PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
hij heeft het eindelijk gevonden!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
hij heeft het eindelijk gevonden!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Blijkbaar loopt het.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Shygirl18 het volgende:
Messi als eenzame spits en Aguero op CAM
Ja, ook wel bekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
Kids, a song by MGMT on Spotify.
MGMT heeft veel toffere nummers maar dit is wat toegankelijker voor de mensen hier
Goed zo. Je hebt de grap ontleed.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuurlijk loopt het, anders hadden ze niet 85+ pace.
Gast luisteren wij alleen maar dezelfde muziek ofzo? Beetje eng hahaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
MGMT heeft veel toffere nummers maar dit is wat toegankelijker voor de mensen hier
Chiddy bang heeft die sample gebruikt maar je maakt een grapje neem ik aan.quote:
Het speelt goed dus mondje dicht jijquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Shygirl18 het volgende:
Messi als eenzame spits en Aguero op CAM
Die kent toch iedereen hier wel neem ik aanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
De Megaforce edition is wel beterquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Megaforce edition is wel beter
Heb je last.fm? Dan kan ik een antwoord geven op je vraag.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gast luisteren wij alleen maar dezelfde muziek ofzo? Beetje eng haha
Nah die heb ik te vaak gehoord en ben een beetje klaar met dat toeter stukquote:
Ja maar ik durf geen andere MGMT nummers te postenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kent toch iedereen hier wel neem ik aan
nee nooitquote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Kamikazie het volgende:
Mja wordt er nog ooit is clubs gedaan op de xbox?
Nope, dat niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je last.fm? Dan kan ik een antwoord geven op je vraag.
Nog best leukquote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook wel bekend.Ken je deze versie ook?
Time To Pretend, a song by MGMT on Spotify.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja maar ik durf geen andere MGMT nummers te posten
Deze vind ik dan ook beter van Project X:quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah die heb ik te vaak gehoord en ben een beetje klaar met dat toeter stuk
En het eerste schot op goal.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tahiti begint wel goed, meteen de bal over de zijlijn
Hahaha zo zien mijn Spotify playlists er zo ongeveer uit inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Reeemi
Neem maar een kijkje dan
Kan ik betalen met FUT coins?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
Zoekt er trouwens nog iemand een kamer? De kamer naast Lindje komt vrij.
Nice. Had dus gelijk met mijn post dat je een toffe gast bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahaha zo zien mijn Spotify playlists er zo ongeveer uit inderdaadAlleen Temper Trap en Broken Bells ken ik niet.
dubstep was eerst een toffe scene met toffe mensen, totdat de emo's en gothics het kwamen verziekenquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice. Had dus gelijk met mijn post dat je een toffe gast bent.
Temper Trap en Broken Bells zijn vrij onbekend inderdaad. Vooral Broken Bells is tof imo, met de zanger van The Shins (als je die kent).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |