quote:
Wut??quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
Welke gpu denken jullie dat de next-gen krijgt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:38 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga helemaal stuk ommezelf hiero,denk niet echt helder xD
Dit soort reacties zijn echt mind blowingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan? Vergaat de wereld dan als je 2 uurtjes niet kan gamen?
Omdat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn echt mind blowing![]()
Ik wil naar de supermarkt om boodschappen te doen, maar mn auto doet het niet. Vergaat de wereld dan als ik niet twee uurtjes in mn auto kan rijden?quote:
Lekker scheef allemaal weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik wil naar de supermarkt om boodschappen te doen, maar mn auto doet het niet. Vergaat de wereld dan als ik niet twee uurtjes in mn auto kan rijden?
Ik wil graag weten hoe laat het is maar mijn klok werkt even niet. Vergaat de wereld dan als ik niet twee uurtjes op de klok kan kijken?
Ik wil mijn voordeur openen maar mijn sleutel werkt niet. Vergaat de wereld dan als ik niet twee uurtjes mijn huis niet in kan.
Ik wil graag een tosti bakken maar mijn tosti-ijzer werkt niet. Vergaat de wereld dan als ik niet twee uurtjes een tosti kan eten.
Ik wil graag gamen op mijn Xbox One, maar ik kan niet online connecten. Vergaat de wereld dan als ik niet twee uurtjes kan gamen.
Valt wel mee.quote:
Nee dat valt niet mee het zijn lachwekkende vergelijkingenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Als ik een product koop dan hoort dat gewoon te werken. Als dit niet het geval is (de discussie over de reden daargelaten imo) dan is het een wanproduct.
Ik snap niet dat je dat kan goedpraten met "vergaat de wereld als je niet twee uurtjes kan gamen". Als ik het retedruk heb met werk en ik kan daardoor niet twee uurtjes gamen, ja nee, dan vergaat de wereld inderdaad niet. Maar als ik wil gamen, en het apparaat doet het niet. Dan mag het ding de tering sterven imo.
Is prima, tot snel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat valt niet mee het zijn lachwekkende vergelijkingen
Maar als ik jou was zou ik je eens wat verder in dit onderwerp verdiepen en dan terug komen praten we wel verder
En dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef Krediax het volgende:
[..]
Het is vervelend maar ik denk dat het niet wekelijks gaat voorkomen.
Maar als je je xbox op stand by laat staan doet hij 's nachts de update dus tenzij je precies dan thuiskomt van werken en die twee uur wilt gamen ipv slapen heb je een probleem.
Het is dus een probleem als je A) je xbox niet automatisch die check laat doen als hij op standby staat en B) microsoft neer is en C) je precies dan wilt spelen.
Als je die online check ook mobiel kan doen is het al helemaal geen probleem of er moet ook nog heel toevallig een storing bij je telefoonprovider zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Krediax het volgende:
SuperFruitig heeft toch gewoon gelijk! Het is vervelend als je een product waarvoor je hebt betaald niet kan gebruiken.
Maar ik wil je even op mijn post wijzen:
[..]
En dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Het ging erom dat je 2 uur niet kan gamen omdat microsoft eruit ligt. Dus dan helpt je mobiel ook niet echtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je die online check ook mobiel kan doen is het al helemaal geen probleem of er moet ook nog heel toevallig een storing bij je telefoonprovider zijn
Nja het is tijd om vooruit te gaan, waarom stil blijven staan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef xminator het volgende:
Nogmaals, het gaat er niet om dat het internet ooit een uur kan uitvallen. Het gaat erom dat wij als consumenten laten zien dat wij niet gediend zijn van zulke maatregelen. Als iedereen nu een xbox one gaat kopen, zullen ze in de toekomst met nog ergere maatregelen komen. Als iedereen nu de xbox one boycot zullen ze (microsoft en sony) in de toekomst tweemaal nadenken voordat ze met zulke stomme maatregelen komen.
iig niet zo lang als toen dat gezever met PSNquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef Cliffy het volgende:
Hoe vaak is XBL eigenlijk down geweest de afgelopen 6-7 jaar?
Het gaat er toch gvd om dat die hele CHECK niet eens nodig is? Het is gewoon om te kijken welke games je wel of niet bezit en of je je niet als een crimineel gedraagt etc. Fuck Microsoft man hier wil je toch als consument niet aan meewerken dat je gewoon elke 24uur gecheckt wordt om te zien of jij je wel aan hun regeltjes houdt.quote:Als je die online check ook mobiel kan doen is het al helemaal geen probleem of er moet ook nog heel toevallig een storing bij je telefoonprovider zijn
Power to the people anarchy enzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het gaat er toch gvd om dat die hele CHECK niet eens nodig is? Het is gewoon om te kijken welke games je wel of niet bezit en of je je niet als een crimineel gedraagt etc. Fuck Microsoft man hier wil je toch als consument niet aan meewerken dat je gewoon elke 24uur gecheckt wordt om te zien of jij je wel aan hun regeltjes houdt.
Fuck die shit man, sta op voor je rechten ofzo.
Gelijk heb je!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het gaat er toch gvd om dat die hele CHECK niet eens nodig is? Het is gewoon om te kijken welke games je wel of niet bezit en of je je niet als een crimineel gedraagt etc. Fuck Microsoft man hier wil je toch als consument niet aan meewerken dat je gewoon elke 24uur gecheckt wordt om te zien of jij je wel aan hun regeltjes houdt.
Stel je voor dat je voor je games moet betalenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Power to the people anarchy enzo
Als ik daardoor gewoon samen met mijn broer games kan delen zonder dat ik daarvoor 1 uur heen en 1 uur terug hoef te reizen: Graag. Ik heb er echt geen problemen mee dat ik om wat voor reden dan ook even niet kan gamen op dat ding omdat ik geen connectie kan maken met MS.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit dus, delen zonder reizenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ik daardoor gewoon samen met mijn broer games kan delen zonder dat ik daarvoor 1 uur heen en 1 uur terug hoef te reizen: Graag. Ik heb er echt geen problemen mee dat ik om wat voor reden dan ook even niet kan gamen op dat ding omdat ik geen connectie kan maken met MS.
Ik heb ook wel makkelijk praten als het er wel een keer uit zou liggen. Ik heb al een goede gamepc en ik ben ook van plan om de PS4 te halen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:54 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dit dus, delen zonder reizen![]()
En dat je niet kan gamen zal de gemiddelde fokker ook geen last van hebben. Die check gebeurt automatisch 's nachts en zo lang zal microsoft er niet uit liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |