abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127925912
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:06 schreef xminator het volgende:
''Why Oddworld is coming to every playform except xbox one''

http://www.forbes.com/sit(...)er&utm_medium=social
^O^
pi_127926619
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef Krediax het volgende:

[..]

Als je niet kan pingen naar allerlei servers (niet microsoft gerelateerd) dan ligt jouw internet er dus uit. Kan je dat wel maar niet naar microsoft pingen da nligt microsoft er uit.

Orginele Disc plaatsen is dat niet gevaarlijk omdat zodra je een fysieke koopt je ook digitaal krijgt en via de digitale kan doorgeven aan anderen? Dan zou je het spel aan iemand anders kunnen spelen, internet eruit gooien en dan via de disc spelen. Maar dat zou alsnog niet zo'n groot probleem zijn imo :P
Genoeg apparaten gezien die via eigen check denken dat ze online zijn en dat echt niet zijn. Zorgen dat er een reply van het ip komt is ook wel te faken. Dus zal wel niet via pingen gaan. In dit geval zou dat alleen dan maar in het voordeel van de gamer werken. ;)

Ja misschien moeten ze alles gewoon gratis maken. Alle problemen opgelost :P Nou daar heeft sony echt geen antwoord op.

Ik hoop gewoon dat ze hier over hebben nagedacht en dit kunnen opvangen.
“That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence.” – Christopher Hitchens
pi_127933532
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef G.R.S. het volgende:
Meer informatie over het inchecken.

http://www.gamesindustry.(...)obytes-not-megabytes
Wat als er dan over een tijdje een verplicht update van de OS van een paar 100 MB miss zelfs enkele GB nodig is om door te gaan? Daar gaat je mobiele bundel :P
pi_127937935
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee klopt, maar goed dat zal wel allemaal niet zo rap gaan gebeuren. en wie weet jij koopt een xbox en onderweg naar huis gaat ie kapot..
Dan kan je ook niet spelen
prcies mensen! daarom is de ps4 niet beter want wie weet fikt je huis wel af en kan je ook niet spelen!!!!!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:16:46 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127941179
Dit topic wordt wel met de dag leuker
pi_127942218
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:52 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

prcies mensen! daarom is de ps4 niet beter want wie weet fikt je huis wel af en kan je ook niet spelen!!!!!
Kijk je ook uit voor de trein? :P
pi_127943089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:52 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Wat een non argument :')
Het is niet zo heel raar dat de servers van microsoft er tijdelijk uitliggen. 24 uur zie ik niet gebeuren maar een uurtje of 2 zou zo maar kunnen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:08:15 #83
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127943133
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef Krediax het volgende:

[..]

Het is niet zo heel raar dat de servers van microsoft er tijdelijk uitliggen. 24 uur zie ik niet gebeuren maar een uurtje of 2 zou zo maar kunnen.
En dan? Vergaat de wereld dan als je 2 uurtjes niet kan gamen? :{
pi_127943284
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef Krediax het volgende:

[..]

Je sarcasme-detector doet het niet meer.
pi_127943301
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

En dan? Vergaat de wereld dan als je 2 uurtjes niet kan gamen? :{
Nee zeker niet, maar het is gewoon niet ideaal.
Bovendien kan je alleen 2 uur niet gamen als je de laatste 24 uur ook al niet online bent geweest.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:14:04 #86
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127943324
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:13 schreef Krediax het volgende:

[..]

Nee zeker niet, maar het is gewoon niet ideaal.
Bovendien kan je alleen 2 uur niet gamen als je de laatste 24 uur ook al niet online bent geweest.
Ik denk dat je er bijna geen last van gaat hebben dus ik zou me er vooral niet te druk om maken
pi_127943341
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je sarcasme-detector doet het niet meer.
Dat zou zomaar kunnen :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik denk dat je er bijna geen last van gaat hebben dus ik zou me er vooral niet te druk om maken
Ik denk het ook niet.
Het kan alleen voorkomen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:19:17 #88
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127943528
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef Krediax het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen :P

[..]

Ik denk het ook niet.
Het kan alleen voorkomen.
En als het een keer voorkomt dan vergaat de wereld ook niet en zijn er genoeg andere dingen die je kan doen.
pi_127943741
Nogmaals, het gaat er niet om dat het internet ooit een uur kan uitvallen. Het gaat erom dat wij als consumenten laten zien dat wij niet gediend zijn van zulke maatregelen. Als iedereen nu een xbox one gaat kopen, zullen ze in de toekomst met nog ergere maatregelen komen. Als iedereen nu de xbox one boycot zullen ze (microsoft en sony) in de toekomst tweemaal nadenken voordat ze met zulke stomme maatregelen komen.
pi_127943752
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

En als het een keer voorkomt dan vergaat de wereld ook niet en zijn er genoeg andere dingen die je kan doen.
:Y Ik ben het met je eens. Voor mij geen problemen voor andere misschien wel.
pi_127943840
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef xminator het volgende:
Nogmaals, het gaat er niet om dat het internet ooit een uur kan uitvallen. Het gaat erom dat wij als consumenten laten zien dat wij niet gediend zijn van zulke maatregelen. Als iedereen nu een xbox one gaat kopen, zullen ze in de toekomst met nog ergere maatregelen komen. Als iedereen nu de xbox one boycot zullen ze (microsoft en sony) in de toekomst tweemaal nadenken voordat ze met zulke stomme maatregelen komen.
Ik, als consument, heb er niks op tegen.
Iedereen die zo`n ding koopt heeft toch wel internet, en om dan te checken dat jij niet illegaal spellen speelt waar andere veel tijd en geld in hebben gestoken vind ik wel prima.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:28:39 #92
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127943876
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:25 schreef xminator het volgende:
Heb je dit gezien in je glazen bol?

pi_127943887
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:27 schreef Krediax het volgende:

[..]

Ik, als consument, heb er niks op tegen.
Iedereen die zo`n ding koopt heeft toch wel internet, en om dan te checken dat jij niet illegaal spellen speelt waar andere veel tijd en geld in hebben gestoken vind ik wel prima.
Nogmaals, als ze nu zoiets kunnen flikken zullen ze in de toekomst met nog ergere maatregelen treffen waar jij wel mee getroffen wordt. Vervolgens zal Sony daar ook mee komen omdat microsoft er ook mee weg gekomen is en dan?
pi_127944096
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef xminator het volgende:

[..]

Nogmaals, als ze nu zoiets kunnen flikken zullen ze in de toekomst met nog ergere maatregelen treffen waar jij wel mee getroffen wordt. Vervolgens zal Sony daar ook mee komen omdat microsoft er ook mee weg gekomen is en dan?
Wat een onzin.
Jij koopt dus ook geen smartphone want er zit GPS in!! whojoh straks huren ze een detective in om altijd achter jou aan te lopen! Koop absoluut geen smartphone straks gaan ze ook GPS in laptops stoppen omdat jij een smartphone koopt!

Beetje krom he? Niks mis met DRM als je altijd gewoon legaal je spellen speelt.
De enige reden dat jij er misschien een probleem mee hebt is omdat jij altijd je console ombouwt en dan games download?
pi_127944179
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:33 schreef Krediax het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Jij koopt dus ook geen smartphone want er zit GPS in!! whojoh straks huren ze een detective in om altijd achter jou aan te lopen! Koop absoluut geen smartphone straks gaan ze ook GPS in laptops stoppen omdat jij een smartphone koopt!

Beetje krom he? Niks mis met DRM als je altijd gewoon legaal je spellen speelt.
De enige reden dat jij er misschien een probleem mee hebt is omdat jij altijd je console ombouwt en dan games download?
Want met GPS in je telefoon dien je verplicht eens per 24 uur in te checken? Want GPS moet aan blijven staan? Mooie vergelijking ook ^O^

Nee, ik koop mijn nieuw consoles en games (blockbusters nieuws) tweedehands. Nadat ik de games heb uitgespeeld verkoop ik ze weer tweedehands door (meestal zonder verlies, soms zelfs winst). Met het systeem van de xbox one kan dat niet meer.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:37:14 #96
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127944229
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Want met GPS in je telefoon dien je verplicht eens per 24 uur in te checken? Want GPS moet aan blijven staan? Mooie vergelijking ook ^O^

Nee, ik koop mijn nieuw consoles en games (blockbusters nieuws) tweedehands. Nadat ik de games heb uitgespeeld verkoop ik ze weer tweedehands door (meestal zonder verlies, soms zelfs winst). Met het systeem van de xbox one kan dat niet meer.
Wel knap dat jij 2de hands spellen met winst kan verkopen _O-
pi_127944260
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Maar je moet er nu wat tegen doen! als je dit toe staat wie weet wat ze de volgende keer doen? waar jij dan wel mee word getroffen.

En ja dat kan dus wel....
pi_127944819
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wel knap dat jij 2de hands spellen met winst kan verkopen _O-
Bijvoorbeeld CoD: MW3 voor 20 euro gekocht ( V&A / [TK]Diverse PS3 games o.a: Cod:mw2 3,Mafia II Collectors Edition ) en verkocht voor 45,xx via bol.com

Die klote koper heeft hem nooit terug verzonden, maar bol.com heeft het netjes opgelost en kreeg ik alsnog het geld. Zo heb ik ook tig games via zavvi gekocht voor circa 15 euro en na het uitspelen weer voor dezelfde prijs doorverkocht.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 13:51:19 #99
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127944884
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef xminator het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld CoD: MW3 voor 20 euro gekocht ( V&A / [TK]Diverse PS3 games o.a: Cod:mw2 3,Mafia II Collectors Edition ) en verkocht voor 45,xx via bol.com

[ afbeelding ]

Die klote koper heeft hem nooit terug verzonden, maar bol.com heeft het netjes opgelost en kreeg ik alsnog het geld. Zo heb ik ook tig games via zavvi gekocht voor circa 15 euro en na het uitspelen weer voor dezelfde prijs doorverkocht.
Je zou een handeltje moeten beginnen :')
pi_127944986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je zou een handeltje moeten beginnen :')
:'), ik koop ze en zet ze meteen op bol.com voor een hoge bedrag. Daarna speel ik ze na het uitspelen gaat het bedrag steeds naar beneden. Uiteindelijk betaal ik per saldo 0 euro en speel ik een heleboel games. Games die ik leuk vind en een hoge replayvalue hebben hou ik gewoon.

Via de xboxone ga je de hoofdprijs betalen en niet de mogelijkheid krijgen om zelf games te door te verkopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')