Niet om jou je voorkeuren te ontzeggen hé, maar als je dan voor de grote/vette namen staat, waarom dan een Pinkpop boven een RaR of Werchter verkiezen? Imho hebben die kwalitatief toch altijd echt een betere lineupquote:Op maandag 2 december 2013 13:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is voor mij heel makkelijk, het boeit me niet wat voor festival het is, of wie de grote man (lees: organisatie) is die alles regelt of de media te woord staat.
Als er vette namen staan dan ben ik van de partij. Als EO jongere dag Bruce Springsteen boekt dan ben ik daar ook gewoon bij.
En Pinkpop heeft toch vaak mooie namen op het affiche staan, al is het in het geheel misschien niet altijd even super.
Pinkpop is voor mij dichter bij, Rock Am Ring is me te ver. En trekt me vaak net niet. Rock Werchter is leuker, maar daar krijg ik bijna nooit iemand mee naartoe. En vorig jaar ben ik bijv. voor QOTSA gegaan en die stonden zowel niet op Werchter als Rock Am Ring. Het zelfde geld voor Bruce Springsteen op 2012. En Foo Fighters op Pinkpop 2011.quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet om jou je voorkeuren te ontzeggen hé, maar als je dan voor de grote/vette namen staat, waarom dan een Pinkpop boven een RaR of Werchter verkiezen? Imho hebben die kwalitatief toch altijd echt een betere lineup
Duidelijk, er zit natuurlijk altijd wat persoonlijke voorkeur bij. Ik heb toen de mazzel gehad dat de Foo's naar Pukkelpop kwamen, maar Pinkpop heeft vaak qua de wat oudere acts wel goede dingen staan, zoals The Cure of Bruce Springsteen. RaR is ook iets minder pop, meer hardrock dan Pinkpop.quote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop is voor mij dichter bij, Rock Am Ring is me te ver. En trekt me vaak net niet. Rock Werchter is leuker, maar daar krijg ik bijna nooit iemand mee naartoe. En vorig jaar ben ik bijv. voor QOTSA gegaan en die stonden zowel niet op Werchter als Rock Am Ring. Het zelfde geld voor Bruce Springsteen op 2012. En Foo Fighters op Pinkpop 2011.
Klopt, niets mis met wat hardere werk. Maar dat vind ik leuk voor 1 dag of zo, daarom vind ik Fortarock ook leuk om te volgen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duidelijk, er zit natuurlijk altijd wat persoonlijke voorkeur bij. Ik heb toen de mazzel gehad dat de Foo's naar Pukkelpop kwamen, maar Pinkpop heeft vaak qua de wat oudere acts wel goede dingen staan, zoals The Cure of Bruce Springsteen. RaR is ook iets minder pop, meer hardrock dan Pinkpop.
dan is benicassim wel wat voor jouquote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
De tijden zijn ook echt hatelijk gewoon, je headliner kappen om 22:30, dan begint op menig festival de headliner pas. Doet gewoon af aan de beleving, in het daglicht driekwart van een show gaan kijken. En dat is dan nog de main stage, de andere podia nokken al uiterlijk om 21:15. Echt zonde.
Lowlands of RaR ook prima, het hoeft echt niet pas allemaal dan te beginnen, maar je headliner (mits mooie show) in het donker is toch wel een must.quote:Op maandag 2 december 2013 13:48 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
dan is benicassim wel wat voor jou
ideaal voor mij is als de zon ondergaat en het na 3 liedjes pikkedonker is, roept toch een soort saamhorigheids gevoel op ofzoquote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lowlands of RaR ook prima, het hoeft echt niet pas allemaal dan te beginnen, maar je headliner (mits mooie show) in het donker is toch wel een must.
Zoals bij:quote:Op maandag 2 december 2013 13:57 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
ideaal voor mij is als de zon ondergaat en het na 3 liedjes pikkedonker is, roept toch een soort saamhorigheids gevoel op ofzo
Jup, hoorde het ook via 3voor12!quote:Op maandag 2 december 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf nu elke week een nieuwe naam, aldus Atzegod op Twitter.
Jouw UIquote:Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef IAmKloot het volgende:
dat is het voordeel van de concerten van springsteen, hoe laat hij ook begint, hij eindigt altijd in het donker
Zo hatelijk inderdaadquote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
De tijden zijn ook echt hatelijk gewoon, je headliner kappen om 22:30, dan begint op menig festival de headliner pas. Doet gewoon af aan de beleving, in het daglicht driekwart van een show gaan kijken. En dat is dan nog de main stage, de andere podia nokken al uiterlijk om 21:15. Echt zonde.
Is het echt al zo dramatisch tegenwoordig of overdrijf je nu?quote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Niks overdreven aan. Pas om 22 uur begint het wat te schemeren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is het echt al zo dramatisch tegenwoordig of overdrijf je nu?
Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niks overdreven aan. Pas om 22 uur begint het wat te schemeren.
Pak het blokkenschema er maar bij, om 2230 is de headliner klaar, en als ze doorspelen gaat om 23u de stekker eruit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.
Het ging om de uitspraak dat de headliner al om half elf afgelopen was.
Ik ben alleen op pinkpop geweest tijdens die editie met Metallica, ratm en de foo fighters en toen ging het volgens mij wel langer door.
Ik geloof je wel hoor, het is alleen wel heel erg sneu. Doen ze dat om de dagjesmensen de mogelijkheid te geven om nog weer terug te reizen met het OV ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pak het blokkenschema er maar bij, om 2230 is de headliner klaar, en als ze doorspelen gaat om 23u de stekker eruit.
Nee, Landgraaf geeft simpelweg geen vergunningen voor evenementen na 23 uur. Dit voor de overlast van de omwonenden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, het is alleen wel heel erg sneu. Doen ze dat om de dagjesmensen de mogelijkheid te geven om nog weer terug te reizen met het OV ofzo?
Te weinig nieuw talent?quote:Op maandag 2 december 2013 13:24 schreef IAmKloot het volgende:
Pinkpop is een weg ingeslagen waar ik niks mee heb, teveel 3fm muziek en te weinig nieuw talent. Dat brengt ook een heel ander publiek met zich mee, wat de sfeer wat mij betreft niet ten goede komt.
The Rolling Stones zijn niet aan de orde. Vanmorgen door Smeets afgedaan als 'geouwehoer' in de regionale krant.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ieder jaar missen ze Pearl Jam weer de laatste tijd, niet dat ik het erg vind imo. Ze zijn dus bezig met Arcade Fire en ze spreken ook op dit moment met The Rolling Stones.
Ik hoorde iets van "we spreken met iedereen dus ook met The Rolling Stones".quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
The Rolling Stones zijn niet aan de orde. Vanmorgen door Smeets afgedaan als 'geouwehoer' in de regionale krant.
Dat lijkt me toch ook echt een maatje te groot (en duur?) voor PPquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
The Rolling Stones zijn niet aan de orde. Vanmorgen door Smeets afgedaan als 'geouwehoer' in de regionale krant.
Ik weet niet of pinkpop dat aandurft vanwege de kaartverkoop. AF en AM trekken helemaal niet zoveel man in nederland. Ik zou overigens voor beide een dagkaart kopen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
Stel dat ze Arctic Monkeys en Arcade Fire pakken, heb je toch een prima line-up? het is niet helemaal mijn genre, maar je kan er wel lekker mee voor de dag komen. Meestal als er een flinke metalact staat krijg je beetje 1 metaldag, en 2 wat poppier/alternatievere dagen
Mjah, als sub-headliners zijn ze waarschijnlijk weer te duurquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:19 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of pinkpop dat aandurft vanwege de kaartverkoop. AF en AM trekken helemaal niet zoveel man in nederland. Ik zou overigens voor beide een dagkaart kopen.
Precies. Daarom zullen ze tussen AM en AF kiezen vermoed ik. Beide worden geen sub headliner lijkt me.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, als sub-headliners zijn ze waarschijnlijk weer te duurEn als je kijkt wat er verder nu op Rock am Ring staat, misschien dat ze daar wat van kunnen pakken? Al denk ik dat het voor PP iets te duur wordt om 3 acts van absoluut stadion-formaat neer te zetten?
Linkin Parkquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, als sub-headliners zijn ze waarschijnlijk weer te duurEn als je kijkt wat er verder nu op Rock am Ring staat, misschien dat ze daar wat van kunnen pakken? Al denk ik dat het voor PP iets te duur wordt om 3 acts van absoluut stadion-formaat neer te zetten?
Zou zeker gaaf zijn, maar ik ga vrijwel zeker richting RaR; Maiden, Metallica én Linkin Park zie ik niet allemaal naar PP komen, plus weet RaR ook naast die absolute topacts er gewoon nog een degelijke programmering naast te zetten.quote:
Tja ik wil dat ook; dat de line up beter is kan ik niet ontkennen. Probleem is dat geen van mn vrienden mee wil naar RAR.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou zeker gaaf zijn, maar ik ga vrijwel zeker richting RaR; Maiden, Metallica én Linkin Park zie ik niet allemaal naar PP komen, plus weet RaR ook naast die absolute topacts er gewoon nog een degelijke programmering naast te zetten.
al de Stones komen zijn dat ook alle bands die komen want daarna is het geld opquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef theodoor9 het volgende:
Rolling stones-arcade fire-Metallica. Dat zou wat zijn zeg!
Mwah, dan hebben ze vast wel wat geld over voor flutbandjes uit Nederland.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al de Stones komen zijn dat ook alle bands die komen want daarna is het geld op
hij heeft toch alleen gezegd dat hij nog met veel bands in overleg is en niet dat ze er zullen komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, dan hebben ze vast wel wat geld over voor flutbandjes uit Nederland.
Ik begrijp niet echt waarom Smeets dit soort dingen zegt, want The Rolling Stones is waarschijnlijk toch onhaalbaar. Als die band niet op pinkpop komt, dan zijn bijna alle vervangers minderwaardig. Smeets legt de standaard nu op The Rolling Stones, Arcade Fire en Metallica als headliners, dus zal voor veel mensen de werkelijke line-up tegenvallen.
Dit had je vorig jaar ook, toen Smeets zei bezig te zijn met een grote oude headliner en op het laatst met Kings of Leon aan kwam.
Ja, maar Smeets creëert nu wel een verwachting. Tot vandaag had niemand het idee dat The Rolling Stones naar pinkpop zou kunnen komen en nu ineens wel. Komt er een andere headliner, dan is dit voor veel mensen toch een teleurstelling.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij heeft toch alleen gezegd dat hij nog met veel bands in overleg is en niet dat ze er zullen komen
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar Smeets creëert nu wel een verwachting. Tot vandaag had niemand het idee dat The Rolling Stones naar pinkpop zou kunnen komen en nu ineens wel. Komt er een andere headliner, dan is dit voor veel mensen toch een teleurstelling.
De eerste 2 zijn wel echt festivalbands, net als Metallica, neem aan dat ze hun gage daar wel op aanpassen, anders kan je echt maar 2 of 3 festivals doen (de aller, allergrootste). Coldplay was duurste ooit, miljoen ofzo, zei Jan toen niet dat hij dat niet meer zou doen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:08 schreef Remy669 het volgende:
Ik zie het gewoon echt niet gebeuren. Daar heeft Pinkpop toch helemaal geen geld voor? Vooral omdat ze ook al Metallica hebben die me ook niet bepaald goedkoop lijken.
Aan de andere kant, ze hebben ook Kings of Leon, Foo Fighters en Coldplay (duurste band op Pinkpop) gedaan, dat zal ook niet goedkoop zijn geweest.
Of hij het nooit meer zal doen weet ik niet, denk het wel als hij de kans krijgt want dat was een goede editie. Maar de Stones lijken mij nog wel flink wat duurder dan Coldplay, of ze willen zelf een festival tour doen, dan leggen ze de prijs misschien lager ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De eerste 2 zijn wel echt festivalbands, net als Metallica, neem aan dat ze hun gage daar wel op aanpassen, anders kan je echt maar 2 of 3 festivals doen (de aller, allergrootste). Coldplay was duurste ooit, miljoen ofzo, zei Jan toen niet dat hij dat niet meer zou doen?
Jawel, ik denk dat er enorm veel mensen naartoe gaan, omdat het "waarschijnlijk de laatste keer is dat ze optreden". Net als de afgelopen 20 jaar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Zijn de Stones echt nog zulke publiekstrekkers in Nederland?
Behoorlijk ja, als hun headliner zijn dan zijn die dagkaarten binnen paar minnuten uitverkocht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Zijn de Stones echt nog zulke publiekstrekkers in Nederland?
Ik zie het ook niet gebeuren hoor, maar het is de enige manier waarop ik het logisch zou vinden dat ze de vvk in maart laten staan, al heb ik niet de illusie dat bij Pinkpop alle beslissingen logisch worden gemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:08 schreef Remy669 het volgende:
Ik zie het gewoon echt niet gebeuren. Daar heeft Pinkpop toch helemaal geen geld voor? Vooral omdat ze ook al Metallica hebben die me ook niet bepaald goedkoop lijken.
Aan de andere kant, ze hebben ook Kings of Leon, Foo Fighters en Coldplay (duurste band op Pinkpop) gedaan, dat zal ook niet goedkoop zijn geweest.
Dit, al moeten we eerlijk zijn, gezien hun leeftijden is de kans dat er een keer een omvalt best redelijk groot. Ik zie ze in ieder geval niet nog 20 jaar doorgaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:46 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Jawel, ik denk dat er enorm veel mensen naartoe gaan, omdat het "waarschijnlijk de laatste keer is dat ze optreden". Net als de afgelopen 20 jaar.
En de weekendkaarten gaan dan ook wel snel. Ik verwacht dat er genoeg mensen zijn die 165 euro betalen voor enkel de Stones en wat voorprogramma's als de dagkaarten weg zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, als hun headliner zijn dan zijn die dagkaarten binnen paar minnuten uitverkocht.
de vorige keren in Nederland waren volgens mij bij lange na niet uitverkochtquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:46 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Jawel, ik denk dat er enorm veel mensen naartoe gaan, omdat het "waarschijnlijk de laatste keer is dat ze optreden". Net als de afgelopen 20 jaar.
Ja. Dat denk ik ook wel inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:48 schreef Operc het volgende:
En de weekendkaarten gaan dan ook wel snel. Ik verwacht dat er genoeg mensen zijn die 165 euro betalen voor enkel de Stones en wat voorprogramma's als de dagkaarten weg zijn.
Klopt ja. maar nu is er wel meer ''hype'' om The Stones dan toen, plus ze zijn hier al dan 7 jaar niet meer geweest, dat is toch een behoorlijk lange tijd geleden, en ik kan heel veel mensen noemen die ze de vorige keer niet gezien hebben omdat ze toen te jong waren. dus je hebt ook hele andere generatie die ze nog niet gezien heeft.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de vorige keren in Nederland waren volgens mij bij lange na niet uitverkocht
Och dat heeft Springsteen ook gedaan in 2009. Maar net wat ze het beste uitkomt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Alsof de Stones komen spelen zonder de absolute afsluitende act te zijn.
Ik denk dat het niets te maken heeft met het afsluiten van het festival, het ligt er net aan wat hen het beste uitkomt ivm andere tourdata.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Alsof de Stones komen spelen zonder de absolute afsluitende act te zijn.
volgens mij gaf hij gewoon antwoord op de vraag van Giel en zei hij enkel en alleen dat er ook mee gesproken wordt. Als ik het goed heb gehoord, is het dus zo dat Giel die verwachting kweekt en niet Jan Smeets.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar Smeets creëert nu wel een verwachting. Tot vandaag had niemand het idee dat The Rolling Stones naar pinkpop zou kunnen komen en nu ineens wel. Komt er een andere headliner, dan is dit voor veel mensen toch een teleurstelling.
Lijkt me wel, kan me niet voorstellen dat ze voor Metallica staan.quote:
Jup. Wat ik weer een rare zet vind dan.quote:
Misschien konden ze alleen die dag, of vindt Pinkpop ze niet mainstream genoeg om de main af te sluiten?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup. Wat ik weer een rare zet vind dan.
Avenged Sevenfold, QOTSA, Ed Kowalczyk.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
En ze komen nu tot aan 12 maart (perspresentatie) met ieder week een naam? Dat zijn dan nog 13 namen, dus dan zijn er 15 namen bekend. Toch al een groot deel van het programma, aangezien dat 40 acts totaal is.
QOTSA lijkt me een beetje vreemd tbh, zij waren er vorig jaar namelijk ook al. Normaal komen niet 2 jaar achter elkaar dezelfde namen op zo'n festival...quote:Op woensdag 11 december 2013 10:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Avenged Sevenfold, QOTSA, Ed Kowalczyk.
+ Hippe NL dingen zoals die singer songwriters, Palio Speeddonkey oid.
A7X voor Metallica lijkt me aannemlijk, QOTSA andere dag afsluiten. Ed Kowalczyk kan mij gestolen worden maar wel een typische Pinkpop naam. Mag toch wel hopen dat dat niet de andere headliner is danquote:Op woensdag 11 december 2013 10:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Avenged Sevenfold, QOTSA, Ed Kowalczyk.
+ Hippe NL dingen zoals die singer songwriters, Palio Speeddonkey oid.
Vorig jaar (compleet misplaatst) op 3FM stage. Doen samen ook met huidige namen een festival in Rome. En past prima op de Metallica dag samen met A7X & Metallica.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
QOTSA lijkt me een beetje vreemd tbh, zij waren er vorig jaar namelijk ook al. Normaal komen niet 2 jaar achter elkaar dezelfde namen op zo'n festival...
Ja joh, dat ontken ik ook helemaal niet. Zeg alleen dat het niet gebruikelijk is.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar (compleet misplaatst) op 3FM stage. Doen samen ook met huidige namen een festival in Rome. En past prima op de Metallica dag samen met A7X & Metallica.
Maar als ze vorig jaar al misplaats waren op de 3FM, waar wil je ze in je huidige scenario dan laten? Tussen A7X en Metallica in? Want ik neem aan dat Arcade Fire nu al de 3FM af gaat sluitenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar (compleet misplaatst) op 3FM stage. Doen samen ook met huidige namen een festival in Rome. En past prima op de Metallica dag samen met A7X & Metallica.
Mwah, Werchter doet het ook al tijden, heeft hun ook geen windeieren gelegd. Heeft Faithless ook niet een keer twee keer achter elkaar PP gedaan?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja joh, dat ontken ik ook helemaal niet. Zeg alleen dat het niet gebruikelijk is.
Dat misplaatst vind ik beetje overdreven. Queens is een vette band, maar ook niet echt een hitjes machine. Wat The Killers dan weer wel hebben. Dus vond de keuze wel in orde vorig jaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als ze vorig jaar al misplaats waren op de 3FM, waar wil je ze in je huidige scenario dan laten? Tussen A7X en Metallica in? Want ik neem aan dat Arcade Fire nu al de 3FM af gaat sluiten
Dan speelt A7X om 15u 's middags ofzo
Vorig jaar:quote:Op woensdag 11 december 2013 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als ze vorig jaar al misplaats waren op de 3FM, waar wil je ze in je huidige scenario dan laten? Tussen A7X en Metallica in? Want ik neem aan dat Arcade Fire nu al de 3FM af gaat sluiten
Dan speelt A7X om 15u 's middags ofzo
Ja, Krezip ook. Maar dat zijn de uitzonderingen (vooral om het NL acts zijn)quote:Op woensdag 11 december 2013 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, Werchter doet het ook al tijden, heeft hun ook geen windeieren gelegd. Heeft Faithless ook niet een keer twee keer achter elkaar PP gedaan?
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verder vraag ik het toch maar even; van welke nummers zou ik AF moeten kennen, en wat is hun stijl/genre?
Mjah, als Metallica 2,5 uur speelt, en een half eigen podium meeneemt dan gaat het al richting:quote:Op woensdag 11 december 2013 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar:
16:40 - 17:30 Bandje.
18:30 - 19:30 Co
20:30 - 22:30 Headliner
Nouja dankje, zover was ik ookquote:
Zal waarschijnlijk wel een acts alla Ben Howard er tussen geplakt worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, als Metallica 2,5 uur speelt, en een half eigen podium meeneemt dan gaat het al richting:
15:45 - 16:45 Bandje
17:45 - 18:45 Co
20:00 - 22:30 Metallica
Hoe dan ook, vindt het 'bandje' slot voor zowel QOTSA als A7X te min
Het blijft wel de maandag natuurlijk, die dagjesmensen moeten ook wel een of 3FM hit kunnen horen op de main.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel een acts alla Ben Howard er tussen geplakt worden.
Ohja.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Imagine Dragons + The Lumineers een van deze 2 gaan ook gewoon op Pinkpop staan, daar kun je gif op innemen.
Beady Eye tourt wel, en gaan ook Paradiso doen voorjaar. Dus! Ik zie een match.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tja kan niet zeggen dat ik echt kapot ben van een van de genoemde artiesten. Zit nu AF te luisteren, maar wordt er niet warm of koud van. QOTSA is dan wel weer iets waarvan ik kan genieten, maarja verder...
Stiekem hoop ik dat Beady Eye of Noel Gallaghers High Flying Birds touren en komen, maar dat is gewoon hoop omdat ik die graag zou willen zien haha.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beady Eye tourt wel, en gaan ook Paradiso doen voorjaar. Dus! Ik zie een match.
Ik zie het ze doen.quote:
Franz Ferdinand en Fall Out Boy alleen even niet vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |