Dat vond ik ook. Gooi er even een mailtje achterna.quote:
Ik denk het ook wel. Laten we eerlijk zijn. Ze doen dit alleen om hun eigen imago te beschermen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef Descendent het volgende:
Leuk; ik denk dat ze bij Feenstra hebben meegelezen met dit topic.
Dus? Goede manier om dat te doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel. Laten we eerlijk zijn. Ze doen dit alleen om hun eigen imago te beschermen.
True. Maar ik vraag me af of dit alleen is gedaan omdat het op fok staat.quote:
Of dat zo is ja of nee maakt niet uit, het gaat erom dat er excuses zijn aangeboden. Of dat met of zonder chocolade was. Een brief had al een goed gebaar geweest. Het bedrijf verliest nou niet veel aanzien van de 15 mensen die dit topic volgen,quote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
True. Maar ik vraag me af of dit alleen is gedaan omdat het op fok staat.
Klopt. Het is netjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Of dat zo is ja of nee maakt niet uit, het gaat erom dat er excuses zijn aangeboden. Of dat met of zonder chocolade was. Een brief had al een goed gebaar geweest. Het bedrijf verliest nou niet veel aanzien van de 15 mensen die dit topic volgen,
Onredelijkheid wordt vanuit commercieel oogpunt dus ook nog beloond. Wat mij betreft had je een dikke vinger van hen gekregenquote:
Waarom onredelijkheid?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Onredelijkheid wordt vanuit commercieel oogpunt dus ook nog beloond. Wat mij betreft had je een dikke vinger van hen gekregen
Natuurlijk, iedereen kan zoiets zeggen, maar visueel bewijs is lastig te ontkennen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik denk dat vooral de dashcam beelden hun werk hebben gedaan. Als ik alleen een melding had gedaan hadden ze er veel minder mee gedaan.
Lol wat? De onredelijke hier was toch echt het busje.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Onredelijkheid wordt vanuit commercieel oogpunt dus ook nog beloond. Wat mij betreft had je een dikke vinger van hen gekregen
Die discussie is al gevoerd en dus zinloos om allemaal nogmaals te benoemen.quote:
Haha netjes van ze! Toch geen kunstchocolaatjes?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die discussie is al gevoerd en dus zinloos om allemaal nogmaals te benoemen.
Wat mij betreft ben jij in ieder geval gewoon een onmogelijke, onredelijke, hork in het verkeer. Daarbij vind je het kennelijk niet erg om terloops nog even iemand in de rug te steken ook.
Dat is 't wel
En nu het weer! Zijn alle airco's alweer gecheckt?quote:
Joh ik gebruik hem al 2 maanden ofzo. Ik heb het snel warmquote:Op maandag 17 juni 2013 22:31 schreef DDriver het volgende:
[..]
En nu het weer! Zijn alle airco's alweer gecheckt?
Dat soort mensen kan ik echt van genieten. Dan gaat namelijk m'n cruise control op 20 km/h onder de maximumsnelheid en leun ik heerlijk achterover, iets wat ik normaal eigenlijk nooit doe.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een gezeik op oxygene zeg... Ja het bumperkleven is niet netjes, maar wat die gast van Feenstra deed is natuurlijk 4x erger.....
Goed, nu weer over tot de orde van de dag... Vanochtend een bumperklever achter me... Sorry, maar zolang hij niet mijn boetes betaalt ga ik niet harder dan 80....
Vervolgens haalt ie mij in waar het niet eens mag en zit ie vervolgens 8km lang bij een ander op de bumper te drukken want inhalen kon ie niet ivm drukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |