abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:57:25 #101
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127945204
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef xminator het volgende:

[..]

:'), ik koop ze en zet ze meteen op bol.com voor een hoge bedrag. Daarna speel ik ze na het uitspelen gaat het bedrag steeds naar beneden. Uiteindelijk betaal ik per saldo 0 euro en speel ik een heleboel games. Games die ik leuk vind en een hoge replayvalue hebben hou ik gewoon.

Via de xboxone ga je de hoofdprijs betalen en niet de mogelijkheid krijgen om zelf games te door te verkopen.
Je kan games gewoon door verkopen
pi_127945564
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef xminator het volgende:

[..]

:'), ik koop ze en zet ze meteen op bol.com voor een hoge bedrag. Daarna speel ik ze na het uitspelen gaat het bedrag steeds naar beneden. Uiteindelijk betaal ik per saldo 0 euro en speel ik een heleboel games. Games die ik leuk vind en een hoge replayvalue hebben hou ik gewoon.

Via de xboxone ga je de hoofdprijs betalen en niet de mogelijkheid krijgen om zelf games te door te verkopen.
Je kan inderdaad niet doorverkopen aan wild vreemden, of je wilt 30 dagen wachten (wat niemand doet wss). Je kan ze alleen doorverkopen aan bekenden.

Maar ik vind dat niet erg. Ik verkoop mijn spellen niet veel door aangezien ik het leuk vind om het nog een keer te spelen. Ik denk dat de meeste mensen niet via bol.com en marktplaats ofzo hun spellen doorverkopen maar juist doorverkopen aan mensen die ze kennen of naar de winkel brengen zodat zij het 2e hands kunnen aanbieden.

Het is inderdaad jammer voor jou, toegegeven. Daar staat tegen over dat het de bedoeling dat steeds meer digitaal word, en daarmee gekoppeld dat games goedkoper worden ala steam op de PC.

Dit staat trouwens los van de DRM.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:36:09 #103
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127946854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

En dan? Vergaat de wereld dan als je 2 uurtjes niet kan gamen? :{
Zou wat wezen als mensen nog wat anders doen dan gamen, zoals werken en alleen die 2 uur hebben om te gamen en het net die 2 uur zijn waarop je niet kan inloggen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:38:04 #104
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127946929
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je kan games gewoon door verkopen
Aan retailers ja. Je weet wel. Die mensen die 5 euro betalen voor een nieuw spel.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:51:07 #105
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127947479
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Aan retailers ja. Je weet wel. Die mensen die 5 euro betalen voor een nieuw spel.
Ja dus?
pi_127947568
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zou wat wezen als mensen nog wat anders doen dan gamen, zoals werken en alleen die 2 uur hebben om te gamen en het net die 2 uur zijn waarop je niet kan inloggen.
Het is vervelend maar ik denk dat het niet wekelijks gaat voorkomen.
Maar als je je xbox op stand by laat staan doet hij 's nachts de update dus tenzij je precies dan thuiskomt van werken en die twee uur wilt gamen ipv slapen heb je een probleem.
Het is dus een probleem als je A) je xbox niet automatisch die check laat doen als hij op standby staat en B) microsoft neer is en C) je precies dan wilt spelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, ik kwam gister dit artikel tegen:
http://www.neowin.net/new(...)-xbox-one-intentions

Daarin staat dat microsoft dit juist doet om van de retailers af te zijn door naar digitaal te gaan en spellen goedkoper te maken.

Een oplossing in mijn optiek zou zijn als je ook aan 3e kan verkopen digitaal die niet op je lijst staan (die 1x doorverkopen vind ik wel reëel).
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:16:25 #107
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127948508
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef Krediax het volgende:

[..]

Het is vervelend maar ik denk dat het niet wekelijks gaat voorkomen.
Maar als je je xbox op stand by laat staan doet hij 's nachts de update dus tenzij je precies dan thuiskomt van werken en die twee uur wilt gamen ipv slapen heb je een probleem.
Het is dus een probleem als je A) je xbox niet automatisch die check laat doen als hij op standby staat en B) microsoft neer is en C) je precies dan wilt spelen.

[..]

Grappig dat je dat zegt, ik kwam gister dit artikel tegen:
http://www.neowin.net/new(...)-xbox-one-intentions

Daarin staat dat microsoft dit juist doet om van de retailers af te zijn door naar digitaal te gaan en spellen goedkoper te maken.

Een oplossing in mijn optiek zou zijn als je ook aan 3e kan verkopen digitaal die niet op je lijst staan (die 1x doorverkopen vind ik wel reëel).
Dat hoop je dan maar. Daarnaast zet ik mijn geld liever niet in op iets wat goed 'kan' zijn vergeleken met iets wat goed is en daarnaast goedkoper is.

Iemand die op 4chan een post maakt neem ik niet serieus
pi_127948785
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat hoop je dan maar. Daarnaast zet ik mijn geld liever niet in op iets wat goed 'kan' zijn vergeleken met iets wat goed is en daarnaast goedkoper is.

Iemand die op 4chan een post maakt neem ik niet serieus
Je mag het niet serieus nemen, maar die post van reddit eerder neem je dus ook niet serieus?
Ik neem het wel serieus :) natuurlijk niet alles wat op 4chan staat maar ik zie geen reden als ik dit artikel zo lees waarom het niet waar zou zijn.

Daarnaast is het niet wat goed "kan" werken. op de PC zien we al dat het goed werkt met steam. Eigenlijk is wat microsoft nu doet precies hetzelfde als Steam alleen + family sharing. dus eigenlijk nog beter :).

Het is, in mijn optiek, geld in zetten wat beter kan zijn dan wat nu is.
Waarom is trouwens wat nu is goedkoper? Alles alles werkt zoals steam nu werkt word het juist goedkoper?
pi_127948882
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef Krediax het volgende:

[..]

Je mag het niet serieus nemen, maar die post van reddit eerder neem je dus ook niet serieus?
Ik neem het wel serieus :) natuurlijk niet alles wat op 4chan staat maar ik zie geen reden als ik dit artikel zo lees waarom het niet waar zou zijn.

Daarnaast is het niet wat goed "kan" werken. op de PC zien we al dat het goed werkt met steam. Eigenlijk is wat microsoft nu doet precies hetzelfde als Steam alleen + family sharing. dus eigenlijk nog beter :).

Waarom is trouwens wat nu is goedkoper? Alles alles werkt zoals steam nu werkt word het juist goedkoper?
Het is niet hetzelfde als steam omdat microsoft al heeft gezegd dat ze nooit sales zoals die bij steam zullen gaan doen. Digitale games via xbox one zullen evenveel kosten in aanschaf als fysieke games. Dus wel de beperkingen van steam maar niet de lage prijzen van steam.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:25:29 #110
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127948898
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef Krediax het volgende:

[..]

Welke post van Reddit? En nee, ik neem een post zonder bewijs niet serieus. Ik kan ook heel veel gaan uitdenken en zeggen waarom in een wall of text en omdat hij lang en doordacht is kunnen veel mensen het als waarheid aanzien.

Verschil is dat je bij Steam veel minder betaalt, waarbij je bij de xbox alweer meer / hetzelfde gaat betalen bevestigd door MS, je kan offline spelen, veel meer sales op Steam. Ze verkopen het beiden digitaal maar het is niet hetzelfde.
pi_127948917
Nou maar hopen dat ik all die games kan runnen:Watch dogs,mgs5 en gta enzo ben bang dat het niet echt gaat lukken ;(
I'm no one… I don't want to be anyone. All I care about is completing the Eye of the Moon Plan.
This world is completely worthless… there is nothing left in it but misery."
pi_127949265
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Het is niet hetzelfde als steam omdat microsoft al heeft gezegd dat ze nooit sales zoals die bij steam zullen gaan doen. Digitale games via xbox one zullen evenveel kosten in aanschaf als fysieke games. Dus wel de beperkingen van steam maar niet de lage prijzen van steam.
Dat is anders wat wat ik heb gelezen, heb je daar misschien een bron voor?
Dat is namelijk het tegenover gestelde van de link die ik net poste.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Welke post van Reddit? En nee, ik neem een post zonder bewijs niet serieus. Ik kan ook heel veel gaan uitdenken en zeggen waarom in een wall of text en omdat hij lang en doordacht is kunnen veel mensen het als waarheid aanzien.

Verschil is dat je bij Steam veel minder betaalt, waarbij je bij de xbox alweer meer / hetzelfde gaat betalen bevestigd door MS, je kan offline spelen, veel meer sales op Steam. Ze verkopen het beiden digitaal maar het is niet hetzelfde.
Klopt zeer zeker, maar dit is wel zoals ik het ook zie. Bovendien is er geen officiële bron die het tegenovergestelde zegt.

En als ik het artikel mag geloven (wat jij dus niet doet?) word het dus goedkoper en dus betaal je veel minder. Waar is jouw bron dan dat je meer / hetzelfde gaat betalen? Zou ik wel even door willen lezen dan. Meer info = betere keuze :)

Als je naar deze post van Xminator gaat kan je het lezen (dat artikel op reddit).

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Interessant leesvoer voor jullie :)
pi_127949423
Welke gpu denken jullie dat de next-gen krijgt?
I'm no one… I don't want to be anyone. All I care about is completing the Eye of the Moon Plan.
pi_127949490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
even kijken of dit werkt

dinsdag 18 juni 2013 @ 15:40:24 #115
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127949503
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:38 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan? :P
Active Topics
pi_127949652
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:40 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Onder welke steen kom jij vandaan? :P
Dat was een domme vraag :D Ik bedoelde is die gpu van de next-gen beter dan een 7870 ?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:44:40 #117
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127949668
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Krediax het volgende:

[..]

Dat is anders wat wat ik heb gelezen, heb je daar misschien een bron voor?
Dat is namelijk het tegenover gestelde van de link die ik net poste.

[..]

Klopt zeer zeker, maar dit is wel zoals ik het ook zie. Bovendien is er geen officiële bron die het tegenovergestelde zegt.

En als ik het artikel mag geloven (wat jij dus niet doet?) word het dus goedkoper en dus betaal je veel minder. Waar is jouw bron dan dat je meer / hetzelfde gaat betalen? Zou ik wel even door willen lezen dan. Meer info = betere keuze :)

Als je naar deze post van Xminator gaat kan je het lezen (dat artikel op reddit).

[..]

http://www.vg247.com/2013(...)t-59-99-price-point/
Lees nu dat het over fysieke kopies gaan maar ze houden zich stil over gedownloade spellen dus je mag zelf invullen hoe je denkt dat dat zich gaat uitwerken en aangezien MS niet echt consument gericht is de laatste maanden betreft xbox nieuws ben ik bang dat je evenveel betaalt.

Vlug gelezen maar dat gaat erover dat er mensen betaalt worden om goed nieuws te verspreiden? Is niets nieuws, op 4chan zie je het ook vaak genoeg.
pi_127950169
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

http://www.vg247.com/2013(...)t-59-99-price-point/
Lees nu dat het over fysieke kopies gaan maar ze houden zich stil over gedownloade spellen dus je mag zelf invullen hoe je denkt dat dat zich gaat uitwerken en aangezien MS niet echt consument gericht is de laatste maanden betreft xbox nieuws ben ik bang dat je evenveel betaalt.

Vlug gelezen maar dat gaat erover dat er mensen betaalt worden om goed nieuws te verspreiden? Is niets nieuws, op 4chan zie je het ook vaak genoeg.
Ik verwacht niet dat je in het begin gelijk minder gaat betalen aangezien het nog fysiek + digitaal is.
Ik hoop dat in de toekomst als men ook op console meer naar digitaal gaat dat de prijzen dan gaan dalen. Ik weet niet hoe het in het begin met steam was maar de prijzen waar daar ook niet 1-2-3 veel lager toch? Het word pas lager aangeboden zodra er genoeg vertrouwen in het systeem.

Het ging erom dat er mensen van (in dit geval) microsoft zijn die zeggen dat de xbox one veel beter is dan de PS4 en iedereen die wat anders zegt voor idioot uit te maken en de mond proberen te snoeren. Om zo op die manier de Xbox One weer wat positiever te laten overkomen. Degene die dat schreef vond het niet meer dan normaal dat het gebeurt dus wss gebeurt het al langer.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:02:24 #119
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127950315
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:58 schreef Krediax het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat je in het begin gelijk minder gaat betalen aangezien het nog fysiek + digitaal is.
Ik hoop dat in de toekomst als men ook op console meer naar digitaal gaat dat de prijzen dan gaan dalen. Ik weet niet hoe het in het begin met steam was maar de prijzen waar daar ook niet 1-2-3 veel lager toch? Het word pas lager aangeboden zodra er genoeg vertrouwen in het systeem.

Het ging erom dat er mensen van (in dit geval) microsoft zijn die zeggen dat de xbox one veel beter is dan de PS4 en iedereen die wat anders zegt voor idioot uit te maken en de mond proberen te snoeren. Om zo op die manier de Xbox One weer wat positiever te laten overkomen. Degene die dat schreef vond het niet meer dan normaal dat het gebeurt dus wss gebeurt het al langer.
Tsja hopen hopen hopen. Ik hoop het ook maar ik verwacht het niet. En als je een systeem wilt na-apen die goed werkt dan moet je het wel na-apen zoals het nu wordt gedaan en niet wanneer niemand het wou hebben.

Komt vaker voor ja.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:13:46 #120
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127950800
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:44 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:

[..]

Dat was een domme vraag :D Ik bedoelde is die gpu van de next-gen beter dan een 7870 ?
De GPU op de APU van de PS4 is inderdaad vergelijkbaar met de 7870, die van de Xbox met een 7790. Maar vergeet niet dat je de prestaties van een console moeilijk kan vergelijken met een PC, door de gestandaardiseerde hardware kunnen ontwikkelaars vaak een stuk meer kracht uit een console persen. ;)
Active Topics
pi_127950901
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:02 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Tsja hopen hopen hopen. Ik hoop het ook maar ik verwacht het niet. En als je een systeem wilt na-apen die goed werkt dan moet je het wel na-apen zoals het nu wordt gedaan en niet wanneer niemand het wou hebben.

Komt vaker voor ja.
Zeker hopen, helaas weten we alles pas zeker als de Xbox two en de PS5 er zijn ;)

Wat bedoel je precies met:
"En als je een systeem wilt na-apen die goed werkt dan moet je het wel na-apen zoals het nu wordt gedaan en niet wanneer niemand het wou hebben."?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:18:19 #122
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127950951
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:16 schreef Krediax het volgende:

[..]

Zeker hopen, helaas weten we alles pas zeker als de Xbox two en de PS5 er zijn ;)

Wat bedoel je precies met:
"En als je een systeem wilt na-apen die goed werkt dan moet je het wel na-apen zoals het nu wordt gedaan en niet wanneer niemand het wou hebben."?
Nu wordt Steam vrijwel geprezen door de lage kosten etc. terwijl een aantal jaar geleden mensen het niets vonden. Nu wilt MS hetzelfde doen als Steam maar doen moeten ze het wel doen zoals Steam het nu doet en niet zoals zij het zoveel jaar geleden deden.
pi_127951106
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nu wordt Steam vrijwel geprezen door de lage kosten etc. terwijl een aantal jaar geleden mensen het niets vonden. Nu wilt MS hetzelfde doen als Steam maar doen moeten ze het wel doen zoals Steam het nu doet en niet zoals zij het zoveel jaar geleden deden.
Dat heeft denk ik ook te maken met vertrouwen in het systeem. Pas als dat vertrouwen er is en goede afspraken zijn kunnen ze het huidige steam model namaken. Ik heb steam even opgezocht op wikipedia en daar duurde het 3 jaar voordat 3e partijen spellen daar gingen aanbieden. Nu zal dat bij microsoft was sneller gaan denk ik omdat die toch al een grote naam.

Maar ik geef toe dat het alleen toegevoegde waarde is (om naar digitaal te gaan) als het goedkoper word en een groter deel naar de makers van de spellen gaan. En daar hoop ik op :P
pi_127951157
KH3 MULTIPLATFORM?!!!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:34:03 #125
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127951572
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
KH3 MULTIPLATFORM?!!!
Dude, je doet je naam eer aan. :')
Active Topics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties