Is toch een verschrikkelijk irritante, net niet gelukte, dubstep achtige beat. Met een verschrikkelijke stem erachter en ook nog slechte teksten. Wat is er goed aan die opener? Het klinkt echt als een poging tot een electronisch hiphop album maar volstrekt mislukt, zoals een jongetje uit de 4e klas het zou proberen...?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef DO2 het volgende:
Heb nu het eerste nummer van het nieuwe album van Kanye West 1x gehoord.
Wat is precies het probleem, jongens? Klinkt toch meteen lekker? Smaakt toch juist naar meer?
Ik kan het niet volgen.
Ja precies. Het klinkt inderdaad echt als zo'n oud spelcomputer deuntje. Het is dat Kanye hier geen autotune bij gebruikt, dat had het helemaal afgemaaktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef Kerftminister het volgende:
Ja dat deuntje doet me denken aan een Gameboy Color remake van Atari Pong. Verder zijn de raps echt zwaar ongeïnspireerd.
Die bewaart hij voor zijn latere nummers. Nee, veruit zijn slechtste album tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja precies. Het klinkt inderdaad echt als zo'n oud spelcomputer deuntje. Het is dat Kanye hier geen autotune bij gebruikt, dat had het helemaal afgemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dat meen je?! Lijkt me sterk, dit is zo'n specifiek muziektopicquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:20 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb het idee dat we hier te maken hebben mee verschillende smaken.
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Norrage het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo irritant van Spotify en scrobbelen, dat als er remasters van albums op staan hij die ook zo scrobbelt?Zo worden mijn scrobbles keihard verneukt
![]()
Zoals bv nu met Pink Floyd...zijn allemaal remasters...en zelfs de nummers hebben dat erachter staan![]()
Lees dit nu pas, maar wat heb je van ze beluisterd? Eerste album is goed, maar hun tweede, Belong, is waar de verslaving begint. Dat album heb ik een paar jaar geleden zo vaak gedraaid, echt heerlijk. Die harde gitaren met de prachtige verstopte melodieënquote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm zit nu aan The Pains of Being Pure at Heart, maar daar had ik meer van verwacht. Vind het niet zo heel veel aan.
Stond bij Asobi Seksu bij similar artists, dus had iets dromerigers verwacht.
Had de debuutplaat gedaan, middenstuk was wel het beste. Maar ik miste de vrouwelijke vocalen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Lees dit nu pas, maar wat heb je van ze beluisterd? Eerste album is goed, maar hun tweede, Belong, is waar de verslaving begint. Dat album heb ik een paar jaar geleden zo vaak gedraaid, echt heerlijk. Die harde gitaren met de prachtige verstopte melodieënMijn favoriet:
Irritant inderdaad, maar de voordelen van Spotify wegen bij mij nog steeds op tegen de nadelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Norrage het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo irritant van Spotify en scrobbelen, dat als er remasters van albums op staan hij die ook zo scrobbelt?Zo worden mijn scrobbles keihard verneukt
![]()
Zoals bv nu met Pink Floyd...zijn allemaal remasters...en zelfs de nummers hebben dat erachter staan![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Is dat echt zo belangrijk, die scrobbles?
Mja, ik vind het wel handig dat alle plays voor een nummer bij elkaar staan. Anders heb je iets als:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Ah, docu is interessant, maar eens kijken of dat hier ook te ontvangen is. Minfilm moet ik ook nog beter kijken, heb ik nog maar half gezien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef Arn0 het volgende:
Voor de fans:
http://www.cultura.nl/gen(...)--Laura-Marling.html
Vet! Documentaire over het nieuwe Laura Marling album (inclusief die mooie minifilm) en dan heel concert. Wist ook helemaal niet dat alle lead vocals in één take opgenomen waren, wow..
Jazeker!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Een van de redenen dat ik geen Spotify gebruik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Norrage het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |