PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
hij heeft het eindelijk gevonden!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
hij heeft het eindelijk gevonden!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Blijkbaar loopt het.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Shygirl18 het volgende:
Messi als eenzame spits en Aguero op CAM
Ja, ook wel bekend.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
Kids, a song by MGMT on Spotify.
MGMT heeft veel toffere nummers maar dit is wat toegankelijker voor de mensen hier
Goed zo. Je hebt de grap ontleed.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuurlijk loopt het, anders hadden ze niet 85+ pace.
Gast luisteren wij alleen maar dezelfde muziek ofzo? Beetje eng hahaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
MGMT heeft veel toffere nummers maar dit is wat toegankelijker voor de mensen hier
Chiddy bang heeft die sample gebruikt maar je maakt een grapje neem ik aan.quote:
Het speelt goed dus mondje dicht jijquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Shygirl18 het volgende:
Messi als eenzame spits en Aguero op CAM
Die kent toch iedereen hier wel neem ik aanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
De Megaforce edition is wel beterquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De Megaforce edition is wel beter
Heb je last.fm? Dan kan ik een antwoord geven op je vraag.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gast luisteren wij alleen maar dezelfde muziek ofzo? Beetje eng haha
Nah die heb ik te vaak gehoord en ben een beetje klaar met dat toeter stukquote:
Ja maar ik durf geen andere MGMT nummers te postenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kent toch iedereen hier wel neem ik aan
nee nooitquote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Kamikazie het volgende:
Mja wordt er nog ooit is clubs gedaan op de xbox?
Nope, dat niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je last.fm? Dan kan ik een antwoord geven op je vraag.
Nog best leukquote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook wel bekend.Ken je deze versie ook?
Time To Pretend, a song by MGMT on Spotify.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja maar ik durf geen andere MGMT nummers te posten
Deze vind ik dan ook beter van Project X:quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah die heb ik te vaak gehoord en ben een beetje klaar met dat toeter stuk
En het eerste schot op goal.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tahiti begint wel goed, meteen de bal over de zijlijn
Hahaha zo zien mijn Spotify playlists er zo ongeveer uit inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Reeemi
Neem maar een kijkje dan
Kan ik betalen met FUT coins?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
Zoekt er trouwens nog iemand een kamer? De kamer naast Lindje komt vrij.
Nice. Had dus gelijk met mijn post dat je een toffe gast bent.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahaha zo zien mijn Spotify playlists er zo ongeveer uit inderdaadAlleen Temper Trap en Broken Bells ken ik niet.
dubstep was eerst een toffe scene met toffe mensen, totdat de emo's en gothics het kwamen verziekenquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice. Had dus gelijk met mijn post dat je een toffe gast bent.
Temper Trap en Broken Bells zijn vrij onbekend inderdaad. Vooral Broken Bells is tof imo, met de zanger van The Shins (als je die kent).
Is dat ook dubstep wat ik postte?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
dubstep was eerst een toffe scene met toffe mensen, totdat de emo's en gothics het kwamen verzieken
Ik ken Temper Trap van hun nummer uit FUT10quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Temper Trap en Broken Bells zijn vrij onbekend inderdaad.
Uiteraard.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken Temper Trap van hun nummer uit FUT10
Ik zie net dat ik Sweet Disposition wel ken.. Zal wel dezelfde zijn?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel dubstep te noemen. Maar ik zag het eigenlijk al aan de titel, want Rusko is wel een redelijk bekende dubstep producer.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat ook dubstep wat ik postte?Ik kan dat soort dingen altijd slecht uit elkaar houden
Ik ken 3 genres. Draaglijk, ondraaglijk en episch.
Niet eens.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik Sweet Disposition wel ken.. Zal wel dezelfde zijn?
Leuk nummerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Even checkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit zie ik nu op de web app. EA[ afbeelding ]
Dat nummer uit FUT10 was Science of Fear. Mooi nummer hoor.
ik vind het eng dat je zulke dingen nog weetquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
De naam Vahirua kwam mij al bekend voor. Nu weet ik waarom: ik had hem in 1 van mijn starter packs vorig jaarhttp://www.futhead.com/12/player/105/ Prima stats overigens.
Dat soort dingen vergeet ik niet zo snel meer, ik heb hem zelfs nog in mijn generations, volgens mij heb ik hem de hele tijd in mijn club gehouden. Overigens kunnen we nu wel blij zijn want beide spelers die hebben gescoord voor Nigeria zitten in FUT.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik vind het eng dat je zulke dingen nog weet
Boy of the Season?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef zerokil het volgende:
FUT11 Starters pack, Thiago Silva BOTS
Stond in top 50 van de Beste traders, mooie tijden.
Ik mag toch hopen dat Emenike niet mee doet ?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat soort dingen vergeet ik niet zo snel meer, ik heb hem zelfs nog in mijn generations, volgens mij heb ik hem de hele tijd in mijn club gehouden. Overigens kunnen we nu wel blij zijn want beide spelers die hebben gescoord voor Nigeria zitten in FUT.
Hij is niet geselecteerd. Oduamadi heeft wel gescoord en hij heeft 94 pace.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Emenike niet mee doet ?
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is niet geselecteerd. Oduamadi heeft wel gescoord en hij heeft 94 pace.
Nee doet niet mee:quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Emenike niet mee doet ?
Geen idee, maar hij was altijd maar 250k ofzo. In FM 08 t/m 10 dacht ik.quote:
Een baas is datquote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even een leuk team met De Lucas proberen te maken.
Dan ligt er ook wel mooi 30/40 miljoen in kas hequote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Fuszy het volgende:
Als PSV zowel Toivonen als Matavz, Mertens, lens en Strootman weet te verkopen. Wie gaat ze dan vervangen?
Van Bommel is ook al weg op het middenveld. Maher zal wel naar Ajax gaan.
Locadia, Depay, Hiljemark kunnen toch wel een keer gaan spelen. Narsingh weer fit en je kan wat spelers kopen natuurlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Fuszy het volgende:
Als PSV zowel Toivonen als Matavz, Mertens, lens en Strootman weet te verkopen. Wie gaat ze dan vervangen?
Van Bommel is ook al weg op het middenveld. Maher zal wel naar Ajax gaan.
Nadeel is wel dat iedereen dan weet dat je geld te besteden hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ligt er ook wel mooi 30/40 miljoen in kas he
Kan je wel wat leuks voor kopen.
Ja natuurlijk. Vraag me dan wel af wie ze gaan kopenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ligt er ook wel mooi 30/40 miljoen in kas he
Kan je wel wat leuks voor kopen.
Zouden ze alles op die drie gooien? Drie jonge gasten.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Locadia, Depay, Hiljemark kunnen toch wel een keer gaan spelen. Narsingh weer fit en je kan wat spelers kopen natuurlijk
Toornstra, kunnen ze weer veel betalenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Vraag me dan wel af wie ze gaan kopen
Tja ik ben geen scoutquote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Vraag me dan wel af wie ze gaan kopen
Bij Ajax zijn ze ook niet zo oud en toen Feyenoord met Pelle en Immers kwam waren ook weinig mensen enthousiast (Boetius ook nog jong).quote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zouden ze alles op die drie gooien? Drie jonge gasten.
Paar keer je dag niet en de supporters staan bij de poort
Die speelde al wel bij Spartak ofzo. Is ook niet de kleinste ploegquote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja ik ben geen scout
Hoop dat ze met wat leuke onbekende spelers komen, wie had er nou van Bony gehoord voordat hij naar Vitesse ging he
Speelde bij praagquote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die speelde al wel bij Spartak ofzo. Is ook niet de kleinste ploeg
Sparta Praagquote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die speelde al wel bij Spartak ofzo. Is ook niet de kleinste ploeg
Pelle snapte ik nog wel. Over Immers is nog steeds niemand enthousiast (al werkt die gast zich wel kapot)quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn ze ook niet zo oud en toen Feyenoord met Pelle en Immers kwam waren ook weinig mensen enthousiast (Boetius ook nog jong).
Late reactie, maar ik ookquote:Op maandag 17 juni 2013 21:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deze vind ik dan ook beter van Project X:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |