Hij is niet helemaal goed, maar is gewoon een geweldige voetballer.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Ajacieden die Suarez tegen beter weten in blijven verdedigen
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:56 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Maar hij is wel gekquote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal goed, maar is gewoon een geweldige voetballer.
Wat een onzin, als iemand met een geestelijke handicap iemand aanvalt gooi je hem normaal gesproken in de TBS.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er niets aan kan doen, is het wel triest om hem af te rekenen op zijn geestelijke handicap.
Doe ik niet, maar elke inhoudelijke posts afkappen omdat het een mongool zou zijn is nog veel debieler.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik reken hem nergens op af, erken enkel zijn debielheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er niets aan kan doen, is het wel triest om hem af te rekenen op zijn geestelijke handicap.
Littlerabbit heeft gesproken.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar elke inhoudelijke posts afkappen omdat het een mongool zou zijn is nog veel debieler.
Balotelli is niet helemaal goed, Suarez is ziek in zijn hoofd.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is niet helemaal goed, maar is gewoon een geweldige voetballer.
Wat zijn Scousers?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Eens met ValHallen, al zijn scousers daar nog veel erger in.
Op RAWK heb ik serieus scousers horen zeggen dat ze Suarez nog zouden verdedigen als ie een kind vermoord.
Apart volk.
Ook eens.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar elke inhoudelijke posts afkappen omdat het een mongool zou zijn is nog veel debieler.
Di Canio slechte reclame vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef Caland het volgende:
Types als Di Canio, Suarez zouden eigenlijk een lifetime schorsing moeten krijgen van de fifa. Slechtere reclame voor het voetbal is niet denkbaar.
Mourinho vs Di Canio gaat wat worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef Caland het volgende:
Types als Di Canio, Suarez zouden eigenlijk een lifetime schorsing moeten krijgen van de fifa. Slechtere reclame voor het voetbal is niet denkbaar.
Balotelli was gisteren goed bezig, enige domheid was zijn shirtje uittrekkenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Balotelli is niet helemaal goed, Suarez is ziek in zijn hoofd.
Het is dat je consequent trollt anders zou ik mij eraan storen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Di Canio slechte reclame vinden
Eerlijkste speler ooit.
Apart gevoel voor humor heb jij.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is hij ook. Maar ik vind dat wel lachen
Nou nou dat valt wel mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef Typisch het volgende:
gvd, ik had boodschappen gedaan voor het avondeten. Toen ging ik gewoon op de automatische piloot gelijk koken en shit, nu heb ik al avond gegeten en dan heb ik straks weer honger
einde bericht
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je consequent trollt anders zou ik mij eraan storen.
Als hij voor Feyenoord had gespeeld vond je dat hoogst waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eeuwig zondequote:Op maandag 17 juni 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo hypocriet ben ik dan ook wel weerquote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hij voor Feyenoord had gespeeld vond je dat hoogst waarschijnlijk niet.
Ik ben wel benieuwd wat je dan van Toivonen vindt.quote:
Balotelli doet itt Suarez niemand iets aanquote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit maakt alles wat hij in zijn carriere heeft gedaan meteen goed ja?quote:
Sorry, maar dat vind ik belachelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vuurwerk in de badkamer afstekenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Balotelli doet itt Suarez niemand iets aan
Was hij allang afgeknald in dat derdewereldland van hem.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:01 schreef vandermar het volgende:
Zou Suarez geen voetballer zijn dan had hij al flink wat jaren in het PBC gezeten.
Ja kortsluiting. Maar is niet alsof hij consequent mensen vermoordt of verkracht.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bijten vind ik erger dan dat je iemand met dartpijltjes gaat bekogelen.
Einde bericht.
Walgelijke speler. Maar niet ziek in zijn kop. Gewoon een nare jongen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je dan van Toivonen vindt.
Je kan wel mensen infecteren als je iemand stevig bijt.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kortsluiting. Maar is niet alsof hij consequent mensen vermoordt of verkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |