Zo'n speler heb ik inderdaad nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Caland het volgende:
Zoals ik al zei er is een verschil tussen vieze spelers en spelers met een geestelijke beperking. Ergens is het wel zielig voor Suarez dat hij niet spoort, maarja...weinig mensen die daarmee miljonair worden.
Sowieso is hij racistisch.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij moet zich trouwens ook een aardige poos niet in Afrika vertonen. Daar zijn ze die handsbal ook nog niet vergeten.
Rustig met je verdere uitlatingen he. Ik houd zelf ook een lijstje bij met users welke eraan zullen moeten geloven zodra ik moderator ben.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Buitenproportioneel groot inmiddels. Binnen het PSV topic zijn er bijvoorbeeld maar 4 of 5 die ik wel serieus kan nemen.
Net als al die Italianen tegen Jong Oranje toen.quote:
Die Ten Cate is ook overal he.quote:Wesley Sneijder heeft de boodschap van bondscoach Louis van Gaal om snel weer fit te worden ter harte genomen. Tijdens zijn vakantie op Ibiza werkten Sneijder en John Heitinga onder leiding van Henk ten Cate een trainingssessie af. Sneijders vrouw Yolanthe twitterde een foto van de training.
Ik zou ola ook trappenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net als al die Italianen tegen Jong Oranje toen.
Jij hebt dat opgeslagen ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2129 Samenwerken en onderhandelen: Crisis bestrijden..
Ach, dat is ook wel het leuke van VBL. Beetje slap lullen met elkaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Buitenproportioneel groot inmiddels. Binnen het PSV topic zijn er bijvoorbeeld maar 4 of 5 die ik wel serieus kan nemen.
Beter twittert Yolanthe naaktfoto's van Zoeey Deschanelquote:
In het Ajax topic lopen er ook maar een paar rond trouwens.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp het volledig, kan ik je op een dergelijke manier steunen?
Met jou zit het wel goed ja. Maar ook pas sinds een jaar of zo. Daarvoor was ook alles wat PSV is, goed en de rust kut.quote:
Blijft een moslim hé.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Met jou zit het wel goed ja. Maar ook pas sinds een jaar of zo. Daarvoor was ook alles wat PSV is, goed en de rust kut.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inb4 Stijn: Hij is financieel onafhankelijk.
Ik doe mijn best LR. Maar soms zit er geen rem op. Dan moet ik me tegen mijn natuur in in gaan houden.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig met je verdere uitlatingen he. Ik houd zelf ook een lijstje bij met users welke eraan zullen moeten geloven zodra ik moderator ben.
Toen als in de halve finale afgelopen week?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net als al die Italianen tegen Jong Oranje toen.
Is goed joh. Tot nu toe heb jij je louter positief over mij uitgelatenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe mijn best LR. Maar soms zit er geen rem op. Dan moet ik me tegen mijn natuur in in gaan houden.
Was toen nog jong. Ben nu wat ouder en wijzer.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In het Ajax topic lopen er ook maar een paar rond trouwens.
[..]
Met jou zit het wel goed ja. Maar ook pas sinds een jaar of zo. Daarvoor was ook alles wat PSV is, goed en de rust kut.
HAHAHAHAHAHquote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was toen nog jong. Ben nu wat ouder en wijzer.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oké. Heel apart. Doodverwensing. Ban dus eigenlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2129 Samenwerken en onderhandelen: Crisis bestrijden..
Je bent er zeker op vooruit gegaan ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo'n reflex kan ik me nog wel voorstellen, al is het natuurlijk onsportiefquote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij moet zich trouwens ook een aardige poos niet in Afrika vertonen. Daar zijn ze die handsbal ook nog niet vergeten.
BMI en John waren beiden op 1 of andere manier gepikeerd. Gebeurt echt niet zomaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen als in de halve finale afgelopen week?
Hoe kom je daarbij?
Echt het was zo uitzonderlijk dat er een keer 3 wijzen uit het Oosten kwamen, dat er direct een boek over is geschreven. Het is daarna ook niet meer voorgekomen...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je wordt hier al snel van trollen beschuldigd door LRquote:Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
In het echt ben ik objectief, en op dit forum ben ik subjectief.
Ik vond het toen zo zielig voor Ghana.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n reflex kan ik me nog wel voorstellen, al is het natuurlijk onsportief
BEn je nog steeds bang om naar buiten te gaan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
In het echt ben ik objectief, en op dit forum ben ik subjectief.
Ja dat weet ikquote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je wordt hier al snel van trollen beschuldigd door LR
Ik begrijp hier niets van.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt het was zo uitzonderlijk dat er een keer 3 wijzen uit het Oosten kwamen, dat er direct een boek over is geschreven. Het is daarna ook niet meer voorgekomen...
Ik kan me herinneren dat het vooral zijn reactie achteraf veel kwaad bloed heeft gezet.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n reflex kan ik me nog wel voorstellen, al is het natuurlijk onsportief
Ik zit vol met angsten.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BEn je nog steeds bang om naar buiten te gaan?
Omdat ze geprovoceerd werden door het theater, en zij als enige hun hoofd niet koel konden houden.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
BMI en John waren beiden op 1 of andere manier gepikeerd. Gebeurt echt niet zomaar.
Was lullig jaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond het toen zo zielig voor Ghana.
Caland kwam daar volgens mij mee en ik vond het best plausibel.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze geprovoceerd werden door het theater, en zij als enige hun hoofd niet koel konden houden.
Laat negers nou maar zelf de racismekaart spelen, daar zijn ze al gedreven genoeg in
That's racist.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze geprovoceerd werden door het theater, en zij als enige hun hoofd niet koel konden houden.
Laat negers nou maar zelf de racismekaart spelen, daar zijn ze al gedreven genoeg in
Dat zou toch iedereen doen, kom op hé.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Suarez heeft met die handsbal wel aangetoond dat hij écht alles doet om te winnen
Dus omdat Caland iets als mogelijkheid suggereerde breng jij het als feit naar buiten nu?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Caland kwam daar volgens mij mee en ik vond het best plausibel.
Kan zijn. Maar wees daarna dan in elk geval een sportman.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Suarez heeft met die handsbal wel aangetoond dat hij écht alles doet om te winnen
Deed ik dat dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat Caland iets als mogelijkheid suggereerde breng jij het als feit naar buiten nu?
Dit ga ik even twitteren.
Daarvan heb ik dan ook nooit begrepen dat hem dat kwalijk werd genomen. Bazenactie.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe maar gek.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga fijn eten, tot over een half uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |