Hold My Liquor bleef bij mij ook gelijk hangen, wel leuke trackquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 3x gedaan, om me alvast van de vooroordelen te ontdoen dat ik albums niet afluister als ik ze beoordeel. Maar ok, moet maar even bezinken he
Vind Hold My Liquor trouwens wel een zieke track, maar das vooralsnog de enige waar ik wel wat mee kan
Dat meisje is goed te doen ja. Die muziek is echt totaal kut dan nog liever Frans Duijsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:12 schreef DO2 het volgende:
Jaja. Jullie gaan stiekem allemaal uit je dak op de vieze beats en vuige shit,niggaaaaaa's
.
Ik weet toch:
Nee maar serieus, hoe kan je dit nu niet lekker vinden?![]()
Die doorgeslagen zelfverheerlijking (wie anders dan Kanye kan er nu "I'm a God" schreeuwen?) en de harde beats geven het album dat heerlijke megalomane wat het zo bijzonder maakt. Het balanceert perfect tussen het geniale en gestoorde in. Waarmee het dus niet raar is dat het een echt love-or-hate it plaat is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:30 schreef DO2 het volgende:
Begrijp al het negatieve commentaar ook niet zo goed, hoor.
Ok, Kanye kan niet zo goed rappen, z'n teksten laten te wensen over en hij draaft een beetje door in z'n zelfverheerlijking. Maar dat is toch niks nieuws?
Als je daar een beetje doorheen kan kijken is deze plaat in muzikaal opzicht wederom een zeer bijzonder avontuur.
Wat kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:30 schreef DO2 het volgende:
Kanye heeft echt een ongelooflijk talent om geluiden en stijlen te combineren die op papier nooit kunnen werken,
maar het in de praktijk toch doen.
De nummers gaan werkelijk alle kanten op, maar ze vliegen nergens uit de bocht. Dat moet je 'm gewoon nageven.
Wie anders dan Kanye verzint nu zoiets?
Het is allemaal tegen het kitscherige aan.
Het is net niet helemaal fout, en dat maakt het weer zo ongelooflijk goed.
Ik hoop dat jij ook wat hebt gezegd toen het ging over Daft Punk? Die heeft zelfs een TT gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:38 schreef Moody het volgende:
Wat doen Kanye West als de meest populairste rapper van de afgelopen jaren in een indie-topic?
Wow, wat erg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:30 schreef DO2 het volgende:
Kanye heeft echt een ongelooflijk talent om geluiden en stijlen te combineren die op papier nooit kunnen werken,
maar het in de praktijk toch doen.
De nummers gaan werkelijk alle kanten op, maar ze vliegen nergens uit de bocht. Dat moet je 'm gewoon nageven.
Wie anders dan Kanye verzint nu zoiets?
Het is allemaal tegen het kitscherige aan.
Het is net niet helemaal fout, en dat maakt het weer zo ongelooflijk goed.
Beetje van dit niveau is hetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow, wat erg.
Het is net niet helemaal niets. Het is gewoon echt helemaal niets.
weer een kleine stijlsverandering. Ik vind em lekker, maakt me weer benieuwd naar het albumquote:
Khaled? Ja ze noemen het raï, je kent Aïcha vast wel. Dit is mijn favoriet:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Felagund het volgende:
Klinkt interessant, wat voor een muziek is het?
Tunng valt een beetje tegen.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef Kerftminister het volgende:
In een adem de The Shins discografie beluisterd.
Helemaal? Ik was na Chutes Too Narrow gestopt als ik jou was. Niet dat de albums daarna slecht zijn, maar in mijn ogen wel beduidend minder dan de eerste twee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef Kerftminister het volgende:
In een adem de The Shins discografie beluisterd.
Ik vind de laatste twee juist iets fijner, wat minder van hetzelfde. Iets meer psychedelisch ook, Simple Song kende ik al, maar vind ik echt een heerlijk nummertje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helemaal? Ik was na Chutes Too Narrow gestopt als ik jou was. Niet dat de albums daarna slecht zijn, maar in mijn ogen wel beduidend minder dan de eerste twee.
Hoe heb jij dat ervaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |