Niet weten dat je daarvoor maandelijks geld moet betalen, de family passquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:54 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dit dus, delen zonder reizen![]()
En dat je niet kan gamen zal de gemiddelde fokker ook geen last van hebben. Die check gebeurt automatisch 's nachts en zo lang zal microsoft er niet uit liggen.
Bron?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet weten dat je daarvoor maandelijks geld moet betalen, de family pass
Bron?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja want iedereen is belangrijk, maar nee mensen hebben weer een keer op nu.nl gekeken en zien iets staan over PRISM en worden bang en schijten in hun broek..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zouden mensen nou echt denken dat ze zo belangrijk zijn dat microsoft hun in de gaten gaat houden?
Ik zie de PI, ga dus niet op je dommigheid inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:02 schreef xminator het volgende:
[..]
De voordelen van de X1 beginnen nu ook te komen.quote:Respawn kreeg veel nieuwe ideeën dankzij cloud computing van Xbox One
Bron: VG247
Ontwikkelaar Respawn Entertainment werkt hard aan Titanfall voor de pc, Xbox 360 en natuurlijk Xbox One. Vooral de technologie van de nieuwe console van Microsoft zorgde voor veel nieuwe ideeën bij Respawn, zo vertelde studiobaas VInce Zampella. Titanfall kan goed profiteren van de mogelijkheden van cloud computing, wat volgens Zampella zeer interessant bleek.
De cloud zorgt straks onder andere voor de aansturing van alle AI en dedicated servers. Het resultaat is een game met meer tegenstanders en een soepelere online ervaring, waarbij singleplayer en multiplayer naadloos samenkomen in een drukke en levendige wereld.
Toch blijven er verschillen tussen de platformen bestaan. Zo is cross-play tussen de pc en de Xbox-platformen vrijwel uitgesloten vanwege het feit dat spelers met een toetsenbord en muis een groot voordeel qua snelheid hebben.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:24 schreef Ivo1986 het volgende:
De check tetheren met je foon is leuk jah, maar wat als er dan een verplichte update gedownload moet worden van een X MB of miss zelfs GB?
Daar gaat je bundel en het duurt dan wel eventjes
De X1 komt er bij mij sowieso niet in.
Meer kan je er idd niet van makenquote:
Je kan toch gewoon niet updaten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:24 schreef Ivo1986 het volgende:
De check tetheren met je foon is leuk jah, maar wat als er dan een verplichte update gedownload moet worden van een X MB of miss zelfs GB?
Daar gaat je bundel en het duurt dan wel eventjes
De X1 komt er bij mij sowieso niet in.
want wat zij doen is heel anders dan WOW of een andere mmo doet met hun servers, ze hanger er enkel het woordje cloud aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De voordelen van de X1 beginnen nu ook te komen.
Nee, voor mensen die gewoon games kopen veranderd er niks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:01 schreef videonatic het volgende:
Het feit dat consumenten nu lopen te puzzelen naar een makkelijke uitweg met die online check's geeft toch al aan dat dit een grote puinhoop is. :S
en daarom is het geen voordeel?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
want wat zij doen is heel anders dan WOW of een andere mmo doet met hun servers, ze hanger er enkel het woordje cloud aan.
Oke.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit topic wordt met de dag mooier ga aub door
Kan jij niet heel hard lachen om de meeste reacties in dit topic? De meeste mensen praten elkaar maar dom na prachtig vind ik hetquote:
Misschien een verplichte update om een ombouwlek te dichten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef Krediax het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon niet updaten?
En alleen die check uitvoeren. Het enige is dat je dan niet online kan maar dat mag je ook niet verwachten als je via je mobiel zit
Mensen praten elkaar al na en bashen op de xbox sinds de onthulling omdat het anders is dan ze gewend zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan jij niet heel hard lachen om de meeste reacties in dit topic? De meeste mensen praten elkaar maar dom na prachtig vind ik het
Kan, maar dat hebben ze ook nooit met de xbox 360 gedaan, een verplichte update (voor zover ik me kan herinneren:P).quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Misschien een verplichte update om een ombouwlek te dichten?
Behalve dat je straks geen enkele game voor de releasedatum kunt spelen, je PERSE 1x24u online moet komen anders BLOKKEERD MICROSOFT JOUW RECHT OM JE GEKOCHTE GAMES TE SPELEN?? Lijkt me nogal een fucking grote verandering of niet dan?quote:quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:01 schreef videonatic het volgende:
Het feit dat consumenten nu lopen te puzzelen naar een makkelijke uitweg met die online check's geeft toch al aan dat dit een grote puinhoop is. :S
Nee, voor mensen die gewoon games kopen veranderd er niks.
Een spel hoor je sowieso niet voor de release date te spelen dus dat probleem snap ik ook niet. Je moet niet online komen als jij de internet kabel in je X1 hangt dan doet hij dit ook zonder dat je hem aan moet zetten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Behalve dat je straks geen enkele game voor de releasedatum kunt spelen, je PERSE 1x24u online moet komen anders BLOKKEERD MICROSOFT JOUW RECHT OM JE GEKOCHTE GAMES TE SPELEN?? Lijkt me nogal een fucking grote verandering of niet dan?
Je kunt je games niet meer doorverkopen aan random fok!kers of via marktplaats of aan vrienden. Je kunt niet zomaar games uitlenen aan je vrienden zonder aan 1 of andere verplichting te voldoen..
Sjonge jonge genoeg teringzooi man, maarja als jullie Microsoft fanboys ( litmanen bv ) dit ding zo graag willen hebben kopen jullie hem toch lekker?
Maken jullie ook even een foto van je kop als de MS servers er uitliggen en jullie niet 1!!!!!! van je gekochte games kunt spelen? Ik zal aan jullie denken als ik op mijn open Ps4 doe en laat wat ik wil met mijn GEKOCHTE SPELLEN.
Mvg
Waarom zou je een game niet voor de releasedatum kunnen hebben? Vaak genoeg dat een winkelketen een game eerder in de schappen legt hoorquote:Een spel hoor je sowieso niet voor de release date te spelen dus dat probleem snap ik ook niet. Je moet niet online komen als jij de internet kabel in je X1 hangt dan doet hij dit ook zonder dat je hem aan moet zetten.
Misschien dat je Hello Kitty's Island Adventure 2 een dag eerder op kan pikken maar bij iedere grote titel wordt een spel nooit eerder verkocht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zou je een game niet voor de releasedatum kunnen hebben? Vaak genoeg dat een winkelketen een game eerder in de schappen legt hoor.
Het gaat om het feit dat Microsoft de hand heeft over jouw gekochte games. Ik snap niet waarom je hier als consument gewoon maar het grote bedrijf van Microsoft vrije hand wil geven over wat wel en wat niet mag op hun systeempje.
Ik koop een game, het is mijn game, of ik nou online of offline wil spelen rot op ga me niet verplichting om een rare check uit te voeren joh.
Mensen die zowel een Xb1 als een Ps4 halen snap ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet.
Lol wut? nee inderdaad das vrij normaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Behalve dat je straks geen enkele game voor de releasedatum kunt spelen,
Ik moest helemaal terug naar de 5e paginaquote:je PERSE 1x24u online moet komen anders BLOKKEERD MICROSOFT JOUW RECHT OM JE GEKOCHTE GAMES TE SPELEN?? Lijkt me nogal een fucking grote verandering of niet dan?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef Krediax het volgende:
[..]
Het is vervelend maar ik denk dat het niet wekelijks gaat voorkomen.
Maar als je je xbox op stand by laat staan doet hij 's nachts de update dus tenzij je precies dan thuiskomt van werken en die twee uur wilt gamen ipv slapen heb je een probleem.
Het is dus een probleem als je A) je xbox niet automatisch die check laat doen als hij op standby staat en B) microsoft neer is en C) je precies dan wilt spelen.
[..]
Grappig dat je dat zegt, ik kwam gister dit artikel tegen:
http://www.neowin.net/new(...)-xbox-one-intentions
Daarin staat dat microsoft dit juist doet om van de retailers af te zijn door naar digitaal te gaan en spellen goedkoper te maken.
Een oplossing in mijn optiek zou zijn als je ook aan 3e kan verkopen digitaal die niet op je lijst staan (die 1x doorverkopen vind ik wel reëel).
Klopt, vervelend en in mijn bovenstaande quote ga ik daar op in, het zou handiger zijn als je ook aan 3e digitaal kan verkopen.quote:Je kunt je games niet meer doorverkopen aan random fok!kers of via marktplaats of aan vrienden.
Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik ken niet meer dan 10 mensen in mijn omgeving met een xbox 360 (ter vergelijking)quote:Je kunt niet zomaar games uitlenen aan je vrienden zonder aan 1 of andere verplichting te voldoen..
fanboysquote:Sjonge jonge genoeg teringzooi man, maarja als jullie Microsoft fanboys ( litmanen bv ) dit ding zo graag willen hebben kopen jullie hem toch lekker?
Zal ik doenquote:Maken jullie ook even een foto van je kop als de MS servers er uitliggen en jullie niet 1!!!!!! van je gekochte games kunt spelen?
Ah wat lief, denk je aan mijquote:Ik zal aan jullie denken als ik op mijn open Ps4 doe en laat wat ik wil met mijn GEKOCHTE SPELLEN.
Mvg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |