abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133839813
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Pinkpop is voor mij dichter bij, Rock Am Ring is me te ver. En trekt me vaak net niet. Rock Werchter is leuker, maar daar krijg ik bijna nooit iemand mee naartoe. En vorig jaar ben ik bijv. voor QOTSA gegaan en die stonden zowel niet op Werchter als Rock Am Ring. Het zelfde geld voor Bruce Springsteen op 2012. En Foo Fighters op Pinkpop 2011.
Duidelijk, er zit natuurlijk altijd wat persoonlijke voorkeur bij. Ik heb toen de mazzel gehad dat de Foo's naar Pukkelpop kwamen, maar Pinkpop heeft vaak qua de wat oudere acts wel goede dingen staan, zoals The Cure of Bruce Springsteen. RaR is ook iets minder pop, meer hardrock dan Pinkpop.
pi_133839861
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 13:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Duidelijk, er zit natuurlijk altijd wat persoonlijke voorkeur bij. Ik heb toen de mazzel gehad dat de Foo's naar Pukkelpop kwamen, maar Pinkpop heeft vaak qua de wat oudere acts wel goede dingen staan, zoals The Cure of Bruce Springsteen. RaR is ook iets minder pop, meer hardrock dan Pinkpop.
Klopt, niets mis met wat hardere werk. Maar dat vind ik leuk voor 1 dag of zo, daarom vind ik Fortarock ook leuk om te volgen.
pi_133839996
Pinkpop is een weg ingeslagen waar ik niks mee heb, teveel 3fm muziek en te weinig nieuw talent. Dat brengt ook een heel ander publiek met zich mee, wat de sfeer wat mij betreft niet ten goede komt.
pi_133840456
De tijden zijn ook echt hatelijk gewoon, je headliner kappen om 22:30, dan begint op menig festival de headliner pas. Doet gewoon af aan de beleving, in het daglicht driekwart van een show gaan kijken. En dat is dan nog de main stage, de andere podia nokken al uiterlijk om 21:15. Echt zonde.
pi_133840751
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
De tijden zijn ook echt hatelijk gewoon, je headliner kappen om 22:30, dan begint op menig festival de headliner pas. Doet gewoon af aan de beleving, in het daglicht driekwart van een show gaan kijken. En dat is dan nog de main stage, de andere podia nokken al uiterlijk om 21:15. Echt zonde.
dan is benicassim wel wat voor jou
pi_133840928
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:48 schreef IAmKloot het volgende:

[..]

dan is benicassim wel wat voor jou
Lowlands of RaR ook prima, het hoeft echt niet pas allemaal dan te beginnen, maar je headliner (mits mooie show) in het donker is toch wel een must.
pi_133841068
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lowlands of RaR ook prima, het hoeft echt niet pas allemaal dan te beginnen, maar je headliner (mits mooie show) in het donker is toch wel een must.
ideaal voor mij is als de zon ondergaat en het na 3 liedjes pikkedonker is, roept toch een soort saamhorigheids gevoel op ofzo
pi_133841474
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:57 schreef IAmKloot het volgende:

[..]

ideaal voor mij is als de zon ondergaat en het na 3 liedjes pikkedonker is, roept toch een soort saamhorigheids gevoel op ofzo
Zoals bij:

Prachtig ook die lucht _O_
pi_133841563
dat is het voordeel van de concerten van springsteen, hoe laat hij ook begint, hij eindigt altijd in het donker
  Redactie Sport / Supervogel maandag 2 december 2013 @ 22:53:21 #112
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133861475
Vanaf nu elke week een nieuwe naam, aldus Atzegod op Twitter.
pi_133864014
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf nu elke week een nieuwe naam, aldus Atzegod op Twitter.
Jup, hoorde het ook via 3voor12!

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef IAmKloot het volgende:
dat is het voordeel van de concerten van springsteen, hoe laat hij ook begint, hij eindigt altijd in het donker
Jouw UI _O_ :9~
pi_133864316
quote:
Zo hatelijk inderdaad :')
pi_133864414
quote:
Is het echt al zo dramatisch tegenwoordig of overdrijf je nu?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133864454
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is het echt al zo dramatisch tegenwoordig of overdrijf je nu?
Niks overdreven aan. Pas om 22 uur begint het wat te schemeren.
pi_133864550
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Niks overdreven aan. Pas om 22 uur begint het wat te schemeren.
Dat snap ik ook wel. :P
Het ging om de uitspraak dat de headliner al om half elf afgelopen was.
Ik ben alleen op pinkpop geweest tijdens die editie met Metallica, ratm en de foo fighters en toen ging het volgens mij wel langer door.
pi_133864633
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. :P
Het ging om de uitspraak dat de headliner al om half elf afgelopen was.
Ik ben alleen op pinkpop geweest tijdens die editie met Metallica, ratm en de foo fighters en toen ging het volgens mij wel langer door.
Pak het blokkenschema er maar bij, om 2230 is de headliner klaar, en als ze doorspelen gaat om 23u de stekker eruit.
pi_133864717
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Pak het blokkenschema er maar bij, om 2230 is de headliner klaar, en als ze doorspelen gaat om 23u de stekker eruit.
Ik geloof je wel hoor, het is alleen wel heel erg sneu. Doen ze dat om de dagjesmensen de mogelijkheid te geven om nog weer terug te reizen met het OV ofzo?
pi_133864788
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik geloof je wel hoor, het is alleen wel heel erg sneu. Doen ze dat om de dagjesmensen de mogelijkheid te geven om nog weer terug te reizen met het OV ofzo?
Nee, Landgraaf geeft simpelweg geen vergunningen voor evenementen na 23 uur. Dit voor de overlast van de omwonenden.
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:27:32 #121
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_133865071
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:24 schreef IAmKloot het volgende:
Pinkpop is een weg ingeslagen waar ik niks mee heb, teveel 3fm muziek en te weinig nieuw talent. Dat brengt ook een heel ander publiek met zich mee, wat de sfeer wat mij betreft niet ten goede komt.
Te weinig nieuw talent? :')

Metallica ^O^
in 2008 was het een top show, hoop dat ze die het volgend jaar weer evenaren :Y
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 3 december 2013 @ 09:21:46 #122
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133868320
Geen Pearl Jam iig.
pi_133868389
Ieder jaar missen ze Pearl Jam weer de laatste tijd, niet dat ik het erg vind imo. Ze zijn dus bezig met Arcade Fire en ze spreken ook op dit moment met The Rolling Stones.
pi_133868443
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ieder jaar missen ze Pearl Jam weer de laatste tijd, niet dat ik het erg vind imo. Ze zijn dus bezig met Arcade Fire en ze spreken ook op dit moment met The Rolling Stones.
The Rolling Stones zijn niet aan de orde. Vanmorgen door Smeets afgedaan als 'geouwehoer' in de regionale krant.
pi_133868466
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

The Rolling Stones zijn niet aan de orde. Vanmorgen door Smeets afgedaan als 'geouwehoer' in de regionale krant.
Ik hoorde iets van "we spreken met iedereen dus ook met The Rolling Stones".
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:30:14 #126
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_133868470
Zou wel mooi zijn als de Stones zouden komen, maar zal toch niet gebeuren.
pi_133868491
Giel probeerde zonet ook aan jan smeets te ontlokken of arctic monkeys komen, aangezien werchter deze heeft bevestigt. Smeets heeft dit echter niet toegegeven.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_133868597
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch ook echt een maatje te groot (en duur?) voor PP
pi_133868789
Arcade Fire zou heel tof zijn _O_.

Rolling Stones zou legendarisch zijn, maar daar geloof ik niet zo in.
pi_133869400
Stel dat ze Arctic Monkeys en Arcade Fire pakken, heb je toch een prima line-up? het is niet helemaal mijn genre, maar je kan er wel lekker mee voor de dag komen. Meestal als er een flinke metalact staat krijg je beetje 1 metaldag, en 2 wat poppier/alternatievere dagen
pi_133869502
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
Stel dat ze Arctic Monkeys en Arcade Fire pakken, heb je toch een prima line-up? het is niet helemaal mijn genre, maar je kan er wel lekker mee voor de dag komen. Meestal als er een flinke metalact staat krijg je beetje 1 metaldag, en 2 wat poppier/alternatievere dagen
Ik weet niet of pinkpop dat aandurft vanwege de kaartverkoop. AF en AM trekken helemaal niet zoveel man in nederland. Ik zou overigens voor beide een dagkaart kopen.
pi_133869533
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:19 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Ik weet niet of pinkpop dat aandurft vanwege de kaartverkoop. AF en AM trekken helemaal niet zoveel man in nederland. Ik zou overigens voor beide een dagkaart kopen.
Mjah, als sub-headliners zijn ze waarschijnlijk weer te duur :P En als je kijkt wat er verder nu op Rock am Ring staat, misschien dat ze daar wat van kunnen pakken? Al denk ik dat het voor PP iets te duur wordt om 3 acts van absoluut stadion-formaat neer te zetten?
pi_133869628
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah, als sub-headliners zijn ze waarschijnlijk weer te duur :P En als je kijkt wat er verder nu op Rock am Ring staat, misschien dat ze daar wat van kunnen pakken? Al denk ik dat het voor PP iets te duur wordt om 3 acts van absoluut stadion-formaat neer te zetten?
Precies. Daarom zullen ze tussen AM en AF kiezen vermoed ik. Beide worden geen sub headliner lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 december 2013 @ 10:52:53 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133870208
Arcade Fire levert in ieder geval het spektakel van een afsluiter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_133870307
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Linkin Park _O_
pi_133870328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Linkin Park _O_
Zou zeker gaaf zijn, maar ik ga vrijwel zeker richting RaR; Maiden, Metallica én Linkin Park zie ik niet allemaal naar PP komen, plus weet RaR ook naast die absolute topacts er gewoon nog een degelijke programmering naast te zetten.
pi_133870371
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zou zeker gaaf zijn, maar ik ga vrijwel zeker richting RaR; Maiden, Metallica én Linkin Park zie ik niet allemaal naar PP komen, plus weet RaR ook naast die absolute topacts er gewoon nog een degelijke programmering naast te zetten.
Tja ik wil dat ook; dat de line up beter is kan ik niet ontkennen. Probleem is dat geen van mn vrienden mee wil naar RAR.
Meeste willen naar tommorowland enzo :/ Dat vind ik niks. (Decibel/Defqon dan wel weer, maar dat vinden zij weer niks :') )Festival struggles hahaha.
En alleen ga ik niet naar RAR :'(
pi_133873536
Rolling stones-arcade fire-Metallica. Dat zou wat zijn zeg!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 december 2013 @ 13:39:56 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133874492
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef theodoor9 het volgende:
Rolling stones-arcade fire-Metallica. Dat zou wat zijn zeg!
al de Stones komen zijn dat ook alle bands die komen want daarna is het geld op
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_133874929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

al de Stones komen zijn dat ook alle bands die komen want daarna is het geld op
Mwah, dan hebben ze vast wel wat geld over voor flutbandjes uit Nederland.

Ik begrijp niet echt waarom Smeets dit soort dingen zegt, want The Rolling Stones is waarschijnlijk toch onhaalbaar. Als die band niet op pinkpop komt, dan zijn bijna alle vervangers minderwaardig. Smeets legt de standaard nu op The Rolling Stones, Arcade Fire en Metallica als headliners, dus zal voor veel mensen de werkelijke line-up tegenvallen.

Dit had je vorig jaar ook, toen Smeets zei bezig te zijn met een grote oude headliner en op het laatst met Kings of Leon aan kwam.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 december 2013 @ 14:11:04 #141
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_133875306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:55 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Mwah, dan hebben ze vast wel wat geld over voor flutbandjes uit Nederland.

Ik begrijp niet echt waarom Smeets dit soort dingen zegt, want The Rolling Stones is waarschijnlijk toch onhaalbaar. Als die band niet op pinkpop komt, dan zijn bijna alle vervangers minderwaardig. Smeets legt de standaard nu op The Rolling Stones, Arcade Fire en Metallica als headliners, dus zal voor veel mensen de werkelijke line-up tegenvallen.

Dit had je vorig jaar ook, toen Smeets zei bezig te zijn met een grote oude headliner en op het laatst met Kings of Leon aan kwam.
hij heeft toch alleen gezegd dat hij nog met veel bands in overleg is en niet dat ze er zullen komen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_133875858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

hij heeft toch alleen gezegd dat hij nog met veel bands in overleg is en niet dat ze er zullen komen
Ja, maar Smeets creëert nu wel een verwachting. Tot vandaag had niemand het idee dat The Rolling Stones naar pinkpop zou kunnen komen en nu ineens wel. Komt er een andere headliner, dan is dit voor veel mensen toch een teleurstelling.
pi_133875981
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:29 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, maar Smeets creëert nu wel een verwachting. Tot vandaag had niemand het idee dat The Rolling Stones naar pinkpop zou kunnen komen en nu ineens wel. Komt er een andere headliner, dan is dit voor veel mensen toch een teleurstelling.
Dat is waar. :Y
Ik moet zeggen dat de Rolling Stones vrijwel de enige band is die ik kan bedenken die het rechtvaardigt om wel elke week namen bekend te maken, maar met de vvk te wachten tot half maart. In vrijwel alle andere gevallen is dat een bijzonder stompzinnige zet als je het mij vraagt.
pi_133876767
Ik zie het gewoon echt niet gebeuren. Daar heeft Pinkpop toch helemaal geen geld voor? Vooral omdat ze ook al Metallica hebben die me ook niet bepaald goedkoop lijken.
Aan de andere kant, ze hebben ook Kings of Leon, Foo Fighters en Coldplay (duurste band op Pinkpop) gedaan, dat zal ook niet goedkoop zijn geweest.
pi_133877518
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:08 schreef Remy669 het volgende:
Ik zie het gewoon echt niet gebeuren. Daar heeft Pinkpop toch helemaal geen geld voor? Vooral omdat ze ook al Metallica hebben die me ook niet bepaald goedkoop lijken.
Aan de andere kant, ze hebben ook Kings of Leon, Foo Fighters en Coldplay (duurste band op Pinkpop) gedaan, dat zal ook niet goedkoop zijn geweest.
De eerste 2 zijn wel echt festivalbands, net als Metallica, neem aan dat ze hun gage daar wel op aanpassen, anders kan je echt maar 2 of 3 festivals doen (de aller, allergrootste). Coldplay was duurste ooit, miljoen ofzo, zei Jan toen niet dat hij dat niet meer zou doen?
pi_133877564
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De eerste 2 zijn wel echt festivalbands, net als Metallica, neem aan dat ze hun gage daar wel op aanpassen, anders kan je echt maar 2 of 3 festivals doen (de aller, allergrootste). Coldplay was duurste ooit, miljoen ofzo, zei Jan toen niet dat hij dat niet meer zou doen?
Of hij het nooit meer zal doen weet ik niet, denk het wel als hij de kans krijgt want dat was een goede editie. Maar de Stones lijken mij nog wel flink wat duurder dan Coldplay, of ze willen zelf een festival tour doen, dan leggen ze de prijs misschien lager ja.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 december 2013 @ 15:43:23 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133877800
Zijn de Stones echt nog zulke publiekstrekkers in Nederland?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_133877896
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Jawel, ik denk dat er enorm veel mensen naartoe gaan, omdat het "waarschijnlijk de laatste keer is dat ze optreden". Net als de afgelopen 20 jaar.
pi_133877921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Behoorlijk ja, als hun headliner zijn dan zijn die dagkaarten binnen paar minnuten uitverkocht.
pi_133877944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:08 schreef Remy669 het volgende:
Ik zie het ook niet gebeuren hoor, maar het is de enige manier waarop ik het logisch zou vinden dat ze de vvk in maart laten staan, al heb ik niet de illusie dat bij Pinkpop alle beslissingen logisch worden gemaakt. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:46 schreef Remy669 het volgende:

[..]

Jawel, ik denk dat er enorm veel mensen naartoe gaan, omdat het "waarschijnlijk de laatste keer is dat ze optreden". Net als de afgelopen 20 jaar.
Dit, al moeten we eerlijk zijn, gezien hun leeftijden is de kans dat er een keer een omvalt best redelijk groot. Ik zie ze in ieder geval niet nog 20 jaar doorgaan. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef MidnightShow_ het volgende:

[..]

Behoorlijk ja, als hun headliner zijn dan zijn die dagkaarten binnen paar minnuten uitverkocht.
En de weekendkaarten gaan dan ook wel snel. Ik verwacht dat er genoeg mensen zijn die 165 euro betalen voor enkel de Stones en wat voorprogramma's als de dagkaarten weg zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 december 2013 @ 15:52:01 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133878049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:46 schreef Remy669 het volgende:

[..]

de vorige keren in Nederland waren volgens mij bij lange na niet uitverkocht
DeLuna vindt me dik ;(
pi_133884290
Wat willen ze nou eigenlijk met die ticketverkoop ja? Waarom zo laat in godsnaam? Hopen ze dat Werchter en RaR snel uitverkopen en dat zij dan alle zwevende zieltjes die naast kaarten grepen nog kunnen verleiden?

Het levert toch ook wel een risico op denk ik, je kan verwachten dat Werchter en RaR voor het einde van het jaar toch al redelijk wat van hun line-up bekend maken, en Pinkpop heeft dan 4 of 5 namen ofzo. Als die niet aansprekend genoeg zijn loop je het risico dat mensen voor een RaR of Werchter kiezen, en natuurlijk die paar 'nieuwere' Nederlandse festivals, die pakken toch ook wel een paar acts die zo (co)-head op een ander NL festival had kunnen zijn.
pi_133886761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:48 schreef Operc het volgende:

En de weekendkaarten gaan dan ook wel snel. Ik verwacht dat er genoeg mensen zijn die 165 euro betalen voor enkel de Stones en wat voorprogramma's als de dagkaarten weg zijn.
Ja. Dat denk ik ook wel inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')