Zulke bimbo's moeten gewoon een automaat aanschaffen, precies goed voor hun....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:35 schreef Spezza19 het volgende:
Tijd voor een dashcam. Klojo in een Volvo die zo druk met bellen was dat ie stilvalt midden op de rotonde.... Want ja schakelen hand ie zijn hand niet voor vrij
Precies vmax gaan rijden, oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat soort mensen kan ik echt van genieten. Dan gaat namelijk m'n cruise control op 20 km/h onder de maximumsnelheid en leun ik heerlijk achterover, iets wat ik normaal eigenlijk nooit doe.
Baksteen door hun ruit....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:56 schreef NoBody122 het volgende:
Tsjechen en hun onmogelijke inhaalacties
Gebruik je geen Flitsmeister?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:02 schreef kikoooooo het volgende:
Geflitst worden met 117@100 op de A13, terwijl de bebording daar voor geen ene flikker klopt en het dus gewoon 130 is. (Kilometers lang na meerdere opritten alleen aan de rechterkant een bord 100.)
Kost allemaal weer teringveel moeite voor 102 euro. Kut overheid. Heb je zaken voor elkaar, of ga er niet staan te flitsen. Achterlijke cash cow en achterlijk volk dat klakkeloos zn boetes betaald.
Flitsnav. Altijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Gebruik je geen Flitsmeister?
En toch beboet?quote:
Ik zat niet op t letten gok ik, rij bijna nooit boetes ondanks 80.000km per jaar en altijd doorrijden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
En toch beboet?
Hmmz, strange...
Ach ja, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zat niet op t letten gok ik, rij bijna nooit boetes ondanks 80.000km per jaar en altijd doorrijden.
T is mn werk->slaapplaats route. Ze stonden wss op de vaste plek @ 11.1 bij delft-zuid, zoals zo vaak. Maar zelfs dat staat niet in de beschikking en dat moet je allemaal opvragen.
Vorig jaar een keer aan de kant gezet door een VROS. Geflitst word ik 1x per jaar ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren.
Vind daarentegen dat je het wel netjes doet tov het aantal gereden km's per jaar...
Alsnog netjes...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vorig jaar een keer aan de kant gezet door een VROS. Geflitst word ik 1x per jaar ofzo.
Het betreft in mijn situatie een 2 baans weg waar je niet mag inhalen. 80km/h en veel controles. Lijkt mij geen kwestie van de boel ophoudenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef Posergoth6667 het volgende:
Relaxed rijden is één ding, de boel ophouden een ander.
Als je relaxed wilt rijden dan rij je op de rechterbaan. Als er maar 1 baan beschikbaar is, probeer je, mits de situatie dat toe laat, de maximum snelheid aan te houden.
Alleen als het heel bont is en diegene echt door m'n bumper heen wil. Nu klinkt 't alsof ik het bij iedereen doe die op minder dan een autolengte achter me zit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Precies vmax gaan rijden, oke.
Maar 20 km/u onder vmax?
Veel boeiender is hoeveel rijstroken er per rijbaan aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:19 schreef Spezza19 het volgende:
Het betreft in mijn situatie een 2 baans weg waar je niet mag inhalen. 80km/h en veel controles. Lijkt mij geen kwestie van de boel ophouden![]()
Excuus. 1 baan, 2 stroken..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Veel boeiender is hoeveel rijstroken er per rijbaan aanwezig zijn.
Als jij daar 60 aan het rijden bent met als enige reden het neten van diegene achter je, al dan niet terecht, dan ben je gewoon de boel aan het ophouden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het betreft in mijn situatie een 2 baans weg waar je niet mag inhalen. 80km/h en veel controles. Lijkt mij geen kwestie van de boel ophouden
Gelukkig zit er een verschil in mogen en kunnen inhalen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als jij daar 60 aan het rijden bent met als enige reden het neten van diegene achter je, al dan neit terecht, dan ben je gewoon de boel aan het ophouden.
Ja, precies. Als ik zoiets zie knal ik er ook gewoon voorbij. Links of rechts, streep of geen streep.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een verschil in mogen en kunnen inhalen.![]()
Ik vind het heel relaxed om flink door te rijden. Gewoon, gas erop.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, precies. Als ik zoiets zie knal ik er ook gewoon voorbij. Links of rechts, streep of geen streep.
En dan komt hij waarschijnlijk weer hier zeuren dat ie rechts ingehaald wordt. Dan moet je dus gewoon normaal rijden en andere niet jouw 'relaxed' (lees: irritante) rijstijl opleggen.
Gast wat lul jij?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als jij daar 60 aan het rijden bent met als enige reden het neten van diegene achter je, al dan niet terecht, dan ben je gewoon de boel aan het ophouden.
Figuren als jij, dat zijn na de bumberklevers zelf misschien nog wel de grootste ergernis in het verkeer.
Met mij denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gast wat lul jij?
Je vergist je denk ik met een ander. .
Flitsservice is natuurlijk niet realtime hè, of dacht je soms dat die agenten zélf een melding inschieten bij hen, voor ze de camera inschakelen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
En toch beboet?
Hmmz, strange...
Leuk, maar ik denk dat het voor jou een stuk veiliger is om alsnog wél over die streep te gaan. Zeker met die types die significant onder de vmax rijden..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, precies. Als ik zoiets zie knal ik er ook gewoon voorbij. Links of rechts, streep of geen streep.
En dan komt hij waarschijnlijk weer hier zeuren dat ie rechts ingehaald wordt. Dan moet je dus gewoon normaal rijden en andere niet jouw 'relaxed' (lees: irritante) rijstijl opleggen.
Scheelt in mijn geval ook dat ik motor rij, waarbij het nog eens gevaarlijk kan zijn ook om ver onder V-max te rijden vanwege achteropkomend verkeer. Én ik hoef de doorgetrokken streep niet over om in te halen.
Dan moet je wel verdomd hard kunnen gooienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Baksteen door hun ruit....
Opgelost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |