Nou ja, ze zijn uiteraard niet van levensbelang, maar ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Is dat echt zo belangrijk, die scrobbles?
Ik heb het een hele tijd gevolgd maar er komt veel te veel langs wat ik niet ken. Dat zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar soms waren er hele dagen waar alleen tien mensen kwamen melden dat ze het niet kendenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:00 schreef methodmich het volgende:
Misschien hier niet zo heel bekend, maar dat moet dan maar eens veranderen (of niet): MUZ / Top5 van de dag #40
Ja, maar de nieuwe opdracht staat er pas tien minuten. Dus dat kan nog veranderen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het een hele tijd gevolgd maar er komt veel te veel langs wat ik niet ken. Dat zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar soms waren er hele dagen waar alleen tien mensen kwamen melden dat ze het niet kendenTot nu toe is er voor de huidige opdracht ook maar één iemand die een lijst kan produceren.
Mijn punt is dus dat het (te) vaak zo ging.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar de nieuwe opdracht staat er pas tien minuten. Dus dat kan nog veranderen.
Ja, maar dat wisselt wel hoor. Elke dag anders in principe. Dus best de moeite waard om te kijken. Kan je meedoen, maak je een lijst, en anders niet. Maar is natuurlijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn punt is dus dat het (te) vaak zo ging.
Die heb ik echt te vaak geluisterd, moneygrabberquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef Moody het volgende:
Frits en de Tumtums (jeweetwel...Moneygrabber) heeft wel een leuke nieuwe single uit
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:08 schreef Norrage het volgende:
Yeezus. Wat een verschillende meningen overal
Ik wilde hem niet makenquote:
Dat Kanye zijn teksten niet zo goed zijn, hij niet zo goed kan rappen en dat hij doordraaft met zelfverheerlijking kan me geen reet schelen. Integendeel, dat vind ik eigenlijk wel leuk van hem. Mooie vent, no-nonsens shit. Weet gewoon wat ie wil.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:30 schreef DO2 het volgende:
Begrijp al het negatieve commentaar ook niet zo goed, hoor.
Ok, Kanye kan niet zo goed rappen, z'n teksten laten te wensen over en hij draaft een beetje door in z'n zelfverheerlijking. Maar dat is toch niks nieuws?
Als je daar een beetje doorheen kan kijken is deze plaat in muzikaal opzicht wederom een zeer bijzonder avontuur.
Ik heb hem nu 3x gedaan, om me alvast van de vooroordelen te ontdoen dat ik albums niet afluister als ik ze beoordeel. Maar ok, moet maar even bezinken hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:37 schreef DO2 het volgende:
En toch denk ik dan dat je 'm wat vaker moet luisteren, Norrage.
Van Facebook, goed nieuws.quote:Four Tet (Official)
I think I just finished my new album
TNGHT vind ik inderdaad ook kut jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:41 schreef DO2 het volgende:
Maar goed, dan vind je deze beats waarschijnlijk ook niks:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |