinste ploeg
Pelle snapte ik nog wel. Over Immers is nog steeds niemand enthousiast (al werkt die gast zich wel kapot)quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn ze ook niet zo oud en toen Feyenoord met Pelle en Immers kwam waren ook weinig mensen enthousiast (Boetius ook nog jong).
Late reactie, maar ik ookquote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deze vind ik dan ook beter van Project X:
Als je begin dit seizoen mocht kiezen tussen Pelle die bijna overal een flop was of Locadia die als talent wordt gezien betwijfel ik of iedereen voor Pelle had gekozenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pelle snapte ik nog wel. Over Immers is nog steeds niemand enthousiast (al werkt die gast zich wel kapot)
ik heb ook totaal geen motivatie om frans te leren.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Echt kut wel, nu ik weet dat ik mijn BSA heb is mijn motivatie voor die herkansingen echt verdwenen.
Ik zit gofferdomme nog steeds op mn cijfers te wachtenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Echt kut wel, nu ik weet dat ik mijn BSA heb is mijn motivatie voor die herkansingen echt verdwenen.
Komt goedquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zit gofferdomme nog steeds op mn cijfers te wachten
Jat die toets gewoon !quote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb ook totaal geen motivatie om frans te leren.
Liever wel ja. Dan heb ik vakantie als het goed isquote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt het misschien wel terugkrijgen, maar je wilt het vast ook even nagekeken hebben
Denk ik ook wel, maar wil het gewoon hebben dan heb ik tenminste echt zomervakantie. Nou ja, nadat ik die portfolio af heb. Ben ik nu al de hele dag mee 'bezig'quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Jat die toets gewoon !
Een toets jatten als je al weet wat er in komt ?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
Jat die toets gewoon !
Dat probleem had ik ookquote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, maar wil het gewoon hebben dan heb ik tenminste echt zomervakantie. Nou ja, nadat ik die portfolio af heb. Ben ik nu al de hele dag mee 'bezig'
Zit er lekker in hoor!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
De 2-1 met clubs zonet.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/158859927
Fijn hequote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
Omdat ik deze op de markt zag voor maar 1.1 miljoenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom niet die 91 versie van messi met 99 shooting
goedkoopste daarna ?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik deze op de markt zag voor maar 1.1 miljoen
1.7 op dat moment. Stonden er sowieso maar 3 opquote:
Ik vinnum niet zo leukquote:
Ik heb mijn oogzalfje en pleister op gedaan. Ik zie aan 1 oog helemaal niks meerquote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
avond heren![]()
nog wat gemist hier. zie allemaal toefjes platen voorbij komen. heeft die ouwe weer eens rare dingen gedaan.
wat heb je nu weer uitgespookt ? waarom moet je een oogzalfje en pleister ?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb mijn oogzalfje en pleister op gedaan. Ik zie aan 1 oog helemaal niks meer
Deze pass van Raapfeest op Jeboi "Het is patat" Lindgren.quote:
Gezicht is aan 1 kant verlamd, mn oog kan niet meer dicht, dus dit moet om uitdroging van het oog te voorkomenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat heb je nu weer uitgespookt ? waarom moet je een oogzalfje en pleister ?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezicht is aan 1 kant verlamd, mn oog kan niet meer dicht, dus dit moet om uitdroging van het oog te voorkomen
quote:
Jullie kunnen je inschrijven voor de erfenisquote:
Wat meer pauze houden jij.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen je inschrijven voor de erfenis
Maar zonder gekheid: het is echt gekke shit dat er van het ene op het andere moment functies uit kunnen vallen
Uh, ff kijken hoe slecht mn pro isquote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja! We zijn net bezig! Doe je het volgende potje mee?
Hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezicht is aan 1 kant verlamd, mn oog kan niet meer dicht, dus dit moet om uitdroging van het oog te voorkomen
sterkte in ieder gevalquote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen je inschrijven voor de erfenis
Maar zonder gekheid: het is echt gekke shit dat er van het ene op het andere moment functies uit kunnen vallen
koop ze gewoon allemaal johquote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef FCsuarez het volgende:
twijfel om een TOTS blind te halen. zijn nu maar 80K overdag zelden een op de markt
Kom skype.quote:
13 ofzo dacht ikquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef Jorwol het volgende:
Wat waren eigenlijk de odds voor een gelijkspel Tahiti?
Uh, mn pro is 75 is dat voldoende? En welke positie moet ik m maken? Wie kan ik adden op Skype?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uh, mn pro is 75 is dat voldoende? En welke positie moet ik m maken? Wie kan ik adden op Skype?
Prima joh.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uh, mn pro is 75 is dat voldoende? En welke positie moet ik m maken? Wie kan ik adden op Skype?
ik ookquote:
Hij heeft die P'tjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:26 schreef quer het volgende:
Die flankspeler van Tahiti is nog best oké hoor
die RW met 5* skills?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:26 schreef quer het volgende:
Die flankspeler van Tahiti is nog best oké hoor
Hij was efficiënter.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
lol iemand die 2 schoten heeft en 2 goals tegen bij en ik schiet meerde malen op de paal zegt:
Shut up mate, i won that fair and square
ligt er aan hoe je het bekijk.quote:
Jezusquote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die foto van die gast die gesneden is met een stuk glas door een meisje van 16
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef Patje1987 het volgende:
Raapfeest wat een baas 40 meter over voor open goal
Dat whatsappje erbijquote:
Nee, niet echt. Er waren wel een hoop discussies over van alles.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
![]()
Topics de moeite waard om terug te lezen?
Het is nooit de moeite waard om terug te lezen vind ikquote:Op maandag 17 juni 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Er waren wel een hoop discussies over van alles.
Fatty fatty fatty fuckquote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190042
Godver wat was hij een baas zeg
Heldje.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef Patje1987 het volgende:
Raapfeest wat een baas 40 meter over voor open goal
quote:
Volgend jaar is hij misschien wel een silver. Maar in PES6 (?) was hij goed bij Inter met 99 shot power.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190042
Godver wat was hij een baas zeg
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgend jaar is hij misschien wel een silver. Maar in PES6 (?) was hij goed bij Inter met 99 shot power.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag even schrikken. De linkerkant van mn gezicht is verlamdIk val zo op mn oude dag van het ene mankement in het andere lijkt wel
Wow..heavy shit. Scrolde door een topic en zag dat Verbeek plaatje, maar ik had gehoopt op een wat fijnere aanleiding dan dit. Sterkte manquote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, was daar eerst bang voor. maar het is Aangezichtsverlamming van Bell. Loop 3 tot 6 maanden met een André van Duin mondDat is wel grappig. Alleen de oorzaak moet de neuroloog uitzoeken. Dat wordt iets spannender. Kan zelfs door een tumor komen. Maar dat lijkt me sterk hoor.
Sorry. Leuk dat je dat nog allemaal weetquote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ga niet haten
Martins had toen 99 top speed en acceleration
Thanksquote:Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heldje.![]()
[..]Prima gevoetbald koning.
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb vandaag zo'n pech met pokeren
Wat zit je nou te lachenquote:
Wat is je team nu dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:50 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al heel de avond te denken welke Argentijnse spitsen er zijn, ik denk ze allemaal te hebben opgenoemd komt er een maat van me, heb je Higuain al, helemaal over het hoofd gezien, stom stom, weg met Tevez,
Waarom niet Palacio IF ?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:50 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al heel de avond te denken welke Argentijnse spitsen er zijn, ik denk ze allemaal te hebben opgenoemd komt er een maat van me, heb je Higuain al, helemaal over het hoofd gezien, stom stom, weg met Tevez,
Diequote:Op maandag 17 juni 2013 23:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom niet Palacio IF ?
En je kan toch gewoon zoeken op al de argentijnen als ST op wefut
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is je team nu dan?
Sif Higuain is wel goed btw
Dat lijkt me echt een kutteamquote:
hommoquote:
Die workrates achterin zijn zo dodelijk..quote:
Varese ofzo toch? Vorig jaar verkocht ik nog een Serie B badge voor 45k bin ofzoquote:
Hele vette aflevering van True Bloodquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Varese ofzo toch? Vorig jaar verkocht ik nog een Serie B badge voor 45k bin ofzo
Leipe shit weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hele vette aflevering van True Blood
Daar heb je een heel goed punt , misschien maar even aanpassenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die workrates achterin zijn zo dodelijk..
Dat had je zelf niet bedacht toen je dat team zo maakte?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt , misschien maar even aanpassen
Jawel maar niet echt goed over na gedacht maar heb al een oplossingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat had je zelf niet bedacht toen je dat team zo maakte?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
40 km landingsbaanquote:
F&Fquote:
F&F tokio driftquote:
quote:
Jij hebt helemaal geen ignorelistquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Mensen solliciteren naar de ignorelist. Wat haten jullie op F&F man
Nee, iedereen moet tof vinden wat ik tof vind.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen ignorelist![]()
Niet mijn type films, mag toch
''Tof vinden''quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet tof vinden wat ik tof vind.
We gingen met 8 vrienden naar de film. De ene helft wilde Hangover 3 en de andere helft wilde F&F6. Dus we hebben kop of munt gedaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 en 2 waren nog wel tof..daarna werd het erg matig. Snap vooral de hype niet zo..bizar dat ze 6 delen uit zo'n matige franchise weten te genereren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Mensen solliciteren naar de ignorelist. Wat haten jullie op F&F man
The hangover is ook niet zo boeiend hoor. Wel oke. Maar niet heel leuk of zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We gingen met 8 vrienden naar de film. De ene helft wilde Hangover 3 en de andere helft wilde F&F6. Dus we hebben kop of munt gedaan.![]()
Over Hangover 3 heb ik eigenlijk ook alleen maar slechte reacties gehoord. Mijn huisgenoot kwam gewoon echt boos thuis zelfs, zo slecht vond hij hemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We gingen met 8 vrienden naar de film. De ene helft wilde Hangover 3 en de andere helft wilde F&F6. Dus we hebben kop of munt gedaan.![]()
The Hangover was ook niks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hangover lijkt me voor 8 man dan toch wel een stuk geschikter voor iedereen majaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
The hangover is ook niet zo boeiend hoor. Wel oke. Maar niet heel leuk of zo.
After earth is pas een kut film
Onzinquote:
Het is écht een hele rare franchisequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 en 2 waren nog wel tof..daarna werd het erg matig. Snap vooral de hype niet zo..bizar dat ze 6 delen uit zo'n matige franchise weten te genereren.
Tokio drift is de beste.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is écht een hele rare franchiseDe eerste vind ik nog het leukst. Daarna 2 waarin DOm enzo ineens weg waren. Dan 3 zelfs zonder Spilner en met zo'n boer. (En Han
) en dan ineens hebben ze geen tuners meer in 4-6
Maar ik vind het wel grappig maar geen superserie natuurlijk.
Dat leek mij ook jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hangover lijkt me voor 8 man dan toch wel een stuk geschikter voor iedereen maja
Mensen hier vonden hem dan wel weer tof..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Over Hangover 3 heb ik eigenlijk ook alleen maar slechte reacties gehoord. Mijn huisgenoot kwam gewoon echt boos thuis zelfs, zo slecht vond hij hem
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt een hekel heb ik aan dat kind. In The Pursuit of Happyness was hij nog een baasje, maar nuquote:
Bang dat zn pa m weer op zn bek paktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een hekel heb ik aan dat kind. In The Pursuit of Happyness was hij nog een baasje, maar nu
KLB / Jaden Smith![]()
[ afbeelding ]
Dat vond ik er juist leuk aanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hele andere film, maar wel leuk ja. Wabaki
Ik vind het voor jou juist wel een film qua humorquote:
Hij was maar kut in after earth, van de rest nog nooit gezien. Maar heel die film is gewoon super saai, er gebeurd echt gewoon niks en je weet na 5 min al precies hoe de film gaat. Zo voorspelbaar niet normaal meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een hekel heb ik aan dat kind. In The Pursuit of Happyness was hij nog een baasje, maar nu
KLB / Jaden Smith![]()
[ afbeelding ]
Ja is het ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het voor jou juist wel een film qua humor
'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja is het ook
1 & 2 vond ik echt vet. 3 vond ik gewoon tegenvallen
Misschien teveel verwachtingen dat kan ook !
Misschien moet ik nog een keer gaan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'
Raar zegMaar ik vind ze alle 3 gewoon echt tof. Toen ik hem in de bios zag vond ik hem ook niet super, maar heb er wel gewoon goed om gelachen
Naderhand begon ik hem steeds beter te vinden
Koop boeken van mijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
Hoeveel leveren tweedehands studieboeken meestal op? 60/70% van de nieuwprijs of?
Ik wil ze verkopen slimmequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koop boeken van mij
Gast van mijn opleiding een 10 voor zijn thesis
Ja iddquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil ze verkopen slimme
Denk sowieso dat een thesis nooit een 10 mag krijgen, er zal toch altijd wel iets op aan te merken zijn?
Die Her duurt toch nog kei langquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog een keer gaan?
Heerlijk trouwens om al die mensen op facebook te zien zwoegen voor finance en gewoon al klaar te zijn
Nee waarom? Er moet toch ooit een 10 zijn anders is er geen graadmeter voor de restquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil ze verkopen slimme
Denk sowieso dat een thesis nooit een 10 mag krijgen, er zal toch altijd wel iets op aan te merken zijn?
quote:
Die her is morgenochtend om half 9quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die Her duurt toch nog kei lang?
Ik heb zo geen zin in Macro vrijdag
Waarom haal ik Finance en Fiscaal nu weer door elkaarquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:20 schreef Zhano het volgende:
FF gepromoveerd met clubs in mn eerste wedstrijdenOmni is wel echt baas btw, en hoorde veel goeds over LIndje alleen die liet ons redelijk rap in de steek.
Neuh, vind ze wel tof maar dit is de ware koningenfilm:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het zijn echt jouw favoriete films is het niet?
Jup. Daarna moesten we 3 punten halen in 4 wedstrijden, eerste 2 verlorenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt?
Het ging wel lekker ja, dat ene potje dat 5-2 werd ofzo.4x Mo.
Godver.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh, vind ze wel tof maar dit is de ware koningenfilm:
[ afbeelding ]
[..]
Jup. Daarna moesten we 3 punten halen in 4 wedstrijden, eerste 2 verloren
Uiteindelijk wel gepromoveerd, maar toen gingen Omni en ik wegquote:
Ja, wat een zootje ongeregeld is dat hè.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel gepromoveerd, maar toen gingen Omni en ik wegGeen idee hoe die turken het er daarna vanaf hebben gebracht
Allemaal vriendjes van Poker? Is hijzelf ook een Turk of Marrokkaan oid?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, wat een zootje ongeregeld is dat hè.![]()
Donnie Darkoquote:
Donnie Darko is geen horror. En sci-fi heet het genre maar dat vind ik het ook niet. Het is gewoon een tof verhaalquote:
Beter haalt PSV Van Dijk ipv Van der hoornquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beter dan haalt PSV misschien van der hoorn nog
Lachen toch Circus PSVquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter haalt PSV Van Dijk ipv Van der hoornWat een koekenbakker
quote:
Scroll even terugquote:
mbnquote:
Moet ik hem wel winnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mbnvandaag sinds heeel lang voor de grap weer een keer gespeeld, 3.5$ hu hyper sngs
had echt iets van 1$ per game ofzo over 60 games vandaag
dikke hotrun wel
meer spelen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet ik hem wel winnen
Naja dat is toch nog best netjes voor je eerste keer weerIk doe het vandaag zo slecht en dat is maar gedeeltelijk mijn schuld
Ik win geen coinflip en verlies echt veel handen waar ik de beste hand heb. Rivers zijn niet mijn vriend vandaag. Net wel 2 achter elkaar gecasht waardoor het verlies nog binnen de perken is, en nou die gouden Sit en Go die ik maar even moet winnen dan
en ik wil niet slapenquote:
Wat denk je dat ik aan het doen benquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
meer spelen dan
[..]
en ik wil niet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |