Net zo'n zuigende speler als Toivonen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat deed Vertonghen dan? Alleen dat kutkakkerlakken was niet helemaal goed. Maar voor de rest gewoon een sympathieke jongen volgens mij.
Hebben er wel meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
kort lontje, agressief, schelden, aandacht vragen etc.
Ik zag het ja. Sta jij in een keer ook op het lijstje van users welke ik niet serieus kan nemen op het gebied van voetbal.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat geef ik ook gewoon toe hoor.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Sta jij in een keer ook op het lijstje van users welke ik niet serieus kan nemen op het gebied van voetbal.
Dit had nog niet eens zo zeer te maken met voetbal. Meer over de mentale toestand van een persoon.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Sta jij in een keer ook op het lijstje van users welke ik niet serieus kan nemen op het gebied van voetbal.
Zijn voetbal visie is best raar ja. Maar voor de rest is hij wel een toffe user.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijstje moet wel behoorlijk groot zijn dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boogerd heeft ook altijd ontkend, ik vind het jammer van RTL 7quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Nelissen toen geen test gedaan bij Tour du Jour om aan te tonen dat hij echt schoon was. Inclusief oud testmateriaal?
Het is aardig dat hij RTL7 de kijkers met zijn interview erna heeft gegund, maar ik begrijp wel dat het vertrouwen onderling weg is na zo'n debiele actie
Wat is er nou raar aan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn voetbal visie is best raar ja. Maar voor de rest is hij wel een toffe user.
Dat ontken ik ook nergens.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn voetbal visie is best raar ja. Maar voor de rest is hij wel een toffe user.
Ik ben het vertrouwen in hem als user verloren toen hij zei dat hij uitkeek naar kanker, einde bericht.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon. Je snapt er niets van.quote:
Weet ik.quote:
Maar is niet geheel verontwaardigd tests gaan lopen aanvragen omdat hij stelde dat RTL7 imagoschade pleegde door hem het één op één te vragen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boogerd heeft ook altijd ontkend, ik vind het jammer van RTL 7.
Buitenproportioneel groot inmiddels. Binnen het PSV topic zijn er bijvoorbeeld maar 4 of 5 die ik wel serieus kan nemen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat lijstje moet wel behoorlijk groot zijn dan.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het vertrouwen in hem als user verloren toen hij zei dat hij uitkeek naar kanker, einde bericht.
Sorry?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het vertrouwen in hem als user verloren toen hij zei dat hij uitkeek naar kanker, einde bericht.
Hij moet zich trouwens ook een aardige poos niet in Afrika vertonen. Daar zijn ze die handsbal ook nog niet vergeten.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat er sowieso maar weinig spelers vergelijkbaar zijn met Suarez.
Zoals ik al zei er is een verschil tussen vieze spelers en spelers met een geestelijke beperking. Ergens is het wel zielig voor Suarez dat hij niet spoort, maarja...weinig mensen die daarmee miljonair worden.
Ik begrijp het volledig, kan ik je op een dergelijke manier steunen?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Buitenproportioneel groot inmiddels. Binnen het PSV topic zijn er bijvoorbeeld maar 4 of 5 die ik wel serieus kan nemen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Buitenproportioneel groot inmiddels. Binnen het PSV topic zijn er bijvoorbeeld maar 4 of 5 die ik wel serieus kan nemen.
Ja, maar elke wielrennen zou zoals hij hebben gereageerdquote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar is niet geheel verontwaardigd tests gaan lopen aanvragen omdat hij stelde dat RTL7 imagoschade pleegde door hem het één op één te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |